Jump to content

tremurat la pornire dimineata


Recommended Posts

eu cu consumul de ulei la bmw m-am linistit cand am vazut ca bmw declara ca consumul maxin aceptat de ulei este de 700 ml la mie

 

 

eu incep sa ma gandesc si la regulatorul de relati , cand o sa am timp o sa-l curat

 

mie cand imi tremura , masina are socul tras , turatia sta la 900 - 1000 in loc de 750

 

sau daca stie cineva ce alceva controleaza socul

 

 

poti sa pui te rog un link cu referire la consumul de ulei acceptat de BMW? sau macar spune in ce consta sursa de informare; apropo,tu la ce model faci referire in legatura cu consumul de ulei? tot 6 cilindri benzina ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De cand am schimbat termostatul, masina nu prea mai tremura la pornire dimineata.

 

Uitasem de termostat...e nou si ala :)

Oricum eu in cazul meu mizez pe injectoare....nu stiu insa unde as putea sa obtin o testare concludenta ca am dat o gramada de tel. si nimic.

 

 

Candva voi vrea sa curat si eu regulatorul de relanti sa vad daca se schimba ceva.

 

Eu nu l-am curatat, dar nu cred sa fie de acolo, turometrul nu variaza cu tremuraturile....sau cel putin nu le percep eu.

 

 

eu mi-am testat injectoarele in elvetia, de asemenea si circuitele intre ecu si injectoare si totul e in regula.

Link to comment
Share on other sites

In cartea tehnica scrie sa pleci imediat cum ai pornit motorul indiferent daca e rece sau cald.Eu asa plec de obicei si nu am treaba..

 

ce s-ar putea intampla daca lasi cateva minute motorul pornit dimineatza?

eu de obicei il tineam pornit 5-10 minute, dupa aia porneam la drum :)

Link to comment
Share on other sites

In cartea tehnica scrie sa pleci imediat cum ai pornit motorul indiferent daca e rece sau cald.Eu asa plec de obicei si nu am treaba..

 

ce s-ar putea intampla daca lasi cateva minute motorul pornit dimineatza?

eu de obicei il tineam pornit 5-10 minute, dupa aia porneam la drum :)

 

eu daca las motorul 10minute pornit,se incalzeste la 90grade fiind pe benzina.La diesel se incalzeste mult mai greu.Nu cred k e bine sa se incalzeasca in loc un motor,mai ales k bag ulei 0W40,e cel mai subtire la rece.

Link to comment
Share on other sites

In cartea tehnica scrie sa pleci imediat cum ai pornit motorul indiferent daca e rece sau cald.Eu asa plec de obicei si nu am treaba..

 

ce s-ar putea intampla daca lasi cateva minute motorul pornit dimineatza?

eu de obicei il tineam pornit 5-10 minute, dupa aia porneam la drum :)

 

eu daca las motorul 10minute pornit,se incalzeste la 90grade fiind pe benzina.La diesel se incalzeste mult mai greu.Nu cred k e bine sa se incalzeasca in loc un motor,mai ales k bag ulei 0W40,e cel mai subtire la rece.

e un semn ca lucreaza termostatul si e foarte bine.e normal ca la mersul in gol sa se incalzeasca mai repede:pompa de apa merge mai incet,ventilatorul se roteste incet si multe altele.

Link to comment
Share on other sites

e un semn ca lucreaza termostatul si e foarte bine.e normal ca la mersul in gol sa se incalzeasca mai repede:pompa de apa merge mai incet,ventilatorul se roteste incet si multe altele.

 

ventilatorul se invarteste doar daca este nevoie... :)

masinile noi au un preincalzitor de apa...asa ca pompa de apa doar recircula... :)

Link to comment
Share on other sites

eu cu consumul de ulei la bmw m-am linistit cand am vazut ca bmw declara ca consumul maxin aceptat de ulei este de 700 ml la mie

 

 

eu incep sa ma gandesc si la regulatorul de relati , cand o sa am timp o sa-l curat

 

mie cand imi tremura , masina are socul tras , turatia sta la 900 - 1000 in loc de 750

 

sau daca stie cineva ce alceva controleaza socul

 

 

poti sa pui te rog un link cu referire la consumul de ulei acceptat de BMW? sau macar spune in ce consta sursa de informare; apropo,tu la ce model faci referire in legatura cu consumul de ulei? tot 6 cilindri benzina ?

 

 

aceasta informatie o am din TIS , nu specifica masina , doar specifica 0.7 la mie pt un bmw obisnuit si 1.5 l la mie pt un M

Link to comment
Share on other sites

la mie , poti sa mai intrebi si alti useri , care au citit in TIS , daca am timp o sa-ti fac un print screen

 

OFF TOPIC , parca aici se discuta despre alceva , nu despre consumul de ulei

 

da, ai dreptate... sorry, my bad :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hai sa ma alatur si eu cu o constatare probabil identica pe acest subiect;am citit nu cu mult timp in urma acest topic si am avut surpriza sa constat la scurt timp pe masina mea ce au relatat si altii aici;adica acu o luna, intr-o dimineata cand a fost mai racoare si masina a stat oprita cu mult mai mult de 8 ore,cand i-am ,,dat cheie'' am observat ca a tremurat un pic la relantiu pana a scazut turatia de la 1000 si s-a stabilizat pe la 600-700 rot/min;apoi totul o.k.,adica s-a oprit din tremurat;situatia nu s-a mai repetat pana acu doua zile cand tot asa,dupa vreo 14 ore de nefunctionare am pornit-o dimineata si a inceput iarasi sa tremure;am asteptat sa scada turatia la 600-700rot/min dar de data aceasta tremuratul nu s-a oprit nici dupa stabilizarea turatiei;adica au trecut deja vreo 20 de secunde si ea tot tremura si, mai deranjant, s-a aprins si martorul check engine;am rasucit cheia si i-am luat contactul si imediat am pornit-o din nou ca sa constat ca apoi totul era o.k-nici tremurat nici beculet aprins n-a mai aparut.;apoi ieri si azi dimineata,masina nefiind nepornita pe o perioada mai mare de aprox.10 ore,n-a mai deranjat cu absolut nimic la pornire;mentionez ca totusi motorul se comporta super o.k in mers;silentios la turatii joase,trage liniar etc.;aaa,era sa uit:e vorba de un motor m54b22 pe e46;

am observat ca cei care s-au mai intalnit cu situatia asta pe aici au in dotare 325i si 330i;deci sa aiba si mult laudatele motoare m54 d.p.d.v. al fiabilitatii mici probleme nerezolvate? sau numai in dotarea seriei 3 e46 se intalneste problema ?cineva zicea ceva de ,,sticky valve'',altii dupa indelungi cercetari n-au rezolvat nimic; ideea e ca o sa fac si eu ceva investigatii la tester,sper cat de curand; pana una alta as vrea sa-i intreb pe cei care promiteau ca-i vor da de capat daca au ajuns la un diagnostic.

 

numai bine !

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

problema ta e cred de la un misfire pe unul din cilindri....... pune-o pe tester ca daca s-a aprins check engine-ul a ramas eroarea stocata si vezi de ce-i vorba.....

 

la noi cu tremuratul frecvent dimineata e altceva..... odata cu trecerea timpului am vazut ca tremurat se accentueaza.... si pare sa provina de la cardan. deoarece pare sa tremure masina de undeva de sub masina mijloc-spate ....... cred ca problema noastra is ceva bucsi de cardan si flanse......

Link to comment
Share on other sites

hai sa ma alatur si eu cu o constatare probabil identica pe acest subiect;am citit nu cu mult timp in urma acest topic si am avut surpriza sa constat la scurt timp pe masina mea ce au relatat si altii aici;adica acu o luna, intr-o dimineata cand a fost mai racoare si masina a stat oprita cu mult mai mult de 8 ore,cand i-am ,,dat cheie'' am observat ca a tremurat un pic la relantiu pana a scazut turatia de la 1000 si s-a stabilizat pe la 600-700 rot/min;apoi totul o.k.,adica s-a oprit din tremurat;situatia nu s-a mai repetat pana acu doua zile cand tot asa,dupa vreo 14 ore de nefunctionare am pornit-o dimineata si a inceput iarasi sa tremure;am asteptat sa scada turatia la 600-700rot/min dar de data aceasta tremuratul nu s-a oprit nici dupa stabilizarea turatiei;adica au trecut deja vreo 20 de secunde si ea tot tremura si, mai deranjant, s-a aprins si martorul check engine;am rasucit cheia si i-am luat contactul si imediat am pornit-o din nou ca sa constat ca apoi totul era o.k-nici tremurat nici beculet aprins n-a mai aparut.;apoi ieri si azi dimineata,masina nefiind nepornita pe o perioada mai mare de aprox.10 ore,n-a mai deranjat cu absolut nimic la pornire;mentionez ca totusi motorul se comporta super o.k in mers;silentios la turatii joase,trage liniar etc.;aaa,era sa uit:e vorba de un motor m54b22 pe e46;

am observat ca cei care s-au mai intalnit cu situatia asta pe aici au in dotare 325i si 330i;deci sa aiba si mult laudatele motoare m54 d.p.d.v. al fiabilitatii mici probleme nerezolvate? sau numai in dotarea seriei 3 e46 se intalneste problema ?cineva zicea ceva de ,,sticky valve'',altii dupa indelungi cercetari n-au rezolvat nimic; ideea e ca o sa fac si eu ceva investigatii la tester,sper cat de curand; pana una alta as vrea sa-i intreb pe cei care promiteau ca-i vor da de capat daca au ajuns la un diagnostic.

 

numai bine !

si eu am patit exact lafel.Pe tester e missfire,dar intr-un final nu are nimic.

 

problema ta e cred de la un misfire pe unul din cilindri....... pune-o pe tester ca daca s-a aprins check engine-ul a ramas eroarea stocata si vezi de ce-i vorba.....

 

la noi cu tremuratul frecvent dimineata e altceva..... odata cu trecerea timpului am vazut ca tremurat se accentueaza.... si pare sa provina de la cardan. deoarece pare sa tremure masina de undeva de sub masina mijloc-spate ....... cred ca problema noastra is ceva bucsi de cardan si flanse......

la mine nu s-a accentuat tremuratul.Poti sa-mi detaliezi un pic cum ai descoperit ca ar fii cardanul, si sa imi explici un pic ce sunt bucsile de cardan si flansele.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

salutare.

acu 2 zile mi-am pus rotile de iarna de tabla pe 16 cu anvelope 205 55 16.

Pe vara aveam 17 cu 235 45 17.

 

Va anunt ca nu imi mai vibreaza deloc la pornire acum.

Cred ca problema noastra cu vibratu e datorita rotilor mai mari care le punem. pun pariu ca toti cu probleme avem roti pe 17.

Din cauza greutatii si latimii mai mari la rotile pe 17 se obtine vibratul la pornirea de pe loc (cred ca nu poate cardanul si diferentialul sa se descurce)...

 

ce ziceti ? e plauzibil ?

Link to comment
Share on other sites

salutare.

acu 2 zile mi-am pus rotile de iarna de tabla pe 16 cu anvelope 205 55 16.

Pe vara aveam 17 cu 235 45 17.

 

Va anunt ca nu imi mai vibreaza deloc la pornire acum.

Cred ca problema noastra cu vibratu e datorita rotilor mai mari care le punem. pun pariu ca toti cu probleme avem roti pe 17.

Din cauza greutatii si latimii mai mari la rotile pe 17 se obtine vibratul la pornirea de pe loc (cred ca nu poate cardanul si diferentialul sa se descurce)...

 

ce ziceti ? e plauzibil ?

 

 

nu cred ca dimensiunile rotilor este cauza pt. majoritatea celor care au reclamat aceasta problema aici;eu astazi am pornit masina dupa trei zile de repaos total si totul a fost super o.k.;nici un semn de tremurat; de fapt mi s-a intamplat doar de vreo trei ori si asta doar in ultimele doua luni.

Link to comment
Share on other sites

mi s-a intamplat si mie de 2 ori intr-un an de cand am masina sa se aprinda check engine dupa ce masina a fost lasata nepornita mai mult de 24 h si afara era frig. s-a stins singur dupa cateva ore timp in care am pornit si oprit motorul de mai multe ori. pe tester spunea ceva de sonda lambda. masina megea absolut normal.

 

tremuratul ala il am si eu dimineata cand e rece doar pana scade ralantiul la 700.

 

nu are treaba cu rotile, acum am pe 15 ...

Link to comment
Share on other sites

ok, se pare ca la mai multa lume dispare odata cu frigul... ma gandesc sa nu fie ceva legat de cantitatea de benzina ce intra in motor..pe frig automat baga mai multa benzina. oare si pana acum baga aceeasi cantitate de benzina dar fiind cald sa nu o arda pe toata? regulatorul de relanti ii recomand orcui sa il curete... am avut la un momentdat parte de opriri in mers... de la acesta. cu un wd 40 si 20 de minute libere nici nu stiti cat bine ii faceti. o sa va mirati de cata mizerie iese !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.