Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

Din toata discutia asta eu tot n-am reusit sa gasesc un argument pertinent pentru care cineva si-ar lua benzina aspirat in loc de diesel, la o putere/cilindree comparabila. Si vorbesc de utilizatorul normal, nu de liniute, drag, si altele asemenea.
Link to comment
Share on other sites

Condoleantele mele, fugi la remapare ca nu mai e de stat.:hyper:. Banuiesc ca nu erai in a -6-a la 60 la ora si dupa aia i-ai dat kickdown, sau cel putin ai scos DTC-ul ?

Ti se pare ca trage,ca la 120 schimba cutia ta a-3-a si pleaca ala mai in fata. Da-o pana la 200 km/h macar sa vezi daca recuperezi ceva.

 

eram pe manual, in a doua, cu dsc on...da pleca de la 120...sa-mi f*** una...

 

 

Banuiesc ca Boxter-ul ala e model 2011 , ca doar eu am F10 si e o comparatie corecta.:ike:

Eu ziceam doar de autostrada cand te provoci in trafic , da acum o sa ma opresc sa fac cu vreun Porsche 0-400m pe A3 in Germania. Momentan nu am nici o cunostinta cu Carrera simpla. Stiu doar pe cineva cu 997 Turbo si cu ala n-are rost sa mai consum benzina degeaba pentru ca rezultatul e previzibil. (Castiga Steaua :D)

 

De asta zic eu ca in oras trebuie benzinara, desi cu geamurile inchise in habitaclu nu auzi nimic :frantics:

PS: Lamborghini inainte erau tractoare :):aww:

Nu pe dracu...vibra xa naiba la viteze mici...deci ce e, e, ce nu, nu...let's be honest about it

Link to comment
Share on other sites

Din toata discutia asta eu tot n-am reusit sa gasesc un argument pertinent pentru care cineva si-ar lua benzina aspirat in loc de diesel, la o putere/cilindree comparabila. Si vorbesc de utilizatorul normal, nu de liniute, drag, si altele asemenea.

 

NU ai condus niciodata una, de asta nu intelegi.

 

 

Iar la motorizarile astea economia de combustibil nu e nici un fel de argument.

SUV mari, gen X5 X6, desi nu imi plac neam daca as lua as lua numai diesel. Pur si simplu sunt prea grele, si aerodinamica de caramida oricum le limiteaza binisor, alea chiar nu se merita sa le iei pe benzina

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Radusky nu am citit tot topicul, cu ce te-ai dat cu 535d resoftat ?

 

Desi e nasol, daca as avea 550i nu mi-ar fi rusine ca m-a facut un 535d resoftat la 370 cai care in curand o sa ii pice cutia, turbinele si injectoarele. Asa cu 550 dormi linistit noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Radusky nu am citit tot topicul, cu ce te-ai dat cu 535d resoftat ?

 

Desi e nasol, daca as avea 550i nu mi-ar fi rusine ca m-a facut un 535d resoftat la 370 cai care in curand o sa ii pice cutia, turbinele si injectoarele. Asa cu 550 dormi linistit noaptea.

 

380cp, scos filtrul de particule... :pirate:

Link to comment
Share on other sites

NU ai condus niciodata una, de asta nu intelegi.

 

 

Iar la motorizarile astea economia de combustibil nu e nici un fel de argument.

SUV mari, gen X5 X6, desi nu imi plac neam daca as lua as lua numai diesel. Pur si simplu sunt prea grele, si aerodinamica de caramida oricum le limiteaza binisor, alea chiar nu se merita sa le iei pe benzina

 

Tocmai, ca am condus, de-aia si vorbesc in cunostinta de cauza. Inca o data, nu vorbesc de motoare de 4-5l, alea sunt raritati. Vorbesc de motoare pana in 3000cmc, inclusiv.

Link to comment
Share on other sites

nu e nici o sfaraiala la alea, fie ele diesel benzina, ..

Poate ceva turbo benzina de la 3L in sus incepe joaca..

sau aspirat de la 4l in sus..incepi sa intelegi despre ce e vorba. Condu una si apoi revin-o cu impresii..

Link to comment
Share on other sites

O masina cu motor turbo > 3l (desi nu stiu prea multe exemple) sau una aspirata de 4l nu se justifica drept masina de zi cu zi. Nici in termeni de confort la condus, nici in termeni de beneficii vs. costuri.

 

Daca vorbim de masini de fun, atunci un saloon de 4.4 sau 5l iar nu se justifica (hint: vezi nissan gt-r :D)

Link to comment
Share on other sites

O masina cu motor turbo > 3l (desi nu stiu prea multe exemple) sau una aspirata de 4l nu se justifica drept masina de zi cu zi. Nici in termeni de confort la condus, nici in termeni de beneficii vs. costuri.

Daca vorbim de masini de fun, atunci un saloon de 4.4 sau 5l iar nu se justifica (hint: vezi nissan gt-r :D)

 

Eu zi ca se justifica un saloon cu motor mare ca masina de weekend sau pentru ocazii speciale mai mult ca o masina sport.

Un Nissan GT-R il tii doar ca sa-l alergi cat poti si s-a cam terminat utilitatea. Cu un seria 5 poti sa te imbraci la costum si sa te duci la o intalnire de afaceri / teatru / opera etc.

Nu stiu cat de ok e un GT-R cand vrei sa pleci intr-un weekend cateva sute de km, sau in vacanta cu sotia si copilul, sau 2 prietene daca nu esti insurat :poke:. Intr-un 5-ar nu prea ai probleme dupa 1000 km de condus ,daca are si motor mare cu atat mai fun, dar in esenta este in primul rand o masina eleganta si relativ comfortabila, 4 locuri , portbagaj bun.

Link to comment
Share on other sites

Condoleantele mele, fugi la remapare ca nu mai e de stat.:hyper:. Banuiesc ca nu erai in a -6-a la 60 la ora si dupa aia i-ai dat kickdown, sau cel putin ai scos DTC-ul ?

Ti se pare ca trage,ca la 120 schimba cutia ta a-3-a si pleaca ala mai in fata. Da-o pana la 200 km/h macar sa vezi daca recuperezi ceva.

 

 

 

Banuiesc ca Boxter-ul ala e model 2011 , ca doar eu am F10 si e o comparatie corecta.:ike:

Eu ziceam doar de autostrada cand te provoci in trafic , da acum o sa ma opresc sa fac cu vreun Porsche 0-400m pe A3 in Germania. Momentan nu am nici o cunostinta cu Carrera simpla. Stiu doar pe cineva cu 997 Turbo si cu ala n-are rost sa mai consum benzina degeaba pentru ca rezultatul e previzibil. (Castiga Steaua :D)

 

2006,oricum te bate si la 80-180km/h,lesinate posurile astea

 

NU ai condus niciodata una, de asta nu intelegi.

 

 

Iar la motorizarile astea economia de combustibil nu e nici un fel de argument.

SUV mari, gen X5 X6, desi nu imi plac neam daca as lua as lua numai diesel. Pur si simplu sunt prea grele, si aerodinamica de caramida oricum le limiteaza binisor, alea chiar nu se merita sa le iei pe benzina

 

dar nici tu nu ai condus un diesel mai rasarit,daca te sui intr-un 35d nou 300cp ai sa vezi cat de bine trage si cat de economic este.

 

Achiesez la ideea ca intre turbo diesel si benzina aspirat, aleg tractorasul.

Intre benzina turbo si... si nimic, aleg benzina turbo :laugh:

 

+1,de la diesel cu doua turbine cand fac trecerea va fi benzina tot cu doua <_< ,fara turbo e degeaba.

 

In viata de zi cu zi,pana al vit de 180km/h V8-ul aspirat este cam degeaba.

 

Radusky nu am citit tot topicul, cu ce te-ai dat cu 535d resoftat ?

 

Desi e nasol, daca as avea 550i nu mi-ar fi rusine ca m-a facut un 535d resoftat la 370 cai care in curand o sa ii pice cutia, turbinele si injectoarele. Asa cu 550 dormi linistit noaptea.

 

Rusine nu are dc sa-i fie,nu era logan 1.5dci,insa nici V8-ul nu este invincibil.

Link to comment
Share on other sites

2006,oricum te bate si la 80-180km/h,lesinate posurile astea

 

 

 

dar nici tu nu ai condus un diesel mai rasarit,daca te sui intr-un 35d nou 300cp ai sa vezi cat de bine trage si cat de economic este.

 

 

 

 

viata de zi cu zi,pana al vit de 180km/h V8-ul aspirat este cam degeaba.

In

 

 

Rusine nu are dc sa-i fie,nu era logan 1.5dci,insa nici V8-ul nu este invincibil.

 

V12-le de 800 de cai si 1100 nm e chiar invincibil!!!:super:

Link to comment
Share on other sites

de unde stii ce am condus si ce nu am condus ?

Cel mai recent ar fi un ML 350CDI de exemplu.

 

 

Degeaba, nu imi plac pur si simplu.

Nu ma impresioneaza cu nimic. NU au nici un farmec si nici cine stie ce performante. Da, in anumite configuratii sunt aprope de benzine aspirate. Si numai din cauza normelor de poluare si a consumului, cand e vorbad de perfomanta pura se termina joaca dea diesel. Chiar si niste biete motoare aspirate primitivese bat cu un TD modern. Si se poate scoate din ele putere si cuplu garla.

 

IN 1992 pe masini de serie se scoteau din benzina aspirat 6L sau V6, nu vorbesc de V8 sau mai stiu eu ce, de 3.5 L 340-350 de cai lejer. Vorbesc de masini de serie. Cuplu suficeint. bateau lejer la un 350NM, deja mai mult si la 0-100 oricum se limita electronic.

Acum vezi bine un 535D Biturbo, culme a tehnologiei, chipuit de crapa jumate din el in 50k km a ajuns peste, asa la vreo 20 de ani. dupa..

Iar acum BMW cum am spus, pur si simplu tot ce inseamna masini noi scoate varintele benzina/diesel fix egale ca performante, cel putin pana in 3L.. Daca te uiti la toata linia de moatoare de la F10 de exemplu, o sa vezi diferente intre e le de 1-2 cai si 0.1-0.2 sec..

 

 

Au probabil motivele lor de marketing.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e bi-turbo din cate stiu,iar pretul cica ar fi de 600k euro :goodjob:

 

 

App,de ce zici ca "in viata de zi cu zi,un V8 aspirat ar fi degeaba."? cum adica?

 

de unde stii ce am condus si ce nu am condus ?

Cel mai recent ar fi un ML 350CDI de exemplu.

 

 

Degeaba, nu imi plac pur si simplu.

Nu ma impresioneaza cu nimic. NU au nici un farmec si nici cine stie ce performante. Da, in anumite configuratii sunt aprope de benzine aspirate. Si numai din cauza normelor de poluare si a consumului, cand e vorbad de perfomanta pura se termina joaca dea diesel. Chiar si niste biete motoare aspirate primitivese bat cu un TD modern. Si se poate scoate din ele putere si cuplu garla.

 

IN 1992 pe masini de serie se scoteau din benzina aspirat 6L sau V6, nu vorbesc de V8 sau mai stiu eu ce, de 3.5 L 340-350 de cai lejer. Vorbesc de masini de serie. Cuplu suficeint. bateau lejer la un 350NM, deja mai mult si la 0-100 oricum se limita electronic.

Acum vezi bine un 535D Biturbo, culme a tehnologiei, chipuit de crapa jumate din el in 50k km a ajuns peste, asa la vreo 20 de ani. dupa..

Iar acum BMW cum am spus, pur si simplu tot ce inseamna masini noi scoate varintele benzina/diesel fix egale ca performante, cel putin pana in 3L.. Daca te uiti la toata linia de moatoare de la F10 de exemplu, o sa vezi diferente intre e le de 1-2 cai si 0.1-0.2 sec..

 

 

Au probabil motivele lor de marketing.

 

 

Sa nu fie discriminare,probabil...:poke:

Link to comment
Share on other sites

Dieselul o duce bine la performante pe langa un aspirat,comparatie cu V8,tot bmw http://www.zeperfs.c...26-3882.htm,pur si simplu in viata de zi cu zi e smecher.pt mine un benzinar fara una,doua turbine langa este degeaba

 

Adica ai comparat o un e60 conceput in 2002 cu un F10 din 2010. E relevanta comparatia evident :D.

Daca a fost prost N62B44 ca motor de ce s-a ajuns la N63B44 -> S63B44 care e pe niste jucarii interesante .

Sau Alpina B7 de prin 2007 cu N62B44 bi-turbo.

Asta lasand la o parte niste "Engine of the Year" prin 2002-2003.

 

N-am nimic cu diesel-ul, 3l de BMW mi se pare un motor superb. Am avut e39 530d si per totat am fost mai multumit de el ca de E60-ul asta.

Am 2 masini si cu 545i fac 20.000 km pe an, n-am ce face cu un diesel in curte. Dar pe de alta parte nu pot sa nu observ cat de rafinat si echilibrat e V8-ul fata de un diesel, lasand la o parte consumul si altele. Cand cumperi o masina care consuma 20l /100 km in oras nu alegi niciodata cu capul ci cu inima si pui placerea si pasiunea in fata costurilor. Asa ca degeaba ne certam pe secunde si sute de grame de carburant pentru ca la un V8 , conteaza doar cum se simte cand bagi piciorul in ea si zambetul pe buze pe care ti-l provoaca.

Link to comment
Share on other sites

Adica ai comparat o un e60 conceput in 2002 cu un F10 din 2010. E relevanta comparatia evident :D.

Daca a fost prost N62B44 ca motor de ce s-a ajuns la N63B44 -> S63B44 care e pe niste jucarii interesante .

Sau Alpina B7 de prin 2007 cu N62B44 bi-turbo.

Asta lasand la o parte niste "Engine of the Year" prin 2002-2003.

 

N-am nimic cu diesel-ul, 3l de BMW mi se pare un motor superb. Am avut e39 530d si per totat am fost mai multumit de el ca de E60-ul asta.

Am 2 masini si cu 545i fac 20.000 km pe an, n-am ce face cu un diesel in curte. Dar pe de alta parte nu pot sa nu observ cat de rafinat si echilibrat e V8-ul fata de un diesel, lasand la o parte consumul si altele. Cand cumperi o masina care consuma 20l /100 km in oras nu alegi niciodata cu capul ci cu inima si pui placerea si pasiunea in fata costurilor. Asa ca degeaba ne certam pe secunde si sute de grame de carburant pentru ca la un V8 , conteaza doar cum se simte cand bagi piciorul in ea si zambetul pe buze pe care ti-l provoaca.

 

 

Asta DA gandire!!!!:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Asta DA gandire!!!!:goodjob:

8P :gaming:...intradevar. o viata avem, de ce sa nu o traim asa cum trebuie..peste 20-30 ani o sa mergem toti cu scutere electrice, macar pana atunci sa profitam de v8,v10 si tot ce inseamna asta :roadrage: :you:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

 

Porsche aspirate nu sunt f rapide in linie dreapta, exceptand linia GT3. Sunt rapide la plecare de pe loc ptca au motorul amplsat pe puntea spate+greutate relativ mica + diferential.

De aceea au 0-100 f bun. Un carrera are 0-100 ca m5, dar dupa 100 ii da fum m5-ul E60.

Sunt de acord cu ce zice DSF. Ca se tine dupa carrera fara probleme pe autobahn. Am facut si eu asta in Germania cu o carrera 4s 2010 .

Dar doar atat, pe drum virajat paaa ;) Bine oricum feelingu e priceless.

 

 

Comparand masini de 5xx cp cu masini de 3xx cp am ajuns la ac concluzie :goodjob:

 

Adica ai comparat o un e60 conceput in 2002 cu un F10 din 2010. E relevanta comparatia evident :D.

Daca a fost prost N62B44 ca motor de ce s-a ajuns la N63B44 -> S63B44 care e pe niste jucarii interesante .

Sau Alpina B7 de prin 2007 cu N62B44 bi-turbo.

Asta lasand la o parte niste "Engine of the Year" prin 2002-2003.

 

N-am nimic cu diesel-ul, 3l de BMW mi se pare un motor superb. Am avut e39 530d si per totat am fost mai multumit de el ca de E60-ul asta.

Am 2 masini si cu 545i fac 20.000 km pe an, n-am ce face cu un diesel in curte. Dar pe de alta parte nu pot sa nu observ cat de rafinat si echilibrat e V8-ul fata de un diesel, lasand la o parte consumul si altele. Cand cumperi o masina care consuma 20l /100 km in oras nu alegi niciodata cu capul ci cu inima si pui placerea si pasiunea in fata costurilor. Asa ca degeaba ne certam pe secunde si sute de grame de carburant pentru ca la un V8 , conteaza doar cum se simte cand bagi piciorul in ea si zambetul pe buze pe care ti-l provoaca.

 

Atat timp cat dieselul ala de 300cp (chiar daca nu este atat de rafinat ca un V8 benzina)este mai rapid pana la 180km/h eu nu am ce face cu V8-ul aspirat,asta e parerea mea ,degeaba benzina fara una sau doua turbine,chiar daca e V8. Nu contest fiabilitatea nu am zis ca a fost prost,insa in zilele noastre prefer motoare turbo.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.