Jump to content

Sfaturi suspensie si toba sport


81rgl

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor , mie imi place cum se aude la lui sax , nu stiu exact daca 5`le lui e diesel sau benzina , la un diesel , nu ar iesi fumul cel negru..gen baubau .... urat?? a mea cam scoate fum.

fumul nu are legatura cu tipul/marca tobei! toata lumea cred ca stie ce inseamna fumul negru. unii cred(FALS!) ca fumul este din cauza evacuarii(tobelor) dar nu este asa,acel fum exista si cu evacuare stoc, doar ca o parte din particulele de fum mai ramah prin tobe sau inaintea catalizatoarelor => ca se elimina o cantitate mai mica .cand se schimba tobele sau se elimina catalizatoarele, acel fum nu mai are unde sa se opreasca, si va fi dat afara complet.

Ps. recomand magnaflow, lucrez cu ele de ani de zile si nu au fost probleme.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor , mie imi place cum se aude la lui sax , nu stiu exact daca 5`le lui e diesel sau benzina , la un diesel , nu ar iesi fumul cel negru..gen baubau .... urat?? a mea cam scoate fum.

fumul nu are legatura cu tipul/marca tobei! toata lumea cred ca stie ce inseamna fumul negru. unii cred(FALS!) ca fumul este din cauza evacuarii(tobelor) dar nu este asa,acel fum exista si cu evacuare stoc, doar ca o parte din particulele de fum mai ramah prin tobe sau inaintea catalizatoarelor => ca se elimina o cantitate mai mica .cand se schimba tobele sau se elimina catalizatoarele, acel fum nu mai are unde sa se opreasca, si va fi dat afara complet.

Ps. recomand magnaflow, lucrez cu ele de ani de zile si nu au fost probleme.

 

 

Diesel`ul are tips`ul spre pamant .... la asta ma referam .

Link to comment
Share on other sites

flowmaster:

 

 

 

nu-i chiar simpla "meseria" asta...

nu este, si in romania cu atat mai greu...teste de genul am facut si eu de-a lungul anilor si din experienta acum cam stiu ce si cum trebui in functie de ce-si doreste clientul, dar pentru mine cel mai important lucru este ca evacuarea sa ajute motorul sa evacueze gazele cat mai repede posibil (luand in considerare si alti factori) si implicit trebuie creata in asa fel incat sa aduca un castig maxim de putere si cuplu.

Pentru cei cu diesel, eliminati finala complet, la benzina nu eliminati intermediara!!! daca aveti un traseu stock

Edited by zn_tavy
Link to comment
Share on other sites

traseul ...pe realoem am gasit 2 modele http://realoem.com/bmw/diagrams/n/z/120.png sau http://realoem.com/bmw/diagrams/w/z/96.png daca evacuarea ta in partea unde vine catalizatorul este ca modelul 96 recomand eliminarea lui

recomand tobe de calitate, care sa reziste in timp, atat exteriorul cat si interiorul care este cel mai imp! pentru a-si pastra in timp acelasi sunet,cel mai multumit sunt de produsele de la magnaflow, studiaza si ai sa citesti lucruri f bune, o intermediara te duce cam 350 lei si o finala cam 450 lei fara tips,(pentru a iesii mai ieftin recomand tips dublu cumparat separat)

traseul te duce aproximativ 600lei , in cazul in care ai modelul 120 deci implicit sonda lambda dupa catalizator se poate pastra catalizatorul nu se mai pune intermediara si se monteaza doar finala si se aude frumos

 

 

Bun multumesc de sfat ...

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/w/z/96.png

 

Acesta este exact traseul meu....

1. Zici sa elimin catalizatorul?? La ce urmari sa ma astept? sa nu mi se faca bordul pom de craciun ca si innebunesc.

 

2. Cu toba intermediara (mai asteptam) cu cea finala am sa pun dupa bugetul actual ... in timp sunt sigur ca se va simtii diferenta, dar deocamdata ramane asa.

 

3. Cu traseul cred ca o scot la capat.

 

Multumesc @zn_tavy ....Voie buna

Link to comment
Share on other sites

traseul ...pe realoem am gasit 2 modele http://realoem.com/bmw/diagrams/n/z/120.png sau http://realoem.com/bmw/diagrams/w/z/96.png daca evacuarea ta in partea unde vine catalizatorul este ca modelul 96 recomand eliminarea lui

recomand tobe de calitate, care sa reziste in timp, atat exteriorul cat si interiorul care este cel mai imp! pentru a-si pastra in timp acelasi sunet,cel mai multumit sunt de produsele de la magnaflow, studiaza si ai sa citesti lucruri f bune, o intermediara te duce cam 350 lei si o finala cam 450 lei fara tips,(pentru a iesii mai ieftin recomand tips dublu cumparat separat)

traseul te duce aproximativ 600lei , in cazul in care ai modelul 120 deci implicit sonda lambda dupa catalizator se poate pastra catalizatorul nu se mai pune intermediara si se monteaza doar finala si se aude frumos

 

 

Bun multumesc de sfat ...

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/w/z/96.png

 

Acesta este exact traseul meu....

1. Zici sa elimin catalizatorul?? La ce urmari sa ma astept? sa nu mi se faca bordul pom de craciun ca si innebunesc.

 

2. Cu toba intermediara (mai asteptam) cu cea finala am sa pun dupa bugetul actual ... in timp sunt sigur ca se va simtii diferenta, dar deocamdata ramane asa.

 

3. Cu traseul cred ca o scot la capat.

 

Multumesc @zn_tavy ....Voie buna

esti un norocos daca nu ai sonda lambda dupa catalizator, iti trebuie o evacuare cu 2 tobe, ambele sa aiba core-ul rezistent la temperatura ridicata, deoarece prin eliminarea cat, pe langa beneficii, exista si dezavantajul ca niste tobe normale se ard in timp si vor zbarnaii , so cel putin intermediara magnaflow. bafta cu lucrarea

Link to comment
Share on other sites

flowmaster:

 

 

 

nu-i chiar simpla "meseria" asta...

 

Deci nu conteaza cat costa daca masina mea ar face asa i-as da foc JUR.

 

Rhaziel lasa BASMELE si revin-o printre noi....

 

Am scris de la inceput (in primul post) ca nu vreau sa-mi scoata creierii prin urechi si ca vreau pentru ESTETIC (toba finala) si daca tot pun nu pot sa pun stock de inox, nu???? si decat sa pun 2 tips-uri mai bine pun @SAX ..gen. super multumit si ok ca investitie.

 

Si tu vi si imi arati BASME de genul, daca nu ai inteles ce vroiam ok, dar pana sa mi-i arati pe MONSTRII astia care fac evacuari la nivel de competitii si nu de oricare ci DRAG (am vazut animalul parcat) e calele lunga ....

 

Si treseul am vrut sa-l fac pentru a Evacua mai repede deci mai sanatos pt motor ... nu sa castiG caii care mi-au murit...

 

Deci da ce mi-ai aratat tu "chiar nu-i vad rostul". Eu zic ca trecand cu esapamentu asta pe langa cimitir "NU TE HUIDUIE MORTII" .... ci ii invii, ca pe Lazar.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

flowmaster:

 

 

 

nu-i chiar simpla "meseria" asta...

 

Deci nu conteaza cat costa daca masina mea ar face asa i-as da foc JUR.

 

Rhaziel lasa BASMELE si revin-o printre noi....

 

Am scris de la inceput (in primul post) ca nu vreau sa-mi scoata creierii prin urechi si ca vreau pentru ESTETIC (toba finala) si daca tot pun nu pot sa pun stock de inox, nu???? si decat sa pun 2 tips-uri mai bine pun @SAX ..gen. super multumit si ok ca investitie.

 

Si tu vi si imi arati BASME de genul, daca nu ai inteles ce vroiam ok, dar pana sa mi-i arati pe MONSTRII astia care fac evacuari la nivel de competitii si nu de oricare ci DRAG (am vazut animalul parcat) e calele lunga ....

 

Si treseul am vrut sa-l fac pentru a Evacua mai repede deci mai sanatos pt motor ... nu sa castiG caii care mi-au murit...

 

Deci da ce mi-ai aratat tu "chiar nu-i vad rostul". Eu zic ca trecand cu esapamentu asta pe langa cimitir "NU TE HUIDUIE MORTII" .... ci ii invii, ca pe Lazar.

=)))) genial reply... daca nu iti permiti sa faci treaba completa, nu te apuca de partea din fata, deoarece este o problema mai delicata care poate avea repercursiuni asupra bunei functionari a motorului tau!

Se sudeaza orice tobe de inox de evacuarea stoc!!! merge sudat, nu sunt probleme, atasez o poza pentru a demonstra acest lucru

post-357-1296525946_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bun @Tavy o voi face in urmatoarea ordine:

 

1. Toba asta "moca" tot o PUN si daca o fac cadou mai tarziu... DAR TOT O PUN SUS

2. Traseul il cumpar (ce grosime imi recomanzi 1,5 2,0 mm?) oricum nu fac la tine :) :twoup:

3. Nu elimin inca catalizatorul, pana nu iau intermediara "mai serioasa" si finala"cat de cat"

 

Pot sa pun traseul inox , sa pastrez catalizatorul, intermediara si sa pun finala inox?

 

Spune-mi daca gresesc cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Bun @Tavy o voi face in urmatoarea ordine:

 

1. Toba asta "moca" tot o PUN si daca o fac cadou mai tarziu... DAR TOT O PUN SUS

2. Traseul il cumpar (ce grosime imi recomanzi 1,5 2,0 mm?) oricum nu fac la tine :) :twoup:

3. Nu elimin inca catalizatorul, pana nu iau intermediara "mai serioasa" si finala"cat de cat"

 

Pot sa pun traseul inox , sa pastrez catalizatorul, intermediara si sa pun finala inox?

 

Spune-mi daca gresesc cu ceva.

munca in zadar, deoarece cand vei pune alta intermediara si vei elimina cat, trebuie sa carpesti evacuare cu bucati de teava.

schimba doar finala!!!

grosime 1,5

Link to comment
Share on other sites

flowmaster:

 

 

 

nu-i chiar simpla "meseria" asta...

 

Deci nu conteaza cat costa daca masina mea ar face asa i-as da foc JUR.

 

Rhaziel lasa BASMELE si revin-o printre noi....

 

Am scris de la inceput (in primul post) ca nu vreau sa-mi scoata creierii prin urechi si ca vreau pentru ESTETIC (toba finala) si daca tot pun nu pot sa pun stock de inox, nu???? si decat sa pun 2 tips-uri mai bine pun @SAX ..gen. super multumit si ok ca investitie.

 

Si tu vi si imi arati BASME de genul, daca nu ai inteles ce vroiam ok, dar pana sa mi-i arati pe MONSTRII astia care fac evacuari la nivel de competitii si nu de oricare ci DRAG (am vazut animalul parcat) e calele lunga ....

 

Si treseul am vrut sa-l fac pentru a Evacua mai repede deci mai sanatos pt motor ... nu sa castiG caii care mi-au murit...

 

Deci da ce mi-ai aratat tu "chiar nu-i vad rostul". Eu zic ca trecand cu esapamentu asta pe langa cimitir "NU TE HUIDUIE MORTII" .... ci ii invii, ca pe Lazar.

 

ti-am dat un simplu exemplu de firme de evacuari, care fac niste teste inainte de a arunca toba pe masina... n-ai inteles

pe motorul pe care faceau ei teste e chiar de apreciat faptul ca su scos tonalitati mult diferite si "pe ales"

chiar daca ti-am mai pus 3 linkuri cu esapamente "de la mama lor" ca sunet, tu tot n-ai inteles ce vroiam eu sa zic: cand iti pui toba pe masina, trebuie sa stii cum va suna... si d-aia ti-am pus linkul cu testele pt ca acelasi motor poate suna in multe feluri. Daca ai experienta in a face evacuari intelegi ce e necesar ca sa scoti un sunet anume...

Link to comment
Share on other sites

Un sunet anume este acela care ĂŽţi place. Sau mai corect spus către ĂŽl nimereşti...dacă ĂŽţi place o pui sus dacă nu, nu treci la alta....dar având ĂŽn vedere că ne-a arătat @Sax cum suna şi mie mi-a plăcut, raportat la preţ.

 

Că pui 2-3 finale de probă e ok...dar până la teste de genul ăla chiar e cale lungă. Ăn România nimeni nu cred că are aşa ceva pus pe maşină.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

E prea greu cu tine :twoup:

 

"sunetul care ĂŽĂži place"....dar Âştii ce ĂŽĂži place? Sau cum ar trebuii sĂŁ ĂŽĂži placĂŁ?

 

O pui, dacĂŁ ĂŽĂži place o pĂŁstrezi, dacĂŁ nu pui alta.

 

Crezi cã vã fi o diferenÞã mare intre cum suna la @Sax ºi cum vã suna la mine? Mai rau nu poate suna....fiind un motor mai mare la mine.

 

ÂŞi traseul ajuta Âşi la evacuare Âşi la sunet (ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžind...ĂŽn ambele cazuri)

Link to comment
Share on other sites

nu neaparat imbunatateste, poate sa urle...

 

 

"sunetul care ĂŽĂži place"....dar Âştii ce ĂŽĂži place? Sau cum ar trebuii sĂŁ ĂŽĂži placĂŁ?

 

pai normal ca stii ce-ti place :twoup: doar ai mai auzit evacuari inainte, ai un sunet preferat...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

ÂşansĂŁ...neÂşansĂŁ....vom vedea

 

Nu o dau ĂŽntoarsĂŁ... Nu am ĂŽnĂželes eu bine.

Dar dacĂŁ tot chat-uim zi-mi de ce crezi tu cĂŁ la mine va suna mai nasol sau va urla aceeaÂşi tobĂŁ?

 

Ajungem imediat la ou, gĂŁinĂŁ care pe care.

Link to comment
Share on other sites

am zis ca exista posibilitatea, nu am zis ca O SA SUNE sau CRED ca suna...

 

pai tie ti se pare ca o toba suna la fel pe masini diferite, motoare diferite, trasee diferite? poate sa sune mai bine sau mai rau, dar dupa cum am auzit eu toba lui SAX cred ca pe o masina cu evacuare mai rapida ar suna mult mai strident... avand in vedere ca in tobele mai no-name, traseele interioare sunt destul de "saracacioase"

 

vezi sa nu patesti cu evacuarea ca si cu bratul, ieftin si bun :twoup:

 

in fine, hai sa nu ne intoarcem la ou, gaina, etc... :)

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Nu elimin intermediara.

 

Bun @Tavy o voi face in urmatoarea ordine:

 

1. Toba asta "moca" tot o PUN si daca o fac cadou mai tarziu... DAR TOT O PUN SUS

2. Traseul il cumpar (ce grosime imi recomanzi 1,5 2,0 mm?) oricum nu fac la tine :) :twoup:

3. Nu elimin inca catalizatorul, pana nu iau intermediara "mai serioasa" si finala"cat de cat"

 

Pot sa pun traseul inox , sa pastrez catalizatorul, intermediara si sa pun finala inox?

 

Spune-mi daca gresesc cu ceva.

munca in zadar, deoarece cand vei pune alta intermediara si vei elimina cat, trebuie sa carpesti evacuare cu bucati de teava.

schimba doar finala!!!

grosime 1,5

 

 

Vezi pagina 6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.