Jump to content

BMW 1800/2000Ti ?


goldenman

Recommended Posts

Salut, de ceva timp avem masina asta in curte si in vara asta m am gandit ca ar fii momentul sa o repar/reconditionez.

Inafara de ceva rugina (nimic grav gen bagi degetul prin gauri :twoup: ) si faptul ca nu a mai fost pornita de prin 95 nu sunt probleme.

Nu sunt nici macar sigur ce model este, in spate scrie 1800 dar la motor apare 2000, sunt un pic confuz dar voi uploada poze.

 

Sper ca imi puteti spune cum ar trebuii procedat in cazul asta, banii nu sunt o problema dar eu personal habar n-am de partea mecanica deci trebuie sa gasesc pe cineva probabil.

 

poze:

 

http://img40.imageshack.us/i/dsc01168lj.jpg/ seria nu se vede bine in poza dar scire 3452579

http://img689.imageshack.us/i/dsc01171j.jpg/

http://img695.imageshack.us/i/dsc01172mt.jpg/

http://img153.imageshack.us/i/dsc01173z.jpg/

http://img202.imageshack.us/i/dsc01174ak.jpg/

http://img9.imageshack.us/i/dsc01176gv.jpg/

http://img827.imageshack.us/i/dsc01177y.jpg/

http://img714.imageshack.us/i/photo0003gl.jpg/

http://img69.imageshack.us/i/photo0006jh.jpg/

 

Radiatorul a fost scos dar inca il am,

 

Sper ca ajung pozele astea dar mai pot face daca este nevoie

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Bine ai venit in clubul masinilor clasice, care cu ani in urma au scris istorie. Felicitari pentru masina,un model frumos ,deosebit si un pic mai rar pe la noi. Modelul se cheama 2000 NK (Neue Klasse), cilindree 1800cc,carburator simplu corp ,vertical Solex 40 PDSI, pompa de benzina mecanica,etc... MI-as permite sa-ti fac o sugestie in legatura cu piesele pe care le inlocuiesti; incearca sa nu arunci nimic,pentru ca,probabil,multe repere sunt originale,fapt care o sa-ti foloseasca atunci cand vrei sa inlocuiesti ceva. Este mult mai usor sa cauti dupa codul original al piesei pe care vrei sa o schimbi, decat dupa anul de fabricatie sau seria masinii. Trebuie sa-ti notezi,din talon,modelul si anul de fabricatie,cu piese te poate ajuta Adrian Panea, este din Craiova,foarte serios de altfel,(adresa mail- paneaadrian@yahoo.com ,tel-0756044564) .Trimite un mail la ;"Andreas.Harz@partner.bmw.de" si o sa poti afla ceva date despre masina. Concret, eu am intrebat, in engleza ,ce date are despre masina mea,adica i-am trimis seria de caroserie si raspunsul a fost ;

Dear Mr Oprisan,

 

Thank you for your email.

 

The BMW 1600-2 VIN 2664892 was manufactured on November 30th, 1970 and delivered on December 29th, 1970 to Romania. The original colour was Chamonix, paint code 085. There is no difference between 1600-2 and 1602 because both are only different designations for the same type.

 

We hope, this is helpful for you.

 

Yours sincerely,

 

BMW Group

Andreas Harz

Mobile Tradition

Group Archives / ST-1

General Archive Services

80788 MĂźnchen

Phone: +49 89 382-68281

Fax: +49 89 382-24765

mailto: andreas.harz@partner.bmw.de

http://www.bmw-grouparchives.de

 

Da o geana si pe cele doua linkuri de mai jos;

 

http://www.bmw2002faq.com/component/option,com_forum/Itemid,0/page,viewforum/f,19/

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_New_Class

In incheiere imi mai permit un sfat, inainte sa pornesti masina ,vezi ca ai piulite lipsa la galeria de admisie, cumpara niste solutie de curatat carburatorul si un kit de schimb pentru pompa de benzina (gasesti in comert,pompa este 90% identica cu cea de Dacie si kitul costa 7 lei, incearca sa cureti rezervorul, si sa schimbi bujiile (sunt ieftine si se gasesc peste tot).

Cel mai bine ar fi sa ceri sfatul unui mecanic (bun prieten cu tine,ar fi de preferat),pentru ca toata rutina asta o sa te ajute sa nu-ti faci nervi mai tarziu. Cu stima, Aurel BMW E10 1602

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Iti doresc inainte de toate sa tratezi cu respectul cuvenit,masina, adica sa-ti stabilesti o schema de lucru care poate incepe cu revizie la motor, apoi lichide (benzina ,ulei,apa),spalat carburator,baie ulei,radiator, verificata pompa de apa (MEGAIMPORTANT),gresat rulmenti roti, ulei cutie viteze si grup spate, instalatie electrica,(carbuni si bucsi noi la alternator),cureaua de alternator care costa nimic si se gaseste. Fineturi, ca reglare joc tacheti sau avans se pot face dupa, la fel si caroseria. Daca ai ceva banuti,cel mai bine ar fi ca prima data sa incepi cu caroseria, sa o dezechipezi complet si sa o trimiti la vopsit. Foarte important !!! ai mare grija o la tot ce inseamna cheder de cauciuc,incearca sa nu demontezi parbrizul si luneta,pentru ca le poti arunca dupa aia, si costa in general cam 100 euro buc. Ma opresc si astep sa ne transmiti reactia celor din jur atunci cand o parchezi intr-un loc public.

Merita,crede-ma...

 

http://img841.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img841/6565/dsc04542hu.jpg&via=mupload

 

Aurel BMW E10 1602

Link to comment
Share on other sites

Masina din poze este un BMW1800 probabil din '71. Practic arate ca un 2000 cu faruri late, si stopuri late. Pana si pe placuta pe contra-aripa scrie 2000, dar totusi e un 1800. Am impresie ca a fost facut asa o seria mica de 1800 undeva in '71. Am mai vazut o masina exact asa pe vremuri in Bucuresti, pe la piata sudului.

Pe chiulasa probabil scrie 118. Daca era un 2000, scria 121 pe chiulasa.

 

Merita restaurata, nu mai a ramas multe in tara.

Alte surse de piese sunt http://www.wallothnesch.com/ , ebay, si bineinteles orice reprezentant de BMW. La BMW au pentru 2002 inca 80 - 90% din piese pe stoc! Piese mechanice nu este nici un fel de problema, dar piese de caroserie etc s-ar putea sa fie mai greu de gasit pentru caroserie NK cu 4 usi.

 

LE: iti lipseste si piese din mechanism de acceleratie intre pedala si carburator :twoup:

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Daca spui unde sa afla masina, poate gasesti pe cineva in zona. Procedura de iesit din hibernare este scris deja mai sus. Daca masina nu a fost folosita de mult, s-ar putea sa fie uscati semeringuri de la supape etc. In caz asta, va merge dar cu consum de ulei.

Ai grija ca rugina vizibila de obicei este varful Eisbergului la masinile astea vechi.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

E chiar cineva din Craiova care tot detine un BMW de gen. O sa-ti dau ID-ul lui de messenger pe PM.

 

LE: E vorba de Adrian Panea, vad ca datele lui sunt deja scrisa mai sus. El detine un 1500 din '63 daca tin minte bine. Poate te ajuta.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dear Tom,

 

Thank you for your email.

 

The BMW 1800 VIN 3452579 was manufactured on February 24th, 1971 and delivered on June 29th, 1971 to Romania. The original colour was Atlantik, paint code 041. The car belongs to a series of BMW 1800 that were build from the factory with the BMW 2000 body.

 

We hope this information is helpful for you.

 

Yours sincerely,

 

Christina Hartung

 

Bine ca am aflat in sfarsit ce model este :>

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

am si eu un 2000 din 71 numai ca al meu este de state si are farurile clasice bmw.adica duble

ti am lasat pm ...orice problema ma suni si te ajut prin telefon

Ajutor, ajutor........

am si eu unul ca al tau din 1971. Cand l-am cumparat prin 2005 am constatat ca a fost lovit pe partea dreapta fata si a fost reparat numai ca fiind lovita capota, unde are dublura, reparatia nu prea a fost reusita, astfel ca se vede un luft destul de mare cand este inchisa.

Daca stie cineva unde pot gasi o capota, chiar si SH dar sa fie buna, sau un meserias bun ptr a o reface pe cea veche spuneti-mi si mie. Am vorbit si cu dl. Adrian Panea si am gasit una pe un site, noua dar pretul m-a dat pe spate: 2600 euro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.