Jump to content

Morman de fiare, 2 morti!


Jacob

Recommended Posts

Jacob - cred ca ai vrut sa scrii inconstienta. dar nu vad de ce sa spui asta, cel putin din reportaj / comentarii nu se poate intelege daca e din cauza modului in care conducea sau o defectiune tehnica, exista si posibilitatea asta. oricum, erau 2 copii, pacat d ei, poate si bravada aiurea, poate si o masina cu pb...

 

orice ar fi, lumea nu vrea sa inteleaga faptul ca se inmatriculeaza masini mereu si m2 de strada ioc. cei de la rutiera ar trb sa dea in fiecare saptamana date la toate telejurnalele, cu nr de autovehicule inmatriculate si densitatea lor (calculata macar) pe carosabil.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru corectare, din filmulet ar reiese ca ar fi fost vorba de un seria 5, model 97-2000.

Acuma la modelele astea nu le pica rotile din mers :twoup: , ca totusi sunt catalogate drept limuzine.

Aici ori viteza + experienta ioc, mai ales daca nu avea carnet, cunosc peisajul doi tineri intr-o masina din asta, dai talpa sa vezi cum merge, nu-ti fie frica.

Pacat de parintii lor, si de familiile lor ca au nenorocito pe o viata.

Domnul sa le odinheasca in pace.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca la acea pisica s-a schimbat ceva vreodata , deci siguranta zero si mai ales fara permis , a fost usor de dus masina intr-o situatie fara iesire .

 

Dumnezeu sa-i ierte dar si-au cautat-o , parca si aud daca cineva din trafic ar fi facut o greseala '' iauite ce prost in ***** , eu fara permis si sunt mai tare ca el'' si fetele din spate ude toate razand prosteste spunandu-si in gand '' ce tare e gigel asta , fara permis il doare la basca , ma mai gandesc daca la sfarsitul plimbarii ii acord un pupic'' insa in cazul de fata nu a mai apucat .

 

De pe un alt topic tot aici pe forum am citit ca au fost implicati numai tineri , aici s-a vazut siguranta e36-elui , praf , pe cand cel din octavia numai cu piciorul rupt si ceilalti cu contuzii , deci :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si mie imi parea e36 dar n-am stat sa studiez, daca era e39 nu se mototolea chiar asa. poate era si din primii ani, cva rugina, cva reparatii prost facute, oricum e36 in fata e apa chioara....daca nu prinzi lovitura in lonjeroane, sa mai amortizeze ceva si, din frana, scapa lonjeroanele pe sub cealalta masina, garantat ai farurile pe bord...
Link to comment
Share on other sites

Dumnezeu sa-i ierte! :twoup:

 

Conditiile meteo in niciun caz nu au avut nicio influenta in producerea accidentului. Cu mai putin de 2 ore inainte de producerea tragediei am trecut p-acolo, iar starea drumului era foarte buna, nu ceata, nu mazga, nu carosabil ud, nimic.

 

De pe un alt topic tot aici pe forum am citit ca au fost implicati numai tineri , aici s-a vazut siguranta e36-elui , praf , pe cand cel din octavia numai cu piciorul rupt si ceilalti cu contuzii , deci :)

Billy, mai depinde si de dinamica accidentului. Am inteles ca E36-le a mai lovit si un microbuz inainte de a se lovi cu Skoda. In plus Skoda II este proiectata prin 2004, E36-le prin '90... Mai mult decat atat, stiu ca E36-le a iesit praf la testele Euro NCAP, desi mie unu nu-mi inspira incredere testele alea.

 

Daca ar fi sa ne luam dupa aia, si un Hammer H1 ar iesi terci dintr-un accident cu un Renault si nu fac refereire la Master sau la vreun Renault cap de tractor... :twoup:

 

Apropo, pe ce topic ai mai aflat info despre accident? :)

 

Pfff... Acum am mai aflat cateva info: soferul nu avea permis si mai era si baut! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu ca profanu'... ce viteza trebuie sa ai, sa iti faci masina in halul ala ?!

 

Si chiar asa prost sa stea un E36 la capitolul rezistenta la impact frontal ?... :twoup:

din pacate da. e34 are 300 de kg inplus .. 80% sunt ranforsari, e de notorietae.. e 36 sta rau tare la impact ..

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu ca profanu'... ce viteza trebuie sa ai, sa iti faci masina in halul ala ?!

 

Si chiar asa prost sa stea un E36 la capitolul rezistenta la impact frontal ?... :twoup:

din pacate da. e34 are 300 de kg inplus .. 80% sunt ranforsari, e de notorietae.. e 36 sta rau tare la impact ..

 

Naspa... :)

Merci pentru raspuns, DOMI !

 

Iti dai seama ca nu circula nici macar cu o viteza apropiata de cea regulamentara... :twoup:

 

Imi imaginez, dar, chiar si asa... Parca era scoasa de sub menghina or smth... :)

Link to comment
Share on other sites

Corect sa zicem 60km/h au avut ei cu BMw-ul in clipa impactului, microbuzul a avut iarasi vr-eo 50, asta deja face 110km/h.

Ca asa se pune situatia se aduna viteza la ambele vehicule!

Oricum orice masina se indoaie la un accident, dar eu zic ca au avut peste 60 Km/h in clipa impactului.

Poate ati vazut unii dintre voi si Volvo-uri contorsionate de zici ca le-a lovit trenul, si se zice ca sunt cele mai rezistente masini in caz de accident.

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu ca profanu'... ce viteza trebuie sa ai, sa iti faci masina in halul ala ?!

 

Si chiar asa prost sa stea un E36 la capitolul rezistenta la impact frontal ?... :)

 

60 km/h suficient

 

OMG... Chiar in halul asta ? Pai si unde e siguranta conferita de marca germana ? :twoup:

Deci ma sperie ce aud... :)

Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu ca profanu'... ce viteza trebuie sa ai, sa iti faci masina in halul ala ?!

 

Si chiar asa prost sa stea un E36 la capitolul rezistenta la impact frontal ?... :)

 

60 km/h suficient

 

OMG... Chiar in halul asta ? Pai si unde e siguranta conferita de marca germana ? :twoup:

Deci ma sperie ce aud... :)

 

uitate la imagini de la testele euroncup, acelea sunt facut la viteze de 60 km/h cu obstacol fix.....dar daca se lovesc frontal 2 masini care se deplaseaza cu 60km/h presiunea e mult mai mare...

Link to comment
Share on other sites

uitate la imagini de la testele euroncup, acelea sunt facut la viteze de 60 km/h cu obstacol fix.....dar daca se lovesc frontal 2 masini care se deplaseaza cu 60km/h presiunea e mult mai mare...

Cred ca te referi la impuls mecanic sau la forte, nu presiune. Iar acestea raman la fel. O masina vs zid la 60 pe ora sau 2 masini identice bot in bot fiecare cu 60 Km/h e acelasi rezultat.

 

Au testat cei de la Mythbusters.

Link to comment
Share on other sites

uitate la imagini de la testele euroncup, acelea sunt facut la viteze de 60 km/h cu obstacol fix.....dar daca se lovesc frontal 2 masini care se deplaseaza cu 60km/h presiunea e mult mai mare...

Cred ca te referi la impuls mecanic sau la forte, nu presiune. Iar acestea raman la fel. O masina vs zid la 60 pe ora sau 2 masini identice bot in bot fiecare cu 60 Km/h e acelasi rezultat.

 

 

Te pune pe ganduri... Traiam cu impresia ca, la un eventual impact frontal, fie si la viteza mentionata, e36 e mai rezistent... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

e36 chiar nu e. Desi a fost proiectat dupa e34, dumnezeu stie de ce, probabil sa tina si pretul jos, au neglijat treaba asta.

un e36 are ceva gen 1 stea si jumatate .. Foarte putin pentru clasa lui si cat costa la vremea aia..

 

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

 

Daca te uiti atent, cea mai mare problema la sofer e ca desi se deschide airbag-ul (tarziu) , volanul intra in habitaclu cu ~22 cm cauzand rani foarte grave, cauzatoare de moarte. La fel si pedalierul.

Piciorul soferului a ramas blocat si prins in masina datorita deformarii habitaclului. Practic tot ce putea sa mearga prost a mers prost, desi nu pare asa rau la prima vedere.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e36 chiar nu e. Desi a fost proiectat dupa e34, dumnezeu stie de ce, probabil sa tina si pretul jos, au neglijat treaba asta.

un e36 are ceva gen 1 stea si jumatate .. Foarte putin pentru clasa lui si cat costa la vremea aia..

 

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

 

Daca te uiti atent, cea mai mare problema la sofer e ca desi se deschide airbag-ul (tarziu) , volanul intra in habitaclu cu ~22 cm cauzand rani foarte grave, cauzatoare de moarte. La fel si pedalierul.

Piciorul soferului a ramas blocat si prins in masina datorita deformarii habitaclului. Practic tot ce putea sa mearga prost a mers prost, desi nu pare asa rau la prima vedere.

 

Geez... Merci de info si explicatii ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.