Jump to content

Accident grav E 60 pe Sos Antiaeriana


E L S

Recommended Posts

 

Da-o-n ma-sa, ca mai au dreptate si ceilalti soferi cand se uita urat la tine doar pentru ca urci intr-un BMW. Daca mai esti si tanar, esti stigmatizat din start... :bashwall:

 

 

si sa mai ai si masina inmatriculata pe bulgaria.

ia spune Billy M, cati in trafic nu s-au uitat la tine urat cand te-au vazut intr-o pisicuta pe bg?

eu cel putin asta vad zilnic, mai ales ca acum merg mai des cu bmw-ul, sau poate am eu fantezii?

<_<

Link to comment
Share on other sites

Sincer , habar nu am , nu prea am fost atent in schimb celor care le spun ce masina am si cand aud unde este inmatriculata , se schimba deodata la fata si-mi zic clasic ''daca vine bulgarul si ti-o ia?''

 

Am mai mers cu o colega intr-un clio si ce-i fac ei ceilalti participanti la trafic eu niciodata nu am patit deci poate fi o sperietoare foarte buna combinatia e36+bg .

Link to comment
Share on other sites

@ ihearto

 

Pfoai... I've been waiting for you, ihearto! :suicide: O sa cred ca ma vanezi, desi nu ma deranjeaza. Chiar imi place... :banghead:

 

La cum pui tu problema, inseamna ca daca unul il impusca mortal pe altul, trebuie sa ii scad din pedeapsa criminalului pectru ca nu purta victima vesta antiglont, ca daca purta avea mai mari sanse sa scape cu viata. Pai dracu' te-a pus sa-l impusti p-ala? Dracu' l-a pus pe idiot sa conduca precum berbecu' in acele conditii?

 

Ha?! Vanez? Pai de ce spui ca ma astepti, atunci? Ia ziceti la ce s-a deschis sezonul de curand, haha. Gugal!

Si, ca sa te parafrazez si din lipsa de timp (se termina tigara) si de ...spatiu virtual impropriu, pe exemplu dat de dumneavoastra (nais troai, mister Bobo, hehe) raspunsul este DA, cata vreme ala l-a impuscat mortal DIN CULPA si cata vreme victima superba TREBUIA (era obligata de vreo lege, ceva) sa POARTE VESTA.

 

PS: observ ca-ti apartine (rationament propriu) doar chestia cu "ai dracu' te-a pus sa-l impusti p-ala? Dracu' l-a pus pe idiot sa conduca precum berbecu' in acele conditii?"

 

No more 4 mi, eu ma opresc aici. Din vanat.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Ce-mi plac glumele tale, ihearto! Pacat ca n-ai niciun haz...

 

Astept ca nu am nicio problema in a fi vanat. :thankyou:

 

Deocamdata, dupa cum am mai afirmat, eu nu sunt un "revolutionar" al sistemului judiciar si nici mai catolic decat Papa asa cum sunt altii. Eu ma mai iau si dupa niste betivani, curvari si alte teorii a lu' peste chiar daca este ei prosti in viziunea unor minti luminate. :mda:

 

Greu cu stabilirea legaturilor astea de cauzalitate, foarte greu. Vinovati sunt intr-adevar pasagerii Loganului. Culpa este a lor: puteau si trebuiau sa prevada ca va veni un idiot cu un BMW cu mult peste 100 de km/h in oras la o ora de varf...

 

Cu siguranta scapau cu viata daca purtau centurile, chiar daca dupa accident ajungeai lejer la pedale si volan de pe bancheta din spate.

 

Eu cred ca ar trebui sa se tina cont si de faptul ca victimele se aflau intr-un Logan. Pai ce cautau intr-un Logan? Nu stiau ca nu este la fel de sigur precum un E60? De ce nu si-au luat E60 si si-au luat logan? :no2:

 

Sau puteau sa-si taraie batranele trupuri cu un Cayenne, astfel incat sa nu mai duca grija ca daca ii loveste frontal un idiot care circula cu un E60 cu peste 100 prin oras si pierde controlul volanului, ii baga-n pamant...

 

Dar, din pacate, se pare ca acest capitalism nu le-a fost favorabil tuturor, asa ca mai sunt oameni care sunt nevoiti sa circule si cu Loganul... :resent:

 

Tolereaza-i si pe acesti infami, ihearto, iar in pauzele tale de tigara, gandeste-te ce trebuie facut cu ei si reformeaza tu sistemul judiciar! :rolleyes:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

@Bobo1987: am sa-ti explic ce nu ai priceput pana acum din ce am spus eu mai sus... Fa abstractie pentru moment de accidentul din acest subiect. Nu stim nici viteza si nici de ce a pierdut controlul, dar inclin sa cred ca de vina e clara si nimic de comentat.

 

Doua accidente similare, poate chiar identice. Doua E60-uri, se lovesc de doua Loganuri. Loganul statea pe loc. Vinovati sunt soferii din E60, ambii circuland cu viteza legala in respectiul sector de drum, dar pierd controlul. In primul caz, cei doi pasageri din Logan, poarta centuri si supravietuiesc, in al doilea nu poarta centuri si nici nu supravietuiesc. Acum avem un expert tehnic (ipotetic vorbind, ca nu cred ca cineva poate demonstra asa ceva in instanta) care face o expertiza, cum ca cei decedati, supravietuiau accidentului daca purtau centuri.

 

Desi cei doi soferi de BMW sunt vinovati de aceeasi fapta, au incadrari diferite, unul e la omor din culpa. Adevarat, daca cei din Logan circulau cu un tanc, nu era nici o problema. Dar legea nu te obliga sa circuli intr-un tanc, dar te obliga sa porti centura.

 

Acum explica-mi mie, tu ca avocat, avand in vedere expertiza tehnica ipotetica de mai sus, de ce cei doi soferi de E60, care au provocat un acccident identic, vor fi incadrati diferit?

 

Repet, vorbim de un caz ipotetic. Nu pot fi doua accidente identice decat in cazul ipotetic de fata si nu putem beneficia de o expertiza tehnica care sa dovedeasca in vreun fel ca daca purtau centuri supravietuiau.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ce spui tu, Romulus! Ipotetic vorbind, acelasi accident, aceeasi dinamica a accidentului, insa scenariile putin diferite in sensul ca victimele din Logan o data poarta centurile, iar alta data nu le poarta.

 

Soferul E60-ului care loveste Loganul ai carui pasageri nu poarta centuri si isi pierd viata, va fi acuzat sub aspectul savarsirii de ucidere din culpa.

 

Soferul E60-ului care loveste Loganul ai carui pasageri poarta centurile, cum de altfel este si normal, si scapa cu viata, va fi acuzat sub aspectul savarsirii infractiunii de vatamare corporala din culpa, pedepsita mai mult sau mai putin in functie de zilele de ingrijiri medicale pe care medicul legist le constata ca au nevoie victimele pentru recuperare.

 

Insa, cum spuneam, legatura de cauzalitate se stabileste fara a se tine cont de acel aspect. Pur si simplu nu exista o prevedere legala in acest sens, nu exista o astfel de atenuanta. Cel mult, ramane la "lumina" judecatorului care poate tine el cont de acea stare de fapt, foarte putin probabil, si sa pronunte o pedeapsa putin mai mica, insa asta nu va schimba cu nimic incadrarea faptei la "ucidere din culpa", asa cum si agravanta ca au rezultat 2 morti in urma faptei tot va opera, adica acel spor de pana la 3 ani in plus.

 

Ideea este ca trebuia ca soferul BMW-ului sa nu conduca in acel mod, punand in pericol vietile atator oameni. Nu trebuia si nu avea dreptul sa isi asume riscul sa produca un asemenea accident, cu atat mai putin mizand pe faptul ca toti soferii trebuie sa poarte centura de siguranta si pe rationamentul ca "lasa ca daca lovesc pe unii si aia au centurile puse, poate vor scapa cu viata". Nu asa se procedeaza si nu asa incurajeaza legea! De aceea nu are aplicabilitate ceea ce propuneai tu.

 

Uite, spre exemplu, daca eu ii aplic un pumn in figura unui individ, care ulterior se constata ca datorita abuzurilor anterioare de stupefiante, avea inima foarte slabita, intentia mea nefiind de a-l omori, ci doar de a-l lovi si speria putin, iar individul respectiv isi pierde viata dupa cateva zile ca urmare a loviturii mele, eu voi fi tras la raspundere penala pentru savarsirea infractiunii de "lovituri cauzatoare de moarte", iar in ceea ce priveste forma vinovatiei mele este de praeterintentie sau intentie depasita.

 

Mai pe intelesul tuturor, eu l-am lovit pe acel individ prevazand, urmarind sau acceptand rezultatul socialmente periculos, adica acela de a-l vatama, dar in realitate, datorita imprejurarilor in care s-a executat activitatea infractionala, adica lovitura pe care eu i-am aplicat-o si problemele sale de sanatate cu inima, rezultatul produs a fost mult mai grav decat eu am prevazut, am urmarit sau am acceptat, adica acela de a muri victima dupa cateva zile de la lovitura in loc de a-l vatama putin si de a-l speria.

 

Daca la autopsie se constata ca decesul respectivului (chiar daca a survenit la cateva ore, zile, saptamani etc. distanta de momentul loviturii mele) a fost cauzat, determinat, favorizat de lovitura mea, atunci eu tot voi fi tras la raspundere pentru "lovituri cauzatoare de moarte" si nu voi beneficia legal de nicio atenuanta datorata faptului ca individul respectiv era consumator de stupefiante, ceea ce ii cauzase o boala si o sensibilitate a inimii.

 

Legatura de cauzalitate intre elementul material si urmarea imediata in cazul analizei infractoiunii, se va stabili in felul urmator: daca eu nu il loveam pe acel individ, savarsind din start o fapta socialmente periculoasa si incriminata de legea penala, atunci starea de sanatate a victimei nu se agrava si nu survenea decesul ca efect al loviturii mele, indiferent ca victima era consumatoare de stupefiante si astfel, avea o sensibilitate sporita a inimii. Nu se va retine acest aspect in economia incadrarii juridice a faptei mele si nici in cea a sabilirii cuantumului pedepsei mele.

 

Rationamentul este simplu: daca eu nu-l loveam, nu se agrava starea de sanatate a drogatului ala, chiar daca avea inima bolnava datorita consumului de droguri pe care il practica de bunavoie, si drept urmare nu isi pierdea viata.

 

La fel si in speta cu accidentul asta rutier: daca idiotul ala din BMW nu conducea cu o viteza de cel putin doua ori mai mare decat limita legala, intr-un oras atat de aglomerat, la ora de varf cand toata lumea merge la munca, pe un drum care am inteles ca are ceva gropi, denivelari, etc., atunci nu pierdea controlul volanului, nu intra pe contrasens si nu ii lovea p-aia din Logan de i-a aruncat pe alta masina cu tot cu masina in care se aflau (iti dai seama ce impact) si i-a omorat, indiferent ca aia purtau sau nu centurile. Intelegi? :)

Edited by Bobo1987
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, am zis ca e foarte posibil, dar nu prea ok. E viteza prea mare pentru oras totusi. M-am uitat pe google maps si vad ca are vreo 1,5Km soseaua, cate 2 benzi pe sens si pare destul de ok drumul, fara gropi. Insa la viteza aia ceilalti nu pot estima corect daca au timp sau nu sa se bage si uite asa iti sare unu in fata. N-ai timp sa franezi, tragi de volan si omori Loganul de pe contrasens.

 

Stiu ca si eu era s-o patesc asa. Am avut noroc ca am trecut la limita pe langa un matiz de pe contrasens. Daca aveam ghinion de 2 ori in acelasi moment (prima data a fost ca s-a aruncat pietonul in fata masinii) sigur iesea urat.

 

Eu n-am spus dacă e OK sau nu, am spus doar că se poate şi nu-ţi trebuie vreun supercar pentru asta pentru că şoseaua e foarte lungă, dreaptă şi nu are semafoare.

E corect ce spui în rest.

Era să fac şi eu praf un pieton pe Antiaeriană într-o dimineaţă.

Şoseaua era foarte liberă, mergeam cu 80 la oră şi pietonul a ieşit din spatele unui copac, practic s-a aruncat pe trecere şi a îngheţat când a văzut că vin.

Eu circulam pe prima bandă şi aveam o dubă în stânga.

Dacă aş fi frânat, l-aş fi lovit 100%, nu aveam loc să frânez, iar el îngheţase pe prima bandă.

Din fericire am avut prezenţă de spirit şi am accelerat, am depăşit duba şi am schimbat banda, astfel am putut evita pietonul.

Însă cel care a făcut accident cu E60-ul e un mare dobitoc pentru că în zona unde a făcut accident n-ar fi trebuit să aibă mai mult de 60 km/h, fiind aproape de interesecţie şi exact unde sunt staţii RATB şi de maxi taxi.

 

Cum spui si tu, generalizarile sunt de evitat. Stiu foarte bine ca presa este avida dupa senzational si mediatizeaza in principal accidentele in care sunt implicati "bolizi" pentru a starni o cat mai mare controversa in opinia publica.

În acest caz, încearcă să priveşti lucrurile din punctul tău de vedere, nu te mai lua după nişte cretini de la TV.

 

Dar asta nu scuza cu nimic comportamentul rutier al soferilor de BMW in marea lor majoritate. Accidentele acelea exista, nu le putem nega existena, iar de cele mai multe ori intra in pamant exact oamenii nevinovati care au avut nesansa de a se afla in fata idiotului.

 

Nu mai eu cate manevre de m-am crucit nu am vazut facute de soferi de BMW... Pe varianta C-ta, varianta cu 2 benzi pe sens, intr-o zona in care este o usoara curba unde este si iesirea dintr-un hypermarket, urmata de o vale cu o inclinatie mica, si apoi o alta intersectie nesemaforizata si unde tot timpul este inundatie, eu circuland pe banda de langa axul drumului cu aproximativ 80 de km/h, sunt depasit de un berbec pe stanga, pe contrasens, peste linia dubla continua, in conditiile in care veneau masini din sens opus... Unde mai pui ca mai era si noapte... :roulette: Asta asa, cu titlu de exemplu...

 

Nu cred că poţi vorbi de comportamentul şoferilor de BMW în marea lor majoritate.

Cei mai mulţi şoferi de BMW nu conduc mai prost decât şoferii de Logan, de Octavia sau de Passat.

Cei care ies în evidenţă prin accidentele pe care le provoacă sunt o minoritate.

 

Pe mine m-au depăşit într-un stil sinucigaş mult mai multe maşini banale decât BMW-uri.

 

Atunci cum naiba sa ma mai mir cand vad dupa ce ajung acasa ca unul cu un BMW a provocat nu stiu ce tragedie. Ce-i mai nasol este ca sufar si eu adversitatea altor soferi, nevinovat fiind, doar pentru ca sunt intr-un BMW... :angry: Iar pe mine nu ma vezi cu mai mult de 100 de km/h pe drumurile cu o singura banda pe sens, iar cu mai mult de 130 pe autostrada si asta in conditii bune de trafic. Eu extrem de rar depasesc pe unul care merge cu cel putin 100 de km/h. Si asa as face si daca as avea un V8 sub capota si nu un 4 cilindri. Drumurile noastre nu sunt pentru viteze mai mari de atat, asta daca vrei sa ajungi la destinatie. Si nici macar asa nu ai garantia ca ajungi, ca vine un berbec d-ala si te omoara nevinovat ca el are 6 in linie, dom'le, te pui cu el, ce tare e el? :frantics:

 

Tocmai asta se pare că nu înţelegi. Tu auzi de acel accident doar pentru că era un BMW, iar alte sute de accidente rămân anual în anonimat.

Ce adversitate? Tocmai că având un BMW, s-ar putea ca foarte mulţi să te trateze cu un pic mai mult respect decât pe cei cu maşini mai modeste.

Adversitatea vine din partea pensionarilor pietoni sau a altor oameni ignoranţi şi limitaţi pentru care televizorul e un formator de opinie.

 

Să nu fii aşa sigur.

Când ai o maşină puternică, stilul de conducere se schimbă pentru că maşina respectivă îţi permite cu totul alte performanţe în condiţii de siguranţă.

O maşină cu motorizare mai mare nu doar trage mai tare ci şi frânează mai bine, chiar poate să stea mai bine pe şosea în unele cazuri.

Părerea referitoare la drumuri se datorează ignoranţei tale, fără supărare.

Există drumuri în România care-ţi permit viteze de peste 100 km/h în condiţii de siguranţă, asta dacă ai o maşină un pic mai puternică decât media.

 

Te poate omorî la fel de uşor unul cu 4 cilindri.

Din moment ce 99% dintre maşinile moderne prind viteze de peste 100 km/h destul de uşor şi rapid, e clar că orice motorizare poate fi periculoasă în mâinile unui inconştient.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Bobo, esti ca un ceas elvetian, ti-a luat exact o ora, la fix, sa-i raspunzi lui Romulus :poke:

Da, ce spirit de observatie ai! :thumbsup:

 

In rest...am sa ma fac ca ploua vis-a-vis de insinuarea ta. Chiar nu are rost sa incerc sa te conving de ceva. Cum era vorba aia? Fiecare cu imposibilitatile lui! :pardon: Ma intelegi tu... ;)

 

Esti liber sa crezi ce vrei. E un drept pe care ti l-ai castigat la revolutie cand ai scapat de nomenclaturistii cei rai... :console:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu

 

Inteleg ce spui tu, Ciupane, insa orice ai zice, soferii de BMW, din punctul meu de vedere, sunt de departe cei mai indisciplinati. Si asta nu este o opinie pe care mi-am format-o in urma informatiilor furnizate de TV, ci este o constatare proprie prin prisma experientei mele.

 

Intr-adevar, te poate omori orice masina cu orice motor daca esti inconstient si conduci ca berbecul, insa probabil ca atunci cand crezi ca masina te si ajuta, o fortezi mai mult decat trebuie si decat te ajuta experienta si indemanarea.

Link to comment
Share on other sites

[...]

La fel si in speta cu accidentul asta rutier: daca idiotul ala din BMW nu conducea cu o viteza de cel putin doua ori mai mare decat limita legala, intr-un oras atat de aglomerat, la ora de varf cand toata lumea merge la munca, pe un drum care am inteles ca are ceva gropi, denivelari, etc., atunci nu pierdea controlul volanului, nu intra pe contrasens si nu ii lovea p-aia din Logan de i-a aruncat pe alta masina cu tot cu masina in care se aflau (iti dai seama ce impact) si i-a omorat, indiferent ca aia purtau sau nu centurile. Intelegi? :)

 

Eu inteleg si mi se pare injust, cel putin in cazul masinilor. In exemplul meu ipotetic, amandoi conduceau cu viteza legala si nu aveau intentia de a savarsi nici un fel de infractiuni.

 

Cum era definitia culpei? Cand puteai prevedea, dar nu ai facut-o sau cand ai prevazut dar ai subestimat... Naiba s-o ia, niciodata n-am tinut minte.

Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu

 

Inteleg ce spui tu, Ciupane, insa orice ai zice, soferii de BMW, din punctul meu de vedere, sunt de departe cei mai indisciplinati. Si asta nu este o opinie pe care mi-am format-o in urma informatiilor furnizate de TV, ci este o constatare proprie prin prisma experientei mele.

 

Intr-adevar, te poate omori orice masina cu orice motor daca esti inconstient si conduci ca berbecul, insa probabil ca atunci cand crezi ca masina te si ajuta, o fortezi mai mult decat trebuie si decat te ajuta experienta si indemanarea.

Eu sunt de părere că punctul tău de vedere e puternic influenţat de mass-media.

 

Dacă ai fi obiectiv, nu ai ignora şoferii de dube, maşini de firmă şi maşini submotorizate, de exemplu Matiz, Tico şi alte colivii, care circulă ca nişte kamikaze.

 

O poţi forţa mai mult decât trebuie indiferent de motorizare, asta ţine exclusiv de şofer.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

[...] sunt de departe cei mai indisciplinati. Si asta nu este o opinie pe care mi-am format-o in urma informatiilor furnizate de TV, ci este o constatare proprie prin prisma experientei mele.

[...]

 

Observatia care nu cred ca e valabila. Poate in traficul din Bucuresti, pe la fitele de Bucuresti, dar prin tara, pe sosele, cea mai indisciplinata grupa de soferi, este cea a auto-furgonetelor. Dacii Papuc, Caddy, ce-or fi ele. De departe. Da vezi cate un BMW sau Mercedes, facand ceva aiurea. Dar orinde ma uit, vad 10 furgonete din astea, facand ceva si mai grav.

Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg si mi se pare injust, cel putin in cazul masinilor. In exemplul meu ipotetic, amandoi conduceau cu viteza legala si nu aveau intentia de a savarsi nici un fel de infractiuni.

 

Cum era definitia culpei? Cand puteai prevedea, dar nu ai facut-o sau cand ai prevazut dar ai subestimat... Naiba s-o ia, niciodata n-am tinut minte.

Da, probabil este injust, depinde din ce unghi privesti lucrurile, dar asta este legislatia.

 

In exemplul tau ipotetic atunci cand soferul vinovat de producerea accidentului conducea cu viteza legala si nu avea nicio intentie de a incalca legislatia rutiera in vreun fel sau altul, insa cu toate acestea pierde controlul volanului si ii omoara pe altii, care daca purtau centurile scapau cu viata, intr-adevar, pana la un anumit punct este nedrept ca este tras la raspundere penala pentru ucidere din culpa...

 

Legat de culpa, da, ea poate fi de doua feluri si anume: simpla, atunci cand faptuitorul nu a prevazut rezultatul faptei sale, desi putea si trebuia sa-l prevada, si culpa cu precadere sau usurinta, atunci cand faptuitorul prevede rezultatul faptei sale, pe care nu-l accepta socotind fara temei ca nu se va produce, bazandu-se spre exemplu pe experienta, pricepere etc., cel mai probabil asa cum s-a intamplat in cazul de fata pe care il discutam noi.

 

Eu sunt de pĂŁrere cĂŁ punctul tĂŁu de vedere e puternic influenĂžat de mass-media.

 

DacĂŁ ai fi obiectiv, nu ai ignora Âşoferii de dube, maÂşini de firmĂŁ Âşi maÂşini submotorizate, de exemplu Matiz, Tico Âşi alte colivii, care circulĂŁ ca niÂşte kamikaze.

 

O poÞi forÞa mai mult decât trebuie indiferent de motorizare, asta Þine exclusiv de ºofer.

Aaa, nuuu, nu ii ignor nici pe ciumpalacii aia care circula chiar ca niste kamikaze. Dau in tromba cat pot ca doar na, da-o-n ma-sa ca-i masina de serviciu si nu ma doare sufletul, dar parca aia nu fac accidnte atat de grave precum BMW-urile.

Link to comment
Share on other sites

Ba da, ĂŽnsĂŁ nu auzi tu de ele pentru cĂŁ nu sunt mediatizate.

 

Un accident ĂŽn care e implicat un BMW sau o maÂşinĂŁ scumpĂŁ este mult mai de interes Âşi va fi difuzat la cel puĂžin 3 buletine de Âştiri.

 

DacĂŁ e vorba de o maÂşinĂŁ banalĂŁ, se face o menĂžiune scurtĂŁ Âşi s-a terminat.

Link to comment
Share on other sites

Observatia care nu cred ca e valabila. Poate in traficul din Bucuresti, pe la fitele de Bucuresti, dar prin tara, pe sosele, cea mai indisciplinata grupa de soferi, este cea a auto-furgonetelor. Dacii Papuc, Caddy, ce-or fi ele. De departe. Da vezi cate un BMW sau Mercedes, facand ceva aiurea. Dar orinde ma uit, vad 10 furgonete din astea, facand ceva si mai grav.

Sunt de acord cu tine in privinta furgonetelor. Chiar acum vreo 2 zile era sa ma smirgheluiasca unu' cu un Iveco. Eram la semafor pe banda de langa axul drumului, iar in dreapta mea, pe cealalta banda era altul. Cand s-a facut verde am plecat usor amandoi de la semafor, cand...trece efectiv printre noi Iveco ala de am zis ca gata, ne-a ras pe amandoi. Aproape instinctual am tras putin stanga si ma miram cum naiba de a avut loc... :angry:

 

Va dati seama ce a fost la gura mea, nu mai zic ca m-am tinut dupa el si eu si ala din dreapta mea dupa el vreo 2 km. Cred ca daca oprea, il jupuiam. :dwarf:

Link to comment
Share on other sites

PĂŁcat cĂŁ unii halesc pe nemestecate astfel de manipulĂŁri, chiar Âşi la modul inconÂştient.

Nu halesc deloc. Uite spre exemplu in C-ta in ultimele aproximativ 2 luni, unu' cu un BMW a pierdut controlul volanului, a intrat pe contrasens si a lovit frontal un taxi, rezultatul fiind decesul pe loc al taximetristului, culmea, nevinovat. Cam rar taximetristi nevinovati... Ulterior s-a constatat ca soferul BMW-ului era baut. :getlost:

 

Apoi altii tot intr-un BMW, soferul fara sa aibe permis si mai era si baut, pierde controlul volanului datorita vitezei excesive si baga niste oameni nevinovati in spital, iar el si pasagerul din dreapta au intrat in pamant.

 

Iar de curand, altii tot intr-un BMW pierd controlul volanului tot din cauza vitezei excesive si se rastoarna spectaculos pe pod, cat pe ce sa cada pe caleea ferata de la inaltimea aia...

 

Ti se mai pare manipulare? Astea sunt cazuri de care am auzit fara sa vreau si nu de la TV.

 

Primul caz s-a petrecut cand ma duceam si eu la un Hypermarket din oras si accidentul era nu departe de acel Hypermarket, al doilea s-a petrecut in urma mea la iesire din oras la mai putin de o jumatate de ora dupa ce trecusem si eu p-acolo cu niste prieteni cand ma duceam la un gratar nocturn undeva pe la Calarasi, iar al treilea s-a petrecut nu departe de unde stau eu acum. :)

 

Perfect. You played by the book ! :thumbsup:

Crede-ma, daca erai in locul meu, la fel reactionai. Efectiv am reactionat instinctual... :frantics:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.