Jump to content

NOUL X3 2.0dA


fbdcnt

Recommended Posts

ce sa mai zic? circul numai in oras si ocazional afara. i-am pus bluetooth (nu avea), merge si streaming audio prin bt. consumul in oras de vreo 3 plinuri e 10.3. nu e o masina de lux, mai degraba una practica. are oricum tot felul de gadget-uri. e agila si confortabila in oras. afara v-am zis, da in nas.
Link to comment
Share on other sites

- consumul a fost de 8l/100 mers cu 120/h, o sa mai scada. la 140 urca la 9-9.5. nu faci economie la sosea cu un 2.0 fata de 3.0d, nici nu are suflul celui de 6 cilindri. daca mergeti mult la sosea si daca nu va deranjeaza taxele (impozit 22mil in loc de 2, nu stiu la rca), alegeti 3.0d. te duce si asta 200+ dar mai incetisor.

[...]

- in oras e f vioaie, o prefer in locul lui x6 care se misca precum un tanc, tindea sa se lase putin pe spate la orice plecare datorita propriei greutati. nu stiu cat consuma, am sa vad. x6 lua intre 14 si 16.

 

cind zici ca in afara da in nas, te referi la ce ai zis mai sus? ca are mai putin suflu la viteze mari, peste 120 km/h? Presupun totusi ca nu o simti submotorizata la depasiri? Pentru ca de multe ori la depasiri ai nevoie de reprize la viteze mici, precum cele din oras, unde spui ca e foarte vioaie

 

Te intreb pt ca as vrea sa imi dau seama in ce masura X3 xDrive20d Aut. F25 mi se va parea prea lenta/submotorizata fata de actualul meu 325xi E90 3.0 L6 218 CP (cu manuala). In esenta as vrea sa schimb pentru ca vreau un SUV, mai practic, mai sigur, mai fara batai de cap la borduri (Seria 3 mi se pare prea joasa pentru Romania) si m-a enervat si pe mine povestea cu impozitul la peste 2000 cmc. Ma uit si la X1, dar parca mai mult imi place X3.

 

ce sa mai zic? circul numai in oras si ocazional afara. i-am pus bluetooth (nu avea), merge si streaming audio prin bt. consumul in oras de vreo 3 plinuri e 10.3. nu e o masina de lux, mai degraba una practica. are oricum tot felul de gadget-uri. e agila si confortabila in oras. afara v-am zis, da in nas.

 

Interesant, deci se poate face retrofit pt bluetooth.

Link to comment
Share on other sites

cred ca o sa ti se para submotorizata afara. asta la cca 120 lesina, orice motor de 3000 la 120 de-abea se trezeste. ma rog, nu e masina sport, este insa foarte practica - e incapatoare, consuma putin...etc. m-am obisnuit asa bine cu servo electric incat acum mi se pare mai bun decat cel clasic, anterior, conduci fara efort in oras.
Link to comment
Share on other sites

95% din cei care si-ar fi permis sa ia un x3 ca al tau, ar fi strans putin din b**i si ar fi luat un x6, pt efectul bling-bling care il insoteste. e placut sa vezi ca exista si oameni care gandesc rational si isi aleg masina strict din considerente de utilitate. te felicit! sa stapanesti masina sanatos si sa iti aduca numai bucurii!
Link to comment
Share on other sites

95% din cei care si-ar fi permis sa ia un x3 ca al tau, ar fi strans putin din b**i si ar fi luat un x6, pt efectul bling-bling care il insoteste. e placut sa vezi ca exista si oameni care gandesc rational si isi aleg masina strict din considerente de utilitate. te felicit! sa stapanesti masina sanatos si sa iti aduca numai bucurii!

 

El a avut X6 si a trecut la X3 . Deci , ar trebui sa ne spuna de ce a luat x6 acum ,poate nu se inscrie in categoria descrisa de tine . Macar stiu sa nu mai strang din buci , dai deama cei care au M3. M6 alte blinguri inutile pe soselele noastre , in ce categorie intra ? Doar de curiozitate , ca in rest sunt lamurit :D

Link to comment
Share on other sites

da am avut x6 inainte, l-am tinut cca 1 an jumate. l-am luat pt. ca nu mi-a placut x5 asta nou, era prea camion. modelul anterior era mai bine proportionat, am avut doua din acelea, am fost multumit. am avut si doua m3 noi cabrio, unul e46 si unul model nou, e93 cred ca se numeste caroseria. cum s-a spus mai sus inutile dar placut de condus macar. x6 era grozav pe autostrada la viteza, in oras era ca un porc. simt lipsa unui cabrio, imi place vara, e relaxant sa te duci dimineata la munca, cand e racoare si inca nu e praf, cu cerul deasupra capului. ma bate gandul la un mini, e foarte fun. problema sunt banii si mereu banii in perioada asta. nu sunt mare milionar, doar pasionat de masini si motoare, le tot schimb.
Link to comment
Share on other sites

A iesit X dar pierzi toata placerea. X-ul nu te ajuta foarte mult. Garda la sol e mica, etc.

 

Masina e super ok. Singurul lucru de reprosat, e scumpa, scumpa rau. As zice in nota BMW. Totusi zic ca e scumpa pentru ca sare cam sus ca pret pentru masini din segmentul ei. Bine, nu doar BMW face asta. Pentru optiuni relativ banale platesti o caruta de bani si trebuie sa le iei ca nu le ai in echipare de baza. E o mica golaneala si tu care ai luat atatea masini noi de la BMW stii mai bine ca mine lucrul asta.

Apoi, directia e ciudatica. Mai ales daca esti obisnuit cu modelele BMW anterioare. Dupa o perioada de acomodare e ok. Culmea, la inceput mi se parea foarte usoara, acum mi se pare ca s-a mai intarit :D Nu imi dau seama de ce am ramas cu senzatia asta.

Link to comment
Share on other sites

da are directia ca la x3-ul asta al meu, eu m-am obisnuit si chiar imi place acum in oras. nu e mai scump decat inainte, m-am uitat. cu x-drive discutia e nesfarsita, si eu prefer fara, treaba e ca unde stau eu cand ninge nu vine plugul imediat si orice masina as avea fara x cam raman blocat.
Link to comment
Share on other sites

Nu e mai scump dar e mai slab dotat. Au facut o magarie de marketing.

E chiar mai ieftin F10 decat E60.

 

Daca-l iei la bani marunti ai sa vezi ca asa e. Plus ca sunt optiuni care sunt mai scumpe, ce-i drept au aparut si altele noi, tot asa, foarte scumpe. Doar sunt aceleasi si pe 7-ar.

Link to comment
Share on other sites

da am avut x6 inainte, l-am tinut cca 1 an jumate. l-am luat pt. ca nu mi-a placut x5 asta nou, era prea camion. modelul anterior era mai bine proportionat, am avut doua din acelea, am fost multumit. am avut si doua m3 noi cabrio, unul e46 si unul model nou, e93 cred ca se numeste caroseria. cum s-a spus mai sus inutile dar placut de condus macar. x6 era grozav pe autostrada la viteza, in oras era ca un porc. simt lipsa unui cabrio, imi place vara, e relaxant sa te duci dimineata la munca, cand e racoare si inca nu e praf, cu cerul deasupra capului. ma bate gandul la un mini, e foarte fun. problema sunt banii si mereu banii in perioada asta. nu sunt mare milionar, doar pasionat de masini si motoare, le tot schimb.

 

asta ma gindeam si eu, daca tu la cite si ce masini ai avut, inclusiv M-uri, X3 E83 3.0sd etc. esti multumit de X3 F25 2.0dA, asta spune multe.

 

cred ca o sa ti se para submotorizata afara. asta la cca 120 lesina, orice motor de 3000 la 120 de-abea se trezeste. ma rog, nu e masina sport, este insa foarte practica - e incapatoare, consuma putin...etc. m-am obisnuit asa bine cu servo electric incat acum mi se pare mai bun decat cel clasic, anterior, conduci fara efort in oras.

 

Inteleg ceea ce spui, am regasit cam aceeasi opinie si la topgear UK despre 20d 184 CP (e drept, pe alt model, pe noul Seria 5 touring):

 

"On the road, the engine is as excellent as its figures suggest. This is one of the smoothest, most tractable small diesels out there, with an unfeasibly wide powerband and much shove throughout the rev range. OK, occasionally you'll miss the kidney-jabbing acceleration of the straight sixes, but for a real-world combination of economy and pace, look no further."

Link to comment
Share on other sites

mai e ok daca rupi curbe la peste 100, nu se lasa, e f sigura. mai e buna pe drum prost, se auto adapteaza. pe de alta parte, chestii strict personale, cand mergi 1000km pe autostrada, din cauza balansului ala eu am ameteli, parca se misca pamantul cand ma dau jos. de asemenea cand ma uit cum e facuta suspensia ma trec fiori, e o perna de cauciuc intr-o cochilie, se sparge aia estei dus, masina cade jos, nu mai poti merge. a patit cineva la un x5, acolo a ramas (in bulgaria). ce sa spun, prefer suspensia clasica cu feedback real, natural gravitational, e predictibil, la aia comportamentul e diferit de cel natural si te cam aiureste de cap la drum lung. nu stiu daca altii au astfel de probleme, poate doar eu. la fel la motocicleta a inceput sa ma enerveze esa, prefer niste ohlins de calitate. in general tot ce iti ia feedback-ul natural nu-mi place.
Link to comment
Share on other sites

A iesit X dar pierzi toata placerea. X-ul nu te ajuta foarte mult. Garda la sol e mica, etc.

 

Da, exista xDrive pe Sedan pe modelele 535i xDrive (306 CP), 550i xDrive (407 CP) si 530d xDrive (258 CP) si pe touring pe 530d xDrive (258 CP). Nu cred ca vor pune xDrive si pe Seria 5 cu motoare de 2 litri. Intr-adevar, asa cum vad si la mine, problema cu berlinele/break-urile BMW in Romania e garda la sol mica. Nu vad de ce xDrive ar insemna pierdere de placere fata de propulsie...

 

mai e ok daca rupi curbe la peste 100, nu se lasa, e f sigura. mai e buna pe drum prost, se auto adapteaza. pe de alta parte, chestii strict personale, cand mergi 1000km pe autostrada, din cauza balansului ala eu am ameteli, parca se misca pamantul cand ma dau jos. de asemenea cand ma uit cum e facuta suspensia ma trec fiori, e o perna de cauciuc intr-o cochilie, se sparge aia estei dus, masina cade jos, nu mai poti merge. a patit cineva la un x5, acolo a ramas (in bulgaria). ce sa spun, prefer suspensia clasica cu feedback real, natural gravitational, e predictibil, la aia comportamentul e diferit de cel natural si te cam aiureste de cap la drum lung.

 

Am vazut in multe teste cu BMW X3-ul nou opinia ca nu este nevoie de suspensia adaptabila, pe care oricum ai lasa-o doar pe Normal (Sport si Sport plus nefacind decit sa intareasca suspensia cu consecinte asupra confortului si fara plusuri semnificative de tinuta de drum), opinia fiind ca suspensia clasica ofera un compromis suficient de bun sportivitate-confort.

Link to comment
Share on other sites

frank:

am auzit de la dealer ca iese 5 x-drive 2000cmc in toamna, pe ala il astept. pana acum x-urile aveau garda mai inalta. masina se comporta total diferit cu x = NO fun. am spus, eu am nevoie de tractiune. bani la astia eu nu mai dau 22 mil/an pt 2999cmc, ma c--- pe ele de masini si de guvernanti. da, suspensia conventionala e buna de ceva vreme. la m3 e93 era ok cea asistata, chiar si utila.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Da, dupa ce ai zis tu m-am interesat si eu, si se pare ca apare 520d xDrive Sedan si Touring in toamna... se va vinde ca piinea calda.

 

528i va schimba 3.0 258 CP L6 pe un 2.0 turbo 245 CP L4 (ca si X1 xDrive28i)

523i va schimba 3.0 204 CP L6 pe un 2.0 turbo 204 CP L4 (versiunea degonflata a celui de 245 CP).

 

Ma intreb daca si aceste noi 523i si 528i vor vedea ulterior xDrive.

Conform cu ce zice nenea asta se pare ca da:

http://www.bmwblog.com/2009/11/25/bmw-5-series-premiere-interview-with-project-leader-josef-wust/

 

"BimmerToday: Which engines are planned in conjunction with the xDrive? Will we see also a BMW 550i or 520d with xDrive all-wheel or will it remain specific on some models?

Josef WĂźst: We will have a very wide range of offerings."

Link to comment
Share on other sites

Dupa o lunga dilema am achizitionat si eu un X3 in data de 1 martie 2011, dar a fost primul si ultimul BMW luat de mine. Inafara ca e o masina practica si cu consum redus nu am nici o lauda. Suspensia e foarte rigida, demaraj are doar pana la 100-120km/h, nu are roata de rezerva, calitatea materialelor lasa de dorit, chederul de la geam nu culca perfect pe tapiseria plafonului, senzorul de ploaie trebuie activat de fiecare data, daca nu poate sa toarne cu galeata ca nu porneste, senzorul de parcare pe fata se activeaza doar daca bagi masina in R sau activezi de la buton, daca nu poti sa dai in orice ce se afla in fata ta, sitemul START/STOP de fiecare data trebuie dezactivat daca nu doresti sa o folosesti, la fel si sistemul HOLD, care este si foarte prost conceput (la viteze foarte mici uneori iti franeaza masina),motorul nu este silentios deloc partea inferioara a tapiseriei este dintr-un plastic mai dur precum si tapiseria portbagajului (ma intreb la o suspensie asa de rigida cand o sa inceapa sa scartaie?), scaunele nu sunt confortabile la drum lung, etc. Sincer nu-si merita banii.
Link to comment
Share on other sites

e ciudat ce spui, nu sunt frate cu bmw, as cumpara oricand alta marca daca mi-ar placea un model oarecare. cu suspensia chiar nu cred ca ai dreptate, nici cu scaunele nici cu materialele. poate ai fost obisnuit cu mercedes sau audi, cu materiale mai moi, la bmw asa au fost mereu, mai aspre cumva dar se mentin bine in timp. e chestie de gust, eu de ex am probleme cu mercedes/audi, de aceea nu imi cumpar, preturile sunt asemanatoare. restul asa functioneaza la bmw si eu m-am obisnuit. start/stop asa trebuie dezactivat de fiecare data la orice masina. sigur ai o problema de adaptare de la schimbarea de marca.
Link to comment
Share on other sites

PDC pe fata, eu personal n-am vazut sa se activeze singur, si am avut diverse marci pana acum. La toate il activezi din buton, in caz ca nu s-a activat sistemul cand ai pus in R.

 

Senzor de ploaie la fel, n-am vazut sa ramana activat dupa ce ai oprit motorul, chiar daca levierul e pe pozitia lui.

 

Poate n-a mai avut nici o masina cu dotarile astea pana acum.

Link to comment
Share on other sites

da, la golf se puteau imperechea zonele stg-dr la clima de vreo 500 de ani, la bmw acum a aparut functia asta. navigatie cu hdd toti aveau numai bmw nu. la fel navigatie cu ecran tactil a aparut deja la multi, la bmw ioc. treaba e ca masina o evaluezi overall. bmw-ul mi se pare cumva o prelungire a mea, temperamental vorbind. restul par un fel de proteze.
Link to comment
Share on other sites

PDC pe fata, eu personal n-am vazut sa se activeze singur, si am avut diverse marci pana acum. La toate il activezi din buton, in caz ca nu s-a activat sistemul cand ai pus in R.

 

Senzor de ploaie la fel, n-am vazut sa ramana activat dupa ce ai oprit motorul, chiar daca levierul e pe pozitia lui.

 

Poate n-a mai avut nici o masina cu dotarile astea pana acum.

De ex la masina pe care am detinut-o inainte (MB S320 CDI 4M din 2007) senzorul de ploaia nu trebuia activat separat, senzorii de parcare se activau automat la viteze de sub 18km/h, astfel putea fi vizualizata distanta fata/spate fata de alte vehicule, la parfcarea cu fata nu exista riscul sa dai in ceva.

 

P.S. Crede-ma ca dotari S-ul avea cel putin dublu fata de BMW.

 

e ciudat ce spui, nu sunt frate cu bmw, as cumpara oricand alta marca daca mi-ar placea un model oarecare. cu suspensia chiar nu cred ca ai dreptate, nici cu scaunele nici cu materialele. poate ai fost obisnuit cu mercedes sau audi, cu materiale mai moi, la bmw asa au fost mereu, mai aspre cumva dar se mentin bine in timp. e chestie de gust, eu de ex am probleme cu mercedes/audi, de aceea nu imi cumpar, preturile sunt asemanatoare. restul asa functioneaza la bmw si eu m-am obisnuit. start/stop asa trebuie dezactivat de fiecare data la orice masina. sigur ai o problema de adaptare de la schimbarea de marca.

Intradevar masina dinainte timp de teri ani si jumatate era un MB S320 CDI 4M din 2007. Stiu ca sunt doua masini diferite, nici nu ma astept la acelasi lucru, si ca pret e diferenta mare, dar singura chestie cu care nu ma pot impaca e suspensia. Sincer m-as bucura daca ar fi o problema de adaptare.

Link to comment
Share on other sites

tu ai facut ce am facut eu, ai dat o masina premium pe una de clasa muncitoare (eu am dat x6) fara sa ai experiente prealabile cu modelul achizitionat. eu am mai avut inca doua x3, un 2.0d si un 3.0da, asta nou e o mare surpriza, e mai rafinat si decat x5-ul anterior mai putin motorul, nu poti face din 2000 3000, asta e. pe mine m-au enervat taxele, nu ca nu as putea plati, pur si simplu nu vreau.

l.e. mint, am mai avut 3 x3-uri, si un 3.0sd.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.