Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Ajutor urgent


Calinu

Recommended Posts

oricum faza cu becul care arata doar prezenta, nu si functionalitatea e cea mai tare... ma si vad innotand in bani  :blink:

141323[/snapback]

 

Este o abordare mai ciudata. :)

 

In mod normal,cand se pune contactul,computerul face o verificare a iesirilor catre componentele active(airbag,centura...).Daca totul este ok becul se stinge,daca nu ,ramane aprins.

Daca este o problema minora,care nu afecteaza declansarea airbagurilor, se stinge dupa 2 minute.

Cablajul ,senzorii,airbagul...sunt monitorizate tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

La E39 exista un singur computer pentru airbag.Dupa accident se schimba toate piesele care sunt defecte(airbaguri sarite,centuri,capsa la baterie..etc).

Dupa ce se schimba, se sterg erorile din computerul de airbag si gata.

 

Este clar? :)

141316[/snapback]

mercic bavaria,scurt si la obiect... :blink:

Link to comment
Share on other sites

oricum faza cu becul care arata doar prezenta, nu si functionalitatea e cea mai tare... ma si vad innotand in bani  :blink:

141323[/snapback]

dupa cum zicea si bavaria:arata becul la pornire si daca se stinge inseamna ca sunt acolo si sunt functionabile...daca nu se stinge inseamna ca e o problemutza!!! :)

Link to comment
Share on other sites

dupa cum zicea si bavaria:arata becul la pornire si daca se stinge inseamna ca sunt acolo si sunt functionabile...daca nu se stinge inseamna ca e o problemutza!!!  :blink:

141371[/snapback]

Nu stiu daca ati auzit de scandalul din priavara, in legatura cu un VW Touareg 2006 facut la comanda care la accident nu s-au declansat airbagu-rile?concluzie:volan schimbat; iar airbagul din vola nu a fost armat din calculator!Nu vreau sa va conving ca am dreptate fiecare are dreptul sa sorteze informatiile primite,dar cand mecanici au spus ca nu au aparatura necesara ptr.airbag,inca unul iti spune ca este un tester special ptr.airbag,cred ca trebuie sa reflectezi mai mult asupra acestui lucru....Daca tu crezi ca daca stergi erorile dincalculatorul central totul sa rezolvat ..super ....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati auzit de scandalul din priavara, in legatura cu un VW Touareg 2006 facut la comanda care la accident nu s-au declansat airbagu-rile?concluzie:volan schimbat; iar airbagul din vola nu a fost armat din calculator!Nu vreau sa va conving ca am dreptate fiecare are dreptul sa sorteze informatiile primite,dar cand mecanici au spus ca nu au aparatura necesara ptr.airbag,inca unul iti spune ca este un tester special ptr.airbag,cred ca trebuie sa reflectezi mai mult asupra acestui lucru....Daca tu crezi ca daca stergi erorile dincalculatorul central totul sa rezolvat ..super ....

141705[/snapback]

Mai sus Bavaria scrie ca trebuie sa stergi erorile din calculatorul ptr.airbag,dar ca sa comunici cu calc .ptr.airbag cum faci?prin OBD IIpe liniile KKL comunici doar cu calculatorul central ,calculatorul ptr airbag se numeste MRS III >'99-E39 care foloseste tehnologie SMART si care.. "requires ZCS coding"si care foloseste linie de comunicare K-BUS..daca dorest mai multe detalii n.p.

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Mai sus Bavaria scrie ca trebuie sa stergi erorile din calculatorul ptr.airbag,dar ca sa comunici cu calc .ptr.airbag cum faci?prin  OBD IIpe liniile KKL comunici doar cu calculatorul central ,calculatorul ptr airbag se numeste MRS III >'99-E39 care foloseste tehnologie SMART si care.. "requires ZCS coding"si care foloseste linie de comunicare K-BUS..daca dorest mai multe detalii  n.p.

141717[/snapback]

. ...multumesc lui Bavaria in legatura cu ZKE ...scuze ,nu are nici o legatura...ma gandeam la ......scuze!

Link to comment
Share on other sites

Mai sus Bavaria scrie ca trebuie sa stergi erorile din calculatorul ptr.airbag,dar ca sa comunici cu calc .ptr.airbag cum faci?prin  OBD IIpe liniile KKL comunici doar cu calculatorul central ,calculatorul ptr airbag se numeste MRS III >'99-E39 care foloseste tehnologie SMART si care.. "requires ZCS coding"si care foloseste linie de comunicare K-BUS..daca dorest mai multe detalii  n.p.

141717[/snapback]

 

Calculatorul comunica prin mufa OBD,ce legatura are cu codificarea?

 

Nu doresc mai multe detalii deoarece nu poti sa mi le oferi.

Computerul de airbag este contectat la k-bus,iar bus-ul este contectat la bord ,care comunica cu OBD.Prin intermediul bordului se realizeaza comunicarea.

 

Masina a suferit un accident,nu o recodificare :blink:

Computerul nu isi schimba datele de codificare in urma accidentului,deci nu este necesara nici o recodificare.

Tehnologia SMART este una,recodificarea ZCS este cu totul altceva.

 

PS

 

In legatura cu volanul,nu stiu exact cazul dar nu codificarea a fost cauza.Daca se monteaza un component care nu este activ,becul de la airbag va ramane aprins,avertizand astfel ca este o eroare.Daca becul este stins,sistemul este ok si 100% functional.

Daca apare o defectiune la un senzor chiar in momentul accidentului,este altceva,dar este foarte putin probabil.

Link to comment
Share on other sites

Calculatorul comunica prin mufa OBD,ce legatura are cu codificarea?

 

Nu doresc mai multe detalii deoarece nu poti sa mi le oferi.

Computerul de airbag este contectat la k-bus,iar bus-ul este contectat la bord ,care comunica cu OBD.Prin intermediul bordului se realizeaza comunicarea.

 

Masina a suferit un accident,nu o recodificare :blink:

Computerul nu isi schimba datele de codificare in urma accidentului,deci nu este necesara nici o recodificare.

Tehnologia SMART este una,recodificarea ZCS este cu totul altceva.

 

PS

 

In legatura cu volanul,nu stiu exact cazul dar nu codificarea a fost cauza.Daca se monteaza un component care nu este activ,becul de la airbag va ramane aprins,avertizand astfel ca este o eroare.Daca becul este stins,sistemul este ok si 100% functional.

Daca apare o defectiune la un senzor chiar in momentul accidentului,este altceva,dar este foarte putin probabil.

141727[/snapback]

Inca o data si ptr. ultima oara pe acest subiect ..observ ca cineva vrea sa ma tachineze si nu stiu de ce.

la un accident care a implicat declansarea airbag-urilor sistemul se dezactiveaza automa. se inlocuiesc cele necesare,dupa care sistemul trebuie activat ,Activarea sistemului nu inseamna stergerea din memorie a erorilor,inseamna ACTIVARE care se face prin codare...spre ca nu lucrati la BMW service....ca ar fi jalnic!!!

Nu stiu daca ati avut ocazia sa vedeti un MoDic cum lucreaza si cam ce face.

Link to comment
Share on other sites

Inca o data si ptr. ultima oara pe acest subiect ..observ ca cineva vrea sa ma tachineze si nu stiu de ce.

la un accident care a implicat declansarea airbag-urilor sistemul se dezactiveaza automa. se inlocuiesc cele necesare,dupa care sistemul trebuie activat ,Activarea sistemului nu inseamna stergerea din memorie a erorilor,inseamna ACTIVARE care se face prin codare...spre ca nu lucrati la BMW service....ca ar fi jalnic!!!

Nu stiu daca ati avut ocazia sa vedeti un MoDic cum lucreaza si cam ce face.

141741[/snapback]

 

Hai sa o lasam balta,ai dreptate :)

Nu lucrez la BMW si sper ca nici tu nu repari masini ,deoarece iti lipsesc notiuni elementare.

 

ps

 

MoDic-ul(ma bucur ca nu ii mai spui Modis :blink: ) este invechit rau,acum au GT1.

Daca tot vrei sa inveti cate ceva despre BMW,incepe cu ce inseamna codificarea,programare,care este diferenta dintre ele,ce reprezinta ZCS-ul si cum este alcatuit.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa o lasam balta,ai dreptate :)

Nu lucrez la BMW si sper ca nici tu nu repari masini ,deoarece iti lipsesc notiuni elementare.

 

ps

 

MoDic-ul(ma bucur ca nu ii mai spui Modis :blink: ) este invechit rau,acum au GT1.

Daca tot vrei sa inveti cate ceva despre BMW,incepe cu ce inseamna codificarea,programare,care este diferenta dintre ele,ce reprezinta ZCS-ul si cum este alcatuit.

141742[/snapback]

Da cred ca ai dreptate scuze daca te-am jicnit,dar nu la tine m-am referit cand am ziscu lucratul,altcineva era vizat. mi-ar face placere sa tecunosc,cred ca as avea multe de invatat,in alta ordine eu nu repar masini,.

Link to comment
Share on other sites

Da cred ca ai dreptate scuze daca te-am jicnit,dar nu la tine m-am referit cand am ziscu lucratul,altcineva era vizat. mi-ar face placere sa tecunosc,cred ca as avea  multe de invatat,in alta ordine eu nu repar masini,.

141747[/snapback]

P.S MoDic III echivalent DIS GT1

iar zcs stiu ce este dar am omis specificatia "prin ZCS este calea din MoDis III si DIS GT1 !!

Link to comment
Share on other sites

no bene...mie cu siguranta imi lipsesc si mai multe informatii ref. la ce sa discutat aici dar am prins idea de baza: dupa ce service-ul autorizat imi va monta airbag-ul voi merge pentru resetare/activare...sau ce-o fi la reprezentanta Tg.Mures si sunt convins ca ei vor face pe garantie ca acel airbag...la o adica(sper sa nu fie iar cazul) sa fie functionabil.Va multumesc la toti :blink: .De aceea iubesc forumul pt. ca polemica este la ea acasa...iar informatia daca e si bine ordonata este din belsug.
Link to comment
Share on other sites

Unitatea centrala pt airbag-uri permite pana la 3 evenimente si trebuie inlocuita dupa cel de-al treile accident. In aceasta situatie erorile nu mai pot fi sterse si si becul de la airbag va ramane aprins tot timpul, chiar daca airbagurile functioneaza. Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Unitatea centrala pt airbag-uri permite pana la 3 evenimente si trebuie inlocuita dupa cel de-al treile accident. In aceasta situatie erorile nu mai pot fi sterse si si becul de la airbag va ramane aprins tot timpul, chiar daca airbagurile functioneaza.

142804[/snapback]

 

Asta banuiam ca este clar :blink:

Link to comment
Share on other sites

Unitatea centrala pt airbag-uri permite pana la 3 evenimente si trebuie inlocuita dupa cel de-al treile accident. In aceasta situatie erorile nu mai pot fi sterse si si becul de la airbag va ramane aprins tot timpul, chiar daca airbagurile functioneaza.

142804[/snapback]

interesant...deci unitatea functioneaza si dupa al zecelea eveniment doar ca nu se pot reseta erorile!!!totusi nu afecteaza functionalitatea airbag-urilor?

Link to comment
Share on other sites

Asta banuiam ca este clar :blink:

142809[/snapback]

de cateva luni de cand o am a avut doar acest incident nefericit la aripa stanga fata dar in germania nu stiu daca a mai avut sau nu...sper ca nu.Totusi,cum Doamne Doamne ai banuit-o si pe asta ??? :)

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Cum sa functioneze si de 10 ori,daca dupa 3 ori nu se mai pot sterge erorile? :blink:

143579[/snapback]

te-ai inselat in privinta specialistilor :),

eu gandeam mai pragmatic poate,cu eroare sau fara credeam ca poate functiona dar nu "maschez" sa zic asa eroarea accidentului,adica un viitor client la masina la un test ar fi descoperit ca a fost sarit airbg-ul si automat masina e pe alta valoare...desi nu o vand in viitorul apropiat si nu s-au afectat decat cateva componente care au fost toate inlocuite cu altele noi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.