Jump to content

imbogatirea motorinei pentru protejarea pompei de injectie


Recommended Posts

florentincristea - " dar mi se pare mult 6 litri la 60 de motorina " - cata experienta de diesel ai ? cati km si cate masini ?

 

distractia max pe forumuri e cand cineva fara experienta pune o padure de intrebari, intelege nimic si concluzioneaza ca nu-s bune sfaturile primite de la cei cu experienta....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

incepem sa ne suparam? sau sa facem un topic folositor mie, si altor colegi interesati?

sincer ma asteptam la tine sa porti o discutie pertinenta precum si cele din trecut, dar daca ma iei in balon, o sa incerc sa evit polemicile cu tine, nu de alta dar cu alte ocazii mi ai dat sfaturi bune si nu vreau sa dau cu bata in balta acum.

 

 

nu mi a placut niciodata matematica, tocmai d aia m am facut economist si lucrez intr o banca. altfel probabil eram inginer de service. (eram macar mai fericit)

Link to comment
Share on other sites

sterge repede ca te pun aia la banca p lista de disponibilizari....

 

din start ai gresit, uleiul romanesc ieftin, daca-l iei la bidon mare, macar de 5 l este 8-10 ron/l max. DAR, tu trb sa faci calculul pe litrii astia 12, doar pt diferenta dintre pretul motorinei si pretul uleiului, adk vreo 3-4 ron/l . sa mor io' daca n-ai mana formata de la calculul dobanzilor si penalitatilor in favoarea bancii, tii direct cu ursul....

Link to comment
Share on other sites

haios, foarte haios. daca raman fara serviciu si ma fac mecanic o sa las si mai multi fara serviciu crede ma. :twoup:

 

chiar daca scazi 5 lei /litru din aia 15 lei cat am socotit eu, fiind vb de litrii pe care nu ii mai bagi in rezervor motorina ci ulei, tot iese o suma fenomen.

cam 1500 lei. o pompa sh este cam 350 eur. deci tot mult mi se pare. daca tu pui 6 litri la plin f bine, si felicitari ca reusesti sa mergi insa daca pun eu 6 litri la masina mea obosita nu o sa mai traga mai deloc. in schimb o sa toarca frumos si o sa am pompa o viata. poate

Link to comment
Share on other sites

sterge repede ca te pun aia la banca p lista de disponibilizari....

 

din start ai gresit, uleiul romanesc ieftin, daca-l iei la bidon mare, macar de 5 l este 8-10 ron/l max. DAR, tu trb sa faci calculul pe litrii astia 12, doar pt diferenta dintre pretul motorinei si pretul uleiului, adk vreo 3-4 ron/l . sa mor io' daca n-ai mana formata de la calculul dobanzilor si penalitatilor in favoarea bancii, tii direct cu ursul....

 

ce ai cu omu ? iti este rau de te comporti asa?

 

@florentincristea - nu-l mai baga in seama, nu te cunosc nici pe tine, dar nici pe domnul "jiji"... dar nu merita sa ti discutie cu el ca vezi si tu ca mai sunt oameni de genul prin tara pe la noi din pacate.

Link to comment
Share on other sites

cred ca realizezi ca mai glumim sa ne destindem, ca doar n-am ce sa am cu tine.

ce socoteli iti faci tu, pe banii tai si pe masina ta, normal ca te privec doar pe tine.

dar nu vad de ce sa zici ca masina nu o sa mai traga, serios.

 

stii cat ma enerveaza ca esti asa departe? nu ti vine a crede. veneam la tine puneam uleiu ala cat crezi tu si te lasam sa mergi cu ea. ma sunai dupa 100 km sa vin sa o iau. nu trage f bn, e debotmetrul cam dus. daca mai si ingros asta cat recomanzi tu, o sa am senzatie majora cu 40 la ora.

 

bine, tu nu recomanzi, nu trebuie inteles gresit, spui doar ce folosesti tu.

 

 

eu o sa incerc asa pt ca spui tu 1 litru la plin, desi credeam ca e de ajuns cateva sute de grame initial

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

crede ma ca e debitmetrul. nu ca zic eu, asa zice testerul. masurarea parametrilor lui in mers. se modifica foarte putin fata de cum ar fi normal. am pus alt debitmetru si era mai varza. o sa fac proba cu unul bun sa stiu daca merita sa cumpar nou sau nu. singura posibilitate acum este un debitmetru de la motor de 150 cp dar nu stiu daca merge, daca e la fel

 

debitmetrul il dai jos si-l speli cu delicatete. vezi sa nu ai catalizatorul infundat. sau, daca simti ca nu trage, sa ai alimentarea cu motorina colmatata / murdara. de filtrul d aer si d epurator nu-ti mai zic , presupun ca stii.

 

 

indiferent ce filtu ii pun e la fel. se simte f putin cand e cel de motorina nou. bine, asta se vedea cand era masina resoftata. acum cand am softul original din nou e cam lesinata.

 

si de schimbat claudiubwr poate confirma ca le schimb toate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da-mi plansa din realoem cu evacuarea

daca s-a mai si udat cu ulei aruncat de turbo , e dop direct. masina nu consuma cam mult ? la ce ruta ai tu , buc - fundulea, numai stopuri si viteza ioc, nici n-ai cum sa-l incingi sa-l arzi / cureti. sa zici merci ca n-a luat catalizatorul foc pina acum

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

da-mi plansa din realoem cu evacuarea

daca s-a mai si udat cu ulei aruncat de turbo , e dop direct. masina nu consuma cam mult ? la ce ruta ai tu , buc - fundulea, numai stopuri si viteza ioc, nici n-ai cum sa-l incingi sa-l arzi / cureti. sa zici merci ca n-a luat catalizatorul foc pina acum

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.