Jump to content

pornire dificila la rece


Recommended Posts

Salut

 

odata cu scaderea temperaturii iarna asta, a devenit din ce in ce mai greoaie pornirea la rece.

uneori ma satur asteptand...

iar de vreo luna, dupa ce porneste (dupa 5-6 invartiri) merge subturat (300 rotatii) si gatuit 1-2 secunde, apoi e normal.

 

bujiile sunt in regula.

valva pcv am schimbat-o acum o sapt.

regulatorul de presiune in rampa de injectie pare ok, chiar l-am schimbat cu unul de rezerva - nicio diferenta.

 

ce suspectez si am nevoie de sfaturile voastre pt a ajunge la o concluzie cat mai corecta:

 

-valva unisens din pompa de benzina - aici ca ma gandesc ca s-ar putea elimina ca si cauza prin adaugarea pe linia turului o supapa unisens din comert (de unde si de care ?? )

-injector care curge.... mi-a sugerat cineva asta; cum verific mai exact?

-adevarat e ca unul tacane.

-alte cauze...??

 

Relantiul e stabil, are doar un tremurici din cand in cand, aparut in urma cam cu o luna sa zic, dar nu e f puternic. Acceleratia o are buna. 80-120km/h scot in jur de 9s in a patra.

 

Pareri, impresii?

Link to comment
Share on other sites

motul 10w40, dar si cu 5w40 pornea la cam la fel. s-a observat o idee mica diferenta de cand l-am schimbat, e ceva mai vascos, dar nu el genereaza problema, ci doar o amplifica intrun procent infim.

 

am observat ca daca pun contactul de doua ori, adica o prima data il pun, apoi invartesc cheia pe 0, apoi il pun din nou si dau la automat, porneste mai usor.

am vorbit cu un prieten mai devreme care a punctat f bine, se comporta ca atunci dupa schimbarea filtrului de benzina.

Link to comment
Share on other sites

nu ma deranjeaza :twoup: oricum de regula nu-mi raspunde nimeni :)

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...njection_valve/

regulatorul este piesa nr 3 din diagrama.

e pozitionat in capatul rampei de injectie.

 

am scris ieri, dar vad ca nu a aparut postul, am schimbat benzina, am pus rompetrol, porneste rapid acum.

ramane de vazut cum se comporta cand s-o mai goli rezervorul, daca din nou apar probleme, pompa va fi schimbata.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si eu am aceeasi problema :)

Porneste repede, dar da sa moara motorul, dupa 2-3 minute de functionare merge frumos.

Am observat ca sunt f multe M44 cu problema asta.

Eu am curatat fisele bujiilor, schimbat PCV, schimbat bujii....

Raman de verificat furtunele de pe admisie, ICV.....what else?

Ce ziceti de o curatare a injectoarelor?

Si un topic de pe alt forum:

http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=32350&page=2

Link to comment
Share on other sites

Despre injectoare....vezi daca ai toate simptomele care sa te duca la ele, altfel nu, lasa-le pt dupa...

Vezi cu furtunele si regulatorul de relanti si....clapeta de acceleratie pe care ti-am mai recomandat sa o verifici de oxizi :)

Care puteau aparea foarte usor din cauza unei oarecare neglijente pana la montarea motorului; umezeala, contact direct cu ninsoare, etc

 

ps. Clapete, ca sunt 2 la IS.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.