Jump to content

Sfaturi suspensie si toba sport


81rgl

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai o evacuare completa din inoxnu are 1-2 kg in plus.. ci mult mai multe. zeci .. Un cabrio si asa e mai greu stock.

81rgl.. pai scapi cu 100 si ceva doar arcurile.. plus ce o mai schimba flanse ceva.. manopera e ieftineaua in ROmanica.. mie mi-au luat 400+ numai manopera..

Daca am fost bou si nu mi-am luat o presa de arc de 9 euro sa fac treaba singur.. :twoup:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Mah @domi nu vreau performanta de la masina asta, deci mi se cam rupe de cateva kg in plus. Ms de sfat .. dar mna am sa le cantaresc si diferenta nu va fi mai mare de 3-4 kg la finala.

 

Si pentru traseu nu pun burlane ce ........? sa o pun sus cu stivuitoru' mah.

 

Jur ca amu le cantaresc la neamtu' nostru sa vada si el ca nu are cum "zeci de kile" complet oem vs inox tot traseu+ finala.

 

Voie buna.

 

Edit :

 

Neamtule daca are sub 10 kg diferenta faci tu cinste cu toba finala date drq ca e numai 250 Ron ce e la tine 58 euro?

 

Sa mor daca nu urlu dupa tine.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

il ai aci in arad pe criss, nu stiu de ce mai cauti in 100 de parti, mai ales ca vrei complet... pai un traseu complet sa-l cumperi gata facut, mai gros decat staniolul si de o firma pronuntabila, te sparge la pret, in schimb ce face criss e si calitate si pret acceptabil.

 

 

@cainele conducta: vorbeste in punga si te-om asculta alta data.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

eh eu intelesem altceva cu toba aia.. si cu arcurile ti-am zis..

pastreaza costurile sub control ca ai familie deacu...:twoup: tre sa strangi bani.. daca intra la Oxford ai pus-o...:) te usuca.. :)

lasa prostile cu BMW ca iti manaca viata si portofelul raile astea ca ale noastre... :twoup:

 

mai spuneam eu.. nu ne apuca si pe noi o pasiunea dinasta gen colectat dopuri...

Link to comment
Share on other sites

GATA , a luat suspend .

 

Revenim la suspensie si toba .

K.O Paul... mai ramane sa si curete de pe urma gunoiului... copil facut pentru alocatie.

 

Da revenim ia apare si Ciupanezu amu sa vedeti ce-mi primesc numa suspensii de 300 Euro in cap :twoup: :) :)

 

Voie buna Ciupane ...ia ma usor. :twoup:

 

Ghita, ti-a stricat topicul.

Parca vad ca se inchide...

 

Edit: Citesc mai jos si vad ca s-a rezolvat...Apropo de toba careia i-am pus poza la inceput..Daca vrei iti dau o poza maine sa vezi cum vine pe masina

 

Astept,

Poza pune-o aici. Maine cand ai timp. Multumesc

 

. daca intra la Oxford ai pus-o... :twoup:

 

haha, prin efractie

 

Altfel nu are cum .... fac caz ca nu e al meu.

 

On topic:

 

Ce nu ai inteles @Neamtule (Domi) ai zis clar ca toba de inox e mai grea ca cea OEM cu jjjdemiii de kg.

 

Cum se sustrage neamtu' cand e ceva de platit

 

pai o evacuare completa din inoxnu are 1-2 kg in plus.. ci mult mai multe. zeci ...
Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

credeam ca iei ceva cap coada din inox.. nu ma fofilez, stai linistit.. :twoup: Apoi am vazut ca schimbi doar finala..

 

L.E.. si daca ma fofilez ce.. ca sunt roman si eu .. :) (asta ar fofilarea fofilarii care ma defofileste de fapt..nemtii sunt complicati ai dracului.. )

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

credeam ca iei ceva cap coada din inox.. nu ma fofilez, stai linistit.. :twoup: Apoi am vazut ca schimbi doar finala..

 

L.E.. si daca ma fofilez ce.. ca sunt roman si eu .. :) (asta ar fofilarea fofilarii care ma defofileste de fapt..nemtii sunt complicati ai dracului.. )

 

Ba va fi tot traseul INOX.

 

pai o evacuare completa din inoxnu are 1-2 kg in plus.. ci mult mai multe. zeci ..

 

 

Jur ca amu le cantaresc la neamtu' nostru sa vada si el ca nu are cum "zeci de kile" complet oem vs inox tot traseu+ finala.

 

Voie buna.

 

Edit :

 

Neamtule daca are sub 10 kg diferenta faci tu cinste cu toba finala date drq ca e numai 250 Ron ce e la tine 58 euro?

 

Sa mor daca nu urlu dupa tine.

Link to comment
Share on other sites

Da nu e stres o incerc prima data... am unde daca imi place o cumpar daca nu ... next

 

Dar aia lu' @sax merita 256 ron daca nu imi place nici una dincele care le incerc la o prietena la service-magazin.

 

Off:

Tare fata oricum sa vezi o gacica de ulei pana la coate ...si chiar subtirica, nu cat un vitel.

 

 

on :

Ms Ciupane... prima data pun toba, fac traseul si mai vedem de suspensie...

 

Iar mi-a intors creierii si Robytza, sa pun arcuri Eibach pe telescoapele actuale si mai tarziu cand mai am buget pentru asta asa ceva sa schimb si telescoapele.

Arcurile cele mai sport de la Eibach sau alta marca serioasa (astept iar sfaturi) poate si un link de unde/cum,

 

Cat imi coboara daca las telescoapele actuale si pun numai arcuri mai serioase. :twoup:

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

pai de arc depinde cat coboara... amortizorul n-are treaba cu coborarea, doar sa nu ajunga in capat.+

 

 

si de duritatea arcului depinde si viata amortizorului daca e stock.

 

"cele mai sport" de la eibach nu cred ca vrei sa le pui pe masina...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

ceva de genul asta ti-am zis si eu .. :twoup:

Coborarea vine doar din arcuri. problema apare cand cobori prea mult si distrugi telescoapele.. Am inteles ca 3 cm e inca ok zic unii. Tu o sa poti cobora maxim 4 cred, pentru ca eu nu am vazut arcuri cu coborare mai mare pentru cabrio, ca ea e cu 2 cm mai jos oricum fata de sedan.

 

 

http://cgi.ebay.de/Eibach-Federn-40-25-BMW...#ht_4684wt_1139

asta e coborarea maxima care am gasit-o la tine

ar mai fi si astea

http://cgi.ebay.de/Eibach-Pro-Kit-Federn-B...4#ht_4211wt_905

mai ieftine si coboara 2 cm..

Oricum numai din astea o sa simti si o imbunatatire a tinutei de drum. Arcurile eibach sunt progresive, cum sunt cele m-technik..

nu sunt dure cap -coada.. socurile mici le filtreaza destul de bine.. la alea mai mari zgaltaie binisor..

LA track day as pune h&r, dar la masina de zi cu zi as merge pe eibach la orice ora..

Link to comment
Share on other sites

daca e toba aia mai grea dau eu .. :twoup:

Ce sa iti zic nu stiu cat e de safe. Pe drumurile din DE e destul de safe.. prin Romanica mai putin safe. Cu siguranta le scurtezi viata.. cat de mult depinde si de tine prin ce gropi dai...

Ce am mai remarcat la mine de exemplu. Rhaziel iti poate comfirma ca a mers in a mea, e ca zornaie interiorul...

A inceput aproape imediat cum le-am pus.. bine la mine am si telescoapele sport, mai dure.

Pe aici nu e drama.. e doar o tetiera care mai scartie ceva si plansa aia din spate cand mai trec pe un pod de exemplu.. la imbinari mai dure. Dar in RO.. ...prin Arad in oras de exemplu.. era concert.. zornaia si consola aia dintre scaune...

A mea e si mai veche.. dar oricum sa te astepti la greieri noi... nu scapi sigur.

Link to comment
Share on other sites

Rhaziel iti poate comfirma ca a mers in a mea, e ca zornaie interiorul...

 

mie nu mi s-a parut ceva deranjant, poate pentru cel care circula zilnic cu masina sa fie un lucru evident, dar mie nu mi s-a parut "zornaiala"...

dar tu stii mai bine care au fost diferentele

Link to comment
Share on other sites

pai inainte era aproape la fel de "tacuta" ca a. Ma refer la zgomotele provenite de la plastice si chestii provenite din interior.

Dar ma repet, a mea si binisor mai veche, si amortizoare dure, s-a dezintegrat mai repede.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.