Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

E solicitat, dar solicitarile sunt de alta natura. In fine, n-are rost sa divagam.

In concluzie, sunt de acord ca in conditiile de F1 nu se pot obtine aceleasi puteri, tocmai pentru ca motoarele pe benzina de F1 functioneaza la parametri mult mai apropiati de optim decat cei de la un motor 'normal'.

Asta nu se aplica si la motoarele de 'strada', unde parametrii de functionare ai dieselului si ai benzinei sunt cu totul altii.

Link to comment
Share on other sites

lasati-ma cu parametrii ce ma seaca e nebunia asta repetata la infinit.. iti cumperi diesel ca iti place. Iti cumperi diesel ca vrei sa faci economie. NU e absolut nimic rau in asta, e foarte ok dar nu cumpara nimeni diesel ca ii place si ca e tare. Daca ii placea asa tare diesel-ul si nu putea sa traiasca fara el se facea naibii sofer de autobuz sau camion si gata, cum se mai abera unul ca ii place cum "toarce" un diesel .. :)

 

 

 

 

Cand in tari cu benzina ieftina toata populatia, dar toata, fara exceptii isi cumpara motoare pe benzina, nu mai e nimic de spus, nici de formula 1 nici nimic..Iti zic sigur ca daca ii placea vreunuia cumpara.

Cand ti se rupe de ce e sub capota, ca nu toti sunt pasionati de masini, pentru 80% din oamenii normali o masina e o chestie care mananca bani, dar au nevoie de ea sa ajung din punctul A in punctul B.. nici aia nu trec la diesel. .

Link to comment
Share on other sites

zau ? ai impresia ca un motor la 15000 de ture nu e solicitat ?

Oricum esti de acord, pur si simplu nu poti obtine nici jumatate din putere unui aspirat benzina cu un turbo diesel de aceasi capacitate, indiferent de motive, putr si simplu la cum e tehnologia acum nu se poate.

Si stai linistit ca si la formula 1 raportul de compresie e mare, de asta folosesc combustibil special sa reziste la detonatii , nu benzina de la luk-oil..

 

Hai sa ridicam si commonrail-ul(ca e deja diferit mult de un diesel clasic) la aceeasi ture ca si benzinarul sa vedem atunci care e mai puternic..... si daca punem turbo si la benzinar din cauza randamentului putin mai mare, turbo-commonrail-ul va avea puterea ceva mai mare ;)

Link to comment
Share on other sites

lasati-ma cu parametrii ce ma seaca e nebunia asta repetata la infinit.. iti cumperi diesel ca iti place. Iti cumperi diesel ca vrei sa faci economie. NU e absolut nimic rau in asta, e foarte ok dar nu cumpara nimeni diesel ca ii place si ca e tare. Daca ii placea asa tare diesel-ul si nu putea sa traiasca fara el se facea naibii sofer de autobuz sau camion si gata, cum se mai abera unul ca ii place cum "toarce" un diesel .. :)

 

 

 

 

Cand in tari cu benzina ieftina toata populatia, dar toata, fara exceptii isi cumpara motoare pe benzina, nu mai e nimic de spus, nici de formula 1 nici nimic..Iti zic sigur ca daca ii placea vreunuia cumpara.

Cand ti se rupe de ce e sub capota, ca nu toti sunt pasionati de masini, pentru 80% din oamenii normali o masina e o chestie care mananca bani, dar au nevoie de ea sa ajung din punctul A in punctul B.. nici aia nu trec la diesel. .

 

 

Ce naiba, acum o luam de la capat? Am sarit de la formula 1 inapoi la care e mai tare pe strada? Sau toata discutia cu formula 1 era ca poate-poate tragem in tema si generalizam si pentru motoarele de strada?

 

Am mai zis si repet: mie imi place dieselul. NU l-am luat pentru economie, NU merg peste x0,000km pe an ca sa pot 'justifica' cumpararea. Am mai zis si motivele pentru care l-am luat. Daca tu nu intelegi asta si o tii pana la moarte cu 'nimanui nu-i place', deja ai impresia ca detii adevarul absolut in viata si asta nu se mai incadreaza la capitolul 'discutie productiva'.

Link to comment
Share on other sites

The driver of the AMG wrote about an uncomfortably hard ride, and more to the point, reported that the super-station wagon fostered a stressful style of driving. You push it, as he wrote, up to the limit, then hit the brakes as soon as somebody who underestimates your speed moves into the left lane, then you push it again. In heavier traffic, the ratio of power-to-freedom was perceived as particularly irksome. The major concern, however, was the constant need to re-fuel. With a fuel consumption of 13.7 MPG, the AMG had to stop for gas after only 422 KM, seriously slowing down its average to 124 km/h.

 

Meanwhile, the Diesel enabled a flowing, relaxed driving style with a softer ride, lower noise, but yet enough power — the E200 CDI apparently felt quite comfortable in the 160-200 km/h zone. And the Diesel’s average of 28.7 MPG meant that re-fuelling could wait for a few hours, until after the 750 KM mark, at which point it had averaged a speed of 125 km/h.

 

 

Si cand am pus poza cu media de 67 km/h pe 1800 km (dintre care vreo 20 % urban) si in Olanda (limita 120 km/h ), lumea zicea cu 2 pagini in urma ca merg incet. Daca in Germania pe traseul relativ lejer si doar autostrada AMG-ul a scos 124 km/h medie si probabil a tinut-o 250 km/h cat s-a putut ( nu mai zic ca era un fel de concurs intre ele), cum scoateti fratilor medii de peste 90-100 km/h in Romania cum se lauda unii pe aici ?

Link to comment
Share on other sites

...cum se mai abera unul ca ii place cum "toarce" un diesel .. :)

Domi, nu ca am eu dar sa stii ca la F10 3.0d motorul din interior, chiar si din exterior, se aude mai putin ca benzina, ca zgomot, iar sunetul e chiar rafinat, e un grohait de frecventa joasa care in niciun caz a diesel nu suna. Mai degraba ca un benzinar de capacitate cilindrica mare. Se aude din admisie si foarte putin din evacuare.

Iar sunetul ala tipic de tractoras, nu mai exista.

 

Bine, asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu restul spuse. Daca benzina ar fi ieftina mi-as lua un benzinar turbo ca sa am cuplu si agrement in conducere. Din pacate capitolul autonomie nu l-as putea atinge ca in cazul dieselului...

Link to comment
Share on other sites

Si cand am pus poza cu media de 67 km/h pe 1800 km (dintre care vreo 20 % urban) si in Olanda (limita 120 km/h ), lumea zicea cu 2 pagini in urma ca merg incet. Daca in Germania pe traseul relativ lejer si doar autostrada AMG-ul a scos 124 km/h medie si probabil a tinut-o 250 km/h cat s-a putut ( nu mai zic ca era un fel de concurs intre ele), cum scoateti fratilor medii de peste 90-100 km/h in Romania cum se lauda unii pe aici ?

 

Pai sunt doua explicatii : se merge 'cowboy-style', si in al doilea rand noi traim in tara unde orice masina > 200cp consuma 5% ;)

 

Domi, nu ca am eu dar sa stii ca la F10 3.0d motorul din interior, chiar si din exterior, se aude mai putin ca benzina, ca zgomot, iar sunetul e chiar rafinat, e un grohait de frecventa joasa care in niciun caz a diesel nu suna. Mai degraba ca un benzinar de capacitate cilindrica mare. Se aude din admisie si foarte putin din evacuare.

Iar sunetul ala tipic de tractoras, nu mai exista.

 

Bine, asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu restul spuse. Daca benzina ar fi ieftina mi-as lua un benzinar turbo ca sa am cuplu si agrement in conducere. Din pacate capitolul autonomie nu l-as putea atinge ca in cazul dieselului...

 

Subscriu si eu la partea cu sunetul (am mai zis-o de altfel). Iar referitor la turbo benzina, alternativele sunt foarte rare din pacate. Adica ori iti iei un motor mic cu turbo, ori un monstru. La clasa de mijloc nu sunt prea multe optiuni..

Link to comment
Share on other sites

Oricat de cowboy-style ai merge nu poti sa sari peste masinile din fata, si ai prins 2 semafoare la care stai 10 minute si s-a dus media cu 30 km/h in jos.

La o traversare a Germaniei pe A3 (destul de aglomerata) cred ca cel mai bine am scos 100-110 km/h si am mers cat de tare am putut.

In Romania la o traversare Constanta - Arad daca cineva zice ca media pe BC e peste 50-60 km/h deja e poveste pescareasca.

Link to comment
Share on other sites

Pe Bucuresti-Pitesti am scos media 166 Km/h intr-o seara. In Bucuresti nu trec de 17 Km/h (desi merg mult si seara cu masina cand e mai liber).

Media de viteza e foarte relativa. Pe Constanta-Arad, cum zice si DSF, fara elicopter n-ai cum sa scoti medie peste 70, maxim 80 Km/h.

 

Oricum, interesant ca AMG-ul ala a ajuns cu 13 minute mai repede, desi s-a oprit de 2 ori la benzinarie, nu avea limitatorul scos, si s-a mers la viteza legala (in afara Autobahn-ului banuiesc).

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

d-rive, dieselul de pe F10 nu e deranjant, un tacanit dinala infernal si sa iti vibreze masina toata la relanti, sa nu poti duce un pahar la gura..

dar pana la un sunet placut, care il astepti cu placere mai e...

 

Stii genul ala cand esti cu gura pana la ureci si mergi cu a doua la 110 km/h doar sa il mai auzi putin...

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

d-rive, dieselul de pe F10 nu e deranjant, un tacanit dinala infernal si sa iti vibreze masina toata la relanti, sa nu poti duce un pahar la gura..

dar pana la un sunet placut, care il astepti cu placere mai e...

 

Stii genul ala cand esti cu gura pana la ureci si mergi cu a doua la 110 km/h doar sa il mai auzi putin...

Pai nu exista deloc vibratii.

Sunet placut care il astepti cu placere nu ai sa ai parte nici la benzina. Pentru asta, de la BMW, cam singura alternativa e un M sau un Z4 3.5is.

Link to comment
Share on other sites

suna bine si amaratele astea in 6 linie.. oricum e ceva placut.. la M deja nu mai ai nevoie de player.. :)

 

Stiu ca nu exista vibratii.. nici un e39 6L diesel in minitle lui nu are vibratii, iar F10 e mult mai bine antifonat.

L.E... apropo de sunet, ieri eram intr-un senst giratoriu dupa un masserati coupe, aveam toate geamurile inchise si eram inca in oras, se mergea cu 50-60 de km/h.. asta la vreo 5m in fata mea.. mi se ridica parul pe mana cand ciupea acceleratia...

DIn ce masini auzite live de mine pe primul loc era un C63 AMG, dar asta l-a batut acum....

M88 inca nu am auzit live si nici nu cred ca o sa aud, am ascultat inregistrari la muzeul BMW ..cred ca live era peste astea totusi..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Audi a tot facut motoare mai puternice ca BMW , dar nu puterea este totul.

Si la diesel au acum monstrul 6.0 V12 TDI , 500 cai si 1000Nm.

 

 

Am tot cautat V12 ala de care spui...si nimic. Sa mi-l arati si mie. Si app,hai sa luam istoricul celor 2 marci sa vedem cine a scos motoare cu mai multi cai putere fata de celalalt...

In fine,faza e cam cum spunea un coleg pe aici,ca nu totul se rezuma la puterea bruta,degeaba scoti dintr-un motor 2000cp daca habar nu ai ce sa faci cu ei si cum sa-i pui la alergat.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa citesc acest topic in intregime. Observ tot felul de pareri pe aici, dar foarte putine sunt subiective, asa cum ar trebuii sa fie intr-un astfel de topic.Eu as alege la orice ora un motor diesel. De ce? Va zic amu:

1.Consum redus ( nu ma ascund dupa deget, nu-mi permit sa bag carburant de 100 euro pe saptamana, prefer sa merg la film sau sa mamanc un gratar ( suna cocalaresc dar sunt gurmand cand e vorba de legumele ce cresc in jurul oaselor) de banii de benzina)

2. Senzatia care ti-o ofera un turbo bun nu se compara nici pe departe cu senzatia unei aspirate. Nu intru eu in detalii tehnice si numere pt ca le stiti, vorbesc strict despre senzatia soferului pasagerului. Concret, o sa va dau un exemplu din viata mea de zi cu zi. Posed un gold 3 2.0 GTI 16V 150 caluti si conduc de o buna bucata de timp masina de la munca, un citroen c5 combi 1.9 diesel de 117 cai. Desi la performante ( 1-100) golfuletul e peste barca, imi place mai mult sa conduc barcuta. Si nu doar pt ca are un confort mai mare ci pt ca ador sunetul si senzatia de "bagat in scaun" cand minunatia de turbina isi face aparitia. Probabil o sa-mi ziceti ca si benzinarele au turbine, dar va rog sa reciti puntul numarul 1.

Parerea este personala si va rog sa va abtineti de la comentarii acide fara sens.

Link to comment
Share on other sites

noile motoare turbo care vor fi scoase de divizia m vor fi mult mai puternice decat cele anterioare

 

asta pentru ca din aspirate s a cam scos ce era de scos

 

oricum,pentru cei care considera un m stock lipsit de putere :flowers: le dau o sugestie...sa caute pe gugal m5 e60 by g-power,un monstru adus prin compresor undeva la peste 800 de cai,declarat la momentul aparitiei cel mai rapid sedan din lume

 

iar la noul m5,posibilitatile de upgradare sunt destul de mari,avand in vedere marja de modificare posibila la un turbo

 

sa vedem cu fiabilitatea...

 

cred ca ai uitat de Brabus e v12, Brabus Rocket sau de faptul ca au ajuns la RS6 la 950 hp si viteza de peste 380..a fost o data cel mai rapid sedan,dar nu mai este..

Link to comment
Share on other sites

Ai baut ceva? :drinks: :angry2:

 

 

Dar ce vrei sa spun omule,nu vezi ca pe topicul asta s-a dat in altele??? tuninguri,mii de cai,brabus,audi....V12 care NU se mai fabrica....de toate! Numai BMW a ramas de caruta! Pai nu tre' sa le canti in struna unora????sa se simta si ei bine,nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.