Jump to content

Problema pornire E46 benzinar


Recommended Posts

La inceput am observat ca nu mai sta la relantiu masina, se tot subtura, dar dupa ce am facut vreo 100 de km si`a revenit. Am patit tot asa pana cand intr`o zi nu a mai vrut sa porneasca, iar dupa 2-3 ore abia am reusit s`o pornesc (se mai oprea din cand in cand in mers), dar intr`o seara mergand cu ea spre oras , am ramas cu ea pe drum, s`a oprit de tot si n`am mai putut s`o pornesc, a trebuit s`o aduc acasa pe platforma.

 

Acum 2 zile am adus pe cineva si m`ia verificat pompa de benzina si mi`a spus ca pompa de benzina e buna, iar dupa ce nu mi`a mai pornit prima data masina, am dus`o la un tester si mi`a spus ca nu are nici un fel de defectiune.

 

Care ar putea fi problema? de se tot oprea in mers, si acum nu mai porneste deloc, se tot dau ceasurile peste cap cand incerc s`o pornesc, parca invarte dar nu vrea sa porneasca.

Link to comment
Share on other sites

poate e releul de la pompa..daca in momentul in care face testul functioneaza, nu da vreo eroare..

 

deci cand pun contactul, pompa baga benzina cum trebuie, si pe tester nu mi`a gasit nici o eroare.

 

cam ce pret are un releu ?

 

poate sa mai fie si altceva? de ex: debimetrul ?

Link to comment
Share on other sites

NU se opreste masin din mers decat de la pompa sau aprindere, asta inseamna bujii, bobine de inductie, ECU.

La debitmetru poti avea relanti neregulat, consum marit, lipsa de putere.. dar nu se opreste masina din mers.

Mi asta mi se pare simptomul cel mai relevant. . Poti sa verifici si alternatorul daca incarca si starea bateriei ? e buna ?

Adica iti invarte bine dar nu porneste?

Pe mine ma uimesc mecanicii astia.."am pus maisina pe tester si nici o eroare, 100 de RON diagnosticarea, pa..urmatorul la rand. ".. de parca mecanica au uitat toti, si pasii normali la o diagnosticare...

Cred la unii dinastia daca le iei testerul i-ai omorat..

Eu zic sa trebuie duci la un mecanic/ electrician auto care stie ce face, pare a fi o problema electrica mai curand.

 

Nu stiu cat e un releu, nu cred ca e scump, dar afla mai intai daca aia e problema inainte sa schimbi de aiurea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La inceput am observat ca nu mai sta la relantiu masina, se tot subtura, dar dupa ce am facut vreo 100 de km si`a revenit. Am patit tot asa pana cand intr`o zi nu a mai vrut sa porneasca, iar dupa 2-3 ore abia am reusit s`o pornesc (se mai oprea din cand in cand in mers), dar intr`o seara mergand cu ea spre oras , am ramas cu ea pe drum, s`a oprit de tot si n`am mai putut s`o pornesc, a trebuit s`o aduc acasa pe platforma.

 

Acum 2 zile am adus pe cineva si m`ia verificat pompa de benzina si mi`a spus ca pompa de benzina e buna, iar dupa ce nu mi`a mai pornit prima data masina, am dus`o la un tester si mi`a spus ca nu are nici un fel de defectiune.

 

Care ar putea fi problema? de se tot oprea in mers, si acum nu mai porneste deloc, se tot dau ceasurile peste cap cand incerc s`o pornesc, parca invarte dar nu vrea sa porneasca.

 

buna baieti. masina mea e 525i/2001

nu mai deschid topic nou pt ca am aceleasi probleme.....

in reprezentanta pe testerul lor le-a dat, senzor pozitie ax cu came si bobina pe cilindru 6

din pacate le-a cam dat cu virgula, pt ca nu s-a remediat nimic.

apoi, am ajuns sa fac o alta diagnoza in alta parte, mi-a dat dat o eroare pe debitmetru.

nu mai schimb nimic, pana nu le las masina in service, sa o ia la mana si sa o testeze cu alt debitmetru sau ce cred ei de cuvinta. efectiv, m-am saturat sa schimb piese pe ghicite, dupa ce zice un tester sau altu.

daca cineva mai experimentat a mai patit in trecut asa ceva, ar fi f bine sa ne lumineze.

va tin la curent.

spor la reparat

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

La inceput am observat ca nu mai sta la relantiu masina, se tot subtura, dar dupa ce am facut vreo 100 de km si`a revenit. Am patit tot asa pana cand intr`o zi nu a mai vrut sa porneasca, iar dupa 2-3 ore abia am reusit s`o pornesc (se mai oprea din cand in cand in mers), dar intr`o seara mergand cu ea spre oras , am ramas cu ea pe drum, s`a oprit de tot si n`am mai putut s`o pornesc, a trebuit s`o aduc acasa pe platforma.

 

Acum 2 zile am adus pe cineva si m`ia verificat pompa de benzina si mi`a spus ca pompa de benzina e buna, iar dupa ce nu mi`a mai pornit prima data masina, am dus`o la un tester si mi`a spus ca nu are nici un fel de defectiune.

 

Care ar putea fi problema? de se tot oprea in mers, si acum nu mai porneste deloc, se tot dau ceasurile peste cap cand incerc s`o pornesc, parca invarte dar nu vrea sa porneasca.

 

buna baieti. masina mea e 525i/2001

nu mai deschid topic nou pt ca am aceleasi probleme.....

in reprezentanta pe testerul lor le-a dat, senzor pozitie ax cu came si bobina pe cilindru 6

din pacate le-a cam dat cu virgula, pt ca nu s-a remediat nimic.

apoi, am ajuns sa fac o alta diagnoza in alta parte, mi-a dat dat o eroare pe debitmetru.

nu mai schimb nimic, pana nu le las masina in service, sa o ia la mana si sa o testeze cu alt debitmetru sau ce cred ei de cuvinta. efectiv, m-am saturat sa schimb piese pe ghicite, dupa ce zice un tester sau altu.

daca cineva mai experimentat a mai patit in trecut asa ceva, ar fi f bine sa ne lumineze.

va tin la curent.

spor la reparat

 

 

 

am deschis topic, ca sa discut, sa vad ce parere au si altii, pentru ca oricum nu ma apuc sa cumpar piese dupa povesti, la deruta, saptamana viitoare am programare la un service, si n`o mai misc de acolo pana cand nu o pornesc si`o duc pe roti, cu totul in regula :), posibil sa fie debimetrul, releul, sau mai stiu eu ce, orice ar fi, vreau sa cumpar 1 piesa care e stricata nu 10 degeaba :twoup:, am deschis topic`ul pt ca eram curios cam ce ar putea fi stricat ca sa stiu la ce costuri sa ma astept :)

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost cu masina la un service, problema a fost la bujii, dupa ce le`am schimbat a pornit si a inceput sa mearga bine, adica, mi`a mai murit motorul cam de 3-4 ori, mi`au zis ca cel mai sigur din cauza benzinei rele, a mai ramas ceva probabil in filtru, oricum ma bucur ca s`a rezolvat problema. Costuri totale : 180 lei, am scapat ieftin :twoup:
Link to comment
Share on other sites

mie pe tester mi-au iesit doua erori, pt senzorii de la axu cu came, atat cel de pe admisie cat si cel de pe evacuare.

urmeaza sa-i schimb pe original. am schimbat unu, cel de pe evacuare pe Febi, dar erorile persistau. dupa ce am pus unu second hand original, de proba, eroarea pt cel de pe evacuare a disparut.

Concluzia: o sa folosesc doar senzori OEM, foarte scumpi fata de cei pe producator, dar scapi de o grija.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie senzorul de la axul cu came, daca zici ca si dupa ce ai schimbat bujiile s-a mai oprit, asa am patit si eu, pornea greu si cand puneam contactul incepeau acele de la ceasuri sa se invarta, cateodata se oprea in mers.

 

de juma` de ora m`au sunat din service, si mi`au spus ca au gasit senzorul axe cu came, si senzor vibrochen si ca au sters erorile, dar sa mai dau cateva ture cu ea sa vedem ce se intampla, si daca nu merge sa schimb senzorii! tu cum ai procedat, iti merge bine acum?

 

mie pe tester mi-au iesit doua erori, pt senzorii de la axu cu came, atat cel de pe admisie cat si cel de pe evacuare.

urmeaza sa-i schimb pe original. am schimbat unu, cel de pe evacuare pe Febi, dar erorile persistau. dupa ce am pus unu second hand original, de proba, eroarea pt cel de pe evacuare a disparut.

Concluzia: o sa folosesc doar senzori OEM, foarte scumpi fata de cei pe producator, dar scapi de o grija.

 

dar acum iti merge masina? se mai opreste in mers? ...pt ca eu am schimbat bujiile si inca se mai opreste in mers, dar mi`au gasit 2 erori la senzorul axe cu came si senzor vibrochen.

Link to comment
Share on other sites

de juma` de ora m`au sunat din service, si mi`au spus ca au gasit senzorul axe cu came, si senzor vibrochen si ca au sters erorile, dar sa mai dau cateva ture cu ea sa vedem ce se intampla, si daca nu merge sa schimb senzorii! tu cum ai procedat, iti merge bine acum?

 

 

 

dar acum iti merge masina? se mai opreste in mers? ...pt ca eu am schimbat bujiile si inca se mai opreste in mers, dar mi`au gasit 2 erori la senzorul axe cu came si senzor vibrochen.

 

mai am un seznor( cel de la admisie) de schimbat. imi vine pe original luni.

masina inca se opreste sporadic in relanti, dar cand dau sa plec.

faza cu schimbatul bujiilor si a bobinelor.....au incercat sa ma vrajeasca si pe mine in reprezentanta :twoup:) ca ar trebui sa schimb bujiile si bobinele...dar nu am pus botu

iti povestesc dupa ce schimb senzoru ce se intampla.

 

tine-ne la curent.

bafta !

Link to comment
Share on other sites

mai am un seznor( cel de la admisie) de schimbat. imi vine pe original luni.

masina inca se opreste sporadic in relanti, dar cand dau sa plec.

faza cu schimbatul bujiilor si a bobinelor.....au incercat sa ma vrajeasca si pe mine in reprezentanta :twoup:) ca ar trebui sa schimb bujiile si bobinele...dar nu am pus botu

iti povestesc dupa ce schimb senzoru ce se intampla.

 

tine-ne la curent.

bafta !

 

pai, nu a vrut sa porneasca pana nu am schimbat bujiile! ...uite, de 2 ore am ridicat masina de la service si mi`au sters erorile, si se pare ca nu a mai murit motorul deloc, nici in mers, nici la plecare, dar oricum luni schimb si senzorii astia 2 ca sa fiu 100% sigur ca va fi in regula, sa nu raman pe undeva cu ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mie pe tester mi-au iesit doua erori, pt senzorii de la axu cu came, atat cel de pe admisie cat si cel de pe evacuare.

urmeaza sa-i schimb pe original. am schimbat unu, cel de pe evacuare pe Febi, dar erorile persistau. dupa ce am pus unu second hand original, de proba, eroarea pt cel de pe evacuare a disparut.

Concluzia: o sa folosesc doar senzori OEM, foarte scumpi fata de cei pe producator, dar scapi de o grija.

 

am reusit sa schimb ambii senzori de la axu cu came pe original

problema cu pornitu greu la cald si opririle in mers au disparut, precum si erorile date de acestia pe tester.

 

p.s. recomand ca senzorii in special, sa fie OEM, nu aruncati bani pe senzori aftermarket pt ca tot la OEM ajungeti. degeaba imi fac mea culpa pe aici, acum e tardiv pt mine. poate va folosi cuiva pe viitor sa salveze niste bani.

Link to comment
Share on other sites

problema este senzorul de la ax cu came ADMISIE. pozitia 18 din schema de mai jos

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/325Ci-M54/LHD/N/2001/march/browse/engine/cylinder_head_vanos/

nu vreau sa par samsar dar si eu am schimbat mai multe piese din cauza unor testari dupa ureche. prima data am schimbat senzorul ax came evacuare pozitia 5 insa dupa cateva zile aceleasi simptome.

daca e vreunul din voi din cluj eu am unul nou nout pe producator de rezerva ma ofer sa il imprumut sau vinde pt a se verifica daca de acolo vine problema.

in cele din urma mi-am cumparat pentru masina unul OEM de la reprezentanta pentru ca asa sunt eu mai obsedat si bineinteles cum s-a mentionat si mai sus....ce e OEM e OEM...insa si pretul de aproape 3 ori mai mult

Link to comment
Share on other sites

problema este senzorul de la ax cu came ADMISIE. pozitia 18 din schema de mai jos

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/325Ci-M54/LHD/N/2001/march/browse/engine/cylinder_head_vanos/

nu vreau sa par samsar dar si eu am schimbat mai multe piese din cauza unor testari dupa ureche. prima data am schimbat senzorul ax came evacuare pozitia 5 insa dupa cateva zile aceleasi simptome.

daca e vreunul din voi din cluj eu am unul nou nout pe producator de rezerva ma ofer sa il imprumut sau vinde pt a se verifica daca de acolo vine problema.

in cele din urma mi-am cumparat pentru masina unul OEM de la reprezentanta pentru ca asa sunt eu mai obsedat si bineinteles cum s-a mentionat si mai sus....ce e OEM e OEM...insa si pretul de aproape 3 ori mai mult

 

Da, intradevar, cel OEM e mult mai scump. Eu nu am mai schimbat nimic pana la urma pentru ca mi-a Âşters erorile din tester si maÂşina nu mi-a mai fĂŁcut figuri, merge bine acum.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Poate ma ajutati si pe mine

 

Ce inseamana Crankshaft adaption inlet bank2 ?

Masina mea este un 316i din 2003 facelift benzina 1800 .

Unde sunt pozitionati acesti senzori ? Eu am gasit doar 2 . De ce apar in programul de test 2 bancuri.Cei pe care i-am gasit sunt in cercuri.

 

Problema care o am este urmatoarea:

La prima cheie porneste destul de greu , variaza turatia haotic si se opreste.La acesta pornire miroase urat a benzina.

La a 2 a cheie e posibil sa porneasca normal sau sa faca la fel.

In mers merge perfect.

 

A Senzorul ala de apare la temperatura cu semnul exclamarii l-am schimbat si tot asa arata.

 

Astept un raspuns de la cine poate sa ma ajute.

post-13526-0-98143100-1310627658_thumb.jpg

post-13526-0-30502600-1310627680_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.