Jump to content

BMW Z4 E85 3.0si


xfil3s

Recommended Posts

Daca iti spun ca am vazut si mers cu e90 320d ce avea in jur de 240 cp fara prea multe modificari ? Alta turbina, soft personalizat...

 

un e90 320d resoftat de la 163hp se duce la maxim 200hp si creste si cuplul . Modificari care costau in turbina , filtre are , evacuari etc ... e posibil sa-l duca la 240hp . dar vorba lui Ciupanezu ... fiabilitatea scade simtitor .

 

Eu am vazut un 530d resoftat cu turbina schimbata si filtru de aer si tragea excelent masina ... era undeva peste 270hp.

 

La ce te referi?

ma uitam pe fastestlap.com ... la mai multe bimmere si aveau timpi relativ ok fata de masini consacrate care au o valoare de achizitie de 100k . Deci bmw se poate bate la egal cu ele chiar si pe circuit.

 

1) Astea nu sunt chiar modificari usoare. Nu e doar "resoftat".

 

 

2) Chiar si asa tot nu prea are sanse. 330d de 242 cai are 0-100 in 6 sec, adica fix cu 0,1s mai mult. Dar la 0-1Km e cu juma' de secunda mai incet decat Z4. Nu e mult, dar e.

 

@filon : pai hotarati-va ... ori 330d ori 320d . Crede-ma ca secunda aia face super diferenta :)

 

Plus că resoftările de genul ăsta vor costa la fiabilitate, deci nu prea e acelaşi lucru.

++++ ai dreptate ... am vazut 530d resoftate , 260hp ... dar dupa 5-7k de km le-a crapat turbina & stuff.

 

Avti perfecta dreptate. Nu am zis ca e fiabil un astfel de e90 sau ca face un z4. Vroiam doar sa-l contrazic pe filon. Pe autostrada, s-ar putea tine, totusi, un astfel de e90 dupa un z4.

 

Da MihaiC ... se tine ... e normal ... te poti tine cu orice masina ... acum depinde si distanta cat se mareste ... la 5-10 masini sau 5-10 tiruri :)

 

Per total ... este o masina super ok , sprintena , trage foarte bine , reprizele sunt mai mult decat ok , cuplul este bun , trage bine si din ture joase , consumul este relativ ok pentru cilindree, tinuta de drum este buna , cu toate ca daca as avea niste gume mai late ar sta si mai bine ( atat pe plecari de pe loc , cat si pe viraje ).

 

Am constatat un lucru ... vrei o masina tare, sa traga exemplar, sa nu te faca de ras in fata unor anume marci care "tunate" iti pot pune probleme ... e clar ... ia-ti un M.

 

Eu sincer pe E60 n-as resofta si nici n-as misca ceva la ea ... imi place stoc cum e ... e o masina de vis. Vrei sa te "dai racing" ia-ti o pisica pune-i motor de M sau un urs cu motor de M sau chiar un M daca iti permiti si apoi distreaza-te cu ea :)

 

@POIUYT :

las' ca oricum la cati cai ai sub capota ,nu iti trebuie mai multi pt Romania ! insa pe alta parte , suna frustrant sa sti ca unu cu 320d resoftat iti poate face probleme(pe acceleratii) pe A2 si mai are si consum pt saraci

 

iti zic eu ca nu prea face probleme pe acceleratii ... crede-ma , iar consumul la 320d care sa se tina dupa un z4 sau altceva ... creste simtitor ... deci nu mai e consum pentru saraci ;)

Edited by xfil3s
Link to comment
Share on other sites

crede-ma , iar consumul la 320d care sa se tina dupa un z4 sau altceva ... creste simtitor ... deci nu mai e consum pentru saraci ;)

 

 

probabil.

 

depinde la ce mod se tine dupa el :drinks:

 

hai gata cu off-ul , sa-ti traiasca masinutele si in special Zetul ! :drinks:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ma uitam pe fastestlap.com ... la mai multe bimmere si aveau timpi relativ ok fata de masini consacrate care au o valoare de achizitie de 100k . Deci bmw se poate bate la egal cu ele chiar si pe circuit.

 

Timpii pot pãrea mici pe hârtie, Însã pe circuit chiar ºi o secundã Înseamnã foarte mult.

Z4 Âşi 335i nu se pot compara cu M3 E92 sau un DB9.

335i are În primul rând ca handicap lipsa diferenÞialului autoblocant, deci este fãcut sã fie inferior M3-ului.

Link to comment
Share on other sites

335i are În primul rând ca handicap lipsa diferenÞialului autoblocant, deci este fãcut sã fie inferior M3-ului.

 

 

foarte aiurea faza asta ca nu vor sa puna autoblocant pe masini de 300 de cai...dar probabil ca nu si-ar mai lua nimeni M...un 320i cu autoblocant e senzational

Link to comment
Share on other sites

E o bunĂŁ mĂŁsurĂŁ de marketing.

 

Cu siguranÞã ºi-ar lua chiar ºi aºa foarte mulÞi M-uri, Însã un pic mai puÞini, iar asta Înseamnã bani În minus.

 

Eu am vazut un 530d resoftat cu turbina schimbata si filtru de aer si tragea excelent masina ... era undeva peste 270hp.

 

Filtrul de aer nu dĂŁ putere. :)

Link to comment
Share on other sites

probabil.

 

depinde la ce mod se tine dupa el :drinks:

 

hai gata cu off-ul , sa-ti traiasca masinutele si in special Zetul ! :drinks:

 

Mersi domnu` POIUYT :sorcerer:

 

Timpii pot pãrea mici pe hârtie, Însã pe circuit chiar ºi o secundã Înseamnã foarte mult.

Z4 Âşi 335i nu se pot compara cu M3 E92 sau un DB9.

335i are În primul rând ca handicap lipsa diferenÞialului autoblocant, deci este fãcut sã fie inferior M3-ului.

 

 

E o bunĂŁ mĂŁsurĂŁ de marketing.

 

Cu siguranÞã ºi-ar lua chiar ºi aºa foarte mulÞi M-uri, Însã un pic mai puÞini, iar asta Înseamnã bani În minus.

 

 

 

Filtrul de aer nu dĂŁ putere. :)

Ciupanezu ... ai dreptate toate masinile sunt facut astfel incat dc vrei performanta trebuie sa platesti ... chiar daca iei un 335 si vrei sa-i cresti performantele ... va trebui cu siguranta sa bagi o suma considerabila ... apoi te gandesti la faptul ca ... pretul 335-ului + banii bagati in upgrade cu siguranta iti luai un M3 .

 

Totul este marketing ... e clar ... altfel n-ar fi atatea serii si modele ...

 

Filtrul de aer nu da putere? stiam da ca si el acolo daca pui unul "gen ciperca" mai castigi 1-2 cai ... sau poate n-am auzit eu bine.

 

Eu pe partea de mecanica , motor sunt praf nu prea ma pricep ... nici pe parte electrica stiu doar niste lucruri elementare , deci n-as putea sa te contrazic :)

 

chir vorbeam cu cineva de motoare si tot imi zicea de 6 cilindrii in linie , aspirat , turbo etc ... eu doar aprobam :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu dĂŁ putere.

SchimbĂŁ doar sunetul motorului un pic.

 

S-au fĂŁcut teste pe DYNO Âşi s-a ajuns la concluzia cĂŁ filtrele sport, de exemplu cele fabricate de K&N, nu dau deloc putere ĂŽn plus.

 

O admisie sport ar putea fi utilĂŁ, adicĂŁ ar putea ĂŽmbunĂŁtĂŁĂži rĂŁspunsul la acceleraĂžie ĂŽn cazul unei maÂşini primitive care a avut din fabricĂŁ o admisie proiectatĂŁ greÂşit.

Sau dacĂŁ iei un motor de 200 cp Âşi-l duci la 500-600 cp pentru cĂŁ nevoia de aer creÂşte enorm din moment ce motorul e dus la o putere enorm mai mare.

Link to comment
Share on other sites

lol, x-ule, esti mai praf ca mine la chestii tehnice :drinks:

 

Da e aspirat si stii ca pe e60 ai turbo right ? :p

 

iti dai seama ca sunt praf la mecanica ... deaia si intreb :) sper sa nu ma fac de ras :p

 

da clar ... la e60 e turbo ... ca am auzit ca daca scoate fum alb si nu se mai tureaza am citit pe forum cica a cazut turbina ... de aici am dedus clar ... are turbo frate :D

Link to comment
Share on other sites

wow , m-am luminat ... banuiam eu ca asa este :)

 

da ai dreptate ... dar acum de ex in cazul motorul pe z4 ... ce modificari ar merge sa-l urc de ex la 350hp .

 

motorul este aspirat nu? cel de 6 in linie ...

De la 260 la 350? Fara turbina nu prea cred ca se poate. Axa cu came, evacuare si chip te-ar putea duce la 300 cai, dar mai mult nu prea vad cum dintr-un aspirat.

 

 

 

 

 

lol, x-ule, esti mai praf ca mine la chestii tehnice :drinks:

 

Da e aspirat si stii ca pe e60 ai turbo right ? :p

 

Da, la tine e mai usor ca doar te uiti la ea din spate, nu? :LMAO:

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

iti dai seama ca sunt praf la mecanica ... deaia si intreb :) sper sa nu ma fac de ras :p

 

da clar ... la e60 e turbo ... ca am auzit ca daca scoate fum alb si nu se mai tureaza am citit pe forum cica a cazut turbina ... de aici am dedus clar ... are turbo frate :D

 

Pai e chiar de apreciat ca esti sincer si recunosti. Nu e nimic rau in asta, ca doar nu suntem toti mecanici. Nici eu nu stiu prea multe, probabil mai multe ca tine dar mult mai putin decat altii.

 

De condamnat sunt aia care se dau cunoscatori si scriu numai ineptii !

Edited by MihaiC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

stiu si eu abc-ul ... nu sunt foarte praf sau null si nici retard sa-mi dau cu parerea pe parte mecanica/electrica atata timp cat sunt praf :)

 

stiu ce motorizam am , stiu ce motorizari sunt pe piata ... la parte de tuning si marire de performanta stiu asa : turbina , soft , ecu , evacuare ... cam atat ... aaaaaaa si inca ceva ... grup pe spate cu 3.x :)

Link to comment
Share on other sites

Cu schrick camshaft http://www.turnermotorsport.com/p-4048-e46-330-530-x5-30-z3-30-schrick-camshaft-set.aspx poti sa-i cresti puterea (destul de mult), doar ca, nu cred ca esti dispus sa dai mai bine de 1k pentru asa ceva.

Masina e superba!

 

46 330, 530, X5 3.0, Z3 3.0 Schrick Camshaft Set pentru asta e ... z4 nu vad ... o sa dau jos si pdf-ul sa ma uit prin el ...

 

dau si 1000 daca raportul eur/hp e convenabil :)

Link to comment
Share on other sites

wow , m-am luminat ... banuiam eu ca asa este :)

 

da ai dreptate ... dar acum de ex in cazul motorul pe z4 ... ce modificari ar merge sa-l urc de ex la 350hp .

 

motorul este aspirat nu? cel de 6 in linie ...

 

Doar dacĂŁ-l supraalimentezi, iar ca sĂŁ faci asta Âşi totuÂşi sĂŁ poĂži parcurge mai mult de câteva sute de km fĂŁrĂŁ sĂŁ te lase ĂŽn drum, trebuie sĂŁ bagi cam 6-7000 €.

Link to comment
Share on other sites

Doar dacĂŁ-l supraalimentezi, iar ca sĂŁ faci asta Âşi totuÂşi sĂŁ poĂži parcurge mai mult de câteva sute de km fĂŁrĂŁ sĂŁ te lase ĂŽn drum, trebuie sĂŁ bagi cam 6-7000 €.

 

deci raman si cu bani in buzunar :)

 

e clar ... nu merita ... pentru ca nu e turbo sau supraalimentat :)

 

Ciupanezu ... am inteles nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Supraalimentarea atât costã.

 

Supraalimentarea este atât prin turbo cât ºi prin compresor mecanic.

O maÂşinĂŁ cu turbo este o maÂşinĂŁ supraalimentatĂŁ.

O maÂşinĂŁ fĂŁrĂŁ turbo sau compresor e o maÂşinĂŁ normal aspiratĂŁ, adicĂŁ ĂŽÂşi ia aerul din atmosferĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

deocamdata n-o sa-i fac nimic ... m-am lamurit ... ramane asa ca e frumoasa si merge bine ;)

prea mare bateie de cap ... si pierdere de bani pentru un castig mic de putere

 

pe viitor o sa-mi iau ceva racing ... numai ca inainte o sa ma documentez foarte bine

 

 

i-am comandat un keyring Z4 si o antena sport ... mai scurta ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.