Jump to content

Temperatura apa


zarza

Recommended Posts

Nu se incalzeste suficient . Ajunge undeva la 60-70 grade , doar dc merg mai sportiv creste undeva la 80 gr iar daca merg din nou normal scade la 60 ( pe acolo ) . Am schimbat termostatul cu unul de la dezmembrari si face la fel . Mentionez ca am un e39 525d manual din 2001 si nu am termostat egr . Serial Number: GW61999 . Sa fie si cel de la dezmembrari defect ? La cate grade trebuie sa stea temperatura antigelului ? Edited by zarza
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare tuturor,

 

am sa incep prin a va povesti un pic cele intamplate de mine si as dori niste pareri cat mai la obiect,

dupa 2 ore de mers printr-un trafic infernal m-am gandit sa verific temperatura la motor, am intrat in calc masinii, e60 din 2007 523i, si acolo am gasit o temperatura de 116 grade(nu am avut nici un bec aprins in bord). Acest lucru m-a cam speriat si am dat drumul repede la caldura si am domolit temperatura pe la 95 de grade. A doua zi am fost BMW sa le explic ce si cum si mi-au facut programare pt astazi. Tocmai le-am dus masina la mesteri si am si discutat un pic cu ei despre problema mea si au spus ca e normal si ca nu e nici o problema dar o sa verifice si ei, mi-au mai spus ca la modelele astea mai noi fara indicator in bord temperatura ar fi mai mare din cauza circuitului...

 

Acuma as vrea sa aflu si de la cei de pe acest forum ce parere aveti despre temperatura asta, mentionez ca dupa aia am stat cu ochii pe temperatura si in mod de condus normal, cam dupa jumatate de ora temperatura ajungea pe la 100 de grade +/- 5.

Link to comment
Share on other sites

la masina ta nu e un termostat propriuzis, mecanic, care se deschide sa zicem la 92 de grade..(dau si eu un exemplu) ci el e comandat de ECU in functie de cum il taie pe el capul. se uita si el la om poate.. :) .. (glumesc) . . dar tine cont de viteza, de regim, tempraturi diverse.. naiba stie..

Pe alocuri poti atinge temperaturi mari , dar daca el zice ca e ok e ok. ...

Mergi la un tester sa vezi daca ai ceva erori si senzorii sunt ok, asta pentru linistea ta, dar variatii marisoare la motoare moderne nu e ceva nemaintalnit.. e un "feature" ...

Link to comment
Share on other sites

la diesel variatiile si temperatura de functionare sunt mai mici in general, datorita eficientei intriseci si a faptului ca si ele acum au blocuri moderne din tot felul de aliaje de aluminiu etc..

Nu stiu daca ai observat, la unele chiar au o izolatie cat china pe capota sa il il ajute sa ajunga la temperatura optima mai repede, multe din ele iarna chiar se racesc complet la relanti daca stau mai mult.. cum e cazul la golf 1.9 TDI de exemplu..

 

 

daca stai cu ochii in meniul ala si pe consumul instant o sa te imbolnavesti singur.. vezi-ti de treaba si bucurate de masina.. :) iti zice ea daca ai probleme.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cat priveste consumul sunt f multumit, aici nu ma plang :thumbsup: , faza asta cu temperatura ma panicase un pic, dar incepe incet incet sa treaca, si as fi vrut sa mai aud si de la altii cu acelasi motor niste temperaturi la motoarele lor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.