Jump to content

NOUL X3 2.0dA


fbdcnt

Recommended Posts

tu ai facut ce am facut eu, ai dat o masina premium pe una de clasa muncitoare (eu am dat x6) fara sa ai experiente prealabile cu modelul achizitionat. eu am mai avut inca doua x3, un 2.0d si un 3.0da, asta nou e o mare surpriza, e mai rafinat si decat x5-ul anterior mai putin motorul, nu poti face din 2000 3000, asta e. pe mine m-au enervat taxele, nu ca nu as putea plati, pur si simplu nu vreau.

l.e. mint, am mai avut 3 x3-uri, si un 3.0sd.

Pe mine S-ul fata de X3 m-a costat cu aproximativ 6000RON/an in plus(taxe+combustibil), intradevar e o prostie sa arunci banii pe fereastra, dar daca ma gandesc ca in trei ani si jumatate am pierdut pe S 79000EUR nu stiu ce sa mai zic. Din acest punct de vedere X3 e o alegere buna, masina relativ ieftina, consum mic(7,1l/km media), taxe mici.

Link to comment
Share on other sites

Un pic OT: Asa e cu senzorii de parcare la Merc, chiar si la clasa A sunt tot timpul activi. Dar cred ca asta e doar la cele care au sistem de auto-parcare. Pe de alta parte, la bmw daca ti-ar bipai constant in creier semnalul ala auditiv te-ai satura destul de repede.

Dupa parerea mea apasatul pe un buton nu e un mare efort, nici in cazul senzorului de parcare, nici in cel al senzorului de ploaie. Adica in niciun caz nu e un feature care sa zica ca o masina e mai 'desteapta' decat cealalta.

Link to comment
Share on other sites

La S-classe probabil era util senzorul automat pe fata la parcare, avand in vedere garda mica la sol. dar pe X3, nu iti e teama ca lovesti bordura cu spoiler-ul.

 

Eu am mers cu X3 2011 cu adaptive-drive si era foarte confortabila suspensia. Dar parerea mea e putin subiectiva. Am un X3 fara face-lift la care suspensia e foarte foarte tare. Asa ca atunci cand am urcat in X3-ul nou mi s-a parut chiar moale pe modul normal. Comparabila ca si confort cu un Landcruiser 120 pot spune. Nu are cursa la fel, e mai inchegata, dar comparabila ca senzatie la drum rau.

 

E normal ca S-ul avea o suspensie mult mai confortabila. Cunosc persoane care au avut S-classe, au cumparat seria 7 si au revenit la S pt ca nu se puteau obisnui cu suspensia mai dura, tipica BMW. (ce de S-uri am folosit).

 

legat de echipare si materiale, depinde si ce asteptari ai de la o masina. Nu poti sa platesti jumate din pretul unui Mercedes dotat si finisat foarte bine/perfect si sa ceri performante pe masura. Nu se fac minuni

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Ehh, mai testam si noi, mai citim ce testeaza si altii pe afara si daca e sa comparam modelele actuale BMW vs Merc dpdv confort, s-a cam schimbat situatia.

BMW nu mai e demult marca aia de masini cu suspensie ferma in care pe drumurile din Romania faci precum Hopa-Mitica.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca mercedes/audi/bmw fac masini echivalente. daca nu ar fi asa nu s-ar vinde toate aceste marci ci numai una. consumatorii de astfel de modele nu sunt idioti, sunt doar diferiti, au alte gusturi si optiuni. ceea ce pentru unul e un defect, pentru altul e o calitate. eu de exemplu merg cu bmw tocmai pentru feedback-ul direct pe care il ofera la suspensie, acceleratie si directie. celelalte mi se par moi, cumva deconectate de la drum - mercedes mai mult decat audi. audi mi se pare usurel, cumva neserios, suna a doaga cand inchizi usa. este insa destul de sportiv. la mercedes imi place cum toarce motorul diesel si cum e antifonata masina, nu-mi place tinuta de drum la limita, nu e balerina, e un fel de porc.
Link to comment
Share on other sites

Am condus si GLK si ML si E w211 si C w204,la nici una nu s-a activat PDC-ul la mai putin de 18km/h(dar poate ca exista o setare) si oricum mi se pare o tampenie.

 

Acum daca tu ai trecut de la S la X3 este doar pb ta,normal ca nu esti placut surprins doar ai facut downgrade,x3 costa cam jumatae !

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca mercedes/audi/bmw fac masini echivalente. daca nu ar fi asa nu s-ar vinde toate aceste marci ci numai una. consumatorii de astfel de modele nu sunt idioti, sunt doar diferiti, au alte gusturi si optiuni. ceea ce pentru unul e un defect, pentru altul e o calitate. eu de exemplu merg cu bmw tocmai pentru feedback-ul direct pe care il ofera la suspensie, acceleratie si directie. celelalte mi se par moi, cumva deconectate de la drum - mercedes mai mult decat audi. audi mi se pare usurel, cumva neserios, suna a doaga cand inchizi usa. este insa destul de sportiv. la mercedes imi place cum toarce motorul diesel si cum e antifonata masina, nu-mi place tinuta de drum la limita, nu e balerina, e un fel de porc.

Sa stii ca ai perfecta dreptate, fiecare om are gusturile lui.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut fbdcnt,

 

Eram curios sa stiu cat de bine e izolat fonic noul X3. Ca vad ca are aceleasi oglizi de elefant ca X1.

 

Am un X1 23d din oct 2009 si pana acum doar vajaiala care incepe sa se auda dupa 120 e deranjul.

 

Multam

Link to comment
Share on other sites

salut costin,

tot ce pot spune este ca pe ansamblu x3 e mai putin zgomotos decat x1 si asta in comparatie cu x1 2.0 care nu are doua turbine. asta se refera insa cu predilectie la zgomotul de motor si cel de rulare, nu la cel de vant, la care nu am fost atent dar nu m-a deranjat. te rog insa sa consideri ca drumurile mele afara din oras au fost scurte su nu in prea mare viteza. ce mi se pare remarcabil este consumul, care a scazut sub 9 in bucuresti. sper sa ramana asa, nu observ ca ar fi traficul mai redus, ma duc la munca la aceleasi ore, fac acelasi timp.

Link to comment
Share on other sites

Multam

 

Ma asteptam. X3 are chedere duble si cred ca au invatat ceva referitor la oglinzile astea. Le introdusese-ra si pe X3 vechi in ultima perioada. Deh norme EU cica.

 

In afara de botul care aduce cu vechiul X3, e frumos. O alta chestie care ma enerveaza la a mea si am vazut ca e la fel si la X3, parbrizul care nu e prea inclinat. Din cauza asta am schimbat deja doua.

 

Cutia ta cred ca duce si mai multi Nm, in caz ca vrei mai multi. Asta cu 6 trepte duce 450 Nm.

 

In rest cu praful din capitala cred ca o sa schimbi filtre si pe banii tai.

 

A mea are 8.6 consumul de Constanta city si imprejurimi.

 

Mersi de impresii, eu vroiam glk, dar era mic in spate si nu i-a placut nici sotiei.

 

Dar acum cred ca urmatoarea masina o sa fie tot bemeve.

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi avut oglinzile mici nu cred ca ar fi fost mai bine,am condus ML,am avut un soc prima data si pe tot parcursul calatoriei nu reuseam sa ma acomodez.

 

La ce performante s-a ajuns cu noile dieseluri, :goodjob: bmw.

 

GLK-ul este mic si cump,mai vine la pachet si cu taxe mari.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Salut Ionut

 

Sa ne scuze fbdcnt ca vorbim de concurenta. Era o oferta la glk-uri atunci, erau noi dar aduse de aprox un an, inainte de majorarea taxei.

 

Scoteam pe la 41500 unul de 60000. Mentenanta, taxele si reviziile sunt alte minusuri.

 

Si la benzinare bmw a ajuns vw cu noul motor de 2.0 245 hp. Pe seria 1 o sa fie o combinatie interesanta.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut,da erau noi,insa aveau alt an de fabricatie,oferta nu era rea,probabil ca merita daca te impacai si cu restul masinii.

 

Glk-ul mi s-a parut inghesuit,mai ales in spate,parca nici materialele nu sunt pe masura asteptarilor,mi-a placut f mult cum amortiza gropile (avea jante pe 19/20)

 

La dieseluri cam bat tot,speram si la benzinare :rolleyes: .

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Am condus azi noul X3.

 

Cam asa, fata de X1

 

1. Cutia f misto, abia simti cum schimba

2. Suspensia mai confortabila decat la X1

3. Motorul mai bine izolat fonic

4. Vajaitul de la oglinzi tot ca la X1

5. Servo mai usoara

6. Spatiu mai mult, mai ales porbagaj

7. Motorul trage destul de bine

Link to comment
Share on other sites

am reusit sa fac si eu 250km pe sosea cu x3. asa e, de la 120 vajiie oglinzile, depasirea o faci numai ajutat - treci in manual, 2 inapoi, blana. altfel dureaza o vesnicie. se poate merge totusi cu 160 constant destul de bine daca nu ai depasiri de facut. e o masina f buna de oras, la drum lung te enervezi. x5, x6...tot ce am avut cu 3.0d zburau fata de asta pe sosea.
Link to comment
Share on other sites

Nu se compara 6 in linie cu 4 cilindri. Totusi dupa ce se incalzeste e mai ok. Am avut chiar si remarci pozitive referitor la cum toarce motorul, dar era cald.

 

In schimb eu nu am nici un fel de izolator fonic pe capota. Cica se incalzeste f tare si poate d-aia am capota chiala...

 

Multam de impresii fbdcnt!

Link to comment
Share on other sites

Servo se intareste in modul sport.

 

Cutia automata nu imi place ca e lenesa daca nu "dai talpa"

 

Daca imi schmb X3 cu unul nou, tot pe manuala as merge la 2.0d.

 

Poate baga 2.0i 245 cp pe noul X3, ala o sa fie foarte tare, dar o sa fie tinut artificial la pret in sus. Pe X1 e cu 50 Euro mai scump parca decat "vechiul" 28i de 258 cp

Link to comment
Share on other sites

am avut x3 2.0d manual vechiul model. era nasol rau, schimbator de camion, cursa lunga la ambreiaj, aveai tendinta sa umbli prea turat ca sa traga si consuma mult. nu m-as intoarce la manuala oricat de proasta ar fi automata. daca chiar vrei sa mearga altfel te duci la racing code sa ti-o faca cum vrei sau pui box. eu am avut box pe x6, era alta masina, in original era ca asta, un mare lesin. pe de alta parte nu poti aprecia cum merge cutia la un simplu test drive pt ca exista si o memorie, cum s-a mers cu ea, asa merge si la testul tau. exista un fel de autoadaptare din soft.
Link to comment
Share on other sites

aham. am crezut ca memoria exista doar la vechile smg-uri de pe E46 M3. E totusi mai practica automata in conditiile unui trafic tot mai intens. Imi aduc aminte cand spuneai acum ceva ani ca ai avut 2.0d cu manuala si trebuia sa pleci foarte turat de pe loc. Poate era motorul nerodat sau nu mai erai obisnuit cu manuala. :) la 184.000 cat are al meu, nu pot sa zic ca mai merge ceva greoi. Pana si cutia mea manuala a capatat "memorie"...intra foarte usor in orice treapta. Cu toate astea se cam apropie timpul sa schimb motorasul ala la X-drive ..nu intru in detalii aici. Sa vad. Ca aceleasi simptome le are de 150.000 km. E posibil sa fie ceva normal ca altfel nu functiona cu defectul asta atatia km.

 

Imi place foarte mult noul X3 si daca totul merge cum trebuie, in maxim un an iau unul. 2.0d .

Singurul lucru care nu imi place e ca se vede toba finala sub masina. zici ca e un butoi, fiind dispusa si transversal. Puteau sa o camufleze si ei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.