Jump to content

suspensie sport e30 320i


jaffar

Recommended Posts

cum la sfirsitul lunii sper sa termin etapa I (schimbat tot ce era prost pe masina), deja fac planuri pentru etapele II si III. una din probleme ar fi o suspensie sport.

 

din cite retin, se recomanda pentru e30 o coborire cu 60/40 mm. asta inseamna 60 pe fata si 40 pe spate, sau invers ?

 

am mai gasit urmatoarele variante:

 

35/40

60/40

75/50

 

care din ele ar fi mai interesanta ? cit mai multe explicatii sint binevenite.

pretul este fabulos, 8 milioane setul de 4 amortizoare si 4 arcuri (noi, evident).

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

cum la sfirsitul lunii sper sa termin etapa I (schimbat tot ce era prost pe masina), deja fac planuri pentru etapele II si III. una din probleme ar fi o suspensie sport.

 

din cite retin, se recomanda pentru e30 o coborire cu 60/40 mm. asta inseamna 60 pe fata si 40 pe spate, sau invers ?

 

am mai gasit urmatoarele variante:

 

35/40

60/40

75/50

 

 

care din ele ar fi mai interesanta ? cit mai multe explicatii sint binevenite.

pretul este fabulos, 8 milioane setul de 4 amortizoare si 4 arcuri (noi, evident).

 

multumesc

12663[/snapback]

 

cel mai raspandit raport este 60/40, deci cred ca asta e cel mai bun, asa am avut si eu..

si nu mi se pare un pret fabulos 8 milioane arcuri +amortizoare sport....ca un amortizor normal pe gaz la noi este intre 1,5 si 3 milioane iar setul de arcuri sport h&r rosii 60/40 este de 4 milioane asa ca eu zic ca e un pret bun...

:blink: nu vrei tu mai bine sa rezolvi cu caroseria, sa fie perfecta din pct de vedere al tinichigeriei si pe urma sa pui suspensie sport..??? :)

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

Spune-mi te rog si mie ce a insemnat etapa I si cam cat te-a costat (ca si eu sunt acum la etapa I in incercarea mea de a aduce masina la best shape and performance)

13029[/snapback]

 

 

mmm.... dificil

 

tot ce inseamna articulatie si suspensie (bucse, pivoti, capete de bara, amortizoare, flanse - mai putin arcurile), refacut o servodirectie ca noua si montat, motor (segmenti, cuzineti, chiulasa, simeringuri, garnituri), diverse upgradeuri (geamuri electrice, scaune, chip si alte prostii), toate furtunele si... alte chestii pe care nu mi le amintesc. nu as putea sa-ti fac un calcul de costuri, dar oricum vorbim de multi bani, pentru ca masina cu care am pornit eu era cam pilaf :blink:

 

etapele II si III constau in rk caroserie sau recarosare, apoi un pic de "sportivizare"

Link to comment
Share on other sites

uou... interesant de multe de facut.

 

Pai si eu am pornit cam pe acelasi drum. Target imediat este motor refacut si injectat. Caroseria am facut-o acum un an jumate. Sper sa ma mai tina inca un an sa pot termina cu etapa I.

 

Eu am facut deja spatele (care nu e mare lucru si nu costa mult). Acum vreau motoru si dupa aia trec la articulatii fata. Parte misto ca am 2 capete de bara noi.

 

A, BTW, de unde ai luat furtunele ca asta cred ca pot sa imi permit mai devreme, mai ales ca le pot pune singur.

Link to comment
Share on other sites

strem,

 

detaliaza "spatele" si "nu e mare lucru si nu costa mult" :blink:

eu trebuie sa fac acum bucsele de punte si bascule, si bucsa de la diferential. asta inseamna desfacut toata putnea spate, manopera lejer 100 eur, piese inca pe-atit.

 

furtunele le-am cumparat de la bavaria si augsburg. unele nu le gasesti decit originale (cel de la debitmetru la admisie, in cazul injectiei), altele merg si pe producator (cele de la radiator).

 

pentru benzina am cumparat la metru. n-am schimbat deocamdata decit ce mi-a crapat, dar intentionez sa le schimb pe toate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tocmai am o oferta de arcuri sport se pare ca vor cobora masina cu 40mm intrebarea ar fi:se merita in conditiile in care eu am amortizoare pe gaz normale?

Mecanicul a zis ca masina devine prea rigida si o sa schimb mai repede unele bucse si chiar flanse si amortizoare,a doua problema ar fi ca garda masinii la sol e deja destul de mica aprox 15 cm,iar spoilerul meu fata deja e destul de "sifonat"

Partea buna ar consta in faptul ca masina ca sta mai bine pe curbe si se va imbunatati franarea.

Link to comment
Share on other sites

alex,

 

daca pui arcuri mai scurte _trebuie_ sa pui si amortizoare mai scurte si, evident, mai rigide.

 

si la o parte din articulatii ar trebui sa umbli (flansele de amortizor si bucsele de la bara stabilizatoare, minim. probabil si pivotii si bucsele de la bascule, eventual inlocuite cu unele excentrice ca sa pastrezi si o geometrie corecta.

Link to comment
Share on other sites

alex,

 

daca pui arcuri mai scurte _trebuie_ sa pui si amortizoare mai scurte si, evident, mai rigide.

 

si la o parte din articulatii ar trebui sa umbli (flansele de amortizor si bucsele de la bara stabilizatoare, minim. probabil si pivotii si bucsele de la bascule, eventual inlocuite cu unele excentrice ca sa pastrezi si o geometrie corecta.

15013[/snapback]

 

 

interesant, eu am gasit pe net la 149E fara transport, set de 4 amortizoare si 4 arcuri pt calibra. Din pacate n-am BMW :)

 

Tu de unde le-ai luat p-astea koni la 8 mil ? ma intereseaza. Scuze pt offtopic :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.