Jump to content

Sfaturi suspensie si toba sport


81rgl

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astea din poza sunt reglabile si pe duritate. Alta mancare de peste.

Robert am zis ca e o poza asa aiurea pt "inox" @Domi nu stia la ce ma refer.

 

Alta mancare mda ca sunt KW.

 

Hai sa-ti spun cum vad eu situatia la suspensii:

 

Imi iau KW mega awesome ok bun ma tin mai mult de 2-3 ani? Sigur NU, sau ma rog dupa 2 ani dau semne de oboseala si pe p*** 1.400 euro .

Asa dau 280 euro pe Raceland si am "garantie" 2 ani or sa cada mai repede sau nu,asta e .... am vazut doar feedback-uri bune la marca asta ce platesti aia si primesti.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=52222&hl=

 

Dar daca mai si platesc 1.400 euro pe Kw si pusca un telescop imi bag brisca in c**e ... cum am patit si cu Lemforder (brate) am zis nu iau Mayle ca mno pun ce e mai bun si ia la 1.000 de km pica pivotul din brat si nu cel de la roata ci ala din mijloc.

 

Deci nu imi iau KW ca ala e mai bun si la moda.

 

CAut varianta cea mai ok pret /calitate, care ar fi Weitec, dar ti-am zis mi-e frica sa nu platesc cum am platit de ex. pe Lemforder (toti mi-au sarit in cap nu lua gunoaie pune si tu Lemforder) ca si la toba pune Magnaflow, Eissman...ETC tobe de 300 euro.

Imi place mult cea a lui @sax1987

 

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Bine mah am scris mai sus e o poza aiurea sa inteleaga @Domi la ce ma refer cand am zis ca e kit suspensie inox.

 

La toba imi place pana acum ca design cum are @sax1987

http://tuningcox.blogspot.com/2010/03/toba...bla-la-260.html

 

Mai e si 259 ron si omu zice ca suna bine... infundat si peste 4.000 rpm urla frumos.

 

Edit:

@DanS A zis ca suna frumos.

 

@sax1987ramane sa ne spuna si el daca a reusit sa o monteze.

 

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Suuuper tare cred ca sacrific 250 ron sa pun finala.

 

Dar astept totusi pana pe Marti-Miercuri sa fac si traseul complet inox si hop "cereasa" de pe tort toba de 250ron :)

 

Abia astept raspunsul tau :twoup: :) sa imi spui cum suna.

 

Apropos ce masina ai tu? e36 / e46 4/6 cyl?

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

pai faza e asa. Ti-am spus ca niste amortizoare stock bune .. gen sachs/boge/bilstein ceva firma . nu sunt sub 80 de euro la masina ta. in sine niste amortizoare sport nu sunt mult mai scumpe.. au setari la valve diferite si eventual sunt ceva mai scurte daca fac parte din kituri agresive. Dar nu sunt cine stie ce minune a tehnicii..

 

Daca faci un calcul simplu .. orice kit ai lua ar trebui sa porneasca de la 320 de euro in sus..

 

 

Niste arcuri sunt chiar ieftine. Un kit de arcuri de calitate sunt 100 si un pic. KW nu stiu cat sunt dar nu sunt mult mai scumpe. E cea mai mica problema care o ai.

Bilstein de exemplu au cea mai mare garantie dintre toate. In De garantia la kitul meu e de 100.000 km. Eu am pus un kit eibach pro/cu amortizoare bilstein b6.

 

Calitatea tinutei de drum vine de la amortizoare. O sa fie horror in comparatie cu ce ai tu pe masina acum.

 

Cei care spun ca erau multumiti de kituri la 250 de euro ..iti spun eu care era treaba cu ei. Aveau suspensia praf, trebuiau sa inlocuiasca amortizoarele macar, daca nu si arcurile , la o varsta considerabila,gen masina de peste 10 anicam trebuie si astea, macar cele de pe fata..

Se duc la magazin si surpriza :twoup: .. un amortizor de doamne ajuta costa 80 de euro....

Si au gasit solutia .. un kit sport de calitate elvetiana cu 250 de euro. Bineinteles ca a fost mai bine decat arcurile cu spire rupte si amortizoarele varza care fusesera pe masina si erau multumiti.... dar ei nici nu au idee cum trebuie sa simta o masina cu suspensia pusa la punct..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Suuuper tare cred ca sacrific 250 ron sa pun finala.

 

Dar astept totusi pana pe Marti-Miercuri sa fac si traseul complet inox si hop "cereasa" de pe tort toba de 250ron :twoup:

 

pune si un filtru sport :)

 

Cu ala sunt in dubii... nu ma prea incanta. K&N cred ca te referi.

Link to comment
Share on other sites

pai faza e asa. Ti-am spus ca niste amortizoare stock bune .. gen sachs/boge/bilstein ceva firma . nu sunt sub 80 de euro la masina ta. in sine niste amortizoare sport nu sunt mult mai scumpe.. au setari la valve diferite si eventual sunt ceva mai scurte daca fac parte din kituri agresive. Dar nu sunt cine stie ce minune a tehnicii..

 

Daca faci un calcul simplu .. orice kit ai lua ar trebui sa porneasca de la 320 de euro in sus..

 

 

Niste arcuri sunt chiar ieftine. Un kit de arcuri de calitate sunt 100 si un pic. KW nu stiu cat sunt dar nu sunt mult mai scumpe. E cea mai mica problema care o ai.

Bilstein de exemplu au cea mai mare garantie dintre toate. In De garantia la kitul meu e de 100.000 km. Eu am pus un kit eibach pro/cu amortizoare bilstein b6.

 

Calitatea tinutei de drum vine de la amortizoare. O sa fie horror in comparatie cu ce ai tu pe masina acum.

 

Cei care spun ca erau multumiti de kituri la 250 de euro ..iti spun eu care era treaba cu ei. Aveau suspensia praf, trebuiau sa inlocuiasca amortizoarele macar, daca nu si arcurile , la o varsta considerabila,gen masina de peste 10 anicam trebuie si astea, macar cele de pe fata..

Se duc la magazin si surpriza :) .. un amortizor de doamne ajuta costa 80 de euro....

Si au gasit solutia .. un kit sport de calitate elvetiana cu 250 de euro. Bineinteles ca a fost mai bine decat arcurile cu spire rupte si amortizoarele varza care fusesera pe masina si erau multumiti.... dar ei nici nu au idee cum trebuie sa simta o masina cu suspensia pusa la punct..

 

 

Deci @Domi fa-ma sa inteleg.

La mine nu sunt praf amortizoarele (suspensia)

Am fost la mecanic, test...etc

Simt si mucurile de tigara de pe asfalt Jante 16 Oem BBS 225/50/16... sunt constient ca nu e un A8 ... nu am luat-o pentru comfort.

Da semne de oboseala amortizoarele spate "mai merg linistit 10-20k" spuse mecanicul (nu e un Nea Petrica)

 

Spune-mi clar ce sa pun pe ea sa ajung cu o suspensie per total sa fie ok si din punc de vedere tehnic, si sa fie coborata pt jantele de 18' si sa nu depasesc 300 euro.

Mda stiu ca vreau prea mult dar atat ma pot intinde momentan.

 

Deci 2 omortizoare, ok ce imi recomanzi (ai vazut mai sus ce vreau de la o suspensie) si pret

Arcuri... pret=

 

Si ce mai imi trebuie pe langa, nu vreau sa ma trezesc cu masina in service (cu arcurile si amortizoarele in mana) si sa zica aia "Pai nu va ajunge mai trebuie ceva" :twoup:

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Suuuper tare cred ca sacrific 250 ron sa pun finala.

 

Dar astept totusi pana pe Marti-Miercuri sa fac si traseul complet inox si hop "cereasa" de pe tort toba de 250ron laugh.gif

 

pune si un filtru sport smile.gif

 

Cu ala sunt in dubii... nu ma prea incanta. K&N cred ca te referi.

 

 

 

pune daca nu te doare capu;... sau daca te referi la unu d-ala profi de costa mai mult decat evacuarea+suspensia, atunci da, pune!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Cei care spun ca erau multumiti de kituri la 250 de euro ..iti spun eu care era treaba cu ei. Aveau suspensia praf, trebuiau sa inlocuiasca amortizoarele macar, daca nu si arcurile , la o varsta considerabila,gen masina de peste 10 anicam trebuie si astea, macar cele de pe fata..

Se duc la magazin si surpriza :twoup: .. un amortizor de doamne ajuta costa 80 de euro....

Si au gasit solutia .. un kit sport de calitate elvetiana cu 250 de euro. Bineinteles ca a fost mai bine decat arcurile cu spire rupte si amortizoarele varza care fusesera pe masina si erau multumiti.... dar ei nici nu au idee cum trebuie sa simta o masina cu suspensia pusa la punct..

 

Nu cred ca stii tu care "treaba cu ei " ! Cel putin nu cu mine asa ca nu generaliza .

 

Masina mea avea suspensia foarte buna inainte de a o schimba . Nu erau scurse telescoapele si nu troncanea nu se balansa excesiv in curbe . Am schimbat-o doar pentru a avea masina mai joasa . Cu suspensia veche am facut aprox 10.000 km si cu asta am in jur de 5000 km si cu jante pe 19 si cu jante pe 15 .

 

Sunt foarte multumit de ea pana acum, am facut si un drum mai lung cu ea si a fost ok. E clar ca e mai tare si zguduie mai mult dar e normal fiind sport .

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Suuuper tare cred ca sacrific 250 ron sa pun finala.

 

Dar astept totusi pana pe Marti-Miercuri sa fac si traseul complet inox si hop "cereasa" de pe tort toba de 250ron laugh.gif

 

pune si un filtru sport smile.gif

 

Cu ala sunt in dubii... nu ma prea incanta. K&N cred ca te referi.

 

 

 

pune daca nu te doare capu...

 

Acum am vazut edit, ca nu intelegeam ce vrei sa zici.

 

Da clar ca va fi caz de Nurofen dupa un an chiar morfina sa treaca durerea ... incepand de la debitmetru si check engine :twoup:

 

Nu ma gandesc la filtru.

Link to comment
Share on other sites

oricum, la cabrio, cam vad obligatorii si strut-bar-urile odata cu montarea suspensiei sport... avand in vedere ca_caroseria "flexeaza" mai mult.

 

 

cu filtru sport stai pe treaba ta, ca ai trecut de varsta aia... doar daca, dupa cum am mai zis, nu vrei sa dai neste sute p-unu serios.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Ala e pregatit.

 

Se pune odata cu suspensia.

 

Tu ai vazut ce ramforsari are dedesupt sa compenseze lipsa plafonului, dar oricum vine strut-bar si nu de aluminiu (ala nu prea isi are rostul).

 

oricum, la cabrio, cam vad obligatorii si strut-bar-urile odata cu montarea suspensiei sport... avand in vedere ca_caroseria "flexeaza" mai mult.

 

 

cu filtru sport stai pe treaba ta, ca ai trecut de varsta aia... doar daca, dupa cum am mai zis, nu vrei sa dai neste sute p-unu serios.

Link to comment
Share on other sites

Lasati-l mah in lumea lui pe ala.

 

Cum ........ sa tai din arcuri :) :) :twoup: :twoup:

 

Fumeaza 100% enjoy man :twoup: ... lasaneee lasaneee

 

Voie buna sa ai.....

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

sincer eu la tine la cabrio nu am vazut arcuri sa coboare mai mult de 4 cm fata. poate sunt dar nu le gasesc eu.

Incepe cu niste arcuri si pastreazati amortizoarele, la 4 cm poti face asta.

6 cm e foarte mult sa o cobori.. cabrio a fost din start mai joasa cu 2 cm fata de sedan..

Nu uita de geometrie.. sper sa gasesti pe cineva care are setarile la coborarea asta..

 

 

Daca caderea nu e foarte mare.. poti pastra amortizoare standard, desi le scurtezi viata dupa parerea mea.. le fortezi la socuri mai mari sa faca cursa completa..

ele de regula au un tampon de cauciuc cand se intampla asta.. dar nu inseamna ca e in regula.

Deci scapi cu un aprox 110 euro suspensia. Daca nu esti multumit, vrei mai mult, cand or crapa amortizoarele care le ai iei si pui sport..

refitor la toba de inox. Dati jos o toba de bmw.. ca nu o tin 2 oameni.. auzi.. 1-2 kg la o toba de inox in plus.. tot traseul.. te rupe in doua cred ca o dai jos cu motostivuitorul..

Sau niste scaune electrice pai au cate 20 kg in plus fiecare lejer, desi nu par.. Astia isi scot si roata de rezerva sa mai castige 0.3 sec la suta si voi vorbiti de tobe de inox..

 

 

 

Sax o suspensie sport nu e neaparat incomfortabila.

 

Ai mers cu o masina cu un kit de calitate sa fac compratia ? eu am mers ca am. Si am mers is cu kituri dinastea, are finul meu de exemplu unul.

. Nici eu cand le-am schimabt nu erau scurse sau rupte in 2.. stiu ce vorbesc. Din punctul lor de vedere faptiul ca amortizorul nu e rupt in 2 si nu esti un pericol pe strada e ok.. dar pana la tinuta de drum stock care o avea masina cand era noua e drum lung..

Link to comment
Share on other sites

suzaatima este tastutura deviana

 

asta-i ceva model nou? e mai tare decat qwerty?

 

 

ON-TOPIC: am impresia ca ai nevoie si de alte bielete antiruliu daca pui suspensie...

 

 

deci vezi ca-i ceva de bani:

 

-suspensia + manopera

-flansele de sus

-bielete antiruliu

-unghi fuga cu setarile coborarii

 

 

...fa acum un calcul...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

sincer eu la tine la cabrio nu am vazut arcuri sa coboare mai mult de 4 cm fata. poate sunt dar nu le gasesc eu.

Incepe cu niste arcuri si pastreazati amortizoarele, la 4 cm poti face asta.

6 cm e foarte mult sa o cobori.. cabrio a fost din start mai joasa cu 2 cm fata de sedan..

Nu uita de geometrie.. sper sa gasesti pe cineva care are setarile la coborarea asta..

 

 

Daca caderea nu e foarte mare.. poti pastra amortizoare standard, desi le scurtezi viata dupa parerea mea.. le fortezi la socuri mai mari sa faca cursa completa..

ele de regula au un tampon de cauciuc cand se intampla asta.. dar nu inseamna ca e in regula.

Deci scapi cu un aprox 110 euro suspensia. Daca nu esti multumit, vrei mai mult, cand or crapa amortizoarele care le ai iei si pui sport..

refitor la toba de inox. Dati jos o toba de bmw.. ca nu o tin 2 oameni.. auzi.. 1-2 kg la o toba de inox in plus.. tot traseul.. te rupe in doua cred ca o dai jos cu motostivuitorul..

Sau niste scaune electrice pai au cate 20 kg in plus fiecare lejer, desi nu par.. Astia isi scot si roata de rezerva sa mai castige 0.3 sec la suta si voi vorbiti de tobe de inox..

 

 

 

Sax o suspensie sport nu e neaparat incomfortabila.

 

Ai mers cu o masina cu un kit de calitate sa fac compratia ? eu am mers ca am. Si am mers is cu kituri dinastea, are finul meu de exemplu unul.

. Nici eu cand le-am schimabt nu erau scurse sau rupte in 2.. stiu ce vorbesc. Din punctul lor de vedere faptiul ca amortizorul nu e rupt in 2 si nu esti un pericol pe strada e ok.. dar pana la tinuta de drum stock care o avea masina cand era noua e drum lung..

Mie imi face impreia ca despici subiectul fara sa fie nevoie . Suspensie stok cum era noua nu exista pentru ca NU E NOUA :twoup:

 

Nu cred ca face el "liniute" penru a fii deranjat de 2kg in plus la evacuare .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.