Jump to content

cum se curata pistoanele de la etrieri e46?


Recommended Posts

dai etrierul jos de pe disc, fara sa-l deculplezi de la furtun.

calci frana de cateva ori ca sa-ti impinga pistonul cat mai in afara.

desfaci furtunul si pui etrierul pe o menghina ca sa poti trage pistonul usor afara

iti mai trebuie abraziva cu granulatie f. fina

iti cumperi setul de reparatie, care include garniturile, capacele, etc...

daca nu ai cat de cat tangenta cu fiarele, mai bine te duci la mecanic.

Link to comment
Share on other sites

dai etrierul jos de pe disc, fara sa-l deculplezi de la furtun.

calci frana de cateva ori ca sa-ti impinga pistonul cat mai in afara.

desfaci furtunul si pui etrierul pe o menghina ca sa poti trage pistonul usor afara

iti mai trebuie abraziva cu granulatie f. fina

iti cumperi setul de reparatie, care include garniturile, capacele, etc...

daca nu ai cat de cat tangenta cu fiarele, mai bine te duci la mecanic.

si cand scot furtunul nu curge lichidul?

trebuie schimbat si lichidul?

fara sa scot pistonul de tot nu mg?

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

pui furtunul cu filetul in sus sa nu curga lichidul. Ca sa ti mearga bine si sa faci o treaba de calitate ideal ar fi sa dai cilindrul jos si sa schimbi toate garniturile. Pe zona cilindrului care nu a lucrat va agata daca nu l cureti cu un smirghel fin. Edited by serban78
Link to comment
Share on other sites

pui furtunul cu filetul in sus sa nu curga lichidul. Ca sa ti mearga bine si sa faci o treaba de calitate ideal ar fi sa dai cilindrul jos si sa schimbi toate garniturile. Pe zona cilindrului care nu a lucrat va agata daca nu l cureti cu un smirghel fin.

pai nu curge lichid ,nu este presiune ?

daca la piston frec doar partea care a fost afara.o fi mizerie doar pe partea care a fost afara cand erau placutele vechi.

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

NU SE DA CU SMIRGHEL PE SUPRAFATA UZINATA / LUCIOASA A PISTONASULUI DE FRANA !!!

poti sa il cureti cu scotchbrite, dar trb sa-ti cumperi preventiv si setul de garnituri, sa-ti iei si lichid de frana pt schimb.

 

eu ti-as recomanda sa faci operatia asta pt toate cele 4 roti si apoi sa faci si un schimb de lichid de frana....sa nu uiti sa cureti / gresezi si aerisitoarele...

 

in functie de anul de fabricatie si de uzura masinii, se poate face si o revizionare generala a etrierilor cu demontare, curatare electrochimica de rugina, acoperire galvanica de protectie, lacuire. practic etrierul devine nou.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

NU SE DA CU SMIRGHEL PE SUPRAFATA UZINATA / LUCIOASA A PISTONASULUI DE FRANA !!!

poti sa il cureti cu scotchbrite, dar trb sa-ti cumperi preventiv si setul de garnituri, sa-ti iei si lichid de frana pt schimb.

 

eu ti-as recomanda sa faci operatia asta pt toate cele 4 roti si apoi sa faci si un schimb de lichid de frana....sa nu uiti sa cureti / gresezi si aerisitoarele...

 

in functie de anul de fabricatie si de uzura masinii, se poate face si o revizionare generala a etrierilor cu demontare, curatare electrochimica de rugina, acoperire galvanica de protectie, lacuire. practic etrierul devine nou.

stie cineva unde pot sa fac treaba in zona cluj - dej?

Link to comment
Share on other sites

Poti sa le faci singur daca ai cat de cat inclinare tehnica. Garniturile sunt foarte ieftine la fel si furtunele de frana. ( cred ca in jur de 5-10 euro garniturile/ etrier , si parca 20-30 euro furtunul ) in comparatie cu cat costa un etrier nou nu e mult.

Daca demontezi etrierul poti sa scoti pistonul usor cu aer comprimat ( atentie sa nu se loveasca cu putere de partea cealalta a etrierului, ideal e sa pui o bacata de lemn intre ).

Daca suprafata pistonului nu e uniforma si prezinta rugina, etc din ce stiu trebuie alt piston, doar suprafetele foarte mici de cativa mm se curata cu jmirghel fin si doar acolo unde s-a deteriorat stratul lucios.

Schimbi garniturile , cureti bine etrierul cu peria de sarma, solventi, spray de frana . Gasesti vopsea de etriere pe toate drumurile si intr-un weekend le-ai rezolvat pe toate 4. Eventual inlocuiesti furtunele uzate.

Link to comment
Share on other sites

NU-I DE JOACA CU FRANELE !!!!

NU MAI SFATUITI COLEGII SA FOLOSEASCA SMIRGHEL PE PITOANELE ETRIERILOR !!!

ASTA PRESUPUNE INDEPARTARE DE MATERIAL, DECI PISTONUL AJUNGE SUB COTE !!!

concret, fiecare dintre voi ar trebui sfatuit doar dupa ce posteaza ceva poze cu zonele etrierului / pistoane care prezinta probleme. asa, facem doar discutii generale, de principiu, ocupam spatiu degeaba pe forum. de asta s-a ajuns sa nu mai fie loc si sa faca si up-grade, sunt atat de multe lucruri inutile scrise / stocate...

 

 

danbmw - sincer, tu ai citit ce ai scris ? lemnul, mai ales cel de esenta moale, nu este un material / produs pentru lustruit / polishat metale....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

NU-I DE JOACA CU FRANELE !!!!

NU MAI SFATUITI COLEGII SA FOLOSEASCA SMIRGHEL PE PITOANELE ETRIERILOR !!!

ASTA PRESUPUNE INDEPARTARE DE MATERIAL, DECI PISTONUL AJUNGE SUB COTE !!!

concret, fiecare dintre voi ar trebui sfatuit doar dupa ce posteaza ceva poze cu zonele etrierului / pistoane care prezinta probleme. asa, facem doar discutii generale, de principiu, ocupam spatiu degeaba pe forum. de asta s-a ajuns sa nu mai fie loc si sa faca si up-grade, sunt atat de multe lucruri inutile scrise / stocate...

 

 

danbmw - sincer, tu ai citit ce ai scris ? lemnul, mai ales cel de esenta moale, nu este un material / produs pentru lustruit / polishat metale....

asa deci in concluzie cum trebuie facut ?

se poate rectifica problema?

sau cumpar alt etrier ?cred ca asa ar fi cel mai bine.

aveti vreu n diy, poze cum a spus colegul? cum se curata pistonul

multumesc pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

catalin6 - inteleg ca esti suparat / stresat de pb asta, dar cred ca ar trb sa citesti cu atentie ce am scris. pozele....cam tu esti de rand sa le postezi...ca sa ai pe ce sa primesti sfaturile...

nu sunt deloc suparat.doar ca acum am gasit ce are masina,pistonul pe stanga ori mg ori nu si din cauza asta imi tregea stanga sau dreapta cand puneam frana la viteze mici.sau ramanea blocat si imi tregea stanga.acum stiu ca 99% asta este problema.

o sa mi cumpar garniturile si ma apuc de treaba .ma pricep la schimbat piese doar ca la pistoane nu umblesem niciodata.

eu sunt cu masina in germania si daca ma duc cu ea la service imi schimba direct etrierii.

si costa ceva 2 etrieri+manopera+lichid ma face de 400 sute lejer.

va multumesc pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.