Jump to content

Accident grav E 60 pe Sos Antiaeriana


E L S

Recommended Posts

astia de la adevarul cred ca s-au lovit la cap....super stire despre nimic...la 7 dim...pt adevarul de seara...

 

lumea asta care-si tot ia logan ar trb sa mai citeasca si d'astea....

 

 

plus ca, daca nu se precizeaza clar de catre B.P.R. daca soferul BMW a fost autorul accidentului, nu inteleg rostul "injectiei" cu limuzina si 19 ani.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca pe langa faptul ca probabil BMW-ul avea viteza excesiva, mai grav e faptul ca cei din Logan ar fi supravietuit daca purtau centuri. Eu mi-as dori ca politia sa poata angaja experti care sa certifice probabilitatea mare ca cei decedati sa fi fost in viata daca purtau centuri si in instanta sa se tina cont de asta la incadrarea faptei. Pe scurt, daca se poate dovedi ca purtand centuri erau sanse sa nu fie decedati, sa nu fie omor din culpa.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jegoşii ăia care cică erau proprietarii E60-ului chiar n-au pic de bun simţ.

 

Deşi au murit 2 oameni, ei făceau pe şmecherii cu poliţistul de la rutieră, vroiau talonul urgent. De ce? Că aşa ziceau ei.

 

Trec des prin zona aia, e foarte uşor să faci accident dacă vii cu viteză, doar un dobitoc vine cu viteză acolo, chiar înainte de intersecţie.

 

Acolo au staţie şi maxi taxi-uri, sunt maşini parcate pe ambele părţi, de multe ori se bagă pe contrasens maxi taxi-urile sau alte maşini care vor să depăsească troleibuzele oprite în staţie, e o zonă cu risc mare de accident.

Zona se numeşte "Bariera".

 

N-am idee dacă cei din Logan au purtat centuri sau nu, însă oricum Loganul mi se pare o maşină care stă foarte prost la capitolul siguranţă, e cam la nivel de E36.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Romulus - tu zici tare bine, ar trb la SMURD sa fie unul cu o camera, sa ia cadre cat mai bune si multe in spatele celor care fac treaba de salvare, asa vezi sigur daca erau in centuri sau nu. ai ramane mirat ce replici dau cei d la rutiera cand le vii cu vreun probatoriu foto la o tamponare (care ii forteaza sa schimbe evaluarea / incadrarea lor initiala ).

doar initiativa privata poate sa faca ceva, alfel, toate functioneaza pe principiul "merge si asa".

 

Ciupanezu - sincer, un E36 e mult deasupra, loganul e super prost la materiale intai de toate, nu mai zic de coaja facuta la super economie.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu - sincer, un E36 e mult deasupra, loganul e super prost la materiale intai de toate, nu mai zic de coaja facuta la super economie.

 

Nu cred.

 

E36 stĂŁ foarte prost la capitolul ĂŁsta, n-are rost sĂŁ negĂŁm realitatea.

 

Are o scuzĂŁ, Âşi anume faptul cĂŁ e o maÂşinĂŁ de generaĂžie mult mai veche, ĂŽnsĂŁ Logan-ul clar nu este la nivel de 2011 la siguranĂža pasagerilor.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred.

 

E36 stĂŁ foarte prost la capitolul ĂŁsta, n-are rost sĂŁ negĂŁm realitatea.

 

Are o scuzĂŁ, Âşi anume faptul cĂŁ e o maÂşinĂŁ de generaĂžie mult mai veche, ĂŽnsĂŁ Logan-ul clar nu este la nivel de 2011 la siguranĂža pasagerilor.

 

crede-ma ca am avut destul strambe sub ochi, nu-i E36 vreo spuma, dar logan, mai ales cum zici si tu, pt anul ei de fabricatie, e o tarlie....la E36 n-ai sa-i rupi manual usa din sudurile de pe stalp, la logan se poate...

Link to comment
Share on other sites

Da, ĂŽn comparaĂžie cu anul de fabricaĂžie, clar Loganul este sub limita bunului simĂž.

De fapt eu vĂŁd Loganul ca un coteĂž pe roĂži.

 

ĂnsĂŁ E36 e o maÂşinĂŁ foarte nesigurĂŁ, E34 e din aceeaÂşi generaĂžie, ĂŽnsĂŁ pare mult mai ok.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce ziceti ca e asa de rau loganu'

Eu am facut un accident la viteza mare cu loganu .... si nu am patit nimic un pic mam taiat la mana (superficial)adevarat aveam centura .... dar masina a ramas intreaga cu toate ca lovit un stalp cu partea dreapta a masinii (lateral)

 

Bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

vlad1989 - ok. retry.

bine hai sa va povestesc accidentu pe larg ......

 

Aveam 19 si 4 zile , pe permis nu era inca uscata cerneala ; dar eu BATMAN ..... era 2 ianuarie deci era putin frig am trecut un pod mare care era perfect uscat cu o viteza de pe peste 100 km/h , la baza podului e o mica curba , ehh in acea curba am prins un petec de gheata moment in care masina a intrat in derapaj evident ca nu aveam cum sa o redresez ... am intrat prima data intrun stalp de metal subtire pe care l-am culacat instantaneu ( l-am lovit frontal dar nici un airbag nu a sarit )dupa care mam izbit de un stalp gros gen dinala de inalta tensiune ....

Acum ma gandesc si eu sa zic ca aveam 120 km/h in momentul in care am derapat dar in momentul impactului cu stalpu nu stiu cat sa zic ca am avut ....

Eh in concluzie masina ca fier ma refer aici ( structura de rezistenta ) a ramas spre surprindera mea intreaga , la asta ma refer eu ca loganu nu stau rau .

 

 

Nici nu are sa mai zic ca ade atunci conduc mai preventiv ..

 

Bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.