Jump to content

Help! Indicatorul de consum si vitezometrul.


gabrielf

Recommended Posts

Guys, as avea si eu o intrebare ..:

Din nu stiu ce groapa, zguduitura sau alte motive.., sunt momente in care indicatorul de consum si vitezometrul nu imi indica nimik.., sunt moarte.., dar isi revin , semn de parca ar fi ceva in semicomtact.., vi s-a mai intamplat???

Comportamentul este total aleator .., nu se poate asocia unei anumite turatii, viteze, etc..

Si as mai avea o intrebare:

Cati litri de ulei folositi voi la un schimb de ulei si ce umeiuri folositi ???

Link to comment
Share on other sites

Guys, as avea si eu o intrebare ..:

Din nu stiu ce groapa, zguduitura sau alte motive.., sunt momente in care indicatorul de consum si vitezometrul nu imi indica nimik.., sunt moarte.., dar isi revin , semn de parca ar fi ceva in semicomtact.., vi s-a mai intamplat???

Comportamentul este total aleator .., nu se poate asocia unei anumite turatii, viteze, etc..

Si as mai avea o intrebare:

Cati litri de ulei folositi voi la un schimb de ulei si ce umeiuri folositi ???

12638[/snapback]

 

eu de exemplu la ursulica al meu, folosesc acum ulei aral 10w-40 si la un schimb intra 5 litrii....acum tu depinde ce masina ai.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

sorry

 

E34 524 td

12666[/snapback]

 

Motorul e original pe masina?La unele care au fost pe benzina si au fost montate ulterior diesel nici macar nu functioneaza,deci daca e cazul la tine si tie macar iti merg,ar trebui sa fii fericit.Chiar azi am mers cu un 524td care a fost original 535i si omu se mira ca nu stie ce sa ii mai faca sa mearga turometrul si consumul.Si mi-a zis ca a pus tot ce era pe masina diesel,si bord si conexiuni,absolut tot,si degeaba.

La tine ar fi bine a bagi ceva de la Castrol,GTX3 magnatec e foarte bun.Cumpara 7 litri,ar trebui cred sa intre cam 6 si un pic cu tot cu filtru,iar restul tine pentru completat.

Link to comment
Share on other sites

intra 5.75 litrii.

 

Castrol magnatec ii bag si eu imediat ce ajung sa cumpar. la augsburg e 7.93 euro litrul. in orash am vazut si cu +400 000 daca nu ma insel.

 

De la Service-ul filaret mi-au zis sa bag ulei BMW 10W40 (ei mi-au dat pretul de 5.7 euro dar nu aveau pe stoc si nici nu primesc) pe care mi-au zis ca il gasesc la Bavaria in Otopeni dar nu am ajuns acolo sa vad daca au ca m-a lasat bateria intre timp.

 

Daca ai drum pe acolo eu zic sa intrebi.

Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

intra 5.75 litrii.

 

Castrol magnatec ii bag si eu imediat ce ajung sa cumpar. la augsburg e 7.93 euro litrul. in orash am vazut si cu +400 000 daca nu ma insel.

 

De la Service-ul filaret mi-au zis sa bag ulei BMW 10W40 (ei mi-au dat pretul de 5.7 euro dar nu aveau pe stoc si nici nu primesc) pe care mi-au zis ca il gasesc la Bavaria in Otopeni dar nu am ajuns acolo sa vad daca au ca m-a lasat bateria intre timp.

 

Daca ai drum pe acolo eu zic sa intrebi.

12706[/snapback]

 

Esti sigur ca e 7.93?Fara TVA?

Eu il cumpar de la reprezentantii Castrol la pret fara adaos de magazin si tot nu il scot la banii astia.Ultima data cand am schimbat uleiul,e drept,a trecut o jumate de an,am dat 360 de mii pe litru.

5.75 intra si in motorul meu de 3500.Ma gandeam ca la diesel e mult mai mare cartusul de filtru de ulei si intra mai mult ulei in el.De obicei intra mai mult de jumate de litru in plus.

Link to comment
Share on other sites

Am fost duminica la augsburg si atat era: 7.93 euro. pe raft era si o eticheta care zicea ca preturile afishate contin tva.

 

sper ca nu schimba pretul pana ajung eu sa-mi cumpar!

12763[/snapback]

 

Pai fratilor.., la sfatul fostului propitar si pretin, am bagat aral semisintetic 10W40 cam

6.8 l,.

Cat despre vitezometru si consum.., si-au revenit si am gasit si raspunsul la vechiul propitar..:

senzorul de pe volanta a fost inundat de apa ., ca deh a plouat, nisn ,etc.., si nu il mai cetea.., si de aia..

Mii de multzamiri pentru input..

As mai intreba dac cunoasteti solutii de curatat plafonul de stofa sau eventual sa inlocuiesc tot plafonul cu tot cu stalpi caci fostu a fost fuymator iar eu nu si este imbacsit.

O alta intrebare ar fi daca v-ati facut casco , cat a costa?

unde ??

si daca aveti alarme ce imi recioandati si de unde si mai ales la ce pret???

Link to comment
Share on other sites

Pai fratilor.., la sfatul fostului propitar si pretin, am bagat aral semisintetic 10W40 cam

6.8 l,.

Cat despre vitezometru si consum.., si-au revenit si am gasit si raspunsul la vechiul propitar..:

senzorul de pe volanta a fost inundat de apa ., ca deh a plouat, nisn ,etc.., si nu il mai cetea.., si de aia..

Mii de multzamiri pentru input..

As mai intreba dac cunoasteti solutii de curatat plafonul de stofa sau eventual sa inlocuiesc tot plafonul cu tot cu stalpi caci fostu a fost fuymator iar eu nu si este imbacsit.

O alta intrebare ar fi daca v-ati facut casco , cat a costa?

unde ??

si daca aveti alarme ce imi recioandati si de unde si mai ales la ce pret???

12953[/snapback]

 

CASCO nu iti face nimeni ca masina e prea veche.Cel putin asa stiam.

Bine ca mi-ai zis de chestia cu senzoru de la volanta,sa ii zic la prietenu asta al meu sa verifice si el daca are asa ceva.

Plafonu incearca sa il dai jos si sa il speli cu o solutie de covoare.Si la sfarsit sa il calci cu fierul de calcat cu abur mult.Nu e greu sa il dai jos ca e prins in niste cleme.Mai greu e sa il scoti din masina si sa il bagi la loc.

Link to comment
Share on other sites

Pai fratilor.., la sfatul fostului propitar si pretin, am bagat aral semisintetic 10W40 cam

6.8 l,.

Cat despre vitezometru si consum.., si-au revenit si am gasit si raspunsul la vechiul propitar..:

senzorul de pe volanta a fost inundat de apa ., ca deh a plouat, nisn ,etc.., si nu il mai cetea.., si de aia..

Mii de multzamiri pentru input..

As mai intreba dac cunoasteti solutii de curatat plafonul de stofa sau eventual sa inlocuiesc tot plafonul cu tot cu stalpi caci fostu a fost fuymator iar eu nu si este imbacsit.

O alta intrebare ar fi daca v-ati facut casco , cat a costa?

unde ??

si daca aveti alarme ce imi recioandati si de unde si mai ales la ce pret???

12953[/snapback]

 

plafonul poti sa-l speli cu vanish si cu o periuta moale sau buretel, iese impecabil...asa am facut si eu si a dat roade, defapt poti amesteca solutia de covoare, canapele etc cu vanish si te apuci de treaba.... :blink:

CASCO daca ai putea convinge vreo firma de asigurari sa-ti faca costa enorm, asa ca nu merita si oricum nu cred ca vei gasi.... :)

Ca alarme poti incerca un k9, un viper etc...

Bafta... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

As mai intreba dac cunoasteti solutii de curatat plafonul de stofa sau eventual sa inlocuiesc tot plafonul cu tot cu stalpi caci fostu a fost fuymator iar eu nu si este imbacsit.

 

nu te prosti cu burete si periute ce se scamoseaza o sase vada ca a fost curatat.Iti zic IO cum sa faci, cum da caldura cumperi un sprei de curatat tapiteri de masina e prin magasinele auto unul mare galben nu mai stiu exact cum il cheama, pe langa asta mai ie un recipient cu apa rece si curata in care sa clatesti o bucate de 40 cm2 de atentie mare PERDEA, dai cu spaiul care face o puma si stergi cu perdeaua, o sa vezi ce repede se inegreste api o clatesti. Nailonul din perdea nu agata tesatura deci nu se scamoseaza. o sa fi uimit de rezultat.

Link to comment
Share on other sites

Nu se face casco la masini mai vechi de 10 ani cam la toate firmele de asigurari. Exista o varianta pe care poti sa o discuti cu un broker, un fel de asigurare completa casa+masina si atunci nu mai conteaza vechimea masinii.

 

Ideea este ca al masini vechi prima de asigurare ar fi f. mica dar reparatile pot costa aproape ca la una noua.

Link to comment
Share on other sites

de curiozitate:

senzorul care citeste viteza este pe volanta?

volanta se invarte cu turatia motorului nu a rotilor dupa cate stie je

18490[/snapback]

 

Oricum nu sunt lamurit care sensor a avut problema.Daca era vorba de vitezometru,atunci cel de pe diferential,dar nu are legatura cu cel de consum.Daca era turometrul,atunci era vorba de sensorul de pe volanta.

Link to comment
Share on other sites

La mine problemele cu vitezometrul erau de la contactele ceasului in bord. Am dat jos tabloul si am curatat contactele si de atunci e ok.

 

Turometrul in schimb nu se mishca si nu shtiu daca ceasul e defect sau nu ajunge semnalul de la senzor in bord.

Link to comment
Share on other sites

turometrul n-am nici cea mai mica idee de unde isi ia semnalul, trebuie sa ma uit pe scheme dar mi-e foarte lene astazi (sint deja 1 ora peste program :)). estimez ca de la bobina.

 

la motronic insa mai exista un senzor pe volanta (in fata la 1.x si intre motor si cutie la 2.0, sper sa nu aberez si sa gresesc versiunile...) care nu citeste propriu zis turatia, ci TDP al cilindrului 1.

 

problema e ca daca acel senzor se deplaseaza (nu cred ca-l intereseaza daca se umple de noroi/zapada/etc), motorul nu mai merge deloc. asta inseamna ca daca e deplasat suficient, poti da la demaror cit vrei ca nu porneste, iar daca e deplasat un pic citeste aleator, si motorul merge de zici ca ti s-a terminat benzina... da rateuri, n-are putere deloc s.a.m.d.

 

ask me how i know :blink:

Link to comment
Share on other sites

am aberat, tana-naaaa....

 

semnalul turometrului vine de la... ECU. pentru ca ECU "stie" tot timpul turatia motorului... conform cu senzorul cu pricina ("engine speed sensor")

 

pinul A7 pe spatele ceasurilor, pinul 6 pe ECU ("engine speed output").

Link to comment
Share on other sites

am aberat, tana-naaaa....

 

semnalul turometrului vine de la... ECU. pentru ca ECU "stie" tot timpul turatia motorului... conform cu senzorul cu pricina ("engine speed sensor")

 

pinul A7 pe spatele ceasurilor, pinul 6 pe ECU ("engine speed output").

18595[/snapback]

 

Pai si ECU de unde isi ia datele?Ca cineva ii baga semnal acolo ca sa calculeze.Eu zic ca sensorul de pe volanta ii da la ECU si el la ceasuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
verifica firu de la senzorul de pe grup. se intampla sa se slabeasca unde intra in masina( sub bancheta, langa baterie). sau poate sa fie o mica chestie din plastic (coding plug) din bord. asta daca ai tupeu sa-l dai jos. de obicei nu se strica, ci doar nu face contact. sau verifica condensatorii din bord responsabili pt. indicatoare.Sunt in numar de 6, probabil poti rezolva cu un pic de atentie si un pic de cositor. Daca nu ai desfacut niciodata bordul ar fi bine sa apelezi la un profesionist. Oricum, daca turometrul iti merge permanent probabil e de vina senzoru de pe grup sau firul de la el.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.