Jump to content

Uzura anvelope, aveti idee?


Tien

Recommended Posts

Azi am mai tras si eu masina pe rampa sa ma mai uit dedesubt.....

Pe langa faptul ca imi trebuie o bieleta si bucsi pe stanga :blink: am constatat cu stupoare ca anvelopa stanga spate e mai uzata VIZIBIL pe mijloc (muchie) decat cea din dreapta....

Ele au aceasi vechime , nu stiu daca am facut vreo 20k cu ele, sunt Michellin Pilot Sport.

Are cineva vreo idee de ce?

Edited by theotien
Link to comment
Share on other sites

cam asa ar fi... nu vad alt motiv , doar defect de fabricatie in interiorul anvelopei , ceea ce e foarte putin probabil. Asa ca ramane aia cu presiunea , dar tu cat de des verifici presiunea in pneuri ca trebuie sa mergi destul de mult cu presiune mare ca sa se cunoasca uzura.

Ca o completare , cand pneul este uzat pe laterale ,adica pe exterioare inseamna ca ai mers cu presiune prea mica...

Link to comment
Share on other sites

cam asa ar fi... nu vad alt motiv , doar defect de fabricatie in interiorul anvelopei , ceea ce e foarte putin probabil. Asa ca ramane aia cu presiunea , dar tu cat de des verifici presiunea in pneuri ca trebuie sa mergi destul de mult cu presiune mare ca sa se cunoasca uzura.

  Ca o completare , cand pneul este uzat pe laterale ,adica pe exterioare inseamna ca ai mers cu presiune prea mica...

138724[/snapback]

 

 

E uzat pe centru decat iar presiunea nu am mai verificat-o cred ca in ultimii 4000 km. Mi se par putini kilometri, asa tocit doar in 4000 km rulati cu presiune mai mare? (pe care nici nu am verificat-o , apropos, s-ar putea sa nici nu fie asa)...

Edited by theotien
Link to comment
Share on other sites

Imi zice cineva ca am mers cu cea uzata cu presiune mai mare decat in cealalata... Oare?

138722[/snapback]

Are dreptate. Daca mergi cu ea umflata prea tare, ti se uzeaza mijlocul mai tare. Daca mergi cu ea umflata prea putin, ti se vor roade marginile mai inainte. Si daca mergi cu ea umflata corect, dar accelerezi prin curbe pina la limita sa rupi aderenta o sa te trezesti ca pe fata ai umerii interiori rosi pina la pinza desi suprafata de rulare e inca super OK :blink:

Link to comment
Share on other sites

Azi am mai tras si eu masina pe rampa sa ma mai uit dedesubt.....

Pe langa faptul ca imi trebuie o bieleta si bucsi pe stanga  :blink: am constatat cu stupoare ca anvelopa stanga spate e mai uzata VIZIBIL pe mijloc (muchie) decat cea din dreapta....

Ele au aceasi vechime , nu stiu daca am facut vreo 20k cu ele, sunt Michellin Pilot Sport. 

Are cineva vreo idee de ce?

138720[/snapback]

 

Poate nu ar fi rau sa verifici geometria.

Link to comment
Share on other sites

Poate nu ar fi rau sa verifici geometria.

138861[/snapback]

Are vreo influenta geometria in astfel de uzura pe mijloc? Eu stiam ca se toceste pe o margine de la geometrie care nu e in regula, dar nu fix pe mijloc....

Edited by theotien
Link to comment
Share on other sites

Are vreo influenta geometria in astfel de uzura pe mijloc? Eu stiam ca se toceste pe o margine de la geometrie care nu e in regula, dar nu fix pe mijloc....

138878[/snapback]

 

presiunea si geometria sunt primele 2 potentiale motive... apoi vin chestiile nasoale... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
eu cred ca si pneul nu e de cea mai buna calitate...sau sa aiba vreu defect de fabrica si cand umflii e posibil ca suprafata de rulare sa nu fie dreapta....e o ipoteza...paluzibila ce-i drept
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca si pneul nu e de cea mai buna calitate...sau sa aiba vreu defect de fabrica si cand umflii e posibil ca suprafata de rulare sa nu fie dreapta....e o ipoteza...paluzibila ce-i drept

139334[/snapback]

 

Mda, se poate!Ma simt ca in "Twilight zone"!

Link to comment
Share on other sites

Haideti ca , privind mai atent cauciucurile, am constatat ca , desi amandoua sunt Michelin Piplot Sport, adica 255/40/ZR18, unul este extraload , adica 99 Y (scrie pe el max. 780 kg, iat celalalt este fara 99 Y.......

141904[/snapback]

Faptul ca unul nu are 99Y pe el nu e o tragedie. TREBUIE insa sa scrie undeva si indicele de greutate pe el (adica 99, ca Y ar fi indicele de viteza). Cauta pe ambele, si pune cauciucuri identice (cel putin la parametri, daca nu si brand si model) macar pe fiecare axa.

Link to comment
Share on other sites

Haideti ca , privind mai atent cauciucurile, am constatat ca , desi amandoua sunt Michelin Piplot Sport, adica 255/40/ZR18, unul este extraload , adica 99 Y (scrie pe el max. 780 kg, iat celalalt este fara 99 Y.......

 

Oare......?

141904[/snapback]

 

 

Al doilea am cautat acum este numai 680 kg max. load ca scrie pe el.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.