Jump to content

Trepidatii interior e60 - 523i


Arkon

Recommended Posts

Salutare, vreau sa imi schimb actuala masina cu un bmw seria 5 din 2006.

 

E model 523i, motor 2.5 litri 177cp, m-am plimbat cu ea si am descoperit o problema.

 

La relanti, are momente cand vibreaza schimbatorul, volanul foarte usor, rareori mai accentuat.

Daca o accelerezi un pic, dispar vibratiile.

 

Aveti idee de la ce ar putea fii? cam ce piese ar trebui schimbate?

 

Sincer nu prea cunosc aceasta marca, pur si simplu vreau altceva decat peugeot si alte masini...

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca vrei sa cumpari masina asta, ar fi o ideea buna sa faci o diagnoza la un service dotat cu echipament pentru citire de coduri de eroare din calcalator de masina. S-ar putea sa iese acolo ceva legat de aprindere, sau injectie.

Cu ocazia asta trebuie verificat si daca km pe bord sunt reali, daca mai sunt alte defecte la suspensie, etc.

Link to comment
Share on other sites

Da, o sa o duc la reprezentanta la test daca e, dar vreau sa stiu in mare, ca nu vreau sa ajung acolo si sa aud minunatii si sa mai pierd timpul cu o masina defecta...

 

Daca masina trage inca bine, defecte mari nu prea are cum sa fie. Parerea mea e sa mergi la tester

Link to comment
Share on other sites

Masina are aproape 60k km, omu a zis ca la masina s-au schimbat toate injectoarele pe la 30k km.

 

Cert este ca problema asta nu pare chiar asa grava, dar poate fi semnul unei probleme mari pe viitor. Eu ma gandeam ca poate fii ceva de la tampoanele de la motor eu stiu...

Link to comment
Share on other sites

Vibratia e prezenta aproape tot timpul, turatia la relanti nu se schimba, daca inchizi muzica si stai cu mana pe schimbator, vibratia incepe sa fie enervanta...

 

Eu zic sa nu-ti faci probleme. A mea are usoare vibratii, parca in valuri . De ex cand e rece, pe parcurs ce se incalzeste si scade turatia la ralanti undeva pe la 900rpm vibratiile sunt mai accentuate, apoi devin aproape insesizabile pe parcurs ce temp motorului ajunge la normal.

Daca e vreme rece (ca acum) trebuie sa parcurgi cam 4-5 km pt ca motorul sa ruleze la temp normala (atunci iti dispar liniutele de la turometru) si abia atunci nu se simte nimic la ralanti.

Aceleasi vibratii imi apar insa si cand benzina e proasta.

 

PS: eu vorbesc de vibratii mici, de nivelul celor ale unui telefon mobil sau un pic mai ample! Daca sunt vibratii mari gen mers in mai putin de 6 pistoane, atunci cel mai bine e sa o verifice cineva cu un tester.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.