Jump to content

tremurat la pornire dimineata


Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
este parerea voastra ce considerati,eu mi-am rezolvat problema si sunt dispus sa investesc in masina sa functioneze in parametrii.

 

La autotransilvania am asteptat o saptamana sa ajunga noul calc.daca era mai ieftin il luam din germania.Si mi l-au inlocuit,am verificat dupa cateva zile si pe tester si nu a mai fost nici un missfire.

 

Salut, am si eu exact aceeasi problema la un E46 320i motor 6 cil 170 cai, la rece la pornire daca il las la relanti primele 10 s sta turat la 1000 si e ok , dupa care scade la 800 si incepe sa trepideze din ce in ce mai tare dupa care se aprinde chek engine si nu mai merge un cilindru de regula.Dc pornesc asa cu ea merge in 5 cilindri numai si nu are putere de loc. Problema se remediaza daca repornesc motorul, sau daca tin turat motorul pana se incalzeste putin. Tu ce motor ai , si tot asa se manifesta si la tine? ms.

Link to comment
Share on other sites

hai sa ma alatur si eu cu o constatare probabil identica pe acest subiect;am citit nu cu mult timp in urma acest topic si am avut surpriza sa constat la scurt timp pe masina mea ce au relatat si altii aici;adica acu o luna, intr-o dimineata cand a fost mai racoare si masina a stat oprita cu mult mai mult de 8 ore,cand i-am ,,dat cheie'' am observat ca a tremurat un pic la relantiu pana a scazut turatia de la 1000 si s-a stabilizat pe la 600-700 rot/min;apoi totul o.k.,adica s-a oprit din tremurat;situatia nu s-a mai repetat pana acu doua zile cand tot asa,dupa vreo 14 ore de nefunctionare am pornit-o dimineata si a inceput iarasi sa tremure;am asteptat sa scada turatia la 600-700rot/min dar de data aceasta tremuratul nu s-a oprit nici dupa stabilizarea turatiei;adica au trecut deja vreo 20 de secunde si ea tot tremura si, mai deranjant, s-a aprins si martorul check engine;am rasucit cheia si i-am luat contactul si imediat am pornit-o din nou ca sa constat ca apoi totul era o.k-nici tremurat nici beculet aprins n-a mai aparut.;apoi ieri si azi dimineata,masina nefiind nepornita pe o perioada mai mare de aprox.10 ore,n-a mai deranjat cu absolut nimic la pornire;mentionez ca totusi motorul se comporta super o.k in mers;silentios la turatii joase,trage liniar etc.;aaa,era sa uit:e vorba de un motor m54b22 pe e46;

am observat ca cei care s-au mai intalnit cu situatia asta pe aici au in dotare 325i si 330i;deci sa aiba si mult laudatele motoare m54 d.p.d.v. al fiabilitatii mici probleme nerezolvate? sau numai in dotarea seriei 3 e46 se intalneste problema ?cineva zicea ceva de ,,sticky valve'',altii dupa indelungi cercetari n-au rezolvat nimic; ideea e ca o sa fac si eu ceva investigatii la tester,sper cat de curand; pana una alta as vrea sa-i intreb pe cei care promiteau ca-i vor da de capat daca au ajuns la un diagnostic.

 

numai bine !

Sal, vad ca ai exact acelasi tip de motor , ca si mine (2.2 -170 cai) si aceeasi pb. Intrebarea mea e ai rezolvat ceva? Si inca ceva dc de ex. cand o lasi pana se aprinde check engine , si incerci sa pornesti cu ea la drum (fara se repornesti motorul ) nu merge numai in 5 cilindri? -adica se simte clar ca nu merge rotund si nu are putere?

Link to comment
Share on other sites

De la observatiile de la vremea respectiva ce s-a mai facut pe le motor a fost un update de soft,curatarea regulatorului de relantiu si schimbarea termostatului.N-am mai vazut sa se aprinda check engine anul asta.Dupa pornirea la rece totdeauna a mers bine chiar si cand am constatat tremuratul ala.Adevarul e ca si acum vara daca masina n-a pornit sa zicem vreo doua-trei zile mai apare un tremurat dar foarte discret de data asta(in iarna era mai sesizabil) cand ii dau cheie si care dispare dupa vreo 15 secunde cand se stabilizeaza turatia la 700rot/min,moment cand nici nu se mai simte daca e motorul pornit.In rest totul e o.k. d.p.d.v. al functionarii motorului.Sunt curios daca in sezonul rece fenomenul se va mai amplifica.Eu sper sa nu.

Despre ce o fi exact in cazul tau nu stiu care e problema dar vezi sa nu schimbi o gramada de piese cum a facut cel ce a deschis topic-ul asta si sa ai ghinionul sa observi ca n-ai scapat de problema.Cauzele pot fi foarte multe dar daca zici ca ti-a aparut check engine,bag-o pe tester si vezi despre ce fel de eroare este vorba.Tine-ne si pe noi la curent !

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

De la observatiile de la vremea respectiva ce s-a mai facut pe le motor a fost un update de soft,curatarea regulatorului de relantiu si schimbarea termostatului.N-am mai vazut sa se aprinda check engine anul asta.Dupa pornirea la rece totdeauna a mers bine chiar si cand am constatat tremuratul ala.Adevarul e ca si acum vara daca masina n-a pornit sa zicem vreo doua-trei zile mai apare un tremurat dar foarte discret de data asta(in iarna era mai sesizabil) cand ii dau cheie si care dispare dupa vreo 15 secunde cand se stabilizeaza turatia la 700rot/min,moment cand nici nu se mai simte daca e motorul pornit.In rest totul e o.k. d.p.d.v. al functionarii motorului.Sunt curios daca in sezonul rece fenomenul se va mai amplifica.Eu sper sa nu.

Despre ce o fi exact in cazul tau nu stiu care e problema dar vezi sa nu schimbi o gramada de piese cum a facut cel ce a deschis topic-ul asta si sa ai ghinionul sa observi ca n-ai scapat de problema.Cauzele pot fi foarte multe dar daca zici ca ti-a aparut check engine,bag-o pe tester si vezi despre ce fel de eroare este vorba.Tine-ne si pe noi la curent !

pai am uitat sa mentionez ca dupa de ce aprindea check engine testerul spunea ca aveam missfire pe cilindru .Chiar prima data a dat misfire pe cil 1 am schimbat bobina dupa 2 zile missfire pe cil 2 am schimbat bobina dupa cateva zile iarasi s-a aprins chek engine. Si atunci m-a saturat de schimbat bobine:)

Pb 90 % cred ca e aceeasi pe care a avut-o "nedelcus" - de a chimbat calculatorul -cred ca si pe mine asta ma asteapta - acum nu stiu ce sa fac sa incerc un update e soft sau sa-mi caut calculator.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am luat de pe siteul justanswer.com unde platesti tehnicieni bmw pentru a-ti da raspuns la probleme pe internet:

 

I have had the same problem before myself. The engine computer will start to detect, and compensate for misfires at about 30 seconds after the engine is started. When the car is running and it is still seeing that rough running condition from the same cylinder more than once, it will cut out that cylinder (make the injector stop firing).

 

Now for the bad news. After verifying all of the components you already verified, I found that the lifter bores had scoring marks in them, usually one lifter in particular of the cylinder that was misfiring. The conclusion was that the lifter was sticking on that valve only when it is cold; when it warms up the lifters glided more smoothly. That is probably why you are able to erase the fault.

 

If this car were in my stall I would replace all 4 lifters on the cylinder # 1 as well as both lifter bore assemblies (intake and exhaust). I have seen at least 3 m54 motors that needed this repair.

 

Gasiti toata problema aici : http://www.justanswer.com/questions/12kpf-...miles-105k-code

 

Eu sincer nu prea inteleg la ce se refera ca si ``lifter bores`` poate explica cineva...

Link to comment
Share on other sites

Eu inca n-am scapat de problema asta, sincer a cam trecut la coada, cand oi avea timp o sa incerc o diagnoza minutioasa.

 

Chestia e ca la mine cu DIS-ul nu gasesc nimic in neregula si nu ma refer numai la coduri de eroare ci si la parametrii cititi in timp real. L-am pus si cand a fost motorul rece si tot nimic, exceptand valori mai mari la "Cylinder smooth running".

 

Exista si posibilitatea sa fie DME-ul cu probleme gen sa nu mai raspunda cum trebuie un tranzistor care deschide/inchide injectorul, insa problemele astea se pot diagnostica destul de lejer cu un osciloscop(pe care nu-l am momentan). Ma bucur ca nedelcuts a rezolvat problema.

 

Recent am desfacut DME-ul sa vad daca a intrat cumva apa in el insa arata totul in regula. S-ar putea sa fie si un injector defect insa n-am avut oportunitatea sa testez cu alt set de injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Am si eu o intrebare, nu stiu daca se incadreaza in problemele ce au fost discutate in acest topic. E vorba de un E46 318i 143 CP, 2003. Cand o pornesc sta turata pe la 1100-1200 cam 30 de secunde, dupa care se stabilizeaza pe la 600, nu tremura deloc, nu face nimic anormal. De fiecare data cand am schimbat cate ceva la masina am pus-o si pe tester si nu a avut erori. Nu am fost la tester la BMW ci la un service din Deva care se ocupa de BMW-uri. Este normal cum face masina la pornire? Merci.
Link to comment
Share on other sites

Am luat de pe siteul justanswer.com unde platesti tehnicieni bmw pentru a-ti da raspuns la probleme pe internet:

 

I have had the same problem before myself. The engine computer will start to detect, and compensate for misfires at about 30 seconds after the engine is started. When the car is running and it is still seeing that rough running condition from the same cylinder more than once, it will cut out that cylinder (make the injector stop firing).

 

Now for the bad news. After verifying all of the components you already verified, I found that the lifter bores had scoring marks in them, usually one lifter in particular of the cylinder that was misfiring. The conclusion was that the lifter was sticking on that valve only when it is cold; when it warms up the lifters glided more smoothly. That is probably why you are able to erase the fault.

 

If this car were in my stall I would replace all 4 lifters on the cylinder # 1 as well as both lifter bore assemblies (intake and exhaust). I have seen at least 3 m54 motors that needed this repair.

 

Gasiti toata problema aici : http://www.justanswer.com/questions/12kpf-...miles-105k-code

 

Eu sincer nu prea inteleg la ce se refera ca si ``lifter bores`` poate explica cineva...

 

pai din cate am inteles aici e vorba de ceva coponente care antreneaza valvele cilindrului (care se blocheza la rece sau ceva de genu), dar tu ai zis ca ai schimbat calculatorul de motor... deci ce lagatura are articolul acesta cu rezolvarea ta, ca nu inteleg :) ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Am si eu o intrebare, nu stiu daca se incadreaza in problemele ce au fost discutate in acest topic. E vorba de un E46 318i 143 CP, 2003. Cand o pornesc sta turata pe la 1100-1200 cam 30 de secunde, dupa care se stabilizeaza pe la 600, nu tremura deloc, nu face nimic anormal. De fiecare data cand am schimbat cate ceva la masina am pus-o si pe tester si nu a avut erori. Nu am fost la tester la BMW ci la un service din Deva care se ocupa de BMW-uri. Este normal cum face masina la pornire? Merci.

Eu cred ca e normal. Si la mine se intampla la fel. Doar ca la mine ralantiul sta cam la 700-800, nu la 600.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Am si eu o intrebare, nu stiu daca se incadreaza in problemele ce au fost discutate in acest topic. E vorba de un E46 318i 143 CP, 2003. Cand o pornesc sta turata pe la 1100-1200 cam 30 de secunde, dupa care se stabilizeaza pe la 600, nu tremura deloc, nu face nimic anormal. De fiecare data cand am schimbat cate ceva la masina am pus-o si pe tester si nu a avut erori. Nu am fost la tester la BMW ci la un service din Deva care se ocupa de BMW-uri. Este normal cum face masina la pornire? Merci.

 

E normal sa stea mai turata imediat ce o pornesti . La fel face si la mine , aceeasi motorizare

Link to comment
Share on other sites

Am luat de pe siteul justanswer.com unde platesti tehnicieni bmw pentru a-ti da raspuns la probleme pe internet:

 

I have had the same problem before myself. The engine computer will start to detect, and compensate for misfires at about 30 seconds after the engine is started. When the car is running and it is still seeing that rough running condition from the same cylinder more than once, it will cut out that cylinder (make the injector stop firing).

 

Now for the bad news. After verifying all of the components you already verified, I found that the lifter bores had scoring marks in them, usually one lifter in particular of the cylinder that was misfiring. The conclusion was that the lifter was sticking on that valve only when it is cold; when it warms up the lifters glided more smoothly. That is probably why you are able to erase the fault.

 

If this car were in my stall I would replace all 4 lifters on the cylinder # 1 as well as both lifter bore assemblies (intake and exhaust). I have seen at least 3 m54 motors that needed this repair.

 

Gasiti toata problema aici : http://www.justanswer.com/questions/12kpf-...miles-105k-code

 

Eu sincer nu prea inteleg la ce se refera ca si ``lifter bores`` poate explica cineva...

 

pai din cate am inteles aici e vorba de ceva coponente care antreneaza valvele cilindrului (care se blocheza la rece sau ceva de genu), dar tu ai zis ca ai schimbat calculatorul de motor... deci ce lagatura are articolul acesta cu rezolvarea ta, ca nu inteleg :) ?

 

ma gandeam la o alta rezolvare posibila...ca de exemplu cum a fost la ciupanezu patina de distributie.

si siteul mi se pare destul de tare avand in vedere ca vorbesti cu tehnicieni experimentati.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

aceeasi problema o am la un 320 d la rece, tremura destul de tare la rece iar turometrul in acest timp are variatii......nu sta in acelasi loc , se misca sus-jos bineinteles foarte putin.....repet problema o am doar la rece peste noapte sa zicem

chiar azi dimineata, dupa ce masina a stat nepornita toata noaptea am patit chestia asta

sa va zic si o ciudatenie:

la mine, banuiesc ca si la altii, masina nu porneste la prima invirtire de motor sa zic asa ci , hai sa zic la 1,5-2 secunde.........atunci tremura

de multe ori , nu stiu din ce cauza, masina a luat-o din absolut prima zecime de secunda si stupoare NU TREMURA indiferent de temperatua de afara sau de cit timp a stat nepornita...

la una din reviziile facute la casa am explicat ce se intimpla si mi-au spus ca e posibil sa fie nu stiu ce senzor (parca cel care regleza fluxul de combustibil) si le-am cerut sa faca un check masinii......nimic fratilor masinuta mea ok :) :lol: :lol:

a mai avut cineva experiente similare cu a mea !?

cum s-a rezolvat......daca s-a rezolvat :)

Link to comment
Share on other sites

ok, inteles amu......ce ar putea avea volanta ca masina sa tremure?

repet, se intimpla doar la rece, relanti, stind pe loc.........

si eu am aceeasi problema tot pe un 320d din 2004...inca nu am aflat ce are :| iar volanta nu cred ca e k ar avea simptomele astea si in trafic

Edited by darkSoul
Link to comment
Share on other sites

ok, inteles amu......ce ar putea avea volanta ca masina sa tremure?

repet, se intimpla doar la rece, relanti, stind pe loc.........

si eu am aceeasi problema tot pe un 320d din 2004...inca nu am aflat ce are :| iar volanta nu cred ca e k ar avea simptomele astea si in trafic

am aflat ce era...cel putin la mine bujiile ... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.