Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

Mai e o chestie , dieselul costa mai mult ca benzinarul , multi zic ca amortizezi diferenta cu consumul , dar nu are nicio treaba , la vanzarea masinii tot dieselul o sa fie mai scump , se pastreaza proportia , deci nu trebuie sa amortizezi nimic :thumbsup: .

da intradevar dieselul costa mult mai mult,dar iti scoti banii pe parcurs.la fel cum faci cu instalatia de gpl,dai banii pe ea dar ti-i scoti in timp

Link to comment
Share on other sites

desi tendinta este de reducere a cilindreei si supraalimenatre, sunt de parere ca tot motoarele aspirate de cilindree mare vor ramane cele mai adorate, de catre petrolhead-uri cel putin, nu imi place ideea de 1.2 sau 1.6 supraalimentat, nu le vad ca pe motoare fiabile sau de vreo sportivitate deosebita, sunt doar un compromis nu foarte reusit. Sper sa nu ajungem sa vedem 516i cu motor de 1.6 turbo... :ermm: .
Link to comment
Share on other sites

da intradevar dieselul costa mult mai mult,dar iti scoti banii pe parcurs.la fel cum faci cu instalatia de gpl,dai banii pe ea dar ti-i scoti in timp

Si ramai si cu instalatia , asta vream eu sa zic..

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

desi tendinta este de reducere a cilindreei si supraalimenatre, sunt de parere ca tot motoarele aspirate de cilindree mare vor ramane cele mai adorate, de catre petrolhead-uri cel putin, nu imi place ideea de 1.2 sau 1.6 supraalimentat, nu le vad ca pe motoare fiabile sau de vreo sportivitate deosebita, sunt doar un compromis nu foarte reusit. Sper sa nu ajungem sa vedem 516i cu motor de 1.6 turbo... :ermm: .

tare ideea :))

ar merge si 716i supraalimentat,nu le da idei :))

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca sunt mai multi factori de luat in considerare. Pretul de achizitie al masinii e primul. Apoi la masinile noi motoarele diesel sunt aproape identice cu cele pe benzina.

http://www.zeperfs.com/en/duel3882-3883.htm

 

Vazusem un review al unora care chiar recomandau 535d in loc de 535i fara sa mentioneze deloc consumul de carburant. Spuneau ca in timp ce la 535i, in ciuda celor 2 turbine, e destul de brutala masina... in sensul ca orice merge incet la putina pedala ori te bruscheaza grav daca o calci mai tare... la 535d era totul mai fluid, motorul raspundea mai liniar, dar totusi daca o calci tine pasul fara probleme cu varianta pe benzina.

 

La masini vechi am rezerve fata de diesel. La o masina noua.... daca nu mi-as permite varianta de top a masinii respective, cu V8, V10 sau V12... ce-o avea... clar as lua diesel ca varianta de mijloc/economie.

 

Nici macar benzinarele mici turbo nu merita... fiindca tot nu obtii consum de diesel, in timp ce dintr-un 2.0d scoti 170-180 cai (suficienti). Au evoluat foarte, foarte mult motoarele diesel in ultimii 10 ani, in timp ce motoarele pe benzina... au mai primit o turbina.

 

f10 535i are o singura turbina...

Link to comment
Share on other sites

Oricum era vb ca si pe M3 se va pune diesel.

Ar fi o idee minunata sa-i puna turbo diesel ca totusi e o masina pe care ei o numesc sport si nu e acceptabil sa-l faca de ex o scoda fabia td ,sau cum s-a mai intamplat la audi modelu s4 sa fie intrecut la fel de un turbo diesel

 

Edited by sin_st
Link to comment
Share on other sites

De durata de viata a motoarelor nu vorbeste nimeni?

Daca tot se aduce in discutie problema economiei, hai sa luam urmatorul exemplu: 0-350.000 km(nu discutam peste aceste valori, fiindca nu se mai aplica decat Dieselului:) )

-diesel versus benzina-cost carburant, piese schimbate in acest interval etc...(exclusiv ansamblul motor-transmisie)

 

E simplu sa strigi ca pica turbina si face vid in portofelul posesorului de diesel, tu benzinar fiind,nu vei recunoaste ca ti-a fatat motorul la 200.000 si a trebuit segmentat la R1 :laugh: si cu toata reparatia te-a adus la >1500 euro....si viceversa

Costurile cred ca sunt egale la ambele variante in limita valorii de mai sus, deci la capitolul economie topicul asta nu va ajunge la nici o concluzie. Batalia diesel vs. benzina continua la nesfarsit , atata timp cat va exista un topic in care se va aduce in discutie oricare dintre cele 2 ''lichide''.

 

Benzinarii se-aprind de la o scanteie, pe cand Dieselii doar cand se exercita o anumita presiune asupra lor.:poke:

asta-i unul din cele mai romanesti mituri existente...dieselul este mai fiabil...am vazut fiesta 1.4 benzina la 400.000 km in stare foarte buna...toata lumea stie ca dupa 100.000 km dieselul isi modifica soundul si performantele in topend...

 

si da, hai sa comparam 535d 272 cp cu 530i 272 cp (e60)...il lasa rau in urma pana la 200 km/h...cred ca peste 2-3 secunde e diferenta...castigul ca dieselurile noi este intr-adevar cuplul foarte mare ceea ce inseamna ca pot sa puna puterea la roata repede, de unde au si performante ok pana la 100...dupa care mor

 

esti sigur ? la bmw pe site scrie twinpower turbo.

 

http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-535i-full-test.html

 

 

eu stiam ca ei ii zic a twinscroll turbo...citeste articolul

Link to comment
Share on other sites

asta-i unul din cele mai romanesti mituri existente...dieselul este mai fiabil...am vazut fiesta 1.4 benzina la 400.000 km in stare foarte buna...toata lumea stie ca dupa 100.000 km dieselul isi modifica soundul si performantele in topend...

 

si da, hai sa comparam 535d 272 cp cu 530i 272 cp (e60)...il lasa rau in urma pana la 200 km/h...cred ca peste 2-3 secunde e diferenta...castigul ca dieselurile noi este intr-adevar cuplul foarte mare ceea ce inseamna ca pot sa puna puterea la roata repede, de unde au si performante ok pana la 100...dupa care mor

ai vazut tu diesel care moare dupa 100? mai exact at se simte el cel mai bine.urca de la 100 la 200 la fel cum urca si de la 0 la 100,asta e magia la diesel

la benzinar e pb asta cu cat urci in trepte cu atat devine masina mai lenesa

Edited by sin_st
Link to comment
Share on other sites

Cred ca necazurile cu 3l bi-turbo benzina (N54) - cu pompe si alte probleme, le-au cam dat de gandit si nu se mai hazardeaza sa lanseze motoare turbo fara teste complete de fiabilitate. De abia anul asta au bagat 4 cilindri bi-turbo pe seria 1.

 

Probabil vor rupe gura targului cu ele:

 

170cai si 250 nm din 1600 cm3 biturbo, e ceva. Cuplu e disponibil intre 1500-4500 ture. Resoftat urca lejer in 200 cai si probabil va consuma foarte putin.

 

 

pai de ce spui asta...60li si 50i sunt biturbo...si sunt lansate unul de 3 ani si celalalt de 1,5 ani...e adevarat ca noul 35i are o singura turbina...oricum, unde e turbo, sunt si probleme, asta e clar...nota 10 pentru audi care a scos 4.2 fsi de 372 cp...bate 750i si la consum si la performante...de fiabilitate nu mai vorbesc (blocul motor de la 4.2 e neschimbat de 12 ani)

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ? la bmw pe site scrie twinpower turbo.

Mda twinpower nu twin - turbo , e de fapt o singura turbina .

 

asta-i unul din cele mai romanesti mituri existente...dieselul este mai fiabil...am vazut fiesta 1.4 benzina la 400.000 km in stare foarte buna...toata lumea stie ca dupa 100.000 km dieselul isi modifica soundul si performantele in topend...

 

si da, hai sa comparam 535d 272 cp cu 530i 272 cp (e60)...il lasa rau in urma pana la 200 km/h...cred ca peste 2-3 secunde e diferenta...castigul ca dieselurile noi este intr-adevar cuplul foarte mare ceea ce inseamna ca pot sa puna puterea la roata repede, de unde au si performante ok pana la 100...dupa care mor

 

 

 

http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-535i-full-test.html

 

 

eu stiam ca ei ii zic a twinscroll turbo...citeste articolul

Asa si eu am vazut Mercedes 190D cu 1 milion de km si mergea linistit , si VW Transporter 2.5 TDI cu 700.000 km , diesel-urile lucreaza la turatii mai mici e normal sa tina mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Mda twinpower nu twin - turbo , e de fapt o singura turbina .

 

 

Asa si eu am vazut Mercedes 190D cu 1 milion de km si mergea linistit , si VW Transporter 2.5 TDI cu 700.000 km , diesel-urile lucreaza la turatii mai mici e normal sa tina mai mult.

 

 

acele dieseluri nu mai exista si nu mai intereseaza pe nimeni...nici macar nu au turbo...putere zero...hai sa vorbim de muscle car-uri americane...6 litri cu 280 cp...mergi pana la luna si inapoi de 8 ori cu ele...nu mai au relevanta...vorbim de putere, fiabilitate, performante...

Link to comment
Share on other sites

ai vazut tu diesel care moare dupa 100? mai exact at se simte el cel mai bine.urca de la 100 la 200 la fel cum urca si de la 0 la 100,asta e magia la diesel

la benzinar e pb asta cu cat urci in trepte cu atat devine masina mai lenesa

 

 

nu am spus ca moare...simptomele sunt evidente: e mai zgomotos, vibratii mai puternice si de la 160 devine mai inert decat inainte. daca vrei sa vorbim, tre sa te uiti si tu pe niste cifre in stanga in dreapta, si vezi ce pateste dieselul fata de benzina, la aceeasi cilindree si puteri asemanatoare, de la 100 la 200 km/h...dar informeaza-te inainte, si dupa spune-mi ce ai vazut pe carfolio, fastestlaps, zepfer sau unde mai vrei tu...asa sa vorbim doar pe ce crezi tu ca este adevarat, nu e productiv (eu spun doar ce am vazut in cifre...)

Link to comment
Share on other sites

si totusi...ar fi prea mult, in alta ordine, nu stiu daca un diesel rezista sa mearga in aceleasi conditii de turatie ridicata acelasi nr de km ca si un benzinar, am senzatia ca va ceda primul... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

asta-i unul din cele mai romanesti mituri existente...dieselul este mai fiabil...am vazut fiesta 1.4 benzina la 400.000 km in stare foarte buna...toata lumea stie ca dupa 100.000 km dieselul isi modifica soundul si performantele in topend...

 

si da, hai sa comparam 535d 272 cp cu 530i 272 cp (e60)...il lasa rau in urma pana la 200 km/h...cred ca peste 2-3 secunde e diferenta...castigul ca dieselurile noi este intr-adevar cuplul foarte mare ceea ce inseamna ca pot sa puna puterea la roata repede, de unde au si performante ok pana la 100...dupa care mor

 

 

 

http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-535i-full-test.html

 

 

eu stiam ca ei ii zic a twinscroll turbo...citeste articolul

 

35d 272cp este un diesel vechi,are 7 ani daca nu ma insel,are ac performante cu 30d 245cp de pe f10.

 

iar la 0-1000m intre 35d 272cp si 30i 272 nu este absolut nicio dif. pe hartie pe viu nu stiu.

 

da ar merge cateva modele pt fanaticii diesel

 

eu unul nu vad sensul unui m3 care sa sune a rasnita...cred ca totul are o limita

 

+1,in fond ar trebui sa conceapa si un nou motor,3.0d de 300cp este prea plapand pt a fi un M.

Link to comment
Share on other sites

M3-ul e destul de slab .daca intradevar e asa tare cum spuneti voi si caii aia nu sunt doar pe hartie atunci cum poti gandi ca vine ala cu 19-tdi si-l umileste in ultimu hal.la ultimul drag race pe care l-am vazut a fost umilit de un polo.m3-ul a plecat primu acasa.

Ce conteaza ca ar suna ca o rasnita cu diesel?daca e mai sportiv nu mai conteaza.degeaba ai v8 400 de cai te crezi cel mai tare si toti ceilalti isi bat joc de tine ca te-a facut cu un turbo diesel.

Link to comment
Share on other sites

am fost si eu la arad nu mai exagera

 

ala era un m3 e46 super obosit si probabil nici elementul dintre pedala si scaun nu era in apele lui :rolleyes:

 

seatul ala 1,9 tdi era grav modificat,avand undeva la 340 cp la o greutate de 8-900 de kile iar m ul era stock

 

asa ca lasa vraja

Link to comment
Share on other sites

am fost si eu la arad nu mai exagera

 

ala era un m3 e46 super obosit si probabil nici elementul dintre pedala si scaun nu era in apele lui :rolleyes:

 

seatul ala 1,9 tdi era grav modificat,avand undeva la 340 cp la o greutate de 8-900 de kile iar m ul era stock

 

asa ca lasa vraja

M aoricum nush cati cai avea si ala si ala ,dar chiar ma oftic ca nu avem si noi un varf de gama demn sa fim mandri de el.

un M trebuie sa fie un M.punct

Edited by sin_st
Link to comment
Share on other sites

pai de ce spui asta...60li si 50i sunt biturbo...si sunt lansate unul de 3 ani si celalalt de 1,5 ani...e adevarat ca noul 35i are o singura turbina...oricum, unde e turbo, sunt si probleme, asta e clar...nota 10 pentru audi care a scos 4.2 fsi de 372 cp...bate 750i si la consum si la performante...de fiabilitate nu mai vorbesc (blocul motor de la 4.2 e neschimbat de 12 ani)

 

 

Alooooo....tu stii ce vorbesti??????pai vezi ca BMW are 2 versiuni de putere pe 750i si anume:408CP si 449CP (valabil pt Active Hybrid)...pai ce sa-i faca feseiul in aceste conditii....doar un fas mic,altceva nimic!!

Link to comment
Share on other sites

35d 272cp este un diesel vechi,are 7 ani daca nu ma insel,are ac performante cu 30d 245cp de pe f10.

 

iar la 0-1000m intre 35d 272cp si 30i 272 nu este absolut nicio dif. pe hartie pe viu nu stiu.

 

si e60 530i o fi nou...e adevarat, a aparut in 2006....CIFRE, fratele meu, altfel ne racim gura degeaba...poate ca ai dreptate, dar vino cu ceva palpabil!...

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2401-1249.htm

 

Alooooo....tu stii ce vorbesti??????pai vezi ca BMW are 2 versiuni de putere pe 750i si anume:408CP si 449CP (valabil pt Active Hybrid)...pai ce sa-i faca feseiul in aceste conditii....doar un fas mic,altceva nimic!!

 

 

compara-l cu cel de 408 cp, la care m-am si referit...acum ce facem, amestecam aspirate cu turbo, cu hibride si hidrogen, ce naiba...stii fb despre care am vorbit...ei bine, pe ala il bate la fund rau...si e cam nasol ca si la consum, desi e aspirat (dealtfel, turbinele la benzina nu ajuta la economie)...

Link to comment
Share on other sites

M aoricum nush cati cai avea si ala si ala ,dar chiar ma oftic ca nu avem si noi un varf de gama demn sa fim mandri de el.

un M trebuie sa fie un M.punct

 

 

Cum adica nu avem un varf de gama????pai ce vrei mai mult de la un M3...ala nu e varf de gama??? Atunci fa altceva,i-ati un Alpina B3 si vezi daca e performant,daca nici asa nu-ti convine,ia un M3,du-l la Hamman si vezi ce fac aia din el,si atunci o sa ai varf de gama....si iti spun eu ca face pipi pe seatul ala de care zici...:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cum adica nu avem un varf de gama????pai ce vrei mai mult de la un M3...ala nu e varf de gama??? Atunci fa altceva,i-ati un Alpina B3 si vezi daca e performant,daca nici asa nu-ti convine,ia un M3,du-l la Hamman si vezi ce fac aia din el,si atunci o sa ai varf de gama....si iti spun eu ca face pipi pe seatul ala de care zici...:thumbsup:

Da este o varinata,dar totusi cam costa.oricum dau cam mult pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.