Jump to content

Probleme relanti


maverick_

Recommended Posts

Salut

Am un E46 din 2002 sedan 1.8cc

Acum 2 zile s-a aprins becul "check engine" din senin..fara sa fac vreo manevra brusca, eram in trafic la semafor. Fara trepidatii, fara vreo alta manifestare evidenta, nimic. Am zis ca poate o fi de la benzina si probabil o sa se opreasca. Din pacate nu a fost asa.Azi au inceput manifestarile dubioase i. La semafor daca astept sau daca nu accelerez continuu se opreste motorul..nu rezista la relanti deloc.Cum iau piciorul de pe acceleratie se opreste in cateva sec.

 

Stie cineva care o fi problema ?

Multumesc

Andrei

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ar fi sa te duci la un tester. O problema asemanatoare am patit si eu la E46, cand calcam ambreiajul si scadeau turatiile murea si motoru. Problema la mine a fost senzorul de relanti, l-am scos i-am dat cu wd-40, l-am frecat cu o periuta de dinti si sa rezolvat. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva care o fi problema ?

 

Posibil valva PCV si/ sau furtunul aferent

 

PCV la mine nu a aprins check engine-ul. Oricum trebuie verificat. Eu deja am trecut de faza de schimbat furtun la PCV, curatat PCV (nu l-am schimbat inca, dar se pare ca nu scap), curatat regulator de relanti, schimbat senzor de la axa de cama, schimbat debitmetru. Mai ramane de schimbat PCV si/ sau senzor arbore cotit, si/sau sonda lambda. Dupa cate stiu astea toate pot sa duca la relanti instabil.

Masina a fost testata cu INPA- curata, cu PA Soft am eroarea 147 la motor, dar de o luna ma tot chinui sa imi dau seama ce inseamna aceaste eroare, fara succes din pacate.

 

 

Aici ai un link pt curatat regulatorul relanti : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...&hl=relanti

Link to comment
Share on other sites

PCV la mine nu a aprins check engine-ul.

 

Nu este obligatoriu dar in general il aprinde (la tine nu a fost cazul se pare fiindca ziceai ca nu l-ai schimbat...numai l-ai curatat....sau acum l-ai schimbat si ai postat gresit prima data?)

 

In orice caz, asa cum s-a discutat de o gramada de ori, aprinderea CE se poate diagnostica eficient cu ajutorul unui soft specializat

daca incepi cu pierderi de vacuum, furtune crapate, regulator de ralanti, etc...poti s-o nimeresti din prima sau din incercari ulterioare, dar poti avea deci nesansa sa tot schimbi piese si componente aiurea (asta daca nu o nimeresti din prima)

 

@maverick_ vezi putin sub masina daca nu cumva ai vreo problema si la conectorul sondei Lambda...L-oi fi agatat cumva ....la ce mizerii sunt pe sosea acum....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

PCV la mine nu a aprins check engine-ul.

 

Nu este obligatoriu dar in general il aprinde (la tine nu a fost cazul se pare fiindca ziceai ca nu l-ai schimbat...numai l-ai curatat....sau acum l-ai schimbat si ai postat gresit prima data?)

 

 

Nu, inca nu am schimbat PCV, doar furtunul aferent. Insa tot mai des am probleme cu pornirea masinii, ea pornind numai cu acceleratia apasata...

Link to comment
Share on other sites

Valva PCV nu aprinde CE si functionarea ei nu poate fi verificata pe tester!

Cand nu suntem siguri de ceva ar fi bine sa precizam ... este util pentru ceilalti.

 

PCV ca si component de sine statator nu, dar interpretarea corecta a unei erori aparute te poate duce la ea. Si absolut normal, depinde si ce tester folosesti.

Referitor la CE, esti sigur (eu am spus ca nu este obligatoriu dar sunt si cazuri in care se intampla)? Vad ca te pricepi si ca urmare banuiesc ca poti lega cumva efectul unei PCV defecte de CE.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte de topicul lui XXL care descrie niste neplaceri cauzate de PCV. Citeste te rog atent ce simptome a avut de la acest component (undeva aproape de sfarsit).

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=81661&hl=

 

In raspunsul pe care ti l-am dat mai sus, cand am zis de efectul unui PCV cu probleme, m-am referit si la amestec (asta numai asa ca punct de plecare... :twoup: , si ca sa fie util pentru tine, fiindca "ceilalti" de care pomeneai posibil sa cunoasca deja chestiile astea). Restul efectelor le gasesti singur. Faptul ca tu probabil ai avut PCV praf si nu a aprins CE poate fi si probabil ca nu-ti functioneaza aceasta lampa de avertizare...S-au vazut cazuri..

Tonul acestui raspuns l-am adoptat deoarece raspunsul tau anterior catre mine, referitor la nesiguranta, nu l-am considerat corect...Imi cer scuze daca gresesc.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sonde lambda .

 

eu am schimbat deje aceasta sonda si tot la fel este ( becul sa aprins iar si turatia tot la fel de proasta e)

cred ca am fost la vreo 20 de service-uri pana acum, in romania la braila la bucuresti, in spania la service special bmw, in italia am ajuns dracu si prin anglia, toti mi-au spus ca e sonda, am schimbat-o si nimic. unu mi-a spus ca e de la benzina (cik dc lasi sa se aprinda becul can d ramai fara benzina atunci se check engine) dracu sa-i ia ca ma disperat

 

 

 

Cel mai bine ar fi sa te duci la un tester. O problema asemanatoare am patit si eu la E46, cand calcam ambreiajul si scadeau turatiile murea si motoru. Problema la mine a fost senzorul de relanti, l-am scos i-am dat cu wd-40, l-am frecat cu o periuta de dinti si sa rezolvat. Bafta

 

te rog frumos spune-mi si mie unde este acest regulator/senzor de relanti barem sa ma apuc de frecat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sonde lambda .

 

eu am schimbat deje aceasta sonda si tot la fel este ( becul sa aprins iar si turatia tot la fel de proasta e)

cred ca am fost la vreo 20 de service-uri pana acum, in romania la braila la bucuresti, in spania la service special bmw, in italia am ajuns dracu si prin anglia, toti mi-au spus ca e sonda, am schimbat-o si nimic. unu mi-a spus ca e de la benzina (cik dc lasi sa se aprinda becul can d ramai fara benzina atunci se check engine) dracu sa-i ia ca ma disperat

 

 

 

Cel mai bine ar fi sa te duci la un tester. O problema asemanatoare am patit si eu la E46, cand calcam ambreiajul si scadeau turatiile murea si motoru. Problema la mine a fost senzorul de relanti, l-am scos i-am dat cu wd-40, l-am frecat cu o periuta de dinti si sa rezolvat. Bafta

 

te rog frumos spune-mi si mie unde este acest regulator/senzor de relanti barem sa ma apuc de frecat :twoup:

 

Ce fel de sonda ai pus?

Link to comment
Share on other sites

@ionut.bute

 

Aici ai un link pt curatat regulatorul relanti : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...&hl=relanti

 

 

Sonde lambda .

 

eu am schimbat deje aceasta sonda si tot la fel este ( becul sa aprins iar si turatia tot la fel de proasta e)

cred ca am fost la vreo 20 de service-uri pana acum, in romania la braila la bucuresti, in spania la service special bmw, in italia am ajuns dracu si prin anglia, toti mi-au spus ca e sonda, am schimbat-o si nimic. unu mi-a spus ca e de la benzina (cik dc lasi sa se aprinda becul can d ramai fara benzina atunci se check engine) dracu sa-i ia ca ma disperat

 

 

te rog frumos spune-mi si mie unde este acest regulator/senzor de relanti barem sa ma apuc de frecat :twoup:

 

Cum a spus si @POIUYT vezi si ce se intampla cu PCV. In principiu se poate curata si ala. Din experienta mea se pare ca e cam frectie la picior de lemn... :)

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am un E46 din 2002 sedan 1.8cc

Acum 2 zile s-a aprins becul "check engine" din senin..fara sa fac vreo manevra brusca, eram in trafic la semafor. Fara trepidatii, fara vreo alta manifestare evidenta, nimic. Am zis ca poate o fi de la benzina si probabil o sa se opreasca. Din pacate nu a fost asa.Azi au inceput manifestarile dubioase i. La semafor daca astept sau daca nu accelerez continuu se opreste motorul..nu rezista la relanti deloc.Cum iau piciorul de pe acceleratie se opreste in cateva sec.

 

Stie cineva care o fi problema ?

Multumesc

Andrei

Am patit-o si eu ieri. A pornit si in cateva secunde mi-a cazut relantiul pana a murit. I-am dat chei dupa chei, dar totul in zadar. Am lasat-o putin si am mai incercat. Intr-un final a luat-o si am tinut acceleratia apasata la vreo 2 mii de turatii un timp pana cand si-a revenit si statea la relanti. Se pare ca mi-a tras din rezervor apa. Asta mi s-a intamplat de cand am alimentat de la Agip, iar pe drum si mie mi se aprinsese simbolul de motor Check engine, dar l-am resetat si acum e ok. Deci benzina proasta. E adevarat, cauzele sunt multe, dar o iei de la simplu la complicat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.