Jump to content

Accident grav E 60 pe Sos Antiaeriana


E L S

Recommended Posts

Nu la asta ma refer ci la faptul ca odata muscat asa rau de un bmw sper ca nu va fi niciodata un fan. Poate cumpara alta marca, nu toti suntem facuti pentru BMW...

 

Si daca se 'sperie' de bmw si isi ia un passat cu care mai omoara 3 insi care e diferenta? :twoup:

Maimutele astea ar trebui ascunse vreo 20 de ani, sa aiba timp sa reflecteze..

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste! Adevarul e ca aproape numai cretini la volanulul BMW-ului! Bineinteles, persoanele de fata se exclud, da'da-o-n ma-sa de treaba!

 

Numai anul asta la C-ta a facut unu' cu un BMW praf un taximetrist nevinovat, omorandu-l, apoi altu' baut si fara permis s-a facut praf, intrand in pamant si el si pasagerul din dreapta si a mai internat si pe altii nevinovati la spital.

 

Altu' s-a rasturnat pe pod tot in C-ta, bine ca nu a si sarit pe calea ferata, bineinteles, tot din cauza vitezei excesive.

 

Altu' la Malu' cu Flori in apropiere de Campulung, la fel, viteza excesiva, polei, extrem de multe curbe, carosabil plin de gropi si denivelari, stalpi, mort. Era sofer profesionist omu'. Se credea regele soselelor. :bashwall:

 

Altii prin Dolj vreo 3 s-au facut praf in 3 accidente diferite, din fericire daca pot spune asa, doar unu' a murit.

 

Ala cu 6-le ala a facut praf 10 masini, plus ca a mai bagat si pe cineva in spital.

 

Asta cu E60-ul asta a bagat o familie in pamant fara sa aibe saracii nicio vina, doar ca s-au aflat in fata prostului, saracii...

 

Da-o-n ma-sa, ca mai au dreptate si ceilalti soferi cand se uita urat la tine doar pentru ca urci intr-un BMW. Daca mai esti si tanar, esti stigmatizat din start... :bashwall:

 

Nu mai zic ce manevrei de idioti am putut sa vad la alti soferi de BMW, sper sa nu fie membri BMWClub... <_<

 

Astia care fac nenorocirile astea nu pot fi decat d-aia din categoria: "nu ai 100 de cilindri in linie, nu ai BMW", "nu ai enspe mii de cai putere, ai o rusine de BMW", "un BMW nu are valoare si nu merita decat daca prinde sute in nu stiu cate secunde", "BMW-ul incepe de la 2000 de cmc incolo"{ si alte astfel de cretinisme... :bashwall:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

In primul rand soseaua Antiaeriana chiar daca a fost asfaltata anul trecut, acum sjmecherii de la Gaze au venit si au dat iarasi gauri (vreo 6-7) si le-au astupat cu pietris sau pietre de pavaj, iar seara abia le poti vedea! Asa ca as vrea sa le transmit pe aceasta ale numai "urari de bine" celor de la GDF ...

 

In al doilea rand ma bucur sa vad cat de sigur este un E60...totusi CENTURA ITI SALVEAZA VIATA! Cuplul acela ar fi avut o sansa mare sa supravietuiasca daca aveau centurile puse!

Link to comment
Share on other sites

"Eu cred ca pe langa faptul ca probabil BMW-ul avea viteza excesiva, mai grav e faptul ca cei din Logan ar fi supravietuit daca purtau centuri. Eu mi-as dori ca politia sa poata angaja experti care sa certifice probabilitatea mare ca cei decedati sa fi fost in viata daca purtau centuri si in instanta sa se tina cont de asta la incadrarea faptei. Pe scurt, daca se poate dovedi ca purtand centuri erau sanse sa nu fie decedati, sa nu fie omor din culpa. "

 

Spunea cineva mai sus cum ca mai grav ar fi faptul ca cei din Logan ar fi supravietuit daca purtau centuri. Din asta inteleg ca-i mai putin grav sa mergi prin oras cu 150 sau cat avea ala, decat sa mergi cu 50 fara centura. Poate am inteles eu gresit.

 

Adica hai sa-i acuzam in instanta pe "nenorocitii" aia ca n-aveau centuri, ca altii "imaculati" sa poata merge linistiti des cu 150 prin oras, siguri ca toata lumea are centurile puse si, astfel, fapta lor n-ar mai fi omor din culpa ci vatamare corporala grava eventual :)

 

Tot astfel, s-ar crea un precedent judiciar si ar beneficia si alti idioti/drogati care merg cu 150 prin oras, de decizia primei instante care ar fi schimbat dintr-un asemenea motiv, incadrarea faptei ...

 

Huh...

Link to comment
Share on other sites

In aceeasi nota (ca uitasem sa zic :) ), daca s-ar dovedi si faptul ca soferul Logan-ului n-avea luminile aprinse, ar trebui sa i se mai scada cel putin un an din pedeapsa soferului vinovat, celui cu BMW-ul :)

 

Una peste alta, Logan-ul a rezistat foarte bine si-s de acord ca daca aveau centuri, poate aveau mai multe sanse, dar in niciun caz asta n-ar trebui sa scada gravitatea faptei :) Doar parerea mea, proasta sau super proasta :)

Link to comment
Share on other sites

Chiar credeti ca avea 150 ? Ma faceti sa cred ca nu a-ti fost niciodata prin preajma acestei viteze (fie oras sau dn , nu sariti cu gura , nici eu nu am mers cu atata prin orase sau localitati) de o spuneti asa usor , daca ar fi avut 150 dezintegra loganul , il punea pe trotuar si cel din e60 cu siguranta nu scapa , se facea praf pana dupa usa soferului .

 

Nu spun ca daca nu avea 150 este curat , asta niciodata , dar nu mai sariti la viteze veironice .

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

"Chiar credeti ca avea 150 ? Ma faceti sa cred ca nu a-ti fost niciodata prin preajma acestei viteze (fie oras sau dn , nu sariti cu gura , nici eu nu am mers cu atata prin orase sau localitati) de o spuneti asa usor , daca ar fi avut 150 dezintegra loganul , il punea pe trotuar si cel din e60 cu siguranta nu scapa , se facea praf pana dupa usa soferului .

 

Nu spun ca daca nu avea 150 este curat , asta niciodata , dar nu mai sariti la viteze veironice . "

 

 

N-ai facut referire la mine (sau cel putin nu in mod direct :)), dar totusi tinand cont de viteza mentionata, 150, cat am zis eu, ma simt nevoit sa raspund. Sincer, asa am zis si eu, ca n-avea cum sa aiba 170 ala cu BMW-ul, cum sustineau unii. Dar, si 150 daca a avut, ambele masini au rezistat fff bine. Desi vorba ta, ar fi iesit mai rau cred. Cred insa totusi ca avea cel putin 120. Cred.

 

Eu am ales 150 asa ca viteza de referinta pentru maniaci care-i mai dau.

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Ati ramane suprinsi sa vedeti doua masini, lovite similar, una cu 40 km/h si una cu 60 km/h cum arata. De aia cateodata uitam de siguranta, pentru ca la 80 km/h nu e chiar asa de rau. Dar veti ramane surprinsi de cum se poate muri la viteze relativ mici si ce distructive sunt, mai ales cand nu ai centura.
Link to comment
Share on other sites

 

Spunea cineva mai sus cum ca mai grav ar fi faptul ca cei din Logan ar fi supravietuit daca purtau centuri. Din asta inteleg ca-i mai putin grav sa mergi prin oras cu 150 sau cat avea ala, decat sa mergi cu 50 fara centura. Poate am inteles eu gresit.

 

E gresit in ambele cazuri, nu? Doar ca intr-adevar, e mai periculos si pt tine si pentru ceilalti sa mergi cu 150 decat cu 50 fara centura. Pana aici e bine si logic.

 

 

 

Adica hai sa-i acuzam in instanta pe "nenorocitii" aia ca n-aveau centuri, ca altii "imaculati" sa poata merge linistiti des cu 150 prin oras, siguri ca toata lumea are centurile puse si, astfel, fapta lor n-ar mai fi omor din culpa ci vatamare corporala grava eventual :)

 

Huh? Cum ai facut saltul asta in logica? Nu acuzi pe nimeni. Omorul tot omor ramane, stai linistit. Daca tipi la un batran si face infarct si moare esti vinovat de omor, chiar daca nu-i vina ta ca mosu "nu stia de gluma" si ca avea inima slaba.

 

 

 

 

 

Tot astfel, s-ar crea un precedent judiciar si ar beneficia si alti idioti/drogati care merg cu 150 prin oras, de decizia primei instante care ar fi schimbat dintr-un asemenea motiv, incadrarea faptei .

 

In Romania nu se tine cont de precedentul judiciar ca in State. Te-ai uitat prea mult la filme.

 

 

 

 

Chiar credeti ca avea 150 ? Ma faceti sa cred ca nu a-ti fost niciodata prin preajma acestei viteze (fie oras sau dn , nu sariti cu gura , nici eu nu am mers cu atata prin orase sau localitati) de o spuneti asa usor , daca ar fi avut 150 dezintegra loganul , il punea pe trotuar si cel din e60 cu siguranta nu scapa , se facea praf pana dupa usa soferului .

 

Nu spun ca daca nu avea 150 este curat , asta niciodata , dar nu mai sariti la viteze veironice .

 

De acord. Am mers cu viteza asta prin oras (adica doar am atins-o ca de mers constant n-ai cum) pe un drum lat, liber, foarte neted si nu e deloc asa lejer. Cum spune robotzelul ala, "te c*ci pe tine cu stropi". De unde drumul e foarte neted, la viteza aia se simte mult mai instabil, nu-ti vine sa mergi aproape de bordura asa ca te indepartezi spre centrul drumului, pe contrasens ca sa ai spatiu de manevra si totul trece pe langa tine foaaaaaarte repede. Distanta de franare e imensa, mult mai mare decat iti dai seama initial si ajungi la 20-30 metri de intersectie si trebuie sa te uiti la vitezometru sa realizezi ca inca mergi cu 60 pe ora si inca mai trebuie sa franezi, ba chiar destul de tare.

 

Si nu in ultimul rand, iti trebuie o masina destul de puternica sa ajungi la vitezele alea in oras. Eu cu 2.5-ul merg cred ca aproape un Km pana ajung la 150... si asta cu schimbat vitezele gen Fast & Furious. Nu zic ca nu se poate, sunt si strazi, bulevarde mai lungi unde poti sa prinzi viteza asta, insa e si mai mult trafic, sunt gropi, denivelari, etc.

 

Uitati-va cum se deformeaza masinile la viteze mai mici de atat:

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce o tot dati intr-una cu centurile de siguranta... :wacko: In accidentul asta luat in particular, nu stiu ce puteau face centurile de siguranta pentru cei din Logan. Soferul Loganului ava gatul rupt in urma impactului, drept urmare acelasi gat rupt l-ar fi avut si daca purta centura, poate chiar si-l rupea mai repede.

 

Indiferent daca purtau centurile de siguranta sau nu, sanse nu aveau, cel putin soferul Loganului.

 

Spunea cineva mai sus, parca Romulus, ca ar trebui sa se tina cont in stabilirea cuantumului pedepsei soferului vinovat in sensul de diminuare, si de faptul ca ceilalti din Logan nu purtau centurile, dar acest fapt nu are nicio relevanta in analiza infractiuni.

 

Soferul BMW-ului va fi acuzat sub aspectul savarsirii infractiunii de "ucidere din culpa", retinandu-se si agravanta prevazuta la ultimul aliniat din textul art. 178 C.penal intrucat in urma accidentului au rezultat doi morti, astfel ca la cuantumul pedepsei stabilite se va adauga inca un spor de pana la 3 ani.

 

Revenind acum la ce spunea Romulus, trebuie mentionat ca in analiza oricarei infractiuni trebuie stabilita legatura de cauzalitate, adica acea relatie ca de la cauza la efect intre elementul material sub forma actiunii, inactiunii voluntare, constiente a faptuitorului si urmarea imediata prevazuta de norma de incriminare.

 

In legislatia penala din Romania aceasta legatura de cauzalitate se stabileste pe baza teoriei sine qua non, care sustine ca are caracter cauzal oricare dintre actiunile umane care evaluate ex post, constituie una dintre conditiile indispensabile producerii rezultatului, iar o conditie este necesara cand, eliminata mintal din procesul cauzal, rezultatul nu s-ar fi putut produce.

 

Mai pe intelesul tuturor, raportat la accidentul respectiv, daca elminam mintal cauza, adica faptul ca soferul BMW-ului a condus imprudent, a incalcat o serie de prevederi legale ale circulatiei pe un sector de drum ca acela etc., atunci efectul, adica accidentul, nu s-ar mai fi produs, iar cei doi oameni din Logan, nevinovati fiind, nu si-ar mai fi pierdut viata, indiferent ca aveau sau nu aveau ei centurile puse.

 

Pe cale de consecinta, ceea ce spuea Romulus cu reducerea pedepsei soferului vinovat pentru ca cei din Logan nu purtau centura, nu are nicio aplicabilitate logica si/sau legala, cu atat mai mult cu cat nu vorbim de un banal accident rutier dintr-o simpla neatentie, ci vorbim de un grav accident de circulatie cauzat de o serie de incalcari ale legislatiei in domeniu.

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste! Adevarul e ca aproape numai cretini la volanulul BMW-ului! Bineinteles, persoanele de fata se exclud, da'da-o-n ma-sa de treaba!

 

Numai anul asta la C-ta a facut unu' cu un BMW praf un taximetrist nevinovat, omorandu-l, apoi altu' baut si fara permis s-a facut praf, intrand in pamant si el si pasagerul din dreapta si a mai internat si pe altii nevinovati la spital.

 

Altu' s-a rasturnat pe pod tot in C-ta, bine ca nu a si sarit pe calea ferata, bineinteles, tot din cauza vitezei excesive.

 

Altu' la Malu' cu Flori in apropiere de Campulung, la fel, viteza excesiva, polei, extrem de multe curbe, carosabil plin de gropi si denivelari, stalpi, mort. Era sofer profesionist omu'. Se credea regele soselelor. :bashwall:

 

Altii prin Dolj vreo 3 s-au facut praf in 3 accidente diferite, din fericire daca pot spune asa, doar unu' a murit.

 

Ala cu 6-le ala a facut praf 10 masini, plus ca a mai bagat si pe cineva in spital.

 

Asta cu E60-ul asta a bagat o familie in pamant fara sa aibe saracii nicio vina, doar ca s-au aflat in fata prostului, saracii...

 

Da-o-n ma-sa, ca mai au dreptate si ceilalti soferi cand se uita urat la tine doar pentru ca urci intr-un BMW. Daca mai esti si tanar, esti stigmatizat din start... :bashwall:

 

Nu mai zic ce manevrei de idioti am putut sa vad la alti soferi de BMW, sper sa nu fie membri BMWClub... <_<

 

Astia care fac nenorocirile astea nu pot fi decat d-aia din categoria: "nu ai 100 de cilindri in linie, nu ai BMW", "nu ai enspe mii de cai putere, ai o rusine de BMW", "un BMW nu are valoare si nu merita decat daca prinde sute in nu stiu cate secunde", "BMW-ul incepe de la 2000 de cmc incolo"{ si alte astfel de cretinisme... :bashwall:

 

 

calitatea posesorilor de bemveu din Romania se vede si in calitatea discutiilor de pe acest forum (de curiozitate, intrati pe la forumurile Merc si Audi, si veti putea cu usurinta diferenta)...

Link to comment
Share on other sites

"Spunea cineva mai sus, parca Romulus, ca ar trebui sa se tina cont in stabilirea cuantumului pedepsei soferului vinovat in sensul de diminuare, si de faptul ca ceilalti din Logan nu purtau centurile, dar acest fapt nu are nicio relevanta in analiza infractiuni".

 

Bobo, m-ai spart (is necajit, am treaba si mataluta scrii d-astea pi forum, cu "teoria sine qua non", stiind ca n-am cum, n-am cum sa nu reactionez :poke: )

 

Culmea, si fara sa stea in prima banca la facultatea de drept sau sa copieze din tratatu' lu' Mitrache, Romulus are dreptate. O "dreptate" principiala (cateodata admisa si-n practica) pe care, paradoxal, chiar si mataluta o recunosti cand scrii ca analiza oricarei infractiuni trebuie stabilita legatura de cauzalitate

 

Uof, da' la seminarii de ce n-ati pus intrebari?

 

Teoria lu' peste prajit, teoria sine qua-non (WTF), pai tu, daca ajungi procuror sau judecator, incepi sa-ti tai venele in maxim doua luni si daca ajungi avocat bagi lumea la parnaie, ca inca n-ai invatat sa ai un SCOP si sa vezi ce MIJLOACE iti trebuie sa-l atingi. Lucru care implica, my dear Watson, ANALIZA, analiza pe care-o poti face NUMAI DUPA CE STII CU CE SE MANANCA PAINEA ASTA AMARA.

 

Fiecare cu imposibilitatile lui. Apropo, am cunoscut la altcineva (eu nu-s de profesie, dar am prieteni) odata o speta cu vreo 2 decedati si 3 vatamati grav (pasageri) si soferul a scapat fara sa fie trimis in judecata. Pe bune. Caz clasic, curba in ac de par, ditamai groapa pe sens de mers si zburat in decor (copac). Zi-mi, sine qua non, cum naiba de s-a ajuns la solutia aia ca, in teoria ta sine qua non sol omnibus lucet mens sana in corpore sano nu se poate.

 

Pfoai, ce naspa e sa muncesti, uitasem.

Link to comment
Share on other sites

calitatea posesorilor de bemveu din Romania se vede si in calitatea discutiilor de pe acest forum (de curiozitate, intrati pe la forumurile Merc si Audi, si veti putea cu usurinta diferenta)...

Da, foarte probabil. Nu o data am vazut pe forum cum esti tratat de anumiti "zmei" care te desconsidera din start ca nu ai "6 in linie", nu ai minim 2500 cmc, etc. "Haha, ai 4 cilindri si te bagi si tu-n seama!", "Haha, ai o rusine de BMW!", "Haha, ala e BMW doar prin prisma siglei de pe capota", si multe alte asftel de cretinisme... :shok:

Link to comment
Share on other sites

pai asta cu "minim' si 6 in linie cam asa este. nu fac comentarii cu privire la felul in care s-ar fi spus asta (desi eu stiu ca, in general, s-a vorbit politicos cu privire la acest aspect, chiar citisem un topic in care se explicau foarte misto niste lucruri, legat de motoare, principii de functionare, vibratii, etc). pana la urma,un bmw si dizal si cu 4 cilindri o fi mai frumos la interior, ca ne place, poate e interesant ca trage/impinge :) spatele, dar nu-i mare sfaraiala fata de concurenta cu tractiune fata si motorizari de puteri identice. pana la urma, o masina asa zis mai "sportiva" are nevoie si de ecva putere, nu numai de-o eblema pe capota. e ca si cum repede repede te-ai bucura ca ai porsche, desi e dizal. pentru ce?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@filon: Pe Antiaeriană poţi prinde 150 km/h fără probleme cu un E60 525d sau 530d.

 

Doamne fereste! Adevarul e ca aproape numai cretini la volanulul BMW-ului! Bineinteles, persoanele de fata se exclud, da'da-o-n ma-sa de treaba!

 

Astia care fac nenorocirile astea nu pot fi decat d-aia din categoria: "nu ai 100 de cilindri in linie, nu ai BMW", "nu ai enspe mii de cai putere, ai o rusine de BMW", "un BMW nu are valoare si nu merita decat daca prinde sute in nu stiu cate secunde", "BMW-ul incepe de la 2000 de cmc incolo"{ si alte astfel de cretinisme... :bashwall:

 

Din păcate, eşti o victimă a manipulării presei.

Ai văzut multe accidente la TV în care au fost implicate BMW-uri.

Aceste accidente au fost mediatizate pentru că sunt senzaţionale pentru oamenii de rând care nu-şi permit aşa ceva şi astfel au o satisfacţie când văd un astfel de accident pentru că pot arunca cu pietre în posesorii unor maşini pe care ei nu şi le permit.

Dacă erau două Logan-uri, ştirea probabil că nici nu ajungea la TV.

Ca o paranteză, că tot trec prin zona aia de 5-6 ori pe săptămână dacă nu zilnic, în intersecţia aflată la doar 50 metri de locul accidentului au loc 2-3 accidente zilnic pe fondul neacordării priorităţii.

Însă dacă sunt maşini normale, nu le bagă nimeni în seamă, şi uneori au fost şi cu morţi.

Dacă nu sunt ştiri cu "bolizi", nu prea ajung pe sticlă.

 

Aici iar e o idee preconcepută.

În general, cei care au maşini puternice au şi ceva habar de dinamica maşinii, nu sunt cei care vor doar să fie văzuţi la volanul unei maşini premium ci sunt cei care au şi o oarecare pasiune pentru condus.

N-am un sondaj, pot dooar să-mi dau cu părerea, însă cu siguranţă au fost implicate în accidente grave mult mai multe BMW-uri cu motorizări mici decât cu motorizări mari.

Motivele sunt evidente, însă le enumăr:

- puştii teribilişti nu-şi permit motorizări mari, încep cu un 316 sau un 318, maxim un 520i.

- maşinile cu motorizări mai mici au, în cele mai multe cazuri, suspensii mai moi, sisteme de frânare mai puţin eficiente, iar acestea cântăresc enorm în situaţii limită.

 

Generalizările sunt de evitat.

Edited by Ciupanezu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@ ihearto

 

Pfoai... I've been waiting for you, ihearto! :suicide: O sa cred ca ma vanezi, desi nu ma deranjeaza. Chiar imi place... :banghead:

 

Ti-am mai spus si iti repet, nu sunt un doctrinar, ca atare nu sunt mai catolic decat Papa. Stiu sa imi recunosc limitele, iar deocamdata nu voi putea revolutiona eu sistemul juridic din Romania. Drept urmare respect ceea ce au statuat altii in "n" tratate dupa zeci de anii studii intense si se aplica, ca regula general valabila, cel putin in zilele noastre, cu atat mai mult cu cat ma raliez opiniei lor intrucat mi se pare foarte bine justificata si intemeiata.

 

Noi aici nu vorbim de dreptate "principiala". Raporat strict la aceasta speta, legatura de cauzalitate este extrem de simpla si de evidenta: daca acel cretinel din spatele volanului de BMW nu conducea ca berbecul cu o viteza de cel putin doua ori mai mare decat cea admisa, pe un sector de drum foarte aglomerat in oras, la o ora de varf, ora 7 dimineata cand toata lumea merge la munca, nu pierdea controlul volanului si nu baga in pamant doi oameni nevinovati.

 

De acord ca si cei din Logan ar fi trebuit sa poarte centura de siguranta, dar asta nu are nicio relevanta in stabilirea legaturii de cauzalitate pe care zic eu ca am explicat-o pe intelesul tuturor.

 

La cum pui tu problema, inseamna ca daca unul il impusca mortal pe altul, trebuie sa ii scad din pedeapsa criminalului pectru ca nu purta victima vesta antiglont, ca daca purta avea mai mari sanse sa scape cu viata. Pai dracu' te-a pus sa-l impusti p-ala? Dracu' l-a pus pe idiot sa conduca precum berbecu' in acele conditii?

 

Nu inteleg unde am gresit si cu ce? Ce este gresit in ce am spus eu anterior? Lumineaza-ma!

 

Legat de speta ta cu cel care a scapat fara a fi trimis in judecata dupa ce a omorat 2 oameni si a bagat alti 3 in spital, din ce am inteles de la tine, soferul a pierdut controlul volanului din cauza unei gropi in asfalt pe care nu a putut sa o evite, cum de altfel, cel mai probabil, nu avea nici cum sa o prevada. Daca soferul conducea respectand regulile de circulatie, inclusiv viteza de deplaare, rezulta ca accidentul nu s-a produs datorita culpei sale. Pur si simplu nu poate fi vorba de culpa simpla si cu atat mai putin de culpa cu prevedere. De aceea a scapat soferul fara a fi trimis in judecata. Nu ma surprinde deloc si mi se pare firesc. In acest caz as trage la raspundere adiministratorul drumului.

 

Pe cand in cazul nostru cu accidentul din Bucuresti, soferul BMW-ului putea si trebuia sa prevada rezultatul faptei sale in cazul in care nu l-a prevazut, iar in cazul in care l-a prevazut, atunci trebuia sa-l accepte intrucat la ce te poti astepta cand circului ca idiotul cu o astfel de viteza intr-un oras atat de aglomerat si plin de gropi precum Bucurestiul si la ora de varf? :hang:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

@filon: Pe AntiaerianĂŁ poĂži prinde 150 km/h fĂŁrĂŁ probleme cu un E60 525d sau 530d.

Da, am zis ca e foarte posibil, dar nu prea ok. E viteza prea mare pentru oras totusi. M-am uitat pe google maps si vad ca are vreo 1,5Km soseaua, cate 2 benzi pe sens si pare destul de ok drumul, fara gropi. Insa la viteza aia ceilalti nu pot estima corect daca au timp sau nu sa se bage si uite asa iti sare unu in fata. N-ai timp sa franezi, tragi de volan si omori Loganul de pe contrasens.

 

Stiu ca si eu era s-o patesc asa. Am avut noroc ca am trecut la limita pe langa un matiz de pe contrasens. Daca aveam ghinion de 2 ori in acelasi moment (prima data a fost ca s-a aruncat pietonul in fata masinii) sigur iesea urat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@filon: Pe AntiaerianĂŁ poĂži prinde 150 km/h fĂŁrĂŁ probleme cu un E60 525d sau 530d.

 

Aici iar e o idee preconceputĂŁ.

Ăn general, cei care au maÂşini puternice au Âşi ceva habar de dinamica maÂşinii, nu sunt cei care vor doar sĂŁ fie vĂŁzuĂži la volanul unei maÂşini premium ci sunt cei care au Âşi o oarecare pasiune pentru condus.

N-am un sondaj, pot dooar sã-mi dau cu pãrerea, Însã cu siguranÞã au fost implicate În accidente grave mult mai multe BMW-uri cu motorizãri mici decât cu motorizãri mari.

Motivele sunt evidente, ĂŽnsĂŁ le enumĂŁr:

- puÂştii teribiliÂşti nu-Âşi permit motorizĂŁri mari, ĂŽncep cu un 316 sau un 318, maxim un 520i.

- maºinile cu motorizãri mai mici au, În cele mai multe cazuri, suspensii mai moi, sisteme de frânare mai puÞin eficiente, iar acestea cântãresc enorm În situaÞii limitã.

 

GeneralizĂŁrile sunt de evitat.

Cum spui si tu, generalizarile sunt de evitat. Stiu foarte bine ca presa este avida dupa senzational si mediatizeaza in principal accidentele in care sunt implicati "bolizi" pentru a starni o cat mai mare controversa in opinia publica.

 

Dar asta nu scuza cu nimic comportamentul rutier al soferilor de BMW in marea lor majoritate. Accidentele acelea exista, nu le putem nega existena, iar de cele mai multe ori intra in pamant exact oamenii nevinovati care au avut nesansa de a se afla in fata idiotului.

 

Nu mai eu cate manevre de m-am crucit nu am vazut facute de soferi de BMW... Pe varianta C-ta, varianta cu 2 benzi pe sens, intr-o zona in care este o usoara curba unde este si iesirea dintr-un hypermarket, urmata de o vale cu o inclinatie mica, si apoi o alta intersectie nesemaforizata si unde tot timpul este inundatie, eu circuland pe banda de langa axul drumului cu aproximativ 80 de km/h, sunt depasit de un berbec pe stanga, pe contrasens, peste linia dubla continua, in conditiile in care veneau masini din sens opus... Unde mai pui ca mai era si noapte... :roulette: Asta asa, cu titlu de exemplu...

 

Atunci cum naiba sa ma mai mir cand vad dupa ce ajung acasa ca unul cu un BMW a provocat nu stiu ce tragedie. Ce-i mai nasol este ca sufar si eu adversitatea altor soferi, nevinovat fiind, doar pentru ca sunt intr-un BMW... :angry: Iar pe mine nu ma vezi cu mai mult de 100 de km/h pe drumurile cu o singura banda pe sens, iar cu mai mult de 130 pe autostrada si asta in conditii bune de trafic. Eu extrem de rar depasesc pe unul care merge cu cel putin 100 de km/h. Si asa as face si daca as avea un V8 sub capota si nu un 4 cilindri. Drumurile noastre nu sunt pentru viteze mai mari de atat, asta daca vrei sa ajungi la destinatie. Si nici macar asa nu ai garantia ca ajungi, ca vine un berbec d-ala si te omoara nevinovat ca el are 6 in linie, dom'le, te pui cu el, ce tare e el? :frantics:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.