Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

525tds trage greu si scoate fum negru


rogozan_marcel

Recommended Posts

Sal.Nu-mi place ca trage greu si scoate fum negru, oare care sa fie cauza?... mentionez ca am schimbat de noi doar filtru de aer si debitmetru are care mi-l dadea eroare testerul, fara sa schimb filtru de motorina sau uleiul(nu il am decit de doua luni si nu prea ma pricep la el).Ms.
Link to comment
Share on other sites

Intrebarea este de ce nu trage iar cind o calc scoate fum negru?... si urca foarte greu in ture dar trage pina la rosu insa ii foarte puturoasa si iti tre demaraj cit despre vitezometru acesta nu functioneaza...cred ca-i ceva fir intrerupt sau calculatorul de abs pt ca pe tester imi da senzor viteza stg spate dar asta-i alta problema. Masina ii din 1998.Sper sa schimb filtru de motorina si sper sa fie ala.
Link to comment
Share on other sites

eroarea care iti apare este intradevar de la senzorul de abs de la roata stanga spate,care da viteza la roata,si are legatura cu faptul ca vitezometrul nu iti mai indica nimik.poti sa incerci sa-l cureti sau sa-l schimbi.legat de faptul ca nu mai trage,te-as intreba altceva:ti-ai bagat nasucu' cumva pe la pompa de injectie sau pur si simplu masina nu mai trage si scoate fum asa...din senin!a mai umblat cineva la ea?daca toata treaba este "din senin",sanse mari sa fie dus turbo,daca a mai umblat cineva la ea,este posibil sa-ti fi dereglat pompa de injectie(avansul sau debitul!).SFAT:nu incerca sa-ti reglezi pompa de unul singur pt ca nu vei reusi.mergi la un pompagiu bun,chiar daca o sa te mai coste ceva banuti,pt ca altfel risti sa o strici definitiv.toate astea nu inainte de a schimba filtrul de motorina!bafta!
Link to comment
Share on other sites

Masina asta nu am de cit de o luna si nu stiu prea multe despre ea sau pe ce miini a fost dar de pornit porneste usor, relantiul este bun dar parerea mea e ca este dus turbo pt ca la drum se intinde bine ca la una simpla fara turbo, daca ar fi pompa ar face figuri la pornire sau in relanti dar trage foarte tare cind coboara :twoup: iar la urcare ii baiu sau in depasiri, numai am noroc ca pe cei care ii depasesc vad bmw-ul si cred ca-i nervos :) asa ca am sa-l duc la tester iar de bagat nanau stai linistit ca acolo nude nu ma pricep nu ma bag.ca la fotbal si masini toti se pricep(de cit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba) :twoup: :) ms de sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Masina asta nu am de cit de o luna si nu stiu prea multe despre ea sau pe ce miini a fost dar de pornit porneste usor, relantiul este bun dar parerea mea e ca este dus turbo pt ca la drum se intinde bine ca la una simpla fara turbo, daca ar fi pompa ar face figuri la pornire sau in relanti dar trage foarte tare cind coboara :twoup: iar la urcare ii baiu sau in depasiri, numai am noroc ca pe cei care ii depasesc vad bmw-ul si cred ca-i nervos :) asa ca am sa-l duc la tester iar de bagat nanau stai linistit ca acolo nude nu ma pricep nu ma bag.ca la fotbal si masini toti se pricep(de cit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba) :twoup: :twoup: ms de sfaturi...o data sa schimb filtru de motorina si mai vedem

 

Masina asta nu am de cit de o luna si nu stiu prea multe despre ea sau pe ce miini a fost dar de pornit porneste usor, relantiul este bun dar parerea mea e ca este dus turbo pt ca la drum se intinde bine ca la una simpla fara turbo, daca ar fi pompa ar face figuri la pornire sau in relanti dar trage foarte tare cind coboara :) iar la urcare ii baiu sau in depasiri, numai am noroc ca pe cei care ii depasesc vad bmw-ul si cred ca-i nervos :twoup: asa ca am sa-l duc la tester iar de bagat nanau stai linistit ca acolo nude nu ma pricep nu ma bag.ca la fotbal si masini toti se pricep(de cit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba) :twoup: :twoup: ms de sfaturi...o data sa schimb filtru de motorina si mai vedem

Link to comment
Share on other sites

Masina asta nu am de cit de o luna si nu stiu prea multe despre ea sau pe ce miini a fost dar de pornit porneste usor, relantiul este bun dar parerea mea e ca este dus turbo pt ca la drum se intinde bine ca la una simpla fara turbo, daca ar fi pompa ar face figuri la pornire sau in relanti dar trage foarte tare cind coboara :twoup: iar la urcare ii baiu sau in depasiri, numai am noroc ca pe cei care ii depasesc vad bmw-ul si cred ca-i nervos :) asa ca am sa-l duc la tester iar de bagat nanau stai linistit ca acolo nude nu ma pricep nu ma bag.ca la fotbal si masini toti se pricep(de cit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba) :twoup: :twoup: ms de sfaturi...o data sa schimb filtru de motorina si mai vedem

 

Masina asta nu am de cit de o luna si nu stiu prea multe despre ea sau pe ce miini a fost dar de pornit porneste usor, relantiul este bun dar parerea mea e ca este dus turbo pt ca la drum se intinde bine ca la una simpla fara turbo, daca ar fi pompa ar face figuri la pornire sau in relanti dar trage foarte tare cind coboara :) iar la urcare ii baiu sau in depasiri, numai am noroc ca pe cei care ii depasesc vad bmw-ul si cred ca-i nervos :twoup: asa ca am sa-l duc la tester iar de bagat nanau stai linistit ca acolo nude nu ma pricep nu ma bag.ca la fotbal si masini toti se pricep(de cit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba) :twoup: :twoup: ms de sfaturi...o data sa schimb filtru de motorina si mai vedem

 

 

La masina mea 525d cu motor M57 , am avut aceeasi problema, nu deschidea turbina si era de vina piesa nr 13 din:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

Nu stiu daca la motorul tau M51 ai asa ceva , dar verifica si piesa 15 din:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Totusi verifica si pompa sau chiar injectoaarele, ma refer la mufele ce dau comanda electronica la fiecare ( s-ar putea sa nu faca contact corect, le desfaci si vezi daca sunt curate sau murdare sau chiar vreun pin rupt la mufa - am patit-o si eu)

Link to comment
Share on other sites

madax,la m57 ai injectoare electronice,la m51 injectoarele sunt scurte,clasice,din care doar un singur injector este de comanda(cu senzor halo).electrovalva de la EGR nu cred ca are vreo legatura cu faptul ca masina nu trage si scoate fum mult.eu am mers o bucata buna de timp cu EGR-ul obturat si crede-ma fugea de rupea pamantul(egr-ul,printre altele,mai si ineaca motorul prin recircularea gazelor arse).e edevarat ca scotea un pic de fum cand te dadeai la ea dar nu cat sa-ti faci probleme.deci cred ca problema este mai degraba pe la turbo!
Link to comment
Share on other sites

Egr-ul este curat dar am vazut cu mecanicul ca acesta a ramas pe inchis si ar trebui sa-l deschida in relanti ceea ce nu se intimpla, am scos furtunul de la vacuum dar acesta nu isi face treaba, am luat un alt furtun de vacum si a deschis deci concluzia este ca egr-ul functioneaza dar comanda NU. Intrbarea este are egr-ul legatura cu fumul negru scos in sarcina? si ce rol are egr-ul?...de la mecanic care si el are un 525 d am aflat ca are rol doar de a reduce poluarea.IIposibil sa fie piesa care comanda vacumul?ms.
Link to comment
Share on other sites

Mai eu nu stiu, dar torbu ar avea niste semne inainte sa se duca complet. Ai verificat furtunul de pressiune intre turbo si intercooler? Cand furtunul de pressiune este rupt sau spart, scoate aerul acolo si masina nu are putere deloc. Ca si o masina fara turbo, si scoate fum foarte foarte des. Asta poti sa verifici cand stai pe loc dai geamurile jos, si apesi acceleratia pana la podea, si ar trebui sa auzi sluieratul de turbo daca scoate aer sau nu.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
I-am schimbat si filtru de motorina si tot la fel face...parca numai dohaneste si nu trage deloc in loc de 143 cai parca is 50 de cai cu anemie si ma enerveaza de mor :angry2: cred ca am sa ma duc la un pompajiu...accept si alte sfaturi daca a patit cineva asa ceva.ms :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

I-am schimbat si filtru de motorina si tot la fel face...parca numai dohaneste si nu trage deloc in loc de 143 cai parca is 50 de cai cu anemie si ma enerveaza de mor :angry2: cred ca am sa ma duc la un pompajiu...accept si alte sfaturi daca a patit cineva asa ceva.ms :thumbsup:

Nu ai verificat furtunul de pressiune de la turbo? si la mine era spart anul trecut si acelasi simtome avea. Accelera foarte foarte greu, si scotea fum foarte des. Furtunul asta merge de la turbo la intercooler. Daca e spart atuncea aerul care ar trebuii sa alimenteze motorul scapa si atuncea motorul merge inecat de aceea nu are putere, si scoate fum negru de tot.

Link to comment
Share on other sites

Ms Csabessz pt sfat, am sa cercetez sa vad daca se confirma...apropo se auzea vreun zgomot sau numai simtomele descrise mai sus.

pai daca sluieratul se considera zgomot atuncea da, se auzea zgomot. Daca de exemplu ridicam capota, si puneam pe cineva la volan sa calce acceleratia pana la podea, si eu stateam cu botul bagat sub capota auzeam sluieratul asta puternica care venea de la furtunul respectiv, cum scapea aerul cu presiune. Verifica si tu, si spune ne daca ai gasit problema

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am aceeasi problema ca tine,am un 525tds de 143 de cai e34 din 95 si nu trage gram.Ma mananca si o dacie 1310,parca ar avea 50 cp.nu demareaza deloc,dar nici fum nu scoate.I-am schimbat si turbina penru ca imi spunea cineva ca aia ar fi cauza si tot nik.am cumparat si debitmetru nou si tot asa fara nici un rost....unii mi-au spus ca ar putea fi pompa de injectie.mentionez ca am cumparat masina in starea asta(la mine nu a tras niciodata.

tu nu ai rezolvat problema?

 

am uitat sa mentionz un lucru.masina la cald nu porneste la sfert,invarte vreo 2-3 secunde si cand porneste o pala de fum negru iasa dupa ea.la rece porneste la sfert.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am aceeasi problema ca tine,am un 525tds de 143 de cai e34 din 95 si nu trage gram.Ma mananca si o dacie 1310,parca ar avea 50 cp.nu demareaza deloc,dar nici fum nu scoate.I-am schimbat si turbina penru ca imi spunea cineva ca aia ar fi cauza si tot nik.am cumparat si debitmetru nou si tot asa fara nici un rost....unii mi-au spus ca ar putea fi pompa de injectie.mentionez ca am cumparat masina in starea asta(la mine nu a tras niciodata.

tu nu ai rezolvat problema?

 

am uitat sa mentionz un lucru.masina la cald nu porneste la sfert,invarte vreo 2-3 secunde si cand porneste o pala de fum negru iasa dupa ea.la rece porneste la sfert.

 

Anuleaza-i egr-ul si vezi daca face la fel .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
:frantics: In sfirsit i-a gasit problema un mecanic bun in pompe de injectie din Crasna, era avansul prea mare si debitul in pompa de injectie prea mare, l-a pus pe tester si totul sa rezolvat in citeva minute si a costat 60 lei, iar acum trage de rupe si sunt tare fericit :super: :yahoo:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.