Jump to content

335i coupe


Skytalker777

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Azi, prin amabilitatea celor de la Automobile Bavaria, am fĂŁcut Âşi eu un drive-test cu un 335i Coupe. 25 km, din pĂŁcate fĂŁrĂŁ o autostradĂŁ, ĂŽn aproximativ 40 de minute.

 

De la Automobile Bavaria, str. Erou Iancu Nicolae, Âşos. Pipera - Tunari, CB, DN1 Âşi ĂŽnapoi la Automobile Bavaria. Am fĂŁcut Âşi o oprire la LukOil pentru a pune ceva benzinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Ce pot sã spun de bine despre maºinã. La superlativ. Îmi place interiorul, îmi place poziþia la volan, volanul, sunetul, suspensia ºi am lãsat la urmã cireaºa de pe tort: motorizarea.

 

Singurul lucru, care nu mi-a plĂŁcut este plafonul oarecum jos. Am 187, Âşi deÂşi nu dau cu capul ĂŽn el, sunt destul de aproape cu capul. Posibil sĂŁ se poatĂŁ da scaunul ceva mai ĂŽn spate Âşi sĂŁ disparĂŁ senzaĂžia. ObiÂşnuiesc sĂŁ conduc cu volanul destul de aproape de piept, aÂşa cum am fost ĂŽnvĂŁĂžat de un pilot de la BMW Fahrer Training.

 

N-am pornit instalaÞia audio ºi sunetul motorului este pur ºi simplu superb. Motorul incepe sã tragã pe la 1800 rpm ºi trage de parcã e sfÎrºitul pãmântului, fãrã sã parã cã oboseºte. Are un sunet metalic, care doar la M l-am mai auzit. Superb.

 

MaÂşina este foarte stabilĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ-mi zdrobeascĂŁ dinĂžii la denivelĂŁri mici pe suprafaĂža de rulare. DirecĂžia este foarte precisĂŁ deÂşi cam grea la manevre pe loc. Posibil senzaĂžia sĂŁ fie Âşi din cauza obiÂşnuinĂžei mele cu Active Steering, dar este directĂŁ Âşi cu mult feedback de la asfalt. De vis.

 

DTC-ul trebuie sã intervinã ºi la 50-60 km/h la un kickdown. Maºina condusã avea Steptronic, dar o cutie care se simte cã este îmbunãtãþitã. Maºina era echipatã cu RFT 225/35R19 + 255/30R19. În modul DS, la o frânare puternica, menþine turaþia destul de mult înspre 2.500-3.000 rpm, pentru a avea cuplu imediat ce ar fi nevoie de el.

 

Pe scurt, ca Âşi o concluzie personala, maÂşina este o reuÂşitĂŁ din toate punctele de vedere. Motorul este demenĂžial Âşi cu cei 306 CP /5.800 rpm Âşi cuplul care-l are - 400 Nm /1.500-5000 rpm, prefigureazĂŁ drumul cĂŁtre viitorul M3.

 

Nu-mi pare rĂŁu deloc, cĂŁ BMW a revenit ĂŽn era Turbo, Âştiu ei foarte bine ce fac.

 

PreĂžul standard pentru 335i Coupe este 37.900 € CIP Âşi l-aÂş cumpĂŁra oricând. BineĂŽnĂželes, cĂŁ fĂŁrĂŁ mĂŁcar ĂŽncĂŁ 10.000 CIP, opĂžionale, nu se prea discutĂŁ...

 

Abia aÂştept noul motor Âşi pe seria 5 cel mai probabil odatĂŁ cu faceliftul din Martie 2007 Âşi odatĂŁ cu noul N52B30 de 272 CP.

Link to comment
Share on other sites

Nu ºtiu dacã-l lanseazã În Martie 2007, cel mai probabil in toamna viitoare. Din pãcate nu ºtiu precis. Oricum, nu poÞi compara E92 cu noul M3. M3 e În altã clasã ºi din câte ºtiu eu va avea un V8, derivat din actualul V10 de pe M5/M6 ºi 400 CP, adicã cât avea vechiul M5 cu V8-ul vechi.

 

Dar sĂŁ lĂŁsĂŁm M-urile pentru alt topic, aici e vorba de E92 335i.

Link to comment
Share on other sites

Motorul se tureaza liniar pina la 7000 rpm fara lag.  Nu ai senzatia ca este un motor turbo.

139035[/snapback]

 

lagul nu se simte in acceleratie continua ci se simte la schimbul treptelor... si imposibil sa nu aiba lag, din moment ce sunt 2 turbine pt 3 cilindri, si nu 2 turbine de presiuni diferite ca la 335d...

 

singura masina pe benzina la care nu e sesizabil lagul e PORSCHE care are geometrie variabila la turbina...

Link to comment
Share on other sites

Eu spun ca nu are. Sunt turbine de micĂŁ presiune. GandeÂşte-te cĂŁ N52B30 are 272 CP Âşi motorul ĂŁsta, deÂşi tot de 3 litri biturbo, are 306 CP (este bazat pe M54, vechiul motor de 3l L6). Deci aduce puĂžinĂŁ putere suplimentarĂŁ. Ce aduce el atunci?!?

 

O curbã de cuplu cu 400 Nm constant pe toatã plaja de turaÞie. De aici poÞi deduce singur cã nu are lag. Vechiul M54B30 avea 300 Nm la 2.500 rpm ºi noul N52B30 are tot atâta.

 

Cele douã turbine, pentru benzinã, sunt amândouã de presiune ºi turaÞie micã, motorul neavând nevoie de o turbinã suplimentarã pentru turaÞii Înalte ca ºi În cazul lui 335d.

Link to comment
Share on other sites

Si bunilla mai gandeste-te ca E46 M3 are 343 CP adica (37 CP mai mult) dar DOAR la 7900 rpm si doar 365 Nm la DOAR 4900 rpm (35 Nm mai putin). Diferenta in nu e asa de mare si are valori la turatii mai joase, ceea ce in viata de zi cu zi, se simte. Sigur, pe pista un M3 e un M3. Dar acolo te joci cu cutia si o tii la turatii de 5.000-6.000. La un 335i, nu e cazul sa faci asta. Merge de jos, pana sus, ca un BMW adevarat.
Link to comment
Share on other sites

sa nu scimbam in 335 vs M3...

eu vroiam sa subliniez ca turbinele, sunt F mici in comparatie cu alte masini (japoneze de pilda) si diferentzele intre 330 si 335 nu sunt F mari... deci eu sustin ca e SI o cehstie de MARKETING.

 

si toti stim ca e ARTA sa scoti cai din aspirat normal...

 

gata cu OT.

 

335 se aseamana F mult cu 330, diferentza e, in opinia mea, cum am subliniat mai sus, MI-AM LUAT BITURBO... si nu stiu daca merita atata lucru diferentza de bani...

 

mai e si efectul dat de LEGENDE... "e TURBO sigur merge tare..."

Link to comment
Share on other sites

cred ca e si chestie de MARKETING:

- Ce masina ti-ai luat...?

- BMW... BITURBO :blink:

148548[/snapback]

 

 

Si eu cred acelasi lucru. Chestie de marketing.

 

Ce nu inteleg eu este in ce fel se simt turbinele alea in viata de zi cu zi? Adica trebe 2 turbine sa tzasnesc dintre blocuri si sa intru in trafic?

Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu parerile lui. Eu nu cred deloc asta si l-am condus azi. Uite un exemplu inofensiv... Desi sunt multe... In coloana pe banda 1. Vrei sa schimbi banda pe banda 2, dar vin din spate. La un moment dat o "gaura" se iveste. Si daca vei calca acceleratia, raspunsul va fi imediat. Altfel, va trebui sa retrogradezi. Uneori e o diferenta ca de la cer la pamant.

 

Uite ce spune Top Gear despre acest motor:

 

This new direct-petrol-injection twin-turbo is just astonishing. Imagine the high-rev brilliance of your usual BMW straight-six. Add to that the low-rev torque of the best diesel engines - only with far, far better refinement. It's even economical... if you can bear to drive it gently.

 

Mergeti si il conduceti si veniti pe urma cu pareri... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu voiam sa sune a critica. Ci ziceam in sensul in care, mai are nevoie BMW de turbo, dublu pe deasupra, ca sa manance norii? astea cu turbo sunt pentru Audi :)

 

BTW: am auzit o parere interesanta despre avantajele turbo-ului fata de M3. Cica la altitudini mari, M3 pierde din putere, fata de 335 care este supraalimentat.

 

Asadar ca idee generala, deja, cei de la BMW, prea fortzeaza perfectiune asta :blink:

Link to comment
Share on other sites

[...]

OFFT: dar cand vine vorba de turbo... ma uit in gradina JAPONEZILOR...

148760[/snapback]

 

Pacat. Cei care cunosc istoria, stiu ca japonezii nu erau nicaieri cand BMW manca turbo pe paine. Acum a sosit momentul sa reinvie spiritul. Si nici macar nu ei au inceput... Altii au inceput cu motoare 1,4 turbo... E doar un moment oportun sa cresti performantele motoarelor Otto.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.