Jump to content

tremurat la pornire dimineata


Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Benzina.......manuala.

 

 

In cazul asta te pot ajuta. Este piesa numarul 1 din imaginea:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png

 

Aia este valva care face probleme cand se ciupeste membrana din interior. Asta in cazul in care deja ai fost la tester si bobinele sunt ok si nu ai vreuna dusa. Din cate imi amintesc acea valva nu da pe tester eroare si am schimbat-o la recomandarea unui mecanic (care mai intalnise problema la acest morot M54) si de atunci a disparut problema (din 2010 parca).

 

Acea valva e bine sa o schimbi. Rau nu faci si nici nu e scumpa. In jur de 200RON.

Edited by bbe60
Link to comment
Share on other sites

Acea valva e bine sa o schimbi. Rau nu faci si nici nu e scumpa. In jur de 200RON

Multumesc foarte mult. Acum imi este mult mai usor sa rezolv problema. Voi incepe cu bujii, bobine, apoi valva si la urma tachetii. Volanta va ramane ca desertnaughty.gif

 

cred ca volanta face parte din deserturi ff exotice frantics.gif

Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou. Da este vb despre piesa 1 din schita lui bbe60 in cazul meu dar stiu ca arata diferit pt alte motoare. discutam doar de motoare pe benzina. Eu am luat prin eliminare sa ajung la ea.

Am schimbat bujii, am verificat bobine, schimbat ulei, filtre, verificat furtune. Era clar o problema de alimentare cu ulei al tachetilor la rece. La Bavaria mi-au zis sec ca un cilindru nu are compresie la rece. Am discutat si cu alti mecici si putea ramane un tachet blocat datorita vascozitatii uleiului rece. Am citit si pe alte forumuri din America si Anglia pana am gasit un tip care schimbase tot la motor in 2 ierni pana sa-si dea seama ca rahatul asta de valva ii dadea rateruri si trepidatii urate.

Link to comment
Share on other sites

La mine ieri dimineata a luat-o cu tremurat(scuturat) la ralanti(325i e46).Pana s-a stabilizat turatia de ralanti apoi totul era o.k..Mi s-a mai intamplat la fel in decembrie si apoi in urma cu aprox. un an.Deci destul de rar dar se intampla.Azi dimineata de exemplu a pornit impecabil.Eu valva PCV am schimbat-o in urma cu doi ani iar bobinele(toate) si bujiile(toate) in urma cu aprox. trei ani.Interventii facute la reprezentanta.Deci nu stiu ce sa mai zic vizavi de chestia cu tremuratul la M54.Am mai scris cu multe posturi in urma pe topicul asta ce am facut pt. a elimina problema asta si pt. fostul 320i 2,2.Misterul persista.
Link to comment
Share on other sites

Shock si panica, nervi si moralul praf in acelasi timp. Desi scriam aseara ca s-a rezolvat problema dupa ce am schimbat PCV-ul si vreo 3 zile de test, azi din nou a tremurat si s-a aprins chek engine (afara vreo 6 grade). Ce-i drept n-a mai oscilat relantiul intre 800 si 500 cum facea inainte. Cred ca ajung la balamuc. Poate trebuia sa schimb si toate furtunele care intra/ies in PCV (doar le-am inspectat).

A schimbat cineva cu probleme similare tachetii? Cred ca e ultima varianta si daca nu ...o vand cuiva mai rabdator. Nu e cine stie ce dar ma omoara sa stiu ca ceva, oricat de mic, e in neregula.

Scuze daca am reusit sa amagesc pe cineva cu entuziasmul meu...

Link to comment
Share on other sites

Shock si panica, nervi si moralul praf in acelasi timp. Desi scriam aseara ca s-a rezolvat problema dupa ce am schimbat PCV-ul si vreo 3 zile de test, azi din nou a tremurat si s-a aprins chek engine (afara vreo 6 grade). Ce-i drept n-a mai oscilat relantiul intre 800 si 500 cum facea inainte. Cred ca ajung la balamuc. Poate trebuia sa schimb si toate furtunele care intra/ies in PCV (doar le-am inspectat).

A schimbat cineva cu probleme similare tachetii? Cred ca e ultima varianta si daca nu ...o vand cuiva mai rabdator. Nu e cine stie ce dar ma omoara sa stiu ca ceva, oricat de mic, e in neregula.

Scuze daca am reusit sa amagesc pe cineva cu entuziasmul meu...

 

schimba si tachetii si furtunele

daca nu se rezolva mai ai o sg varianta ,,sa bagi aditiv in cobustibil si sa ii dai forje poate se desfunda

Link to comment
Share on other sites

check engine de la ce a aprins . testerul ce zice

 

 

Mie la primul e46 mi-a dat missfire pe doi cilindri.Asta si dupa ce schimbasem toate bujiile si bobinele nu cu mult timp inainte.Cu toate acestea tremuratul era foarte rar insotit si de check engine in bord.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vre-un progres la cineva cu problema asta?

Pana acum am schimbat:

- bujii;

- bobine;

- senzor temperatura motor;

- valva PCV;

- curatat injectoarele;

...tot tremura, tot da rateuri pe cei 2 cilindrii.. Chiar s-a agravat ca nu se mai reseteaza dupa ce opresc si repornesc motorul...

Am citit toate postarile din strainatate si tot nu am un raspuns. La unii s-a rezolvat dupa ce au schimbat tachetii si supapele, la altii doar valva PCV.

Mare pacat pentru ca masina merge perfect in rest.

Daca dimineata o tin usor accelerata vreo 2 min. nu mai tremura sau oscileaza...

 

A mai schimbat cineva ECU si s-a remediat. Pana acum am citit aici doar un singur caz rezolvat la Cluj (parca).

Edited by CatalinLMX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Valva aia pe care ai schimbat-o este defapt separatorul de ulei?

Cred ca o sa o schimb si eu...

Am mai citit ca ar fi doua modele dintre care unul special pentru Canada, acolo chiar e frig mereu. Are logica treaba asta dar vad ca la tine a revenit problema.

Link to comment
Share on other sites

Vre-un progres la cineva cu problema asta?

Pana acum am schimbat:

- bujii;

- bobine;

- senzor temperatura motor;

- valva PCV;

- curatat injectoarele;

...tot tremura, tot da rateuri pe cei 2 cilindrii.. Chiar s-a agravat ca nu se mai reseteaza dupa ce opresc si repornesc motorul...

Am citit toate postarile din strainatate si tot nu am un raspuns. La unii s-a rezolvat dupa ce au schimbat tachetii si supapele, la altii doar valva PCV.

Mare pacat pentru ca masina merge perfect in rest.

Daca dimineata o tin usor accelerata vreo 2 min. nu mai tremura sau oscileaza...

 

A mai schimbat cineva ECU si s-a remediat. Pana acum am citit aici doar un singur caz rezolvat la Cluj (parca).

incearca si o stergere de adaptari din DME,fix aceasi problema o am si eu din 2008 de cand am masina ,odata pe an am missfire pe cil5 ,din ce am vazut conditiile sunt in general identice:

-umezeala foarte mare afara si motorul pornit 5 min sa zicem si apoi oprit

Acum 2 ani am sters fara sa vreau cu INPA adaptiile si am scapat pentru ceva timp de problema,dar oricum usor usor vad ca revine :) altfel cam 1 an dupa ce am sters adaptiile am avut pornire exemplara la rece,alta problema ar mai fi

 

 

 

-asta o face ceva mai des poate de 7-8 ori pe an :rolleyes:

Edited by olyro2000
Link to comment
Share on other sites

sigur ai citit tot ce am scris?

 

 

 

Acum 2 ani am sters fara sa vreau cu INPA adaptiile si am scapat pentru ceva timp de problema,dar oricum usor usor vad ca revine altfel cam 1 an dupa ce am sters adaptiile am avut pornire exemplara la rece,alta problema ar mai fi

tremuratul la rece s-a rezolvat pt o perioada prin resetarea adaptiilor cu INPA-asta in cazul meu nu e ceva greu de facut si se poate incerca.

Link to comment
Share on other sites

Update.

 

S-au sters adaptarile dar problema cu trepidatiile si rateurile s-a agravat. Observ ca acum tremura si la temperaturi de peste 10 grade daca sta cateva ore nepornita sau peste noapte. Daca o las mai mult fara sa plec de pe loc trepidatiile se transforma in oscilatie de relanti cu misfire (pe cil. 1 si 4 dar nu in acelasi timp).

Pe scurt, masina a rulat numai in Spania 11 ani fara asemenea probleme. Vine in Romania in toamna, si sa zic o data pe saptamana facea figura cu rateurile si chek engine aprins si isi revenea brusc daca opream si reporneam motorul (se si stingea chek engine). Acum dupa o iarna intreaga cu preoblema asta zilnica, treaba s-a agravat in sensul ca tremura la fiecare pornire dupa o stationare de cateva ore indiferent daca temperatura de afara este mult pozitiva iar chek engine o data aprins nu se mai stinge decat daca rulez 20-30 km. Ce-i drept trepidatiile la rece sunt acum mai mici decat la temperaturi negative...

 

La fel si la un prieten cu motor M54 de 2.2L.

Treaba cu tachetii care se "lipesc" n-o mai cred. Nu bat si n-are sens la 10-12 grade afara. Cred ca ipoteza unei probele electronice la ECU sta in picioare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In caz ca mai are cineva problema asta , se pare ca o posibila cauza ar putea fi deteriorarea garniturilor de la VANOS, reparatia e relativ usoara si putin costisitoare.

 

Topic in care se discuta problema:

http://forum.bmw5.co.uk/topic/66600-vanos-seal-repalcement-done/

 

Kit de reparatie:

http://www.i6automotive.co.uk/category/vanos-seal-kits/

 

DIY guide:

http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm

 

Mentionez ca nu am incercat procedura, deci nu as putea sa imi dau cu parerea privind eficacitatea; am cautat informatii pentru ca o masina pe care doream sa o cumpar avea aceasta problema si am gasit pe mai multe forumuri asta ca o posibila solutie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Revin la subiect.In urma cu o saptamana,dimineata pe la 8,vreau sa plec cu masina la servici.-7 grade afara,masina nepornita de cateva zile.Dau cheie si incepe sa tremure serios masina la ralanti,se aprinde check engine si moare motorul.Dau din nou cheie,acelasi tremurat,se opreste iarasi motorul.A treia oara,dau cheie,n-o mai las sa stea la ralanti si plec direct.Merge cu check engine aprins,motorul manifesta o scadere de putere, se tureaza ceva mai greu.Cand ma intorc de la servici,masina merge perfect normal dar cu check engine aprins.A doua zi o duc direct la reprezentanta BMW Timisoara,le explic cele intamplate si cer o diagnoza.Ziua urmatoare sunt sunat si mi se spune ca la testarea facuta masina a pornit perfect normal.Pe diagnoza a dat misfire pe cilindrii 3 si 6,eroare cu frecventa 1 si mi se spune sa vin sa o iau inapoi caci deocamdata,pana nu se repeta episodul, nu e cazul de vreo interventie.De doua zile,de cand am luat-o inapoi,masina porneste dimineata si merge perfect.S-a mai intamplat ceva similar o singura data, iarna trecuta,dar fara sa moara motorul.
Link to comment
Share on other sites

a mea sta de o saptamana si ceva o sa o pornesc zilele astea,sunt curios cum o sa se comporte.In general la mine missfire da daca :

-motorul e pornit si lasat sa mearga 2-5 min apoi oprit si pornit a 2-a zi iar afara tepm e sub 10 grade - s-a intamplat de vreo 4 ori

-in conditii de umezeala extrema - s-a intamplat de 2-3 ori

in general am anual missfire pe cil 5

Chech engine il aprinde rar si in general cum s-a incalzit un pic motorul se stinge,niciodata nu a ramas aprins.

singura solutie temporara a fost stergerea adaption values dupa cateva lui totusi tremuratul la rece a revenit.Erori:

-missfire during warm up worsening emmisions cil 5

-missfire cil 5

un lucru e clar ,problema apare doar in conditii de umiditate mare(cam 90% din cazuri) in general nu a contat si daca a stat 2 sapt oprita la temp de -2 -3 grade :).revin cu updateuri dupa ce o pornesc zilele astea.edit:

https://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=500419

 

un topic interesant

 

https://www.bimm.erfest.com/forums/showthread.php?t=500419

 

revenind,se scoate punctul ..

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Cand am dus masina la reprezentanta a doua zi,pe drum mi s-a stins check engine si nu s-a mai aprins.Anul asta nu s-a mai aprins check engine deloc pana saptamana trecuta.De ,,missfire during warm up'' imi aduc si eu aminte de la 2,2-ul avut anterior. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

A reusit pana la urma cineva sa remedieze problema?

Am 520i E39 din 2000 motor M52TUb20 cu acelasi simptome la pornire la rece. Tremura vreo 30-40 de secunde, rareori se aprinde check engine (la diagnoza: misfire cyl 5, sonda lambda - care nu cred sa aiba probleme caci recent am fost la RAR unde noxele au iesit foarte bune si la consum sta chiar foarte bine). Dupa ce se incalzeste un pic merge perfect. Dar daca nu las sa se incalzeasca motorul cca. 1 minut si pornesc, nu trage, da in nas.

Sper sa gasim solutia ca incepe sa fie cam deranjanta situatia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.