Jump to content

NOUL X3 2.0dA


fbdcnt

Recommended Posts

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/10/01bmwx32011fd.jpg

 

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/10/27bmwx32011fd.jpg

 

am schimbat x6 3.0d cu un x3 2.0dA, aproape identic cu cel din foto - are alte jante si alt trim. l-am adus de la pitesti de la motor ag, iar am obtinut un deal mai bun acolo, ii recomand. totul repede si eficient.

- consumul a fost de 8l/100 mers cu 120/h, o sa mai scada. la 140 urca la 9-9.5. nu faci economie la sosea cu un 2.0 fata de 3.0d, nici nu are suflul celui de 6 cilindri. daca mergeti mult la sosea si daca nu va deranjeaza taxele (impozit 22mil in loc de 2, nu stiu la rca), alegeti 3.0d. te duce si asta 200+ dar mai incetisor.

- confortul ok, s-a marit fata de vechiul x3 dar nu se compara totusi cu vechiul x5 desi cotele de gabarit sunt aproape identice. spun unii ca din cauza ca s-a latit consola centrala isr scaunele sunt mai mici, gen seria 3. se poate, cred ca asta este motivul. suspensia este in mod particular buna, s-a modificat total pe spate, e suspensie de berlina (e90).

- in interior e nava spatiala, noul i-drive e total diferit, navigatia este cu hard disk, are agenda personala, manualul masinii preincarcat, poate copia orice cd/dvd in hard, la fel poate importa orice muzica prin portul usb. nu mai ai nevoie de cd/dvd/ipod/stick...nimic.

- cutia automata are 8 trepte, inutil sa spun ca merge foarte bine, si cea in 6 mergea la fel de bine. nu stiu ce le trebuiau 8, am citit undeva ca au vrut sa nu urce motorul in ture astfel incat sa obtina emisii mici. ma rog.

- in oras e f vioaie, o prefer in locul lui x6 care se misca precum un tanc, tindea sa se lase putin pe spate la orice plecare datorita propriei greutati. nu stiu cat consuma, am sa vad. x6 lua intre 14 si 16.

- servodirectie/servotronic electric - efectul este mai pronuntat fata de varianta clasica, volanul merge si mai usor pe loc sau la viteza mica, se intareste corespunzator la sosea. am citit intr-un review ca tinde sa-ti dea o stare de decuplare fata de drum, ceea ce pierde caracterul tipic bmw. sunt de acord, nici eu nu sunt adeptul a nimic "by wire". de altfel, si la masini si la motociclete cel putin la frane de acest fel s-a renuntat, au revenit la cele clasice, desi initial faceau mare reclama cu viteza de raspuns. s-a dovedit ca in viata reala nu ara chiar asa, din contra.

este posibil totusi ca acest comportament sa nu fie datorat pompei hidraulice electrice cat modificarii curbei de raspuns a sistemului (era posibil si anterior prin reglarea sistemului servo). nu stiu. oricem pare mai mult mercedes decat bmw la volan acum.

in rest mai vad zilele urmatoare.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Sa o folosesti sanatos. In contextul actual cu taxele astea aberante, e o alegere cu cap.

 

Am o intrebare ....cam ce optiuni ai pe ea si cat te-a costat.

Ai adaptive drive sau suspensie normala? cum e ruliul in viraje ? (eu am X3 2005 si merge ca pe sine in curbe, dar confortul lasa mult de dorit pe suprafete stricate.)

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos.

 

Mi se pare totusi maricel consumul pentru 2.0d si cu toate efficient dynamics cu care ii fac reclama. E chiar un pic mai mare decat la 3.0d al meu cu tehnologie mai veche. Probabil si faptul ca e motorul nou are o influenta.

Link to comment
Share on other sites

interesant review-ul tau, mi-a placut

 

si eu ma uit sa dau al meu 325xi E90 din 2008 pe un X3 F25 (probabil 20d) sau un X1 (20d sau 23d sau poate viitorul 28i care va fi de fapt 2.0 turbo 245 CP).

 

pune si tu poze daca poti, si daca se poate, te rog da mai multe detalii despre pret, echipare etc.

 

interesanta de asemenea manevra de "downgrade" pe care ai facut-o de la X6 3.0d la X3 2.0dA F25... daca nu e cu suparare, pot sa intreb care sunt motivele?

Edited by Frank SF
Link to comment
Share on other sites

Sa o folosesti sanatos. In contextul actual cu taxele astea aberante, e o alegere cu cap.

 

Am o intrebare ....cam ce optiuni ai pe ea si cat te-a costat.

Ai adaptive drive sau suspensie normala? cum e ruliul in viraje ? (eu am X3 2005 si merge ca pe sine in curbe, dar confortul lasa mult de dorit pe suprafete stricate.)

 

multumesc.

suspensia este normala. am avut adaptive drive la x6. pot sa traiesc si fara. de fapt la x5-ul anterior nu am avut adaptive drive si mergea ok pe curbe incarcat la viteza. nu mai trag de masini, nu ma mai intereseaza, imi place a merg doar cu motorul. cu masina ma transport si atat. ruliul e normal la asta, confortul foarte bun, exact ca la o berlina, chiar ceva mai bun decat la e90, poate din cauza masei (mai mari???) sau a anvelopelor.

 

interesant review-ul tau, mi-a placut

 

si eu ma uit sa dau al meu 325xi E90 din 2008 pe un X3 F25 (probabil 20d) sau un X1 (20d sau 23d sau poate viitorul 28i care va fi de fapt 2.0 turbo 245 CP).

 

pune si tu poze daca poti, si daca se poate, te rog da mai multe detalii despre pret, echipare etc.

 

interesanta de asemenea manevra de "downgrade" pe care ai facut-o de la X6 3.0d la X3 2.0dA F25... daca nu e cu suparare, pot sa intreb care sunt motivele?

 

re- poze: trebuie sa le fac intai iar masina e plina de zapada. am sa postez fisa tehnica cu pretul.

re- schimb x6: motivele sunt multiple, unele personale de ex - scaunul de copil pe care nu-l scot niciodata limiteaza nr de locuri la 3, e masiva in oras, se circula greu cu ea. in vest cel putin nu am loc in garaje si parcari pe la hoteluri. au dublat astia taxele la peste 2000 si m-am enervat. nu vreau sa par ce nu sunt (nu sunt vre-un milionar sau bogatas). in esenta asa au vrut muchii mei.economie la combustibil = 0.

Link to comment
Share on other sites

A meritat schimbul ? cat ai obtinut pe x6 si cat ai dat pe x3 ? Suspensia cum este fata de x6,la fel si cat de mult se inclina pe viraje ?

 

Consumul mi se pare ff mare,cu x6 4.0d pe autostrada daca merg cu 110-120km/h scot cam 7.2-7.3%

Cum te impaci cu trepidatiile dieselului in 4 cilindri vs 6?

Si totusi acolo unde parchezi new x3 (care este destul de lung si de lat) nu parchezi si x6 ?

Link to comment
Share on other sites

A meritat schimbul ? cat ai obtinut pe x6 si cat ai dat pe x3 ? Suspensia cum este fata de x6,la fel si cat de mult se inclina pe viraje ?

 

Consumul mi se pare ff mare,cu x6 4.0d pe autostrada daca merg cu 110-120km/h scot cam 7.2-7.3%

Cum te impaci cu trepidatiile dieselului in 4 cilindri vs 6?

Si totusi acolo unde parchezi new x3 (care este destul de lung si de lat) nu parchezi si x6 ?

 

1. nu stiu ce intelegi prin " a merita". sigur e o masina mai slaba, mai ieftina..etc. pentru moment insa raspunde mai bine cerintelor mele. este o optiune personala, nu spune nimeni ca x3 e mai bun decat x6, pot spune ca e mai practic.

2. regret astea sunt lucruri confidentiale

3. suspensia am spus e ok, sigur nu e la fel cu cea activa de la x6

4. da nu e mare diferenta de consum la sosea. in oras vad ca ia 12 deocamdata

5. nu trepideaza

6. nu stiu, mi s-a luat de parcarile subterane de prin hoteluri cu niste locuri paduchioase de nu poti baga masina. am impresia ca asta e mai manevrabil, cred ca si bracheaza mai mult.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

pai a meritat sa vinzi un x6,nu stiu ce dotari,an,km,stare,etc si sa mai pui bani pt a cumpara un x3 ?

 

a, daca te referi la aspectul material al poblemei tot ce pot sa-ti spun este ca s-au respectat valorile reale de piata, a fost o tranzactie corecta, nu cum ti se propune la auto bavaria. in rest a fost optiunea mea.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu cred ca a mai dat,un x3 2.0d automat ca sa-l faci cat de act ok,pe langa pretul standard mai bagi 12-13k euro.

 

numai vopseaua,pielea,cutia automata,xenonul si navigatia fac aproape 9000e si pe langa ac. mai bagi cateva nimicuri; daca ii mai pui PDC,scaune incalzite,mahon,oglinzi heliomate s-au mai dus aproape 2500e si tot ar mai trebui perf. control,directie variabila,o janta mai frumoasa,etc

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

nevasta-mea umbla cu x1, eu l-am condus de 2-3 ori. e perfect de oras, foarte agil, urca repede in ture, parca mai repede decat x3 asta. e posibil ca x3 sa fie si prea nou. motorul 2.0d e mai bun pe x1 decat pe x3, eu am vrut o masina de oras confortabila si economica, sa ma duc cu ea la munca. pt vara mi-am luat si un scuter. x1 mi se pare cea mai buna in clasa ei, x3 asta e un fel de mutant, un compromis. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Interesante review-uri faci fbdcnt, imi place obiectivitatea, si orientarea catre practic.

Si eu mor de nervi cu noile impozite. In ziua in care am aflat imi venea sa sparg ceva. Sa ajungi sa platesti 1000+ eur anual (taxe minime obligatorii, nemaipunand casco) pt o masina chiar daca nu o scoti din curte este aberant.

2.d - 184 cai mi se pare rezonabil. Am mers la Xdrive tour cu X1 aceasta motorizare (2.0d 177cp) onroad si offroad si am ramas foarte placut impresionat cat de mult au imbunatatit acest motor. Zicea cineva mai sus de trepidatii la motoarele in 4 cilindri. Stiu la ce se referea, dar la aceste motoare noi nu mai exista problema asta, ceea ce constituie un mare + in contextul actual, intr-adevar era o problema. Si parca sunt si mult mai silentioase, poate o fi falsa senzatia, sau poate o fi multumita izolatiei fonice mai bune. In contextul actual in care toata lumea se orienteaza catre motoare mai mici din cauza taxelor, 2.0d mi se pare o optiune buna. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ce acoperire au hartile de navigatie ?

Merg filmele de pe DVD ?

 

la fel ca ultimul dvd, buc la detaliu, marile orase din ro aproximativ.

nu am incercat dar nu cred. in schimb face streaming audio prin bluetooth din telefon ceea ce mi se pare f misto, nu-ti mai trebuie nici o sursa de muzica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.