Jump to content

tremurat la pornire dimineata


Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu nu prea am inteles despre ce tremurat este vorba. La relanti, in mers, sau cand pleci de pe loc?

 

Kez86, zi si mie unde se afla acest regulator si cum se curata.

 

1.tremurat la pornire dimineata

 

2.depinde cum e mecanic sau electric. la mine e electric. cred k il ai mecanic la 318 si ar fi chestia asta incercuita. poza e imprumutata de la un coleg de forum ce explica altceva. eu am scris numai cu albastru acela deschis. restul sunt explicatiile colegului pentru unitatea disa parca. rog un coleg cu 318i, care stie exact sa ne confirme sau infirme daca este ok. de desfacut se desface cu imbus.recomand sa ai si cateva betisoare de urechi pentru locuri mai greu accesibile. sa nu faci nici economie la wd40.si foarte important sa il lasi sa se usuce singur si sa il stergi apoi cu o carpa de bumbac de preferinta care se nu lase scame. cheers !

Edited by kez86
Link to comment
Share on other sites

Si la mine e cateodata aceeasi poveste...

 

Hmm. E vorba de tremurat la pornirea la rece...

Se poate sa fie de la soc, iar tremuratul sa fie de fapt cauzat de mici fluctuatii de turatie din cauza amestecului mai bogat in benzina? Cei care au vazut un 1310 la relanti, cu socul tras, stiu la ce ma refer. Si mi-ar parea rau sa stiu ca un motor de BMW face figuri de genul asta...

Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandeam ..nu cumva sa fie socul automat...!? :)

si din cate stiu eu isi are radacinile in calculatorul de injectie..sau unde...?!

inainte la rece parca statea putin turata (un 100 de turatii mai sus)...acu numai...sa fie anulat socul si de aici problemele?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

exact asta e si chestia! la acelasi lucru m-am gandit cand am vazut ca nu mai face figuri odata cu frigul. probabil ca a ramas socul automat pornit. chestia e ca masina nu tremura decat daca o lasi peste 8 ore.. adica fix cat sa se raceasca motorul de tot. daca temperatura nu este pe albastru atunci nici nu tremura !
Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandeam ..nu cumva sa fie socul automat...!? :)

si din cate stiu eu isi are radacinile in calculatorul de injectie..sau unde...?!

inainte la rece parca statea putin turata (un 100 de turatii mai sus)...acu numai...sa fie anulat socul si de aici problemele?!

 

 

Anulat socul? Ai probleme la pornire?

Ma gandesc ca ar fi coincidenta prea mare sa fie dus socul la toti care au "tremurici". Iar la pornire nu ar fi turatiile mai mari decat un relanti normal...

Sau nu am inteles intrebarea ta? :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, e bine de retinut. Dar nu cred ca o sa-mi bag nasul pentru ca nu vreau sa stric ceva (masina merge foarte bine acum, banuiesc ca daca trebuie curatat incepe sa mearga aiurea la relanti).

nu musai , poate pur si simplu de ex sa intarzie la acceleratie un pic din cauza ei , oricum daca nu ai curata-o nici o data ar fii bine sa o faci , precis e murdara :)

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea, cu 8-9 grade ziua si 1-2, noaptea, am tinut masina nepornita, neatinsa vreo 36 de ore (o zi si doua nopti). Azi dimineata, la 2-3 grade, am pornit-o. Desi am o baterie Rombat veche de aproape 2 ani, de doar 54Ah, a pornit bine. Cu juma` de secunda mai greu decat de obicei. Adica s-a auzit ca a invartit un pic mai mult ca de obicei. Sunt multumit. Totusi cred ca peste ceva vreme cand vor fi temperaturi cu minus, va trebui sa tin pedala apasata la jumate (cum zice in carte) cand dau la cheie.
Link to comment
Share on other sites

Totusi cred ca peste ceva vreme cand vor fi temperaturi cu minus, va trebui sa tin pedala apasata la jumate (cum zice in carte) cand dau la cheie.

deci e sigur ca asa scrie in carte, ca poti apasa si acceleratia putin?

Link to comment
Share on other sites

Scrie ca atunci cand este foarte frig sau foarte cald poti sa apesi pedala la jumatate. Dar nu intotdeauna, ci doar in conditii de temperatura extreme.

aha... e bine de stiut... sper sa nu fie chiar asa de extreme temperaturile iarna asta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=900798

 

RECOMAND !

 

am executat operatiunea si s-a simtit instantaneu de la prima cheie !

 

@chriss - imi cer scuze dar ceea ce iti descriam acum cateva luni sa cureti este de fapt unitatea DISA !

oricum cele 2 piese "conlucreaza" deci nu are cum sa fie ceva rau.

 

eu am numit-o regulator in baza unui " mecanic priceput " care dormea in ghete !

 

deci ... daca urmati diy facut de tipul acela sigur se vor vedea diferente ... nu recomand la cele -2 grade ce au fost astazi sa incercati .. am paralizat!

ca o mentiune extra. in momentul in care scoateti regulatorul .. chestia aia in forma de "T" trebuie sa insistati pentru ca este prinsa in bloc printr-o garnitura de cauciuc in care intra destul de greu si de asemenea iese f f f greu. recomand sa stergeti cu o carpa uscata de bumbac si in interiorul garniturii. cu un tub de wd40 si vreo 3 ore disponibile o sa scapati de griji.

 

cheers ca sunt foarte happy :) am scapat de o grija!

Link to comment
Share on other sites

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=900798

 

RECOMAND !

 

am executat operatiunea si s-a simtit instantaneu de la prima cheie !

 

@chriss - imi cer scuze dar ceea ce iti descriam acum cateva luni sa cureti este de fapt unitatea DISA !

oricum cele 2 piese "conlucreaza" deci nu are cum sa fie ceva rau.

 

eu am numit-o regulator in baza unui " mecanic priceput " care dormea in ghete !

 

deci ... daca urmati diy facut de tipul acela sigur se vor vedea diferente ... nu recomand la cele -2 grade ce au fost astazi sa incercati .. am paralizat!

ca o mentiune extra. in momentul in care scoateti regulatorul .. chestia aia in forma de "T" trebuie sa insistati pentru ca este prinsa in bloc printr-o garnitura de cauciuc in care intra destul de greu si de asemenea iese f f f greu. recomand sa stergeti cu o carpa uscata de bumbac si in interiorul garniturii. cu un tub de wd40 si vreo 3 ore disponibile o sa scapati de griji.

 

cheers ca sunt foarte happy :) am scapat de o grija!

 

si ce diferente s-au simtit exact?

nu cred ca e chiar unitatea DISa, e o valva sub unitatea disa.Unitatea DISA nu e cea pe care o da jos inainte sa scoata aceasta valva?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am schimbat calculatorul de motor si am rezolvat definitiv problema,masina merge perfect.

 

Poti sa detaliezi putin ? In posturile anterioare spuneai ca merge perfect,doar la pornire la rece aveai probleme cu tremuratul. Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat calculatorul ?

Link to comment
Share on other sites

Dimineata calculatorul nu dadea drumul 100% la cilindrul 5 pentru 20de secunde,ceea ce provoca tremurarea masinii in acest interval de timp, uneori dand si un missfire pe cyl5. Nu era urgent de rezolvat, dar eu investesc tot timpul cand e cazul pentru a mentine masina in stare perfecta.
Link to comment
Share on other sites

Dimineata calculatorul nu dadea drumul 100% la cilindrul 5 pentru 20de secunde,ceea ce provoca tremurarea masinii in acest interval de timp, uneori dand si un missfire pe cyl5. Nu era urgent de rezolvat, dar eu investesc tot timpul cand e cazul pentru a mentine masina in stare perfecta.

 

 

eu cred ca ti-ai luat teapa... <_<

 

daca schimbai softu ,sigur se rezolva...dar marog, poate ma insel ...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.