Jump to content

Demaraj


MishuVerde

Recommended Posts

Neata'!

Intreb si eu (sunt incepator d.p.d.v. al diesel-urilor): daca vreau sa ma demaraj puternic (la o liniuta cu vecinii de exemplu :blink: ) la ce turatie sa schimb viteza ca sa am si demaraj puternic si nici sa nu stric ceva ?

Ma intereseaza in special pentru viteza intaia ca la restul ma gandesc ca ar fi bine de schimbat cat mai aproape de puterea maxima (adica aproape de 4000).

 

Mai una: asa-i ca tre sa scot ASCu' ?

 

Si inca una: daca o turez putin peste cuplul maxim (adica 1750, cand si turbina e "trezita" binisor) si dau drumu brusc la ambreiaj nu risc sa stric ambreiajul ? Apropo, un kit de ambreiaj este scump ?

Link to comment
Share on other sites

Neata'!

    Intreb si eu (sunt incepator d.p.d.v. al diesel-urilor): daca vreau sa ma demaraj puternic (la o liniuta cu vecinii de exemplu  :blink: ) la ce turatie sa schimb viteza ca sa am si demaraj puternic si nici sa nu stric ceva ?

    Ma intereseaza in special pentru viteza intaia ca la restul ma gandesc ca ar fi bine de schimbat cat mai aproape de puterea maxima (adica aproape de 4000).

 

    Mai una: asa-i ca tre sa scot ASCu' ?

 

    Si inca una: daca o turez putin peste cuplul maxim (adica 1750, cand si turbina e "trezita" binisor) si dau drumu brusc la ambreiaj nu risc sa stric ambreiajul ? Apropo, un kit de ambreiaj este scump ?

138397[/snapback]

 

Aha, deci nu sint chiar singurul nebun :) :) si eu mai fac d-astea cu dieselu' asa ca inteleg foarte bine intrebarea.

Prima o schimbi pe la 4500, cand oricum masina iti taie gazu pt a proteja motorul...dar, de baza este a 2-a..cel putin la mine cand schimb in a 2-a, rupe pamantu'

L-am facut pe un baiat cu un omega 2.2 dti la un stop...baiatu era si cu o blonda, asa incat cred ca rusinea a fost de 2 ori mai mare. Nu m-as fi bagat, chiar am plecat de la stop cu o mica intarziere, insa, am zis ca daca omul tot vrea, de ce nu...Eram si cu DSC on :) :D ca nu eram pregatit de liniutza

Asa incat, du-o pana la 4000 (nu astepta sa-ti taie masina gazu) si schimba...rupe pamantu, o sa vezi.

 

Btw, am pus Euro5 de la Agip, iar diferenta fata de Euro 3 sau 4 este una dementziala - se infige foarte tare, mai putin fum, etc

Link to comment
Share on other sites

si un nor de fum ca de la locomotiva ati lasat in spate amandoi :blink:

138462[/snapback]

 

Probabil ca era dezastru in spate, da' cine s-a mai uitat...trageam cu ochiu lateral unu' la altu' si apasam pe pedala...blonda avea o fatza crispata de ziceai ca a vazut-o p'aia cu coasa :)

Link to comment
Share on other sites

nu uita ca 2.2 dti are peste 1.6 t si doar 120 de cai. il faceai si cu solenta 1.4

138463[/snapback]

 

nope, nu se simtea...probabil avea tuning ceva pen' ca s-a descurcat binisor :blink:

sau e a mea mai lenesha...uite ca m-ai pus pe ganduri... o sa ma dau in weekend cu a unui prieten - fara commonrail - sa vedem cum stau lucrurile :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
apropo , nu vrei sa-ti iei o masina pe benzina pentru liniute sa nu mai ai atatea griji ? :blink:

138421[/snapback]

 

Ba da :) ! Dar nu imi permit doua masini momentan. Sau in viitorul foarte apropiat. Si stiu ce vorbesti, am avut Golf GTI ani buni. Dar, vorbind de acceleratie, 320d e mai bun ca multe multe multe altele.

 

Sa nu crezi ca vreau sa fac liniute cu cine stie ce masini. Cum ziceam, vecinii, unii dintre ei, ..., Logan-uri, ... (Dar altii fac liniute si cu dacii ancestrale).

 

Nu mi-a raspuns nimeni la intrebarea referitoare la ambreiaj. Mai astept.

Link to comment
Share on other sites

jap sunt masinile JAPoneze... care arata de tot RAHATU' dar merg aldraq de TARE ! si soferii lor sunt usor frustrati... si daca ti-o trag se apuca cu dinalea... "ti-ai luat BMW... HAHA... si te fac eu cu chestia asta de 5000 E..."

 

aici intra: SUPRA, MR2, CIVIC (modele cu V-tec), NISSAN 200SX...

Link to comment
Share on other sites

jap sunt masinile JAPoneze... care arata de tot RAHATU' dar merg aldraq de TARE ! si soferii lor sunt usor frustrati... si daca ti-o trag se apuca cu dinalea... "ti-ai luat BMW... HAHA... si te fac eu cu chestia asta de 5000 E..."

 

aici intra: SUPRA, MR2, CIVIC (modele cu V-tec), NISSAN 200SX...

145283[/snapback]

 

am avut 530i da l-am dat...ala chiar fugea :blink: mi-am luat 530d pt ca merg ff mult cu masina dar parca ma cheama benzina...un 325i,ci :)

Link to comment
Share on other sites

dar de ce unele masini disel nu scot fum chiar daca dai in ele ??

bine nici a mea nu scoate f mult fum dar scoate si ma eneveaza rau de tot !!!

145319[/snapback]

 

nu cred ca exista diesel sa dai in el si sa nu scoata fum...diesel = fum prin definitie

ca sint unele care scot mai mult si altele care scot mai putin, asta e altceva

nici al meu nu scoate mult fum si am vazut ca depinde foarte tare de ce motorina pui...daca pui proasta (euro 3) scoate mai mult decat la euro 5

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca exista diesel sa dai in el si sa nu scoata fum...diesel = fum prin definitie

ca sint unele care scot mai mult si altele care scot mai putin, asta e altceva

nici al meu nu scoate mult fum si am vazut ca depinde foarte tare de ce motorina pui...daca pui proasta (euro 3) scoate mai mult decat la euro 5

145321[/snapback]

eu pun de la lukoil euro L disel , e buna ??

care e cea mai buna ????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.