Jump to content

NOUL X3 2.0dA


fbdcnt

Recommended Posts

am testat x3 xdrive35i. Nu mi a placut pozitia la scaun. Parca stateam in tramvai. Si nu mi s a parut mai rapida decat x6 xdrive35d. Nu mi se pare un motor potrivit pt un SUV

 

si eu am fost cu x3 35i si 20d. deci x5 40d este peste 35i. 20d mi se pare mai ok pt x3. chiar am fost dezamagit de x3 35i. credeam ca o sa fie bomba la 5.9 cat zice ca face suta. si nu l-am menajat deloc.

Link to comment
Share on other sites

deci x5 40d este peste 35i.

era de asteptat. suv-ul trebuie sa fie diesel astfel incat sa plece usor de pe loc. nu suport ideea de suv pe benzina. eu nu conduc diesel pt economie, probabil nici nu este sau este prea mica, conduc diesel pt ca se comporta mai bine in oras.

Link to comment
Share on other sites

am fost si eu la MHS aseara intr'o fuga sa'mi iau coupe-ul caci aveam o mica problema la un senzor PDC ... si m'am plimbat un pic cu X3 - e o masina care'mi place tare mult. Cei care au noul X3 - mi se pare mie sau vireaza mult mai bine pe loc ? - raza de intoarcere mi se pare mult mai mica. O sa ma duc sa ma plimb un pic mai mult cu ea poate dupa-amiaza ... sa ma duc intai sa'mi fac dosarul pt furt oglinzi . Am stat cu oglinzile O SINGURA ZI - parcata masina langa bloc ---- dupa ce am scos'o din garaj unde a stat cateva luni ...
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pt oglinzile tale...zici ca sunteti in codru in Bucuresti.

 

Vinovata de faptul ca invarti rotile mai usor pe loc, e directia activa. usoara la viteza mica sau pe loc si mai tare la viteza mare. Se intareste si daca selectezi modul sport.

 

Si eu am ramas placut impresionat de silentiozitatea suspensiei si de confortul pe normal, dar nu lipsit de sportivitate in viraje. Au gasit combinatia perfecta, parerea mea. Sfatul meu e sa intri pe un drum secundar cu X3-ul demo si sa vezi ce frumos absoarbe orice denivelare. (nu am mers cu suspensia standard asa ca nu stiu cum e aia).

Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa'mi dau si coupe-ul si seria 1 ... si cred ca acest X3 - ar fi masinica perfecta ... 2.0D - consum perfect / putere suficienta/ .... nu mai am placeri d'astea sadice sa alerg....

 

ca optiuni ma gandeam la cutie automata/ navi profi/ sistem sunet hifi ( poate profi - amandoua imi plac la fel de mult )/ xenon/ ceva pachet depozitare/ pachet lumini ( daca o exista ca la astea mici )/ poate si o trapa panoramica/ volan sport/m ( de care o avea ) de piele cu comenzi/ si mai vad ce alte aberatii pe acolo.... mi s'a pus pata rau de tot pe x3-ul asta nou.... oare or scoate si 2l bi-turbo ..??? ar fi minunat.

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Diesel nu cred ca iese 2.0 biturbo. Dar pe benzina, mai mult ca sigur. O sa il pozitioneze sub 3.0si. 350 NM nu e asa mare cuplul de pe X1 28i (2000cmc bi-turbo), nu cred ca e mai bun la viteze mici decat 2.0d de 184cp.

 

As mai recomana si HUD (head up display) - pt ca e foarte tare. Mi-a placut foarte mult la X3. Si e mult mai modern decat celelalte (Ex la X5 pre-facelift se vede si o caseta portocalie in parbriz, la X3 se vad doar cifrele). As renunta la trapa panoramica.

 

Cutia automata/manuala, nu stiu care e mai fiabila. In rest e de top automata.

Link to comment
Share on other sites

am vazut HUD pe seria 7 ...... interesant .... nu vezi informatiile decat din scaunul soferului .... deocamdata sunt in proiect ... vreau sa ajung in mai la MHS sa discut un pic cu dealer-ul de acolo - sa'mi fac o idee si sa demarez procedurile .... nu vreau sa'mi vina mai devreme de finalul anului ....
Link to comment
Share on other sites

pe Bmw.ro , se pare ca apar 4 motorizari in prezent pe X3.

Motor -- cmc -- kw cp -- l/100km -- pret fara tva -- cu Tva

X3 xDrive28i 6 / 4 2.996-- 190 (258)-- 9,0 -- 39.600,00 -- 49.104,00

X3 xDrive35i 6 / 4 2.979-- 225 (306)-- 8,8 -- 41.700,00 -- 51.708,00

X3 xDrive20d 4 / 4 1.995-- 135 (184)-- 5,6 -- 33.200,00 -- 41.168,00

X3 xDrive30d 6 / 4 2.993--190 (258)-- 6,0 -- 40.950,00 -- 50.778,00

 

 

Interesanta varianta 30d. E aproape la fel de performanta ca vechiul 3.0sd. Dar mi se pare si extrem de scumpa

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

cind zici ca in afara da in nas, te referi la ce ai zis mai sus? ca are mai putin suflu la viteze mari, peste 120 km/h? Presupun totusi ca nu o simti submotorizata la depasiri? Pentru ca de multe ori la depasiri ai nevoie de reprize la viteze mici, precum cele din oras, unde spui ca e foarte vioaie

 

Te intreb pt ca as vrea sa imi dau seama in ce masura X3 xDrive20d Aut. F25 mi se va parea prea lenta/submotorizata fata de actualul meu 325xi E90 3.0 L6 218 CP (cu manuala). In esenta as vrea sa schimb pentru ca vreau un SUV, mai practic, mai sigur, mai fara batai de cap la borduri (Seria 3 mi se pare prea joasa pentru Romania) si m-a enervat si pe mine povestea cu impozitul la peste 2000 cmc. Ma uit si la X1, dar parca mai mult imi place X3.

 

 

 

Interesant, deci se poate face retrofit pt bluetooth.

 

de unde ai facut retrofit la bluetooth? la reprezentanta, se gasesc piesele in ro?

este integrare completa cu ecranul care vine cu radio BMW Professional? exista lucruri care nu functioneaza ca pe modelul cu bluetooth din fabrica?

Edited by liviugi
Link to comment
Share on other sites

ce sa mai zic? circul numai in oras si ocazional afara. i-am pus bluetooth (nu avea), merge si streaming audio prin bt. consumul in oras de vreo 3 plinuri e 10.3. nu e o masina de lux, mai degraba una practica. are oricum tot felul de gadget-uri. e agila si confortabila in oras. afara v-am zis, da in nas.

 

de unde ai facut retrofit la bluetooth? la reprezentanta, se gasesc piesele in ro?

este integrare completa cu ecranul care vine cu radio BMW Professional? exista lucruri care nu functioneaza ca pe modelul cu bluetooth din fabrica?

Link to comment
Share on other sites

Downloadeaza PDF-ul cu preturile la X3 de pe Bmw.ro si o sa vezi ca la optiuni contra vreo 600 EUR cu TVA, apare si sensatec. Eu pe X3 asta am si pana acum, doar la scaunul soferului si la cotiera s-a uzat putin "pielea"
Link to comment
Share on other sites

pe Bmw.ro , se pare ca apar 4 motorizari in prezent pe X3.

Motor -- cmc -- kw cp -- l/100km -- pret fara tva -- cu Tva

X3 xDrive28i 6 / 4 2.996-- 190 (258)-- 9,0 -- 39.600,00 -- 49.104,00

X3 xDrive35i 6 / 4 2.979-- 225 (306)-- 8,8 -- 41.700,00 -- 51.708,00

X3 xDrive20d 4 / 4 1.995-- 135 (184)-- 5,6 -- 33.200,00 -- 41.168,00

X3 xDrive30d 6 / 4 2.993--190 (258)-- 6,0 -- 40.950,00 -- 50.778,00

 

 

Interesanta varianta 30d. E aproape la fel de performanta ca vechiul 3.0sd. Dar mi se pare si extrem de scumpa

 

preturi la care se mai scad 4200 sau 4500e

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ vrei sĂŁ ai oglinzi, nu le lĂŁsa pe mașinĂŁ. Eu nu mai am oglinzi din decembrie și nici nu mĂŁ mai pasioneazĂŁ subiectul. Și de când nu mai ai, au ĂŽnceput sĂŁ fure la Audi. Acum 2 zile iar s-au furat.

 

O chestie intresantĂŁ. Sora MonicĂŁi Columbeanu are un seria 6 cabrio. De la ĂŁla nu se furĂŁ oglinzile. Oare de ce?

Am mai vĂŁzut alți șmecheri care și-au scris numele pe ele și nu mai dispar.

 

Gata cu OT. Despre X6 -> X3, mie mereu mi-a plĂŁcut mai mult X3-ul la condus. Mult mai agil și mai potrivit pentru România. Bravo.

Link to comment
Share on other sites

Daca esti vedeta si iti inscriptionezi numele, e posibil sa ti le fure mai ceva , orican se gaseste cate un cocalar care ar da ceva in plus sa aiba oglinzi inscriptionate cu "Ramona Gabor", "Stefan Banica" etc sa se laude la prieteni
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

update:

am ajuns la cca 7000km, m-am obisnuit cu el, in special cu felul prea "servo" in care se conduce. cand merg cu un x1, mi se pare ca trebuie sa trag de volan si de toate alea. ce e imbucurator este ca desi il consideram o masina de oras, am fost de doua ori in grecia si din 180 nu l-am scos, sta foarte bine, nu bataie sau altceva. problema e in depasiri sau atunci cand vrei sa conduci sportiv pe serpentine la deal. se rezolva cu schimbatorul electronic, ii dai 2-3 viteze inapoi. cred ca e masina de criza potrivita, nu are aspect meschin, consuma in oras cam 10.4, afara cam 8.5 mers repejor. nu-l are pe vino-'ncoa dar face ce are de facut. cum am zis e un compromis, o masina mai mult utilitara decat una pe care sa o conduci de placere. pentru placere am motor.

Link to comment
Share on other sites

ai directie variabila? sau cea standard.

 

LE. acum vad ca ai electrica..

 

Mie cea mai urata impresie la volan mi-o lasa VW Tiguan. nu are niciun pic de force feedback.

 

Nu mai tin minte cand am facut eu test-drive cu f25 dar mi sa parut ok directia.

 

De tinut minte pt viitor. :). La cat se fac reviziile? |(tot la 30 000?)

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu supor masi nile cu volan fleasca gen mercedes. asta are un feedback variabil dar e cumva setat pe soft. am avut un fiat grande punto cu o astfel de directie si avea doua setari, una de oras, una de sosea. mare branza daca puneau si astuia, fiind electrica era f simplu. revizii la 30,000 eu nu am auzit, la toate bmw-urile te duci cand cere computerul, din experienta mea pe la 20-22 k.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.