Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

admisia trebuie curatata?


rzv20

Recommended Posts

Eu asa am facut :

Dus la spalatorie, splat de 2 ori cu jetul si spuma activa prin fiecare gaura, am cumparat motorina ~3 litri si cu o perie de spalat sticle am curatat pana a iesit totul. Poti dupa fiecare repriza de frecat cu peria de sticle sa clatesti cu apa fierbinte si pe urma torni iar motorina. Lasi la uscat si gata.

PS eu am anulat si EGR. Sincer se cunoste si nu e doar efectul placebo. (galeria si egr-ul meu erau f murdare)

Link to comment
Share on other sites

da

 

multa rabdare si tenacitate, neaparat in aer liber, fara fumat. cuva pe masura, scule pt demontat, manusi, perii

 

petrol sau benzina.

 

sa-l stapanesti sanatos si fara pb.

 

beton poate fac o incercare sa ma las de fumat cu treaba asta ca-mi trebuie timp s-o curat si cred ca si rabdare cat duce trenu

 

Eu asa am facut :

Dus la spalatorie, splat de 2 ori cu jetul si spuma activa prin fiecare gaura, am cumparat motorina ~3 litri si cu o perie de spalat sticle am curatat pana a iesit totul. Poti dupa fiecare repriza de frecat cu peria de sticle sa clatesti cu apa fierbinte si pe urma torni iar motorina. Lasi la uscat si gata.

PS eu am anulat si EGR. Sincer se cunoste si nu e doar efectul placebo. (galeria si egr-ul meu erau f murdare)

 

auzeam pe cineva ca ar scoate mai mult fum daca-i anulesi EGR-u

 

scoate sau e doar poveste?

 

de tras cum trage?

Link to comment
Share on other sites

auzeam pe cineva ca ar scoate mai mult fum daca-i anulesi EGR-u

scoate sau e doar poveste?

de tras cum trage?

 

Ai auzit bine, scoate ceva mai mult fum dar este irelevant, trage putin mai bine si-ti consuma cu 1-1,5 litri mai mult, in special in treptele 1 si 2 ....

 

Dupa mine nu-si are rostul anularea EGR in conditiile astea.

 

P.S. Iti spun din experienta personala cu vechea masina (nu era bmw), anulasem EGR, schimbasem duzele de la injectoare, turbina, si evacuarea + resoft .... un real castig este daca le faci pe toate ....macar daca iti consuma mai mult sa-ti consume cu folos nu doar pt 1 pui ponei :twoup:)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Ai auzit bine, scoate ceva mai mult fum dar este irelevant, trage putin mai bine si-ti consuma cu 1-1,5 litri mai mult, in special in treptele 1 si 2 ....

 

Dupa mine nu-si are rostul anularea EGR in conditiile astea.

 

P.S. Iti spun din experienta personala cu vechea masina (nu era bmw), anulasem EGR, schimbasem duzele de la injectoare, turbina, si evacuarea + resoft .... un real castig este daca le faci pe toate ....macar daca iti consuma mai mult sa-ti consume cu folos nu doar pt 1 pui ponei :))

 

atunci nu merita sa lucrii de-a-mpixu si sa te trezesti la sfarsit ca ai un pui de ponei si 1L de convustibil consumat in plus :twoup: ,.,., macar magar de-ar fii atunci poate ar merita :)

Link to comment
Share on other sites

Fum nu mai scoate deloc. (daca anulezi egr-ul nu o sa-ti mai bage gazele nearse pe admisie deci o sa ramana curata pe viitor.) Cu o galerie de admisie curata cantitatea de aer intrata o sa fie cea normala si nu mai putin din cauza depunerilor, deci ar trebui sa traga mai bine. In afara de norma de noxe nu stiu ce rol mai are egr-ul.
Link to comment
Share on other sites

salut. Si eu am dat jos egr-ul sa-l curat (avea cam 2-3mm de depuneri) si abia atunci mi-am dat seama ca axul e blocat... l-am curatat bine dar degeaba.. a ramas intepenit. Ceea ce vreau sa va spun e ca nu am nici o diferenta la consum, si nici la putere. E normal?

 

Ti-ai dat raspunsul singur "(avea cam 2-3mm de depuneri) si abia atunci mi-am dat seama ca axul e blocat." la tine EGR ul era anulat inainte asa cum e si acum , prin urmare nu stii care e consumul masinii tale cu un EGR NOU ...

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Ti-ai dat raspunsul singur "(avea cam 2-3mm de depuneri) si abia atunci mi-am dat seama ca axul e blocat." la tine EGR ul era anulat inainte asa cum e si acum , prin urmare nu stii care e consumul masinii tale cu un EGR NOU ...

mda.. :twoup: 7-7,2 pe autostrada si 7,5-8 oras e mult? 320d e46 din 2000, 215000km?

Link to comment
Share on other sites

chiar nu merg subturat deloc.. doar ca am ceva pe la turbo sau caudalimetru.. habar n-am ce e ca nu trage decat de la 2800-3000 de ture.. asa ca n-am cum sa merg subturat. urmareste topicul "pierdere putere " si vezi mai multe detalii

 

in ce oras ? 8% :twoup: ca conteaza si asta la cate ture schimbi in oras ?

Barcelona

Link to comment
Share on other sites

chiar nu merg subturat deloc.. doar ca am ceva pe la turbo sau caudalimetru.. habar n-am ce e ca nu trage decat de la 2800-3000 de ture.. asa ca n-am cum sa merg subturat. urmareste topicul "pierdere putere " si vezi mai multe detalii

 

 

Barcelona

 

eu zic ca nu-i mult deloc 8%

 

am E39 2.0d si am consum si 9 -9.5% in cj. cand e aglomerat si frig

Edited by rzv20
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.