Jump to content

problema e46


ceaun

Recommended Posts

Va salut.....Ieri am avut o problema care m-a cam pus pe ganduri.Am plecat cu masina de acasa si dupa vreo 2 km a inceput sa moara motorul de cate ori incetineam la semafor.Cum scoteam din viteza si luam piciorul de pe acceleratie murea...Pornea imediat si statea la 4-500 rot vibrand ca dracu,dar cum o acceleram si luam piciorul la fel murea motorul.Am ajuns unde trebuia sa merg si cand am revenit la masina dupa vreo 30 minute a mers pana acasa si nu mai murea,in schimb statea la relanti la 4-500 rot si vibra rau.Oricum nu a mai murit.Azi am bagat testerul pe ea si mi-a dat o singura eroare la motor,in schimb la valorile "live" m-a luat durerea de cap....O sa atasez niste poze cu erorile,chestia e ca cea legata de cilindrul 4 acum vreo luna nu era....Dati-mi niste idei...Mulumesc!
Link to comment
Share on other sites

Multam pentru raspunsuri si scuze pentru poze,dar m-am luat cu alea si chiar am uitat sa fac printscreem.....Cumva senzorul de temperatura aer e cel din bara?Intreb pentru ca la bord imi indica corect temperatura....

Senzorul din bara e ca sa iti idice temperatura la bord nu are treaba .Senzorul care iti trebuie tie e situat pe undeva in admisie .

Link to comment
Share on other sites

Si legat de restul de "bubelor" ce mai apar pe acolo?Am vazut ca unele valori sunt peste cu mult....Si de ce nu apar la test daca ar fii defecte.....Singura eroare a motorului e cea din poza legate de senzorul de aer.Sa fie gen "cascada" adica daca ceva nu merge bine sa inceapa toate sa dea valori aiurea? Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

.Cumva senzorul de temperatura aer e cel din bara?Intreb pentru ca la bord imi indica corect temperatura....

Nu. Se afla in debitmetru si se numeste IAT (Intake Air Temperature)

Verifica fisa, bobina si bujia la nr.4 si daca poti face o proba cu un MAF similar, cred ca te lamuresti de unde vine necazul.

Nu ma pricep dar citesc prin alte forumuri si aia se pare ca asa au facut...

Bafta si zi-mi pe YM ...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Deci....

Am mai umblat ceva cu masina intre timp si am observat ceva.La rece merge perfect si tine relanti-ul foarte bine si rotund,pe la 800-1000 rpm,dar cand se incalzeste mai face figuri,in sensul ca trepideaza rau in plaja de turatii cuprinsa intre 400-800 rpm....In rest nu a mai murit motorul.

Dane am verificat toate fisele si bobina si nu mi s-a parut nimic anormal....Alt debitmetru nu am gasit sa ii fac o proba!

Acum sa vedem ce o sa mai fac in functie de cum se comporta si masinuta...

Multam oricum tuturor pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.