Jump to content

masina de tranzitie :)


mik15

Recommended Posts

pana acum am schimbat uleiul si filtrele, i-am facut o curatare la motor si exterior cu aburi iar in weekend urmeaza, daca am timp, detailing-ul interiorului iar mai incolo va urma un polish profi exterior, dar mai intai as vrea sa revopsesc bara fata pentru ca mai are zgarieturi in partea de jos din cauza bordurilor si prgaurile. Mi s-a parut foarte eficienta curatarea cu aburi, scoate mai toate impuritatile de pe vopsea si jante iar la motor chiar e foarte buna, fara jet de apa, au dat un pic la inceput cu o solutie probabil pentru degresare si apoi aburi iar la sfarsit un polish, ca pret foarte rezonabil, cam 120RON, o sa ii fac in fiecare luna una din asta. O sa atasez si niste poze cu inainte si dupa. Usor, usor o aduc pe calea cea buna :), sper sa am timp astazi sa ii schimb stopurile de pe spate cu cele OEM, astea care sunt acum, smoked, nu imi plac deloc. Cam atat pentru moment :).
Link to comment
Share on other sites

...am mai schimbat azi stopurile cu cele OEM cu semnal alb, fostul proprietar pusese unele smoked dar le-a pastrat si pe cele originale si mi le-a dat...cred ca sambata ii schimb bucsele de confort de la bratele de pe fata, am auzit azi un zgomot de la ele la trecerea peste un speed bump.

 

masinile diesel aici sunt extrem de rare, ma refer la tursime, in rest sunt, insa turismele cred ca le numeri pe degetele de la mana, unul din motive evident este pretul benzinei iar un al doilea ar fi proasta calitate a combustibilului diesel. Cei de la Audi au vrut sa testeze aici modelul care a concurat la Le Mans si dupa vreo cateva zile s-a defectat din cauza motorinei. Ar mai fi si lipsa pieselor de schimb, a nepriceperii mecanicilor care in cea mai mare parte sunt indieni si sunt vai de capul lor de nepregatiti, sunt varza, sunt cu mult sub ce este la noi la nivel de pregatire pentru ca tehinca/aparatura au suficienta.

 

Rog un moderator, daca se poate, sa schimbe titlul in ''2001 BMW 330i M-pack'', multumesc!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

a fost weekend-ul dedicat masinii, aproape in totalitate...am desfacut farurile si le-am curatat, arata mult mai bine acum insa cel din dreapta e usor ingalbenit deci cred ca o sa schimb sticlele, am dat bandourile de pe bari jos si le-am curatat si polishat iar ieri am schimbat bucsele fata, protectiile de la bieletele de directie, elicea de la ventilatorul de racire si carcasa acestuia, ornamentul de la baza parbrizului intrucat era crapat din cauza soarelui si am refacut geometria rotilor, toate piesele folosite au fost doar originale, preturi foarte bune in comparatie cu ceea ce este la noi, tax free country :). Urmeaza sa mai schimb protectia de plastic de la roata fata stanga, cea mica, nu era in stock, sper sa vina in cateva zile si opritorul de la usa mea pentru ca mi-a scapat prea tare si s-a rupt, banuiesc ca oricum era copt si atunci s-a gasit sa cedeze, inca nu stiu sigur daca sa vopsesc sa nu bara fata si capota, mai au zgarieturi si ciupituri, cred ca as face mai intai un polsih sa vad cum arata si apoi...ma mai gandesc. Uitandu-ma pe sub masina cand era pe elevator am fost placut surprins sa vad ca nu are scurgeri de ulei de la motor/cutie/diferential, evacuarea arata foarte bine, amortizoarele(cred ca si arcurile) sunt noi, discurile si palcutele la fel...totusi, trebuia sa existe :angry:, am observat ca pe la caseta de directie se prelinge lichid, putin ce-i drept dar se prelinge, si asta nu imi da pace, din cate am mai citit pe aici pe forum se poate recodintiona mi-e teama ca daca iau second e cam riscant, mai degraba iau noua pe producator. Va urma un detailing interior, era programat de la inceput dar am vrut mai intai sa vad mecanica rezolvata.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.