Jump to content

ulei pt 316i e46


malex1

Recommended Posts

Salutare tuturor in primul rand, sunt nou pe aici si nu prea ma pricep la forum-uri, dar sper sa intelegeti ce ma intereseaza. Problema mea este ce tip de ulei sa folosesc pt ca am avut mai multe tipuri de indici (numai castrol) dar nu am fost multumit de niciunul. Posed un e46 316i 2003 116 cai. mentionez ca l-am luat acum 4 ani din Germania unde i-am si facut primul schimb. Mi-au pus castrol 0w-40. Am fost supermultumit de acest ulei pe care masina l-a consumat in limita bunului simt 750g in 10000 km. In momentul de fata am 4000km de la ultimul schimb si deja am completat 1,5 l. Am controlat nu are pierderi , nu fum , demarajul la fel ca in prima zi toate bune dar consuma prea mult ulei dupa parerea mea. Astept niste raspunsuri eventual tot de la aceleasi motorizari . Multumesc
Link to comment
Share on other sites

treci la 5w40 e mai gros si tot sintetic

5W-40 castrol sau original bmw

nu e prea gros pt iarna ? nu stiu....intreb credeam ca 5w-40 e pt diesel merge si la benzina? castrol zice 0w-40 sau 5w-30

masina are 138000km

 

 

uleiul BMW este si pentru benzina si pentru diesel, exista la Castrol si 5w40 pentru motoarele pe benzina

Link to comment
Share on other sites

treci la 5w40 e mai gros si tot sintetic

5W-40 castrol sau original bmw

nu e prea gros pt iarna ? nu stiu....intreb credeam ca 5w-40 e pt diesel merge si la benzina? castrol zice 0w-40 sau 5w-30

masina are 138000km

 

 

uleiul BMW este si pentru benzina si pentru diesel, exista la Castrol si 5w40 pentru motoarele pe benzina

am inteles ... sper ca asta sa fie rezolvarea pt ca am pus si 5w30 si 10w60 si 0w40 si tot degeaba....bine 10w60 l-am scos pana sa-mi dau seama daca il consuma pt ca am aflat ca e pt M-uri .

Link to comment
Share on other sites

citeste aici sa te luminezi care e treaba cu uleiul

 

 

How do I read the numbers around the 'W'? For example 5W40?

Single grade oils get too thin when hot for most modern engines which is where multigrade oil comes in. The idea is simple - use science and physics to prevent the base oil from getting as thin as it would normally do when it gets hot. There's more detail on this later in the page under both viscosity, and SAE ratings. But as a quick primer - the number before the 'W' is the 'cold' viscosity rating of the oil, and the number after the 'W' is the 'hot' viscosity rating. So a 5W40 oil is one which behaves like a 5-rated single grade oil when cold, but doesn't thin any more than a 40-rated single grade oil when hot. The lower the 'winter' number (hence the 'W'), the easier the engine will turn over when starting in cold climates.

 

A quick guide to the different grades of oil.

Fully Synthetic Characteristics

0W-30

0W-40

5W-40 Fuel economy savings

Enhances engine performance and power

Ensures engine is protected from wear and deposit build-up

Ensures good cold starting and quick circulation in freezing temperatures

Gets to moving parts of the engine quickly

Semi-synthetic Characteristics

5W-30

10W-40

15W-40 Better protection

Good protection within the first 10 minutes after starting out

Roughly three times better at reducing engine wear

Increased oil change intervals - don't need to change it quite so often

Mineral Characteristics

10W-40

15W-40 Basic protection for a variety of engines

Oil needs to be changed more often

 

 

 

Read more: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html#ixzz1CLM3Ye7b

Link to comment
Share on other sites

Daca iti consuma asa de mult ulei inseamna ca ai o problema la motor, valva PCV ai verificat-o ?

Eu asa stiu ca daca e imbacsita rau, iti baga ulei pe admisie si poti avea de acolo consum marit de ulei.

 

Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi vascozitatea de la 0W40 la 5W30.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti consuma asa de mult ulei inseamna ca ai o problema la motor, valva PCV ai verificat-o ?

Eu asa stiu ca daca e imbacsita rau, iti baga ulei pe admisie si poti avea de acolo consum marit de ulei.

 

Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi vascozitatea de la 0W40 la 5W30.

am urmarit mai multe discutii despre aceasta valva si sincer mi-a dat de gandit

intrebarea este cum sau unde trebuie sa verific aceasta valva ?

sincer nici eu nu cred ca rezolv cu o vascozitate mai mare.....

 

Daca iti consuma asa de mult ulei inseamna ca ai o problema la motor, valva PCV ai verificat-o ?

Eu asa stiu ca daca e imbacsita rau, iti baga ulei pe admisie si poti avea de acolo consum marit de ulei.

 

Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi vascozitatea de la 0W40 la 5W30.

am urmarit mai multe discutii despre aceasta valva si sincer mi-a dat de gandit

intrebarea este cum sau unde trebuie sa verific aceasta valva ?

sincer nici eu nu cred ca rezolv cu o vascozitate mai mare.....

Link to comment
Share on other sites

Daca iti consuma asa de mult ulei inseamna ca ai o problema la motor, valva PCV ai verificat-o ?

Eu asa stiu ca daca e imbacsita rau, iti baga ulei pe admisie si poti avea de acolo consum marit de ulei.

 

Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi vascozitatea de la 0W40 la 5W30.

daca ar fi aceasta valva imbacsita nu ar afecta si mersul motorului?...cel putin la relanti

Link to comment
Share on other sites

Gasesti o descriere destul de buna -> aici

Ai face bine insa sa mergi la un service, daca valva PCV iti este bun posibil sa ai probleme mai mari la motor, gen segmenti uzati. (worst case scenario)

Cum iti arata teava de esapament in spate, negru de tot ?

multumesc mult pt indrumare dar citisem deja despre valva pvc

cat despre esapament ultima oara cand l-am controlat chiar era alb nici pic de negreala (prin toamna)

tu ce ulei folosesti si ce consum ai? (de ulei) motorizarile sunt aproximativ asemanatoare

Edited by malex1
Link to comment
Share on other sites

Am incercat si eu mai multe tipuri de ulei si pana la urma am ramas la Castrol EDGE 0W30. (cumparat de la grozadan, pret : 55 RON / litru)

Sunt foarte multumit de calitatile acestui ulei, ma refer la caracteristicile date in fisa tehnica.

Intre schimburi imi consuma intre 0.5 si 1.0 litru la 9-10.000 de km, ceea ce mi se pare mai mult decat normal avand in vedere ca masina are deja peste 180k km la bord.

 

Un alt ulei foarte bun, adecvat motoarelor cu valvetronic, este MOTUL 8100 X-Max 5W30.

8100_X_max_5W30_TDS__GB_.pdf

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu aceeasi problema! Imi consuma ulei in ultima perioada de timp, cca 500 ml la 2000 km, asta de cand am schimbat tipul de ulei. Pana acum am folosit Castrol 0W40, apoi, de cand am problemele, BMW 5W40. Nu pierde pe nicaieri, teava de la esapament este alba, deci....? Am sa revin la 0W40. Masina este 316 i, 2003, 85 kw, 120.000 km. Am schimbat tipul uleiului la recomandarea unui mecanic, care mi-a spus ca ar fi mai bun 5w40 dupa 100.000 km.

Sa fie din aceasta cauza?Sa fie valva PCV, cum spune Attila, avand in vedere ca dimineata cand o pornesc, o ia la prima cheie , dar se cam "balbaie", dupa care nu sunt probleme.

Te rog, Malex 1, daca rezolvi problema, sa ne spui si noua. Eu la fel, voi anunta.

Merci, o seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu aceeasi problema! Imi consuma ulei in ultima perioada de timp, cca 500 ml la 2000 km, asta de cand am schimbat tipul de ulei. Pana acum am folosit Castrol 0W40, apoi, de cand am problemele, BMW 5W40. Nu pierde pe nicaieri, teava de la esapament este alba, deci....? Am sa revin la 0W40. Masina este 316 i, 2003, 85 kw, 120.000 km. Am schimbat tipul uleiului la recomandarea unui mecanic, care mi-a spus ca ar fi mai bun 5w40 dupa 100.000 km.

Sa fie din aceasta cauza?Sa fie valva PCV, cum spune Attila, avand in vedere ca dimineata cand o pornesc, o ia la prima cheie , dar se cam "balbaie", dupa care nu sunt probleme.

Te rog, Malex 1, daca rezolvi problema, sa ne spui si noua. Eu la fel, voi anunta.

Merci, o seara buna!

salut Dan, nu stiu ce sa zic deocamdata... am sa incerc un Castrol 0w40 adus din Germania

o sa schimb uleiul cand se mai incalzeste un pic afara

nu stiu inca care e problema....unii zic ca-l consuma deoarece se merge pe distante scurte si nu apuca sa se incalzesca motorul, face condens in ulei si de aici consumul...habar nu am ...nu stiu ce sa mai cred

cu valva nu am probleme, am controlat-o , esapamentul este ok, totul in regula

cert este ca cel mai bine a mers cu castrol 0w40

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, am si eu aceeasi problema! Imi consuma ulei in ultima perioada de timp, cca 500 ml la 2000 km, asta de cand am schimbat tipul de ulei. Pana acum am folosit Castrol 0W40, apoi, de cand am problemele, BMW 5W40. Nu pierde pe nicaieri, teava de la esapament este alba, deci....? Am sa revin la 0W40. Masina este 316 i, 2003, 85 kw, 120.000 km. Am schimbat tipul uleiului la recomandarea unui mecanic, care mi-a spus ca ar fi mai bun 5w40 dupa 100.000 km.

Sa fie din aceasta cauza?Sa fie valva PCV, cum spune Attila, avand in vedere ca dimineata cand o pornesc, o ia la prima cheie , dar se cam "balbaie", dupa care nu sunt probleme.

Te rog, Malex 1, daca rezolvi problema, sa ne spui si noua. Eu la fel, voi anunta.

Merci, o seara buna!

am ramas la castrol 0w40 adus din germania

poate mi se pare...dar e altceva (deocamdata)

 

se poate inchide

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.