Jump to content

Motor diesel pe benzinar


wolf

Recommended Posts

Va salut pe toti!

 

Probabil la ceea ce vreau sa fac o sa spuneti ca sunt nebun,ca nu merita,etc. Asta e problema mea! Daca cineva, care este cunoscator si vrea sa ma ajute, rog sa-mi dea cateva sfaturi tehnice sau sa ma avertizeze la ce trebuie sa ma astept referitor la ce alte modificari trebuiesc facute. Repet, numai tehnic!

 

Am un E39(523iA) din 1997 cu motor pe benzina M52B25 si transmisie automata si mai am un E39 (530dA) din 2002 ,cutie automata,lovit frontal si pe partea stanga fata(cu acte pe Spania).Vreau sa dezechipez tot ce inseamna : motor,cutie, transmisie, instalatie electrica,calculatoare,evacuare, bord,interiorul,etc si sa pun pe benzinar. Mentionez ca motorul si cutia sunt intacte.

 

Nu stiu daca trebuie :sa schimb si puntea spate, daca motorul diesel cu suportii lui se potrivesc pe sasiu in locul celui pe benzina, la fel si cutia, sau ce alte diferente care mai pot aparea ? Ca nu ma apuc sa tai sau sa sudez ceva. Daca cineva mai stie si alte lucruri care nu se potrivesc pentru aceasta mutare, rog sa ma ajute!

 

Multumesc!

 

Comentariile de gen: de ce?,cum?,cat costa?,sau nu renteaza,etc nu isi au rostul. (Dar pentru curiosi spun ca daca vand benzinarul; (care nu arata prea bine), si sa cumpar alta, ma costa mai mult!

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

NU cred ca te costa mai mult, mai bine le vinzi /dezmembrezi si pe amandoua si ti iei alta.

Pe langa ce ai mentionat tu mai trebuie si frane de exemplu, evacuarea, tot ce inseaman transmisie de la cutie pana la cardan, diferential, planetare, practic toata puntea spate. .. de pe benzianr numai ramai cu nimic. Ai idee cata manopera iti intra acolo ?

Transplant se face la ceva relativ apropiat si compatibil.. nu de la 523i la 530D .. si facelift pe deauspra..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

trb sa schimbi cam tot, are si domi dreptate cu franele si evacuarea, dar asta era de la sine, iti trb rabdare multa, timp, scule si loc, si un ap bun foto, sa faci 2-3 poze inainte la tot ce demontezi. trb schimbata si puntea spate,vezi d o intrebare la RAR, daca accepta actele de spania pt motor sau iti faci vreo factura de la un parc.

succes...si rabdare....

Link to comment
Share on other sites

vad ca discutia e inceputa si vreau sa intreb si eu ceva asemanator ca sa nu mai fac un topic

 

am 520d 2001 manual si m-am gandit sa-l vand sa-mi cumpar 2.5d sau 3.0d, dar parca as vrea sa-i fac transplant cu un 3.0d automat (cumpar una si o dez dupa ce termin eu)

 

e realizabila treaba?

 

merita?

 

cam ce probleme mai intampin in afara de: pus motor, cutie, transmisie, pod pedalier,calculator motor si cutie

Link to comment
Share on other sites

daca noul motor e mai puternic cu pana in 40% fata de vechiul mtor, omologarea e ceva mai facila.

Dar oricum costa mult, trebuie sa fie cineva priceput la partea electrica mai ales..

Masina e pe bulgaria iar trecerea pe diesel e mai simpla acolo. M-am interesat si nu costa foarte mult. Nu asta e problema , totul se rezuma la partea tehnica. Cred ca o sa renunt la idee ,o sa dezmembrez masinile si imi iau alta.Atat ca e mai greu de vandut piese pe vremurile astea si imi ia timp pana scot banii din ele ca sa-mi cumpar alta masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.