Jump to content

Consum ciudat e90


alin popescu

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in cazul asta ai dreptate. Insa in 3 km nu se incalzeste motorul pana la valoarea optima, 82-83 grade.

 

 

depinde de viteza de deplasare, rpm si temperatura exterioara.

in general un termostat bun o data ajuns la 88 grade trebuie sa-l tina in zona respectiva, indicatorul de la apa trebuie sa raman pe mijloc fara sa coboare, afisajul digital sa nu aiba diferente mari +- 5 , dupa ce ajunge in zona optima 90grade reseteaza consumul si vezi atunci cat consuma.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiti pe nimeni care are masini la demembrari si pot lua un filtru de particule second???

 

Filtrul de particule nu trebuie inlocuit. Acesta se regenereaza la o reprezentanta BMW. Costa cam 500 lei o astfel de regenerare. Este un ciclu care se face pe calculator cu un aditiv special. Ideea e ca nu trebuie sa dai 1000 euro, nici sa il iei din schrott, ca nu stii ce iei. Si nici nu poti sa faci treaba asta la alt service, ca nu au programul.

Edited by sorindrache
Link to comment
Share on other sites

1. Regenerarea fortata este posibila pana la un anumit punct, daca e infundat peste 70% reprezentanta eventual ii sufla in toba cu praf magic si daca nu reuseste ia dalta si ciocanu

2. Din cele spuse si povestite cu inginerii de la BMW viata DPF-ului pe un BMW este de aprox 200mii km, asta depinde si de regimul de functionare al motorului, totusi e destul de bine 200mii pt ca la focus 1.6 TDCI Fapul e gata la 130mii.

3. Programul respectiv se gaseste si la alte service-uri nu numai la BMW.

4. BMW-ul common rail 2002-2008 monteaza calculatorele de injectie Bosch EDC16c31, Bosch EDC16C35 si se elimina DPF-ul din soft fara probleme cu 250euro, iar la modele dupa 2008 cu calculatoarele Bosch EDC17 este putin mai complicat pt ca unele au soft antituning dar se face si asta, nimic nu e imposibil.

5. Parerea mea personala despre DPF si FAP ? este ce mai mare tampenie inventata de om in ultimii 6 ani.

Link to comment
Share on other sites

Este intr-adevar o tampenie si are ca scop cresterea cheltuielilor periodice cu masina pe langa celelalte consumabile

 

Ce vroiam eu sa scot in evidenta este faptul ca nu trebuie disperat daca ti-e dus filtrul. Si nu trebuie cumparay altul nou. El rezista la 2 regenerari. Asta inseamna prima la 170.000 km si a doua la 240.000 km. Deci daca e de schimbat, se schimba abia la 310.000km.

 

Eu nu as recomanda sa se faca regenerarea la un alt service pt ca nu ai garantie pe o asemenea lucrare.

Link to comment
Share on other sites

castigi aprox 5-10cai

 

eu am eliminat de pe e90 318d 150cp si era infundat fara posibilitate de regenerare la 130mii km, faza cu infundatu depinde de sofer daca o freaca mult in oras sansele sunt mult mai mari sa se infunde.

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

castigi aprox 5-10cai

 

eu am eliminat de pe e90 318d 150cp si era infundat fara posibilitate de regenerare la 130mii km, faza cu infundatu depinde de sofer daca o freaca mult in oras sansele sunt mult mai mari sa se infunde.

Dar ce E90 318d ai de are 150cp? I-ai facut chiptuning? Pentru ca ele ori au 122cp, ori 143cp stock.

Link to comment
Share on other sites

masina e din 2006 2.0 D 163 caluti. Nu e nimeni din Timisoara care ar stie cum sta treaba pe la reprezentantza si ar fi dispus sa piarda o ora cu mine pe acolo sa nu ma jegmaneasca baietii si sa nici nu imi faca nimik la msaina. Fiind consumul asa ridicat m am gandit si la varianta cu termostatul,o sa incerc maine sa vad pana la ce temp urca apa.

 

masina e din 2006 2.0 D 163 caluti. Nu e nimeni din Timisoara care ar stie cum sta treaba pe la reprezentantza si ar fi dispus sa piarda o ora cu mine pe acolo sa nu ma jegmaneasca baietii si sa nici nu imi faca nimik la msaina. Fiind consumul asa ridicat m am gandit si la varianta cu termostatul,o sa incerc maine sa vad pana la ce temp urca apa.

 

masina e din 2006 2.0 D 163 caluti. Nu e nimeni din Timisoara care ar stie cum sta treaba pe la reprezentantza si ar fi dispus sa piarda o ora cu mine pe acolo sa nu ma jegmaneasca baietii si sa nici nu imi faca nimik la msaina. Fiind consumul asa ridicat m am gandit si la varianta cu termostatul,o sa incerc maine sa vad pana la ce temp urca apa.

Link to comment
Share on other sites

nu va mai chinuiti cu consumul. si eu am stricat fff multi bani pe testere, reprezentante etc. f interesant ca iarna trecuta toti ziceau pe aici pe forum ca E90 consuma cam 8,5 in oras si asta a fost motivul pt care am stricat aprox 1000 ron pe update soft + testere.

 

NU MERITA! asa consuma BMW e90 320d. aprox 12

 

sa ne spuna cineva cat consuma un 320i sau un 325i asa numa de curios ca ma tentau unu din modele astea cand am achizitionato pe a mea!

Edited by hateganradu
Link to comment
Share on other sites

Este foarte posibil ca indicele de consum sa nu fie setat cum trebuie,de-aici si diferenta foarte mare fata de consumul real.Intrati in meniul ascuns al BC-ului la punctul 20.00 si setati indicele la 1000,aici aveti si indicatiile:

 

http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus

 

Foarte bun sfatul tau...am sa-l incerc si eu am un E 90 320 Si iar consumul nu-mi arata in bord sub 17...vara iarna nu conteaza...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.