Jump to content

brake light right faillure


ex0rcistu

Recommended Posts

imi apare zilnic aceasta eroare "brake light right failure" , am verificat becul de frana nu e ars ,l-am miscat ,nu se supraincalzeste plasticul pe care e becul(nu pare a fi un contact imperfect)

cand am adus masina din germania imi aparea eroarea din cand in cand , cateodata in mers . acum imi apare eroarea direct cand pornesc masina

 

 

ca sa nu mai deschid un topic imi expun inca cateva probleme aici

 

 

una din sprituitoarele de faruri nu imi coboara de tot jos dupa ce spala farul , o fi vreun arc uzat ?

 

 

cu benzina din rompetrol intr-o dimineata dupa pornirea masinii mi-a murit motorul ,de 2 ori . alimentez din omw din nou (dupa incheierea asa zisului protest) si nu am nici o problema . poate sa fie fost de la benzina ?

 

 

mai am o o problema destul de serioasa . sunt posesorul acestui e92 325i de vreo 2 luni , pana acum am mai avut 2 e39 dar diesel si nu stiu cum se comporta un benzinar . motorul dimineata mai ales pe frig are un clantanit asemanator batai de tacheti (vorbesc de 325i ) la frig mai pronuntat(nu tare dar se aude ) -dar nu acel clantanit de diesel si nu se aude din masina . cineva imi zicea ca poate fi de la ulei , cu toate ca e schimbat la reprezentata in germania iar in bord imi arata ca mai pot merge 17000 , nivelul corect , ulei bmw . ianinte sa cumpar masina reprezentanta ia facut un chech schimbat tot ce nu era in regula ,mi-au dato "brici". masina a fost cumparata direct din repzentanta

 

 

ultima problema pe care mi-o amintesc ar fi : relantiul imi sta undeva la 600 de ture , la frig porneste undeva la 1000 -1100 dar scade la 600 dupa ce se incalzeste motorul . e normal ? eu stiam ca 800 e normal

 

multumesc .

Link to comment
Share on other sites

una din sprituitoarele de faruri nu imi coboara de tot jos dupa ce spala farul , o fi vreun arc uzat ?

Si la mine facea la fel;am dat cu putin WD40 si s-a rezolvat

motorul dimineata mai ales pe frig are un clantanit asemanator batai de tacheti (vorbesc de 325i ) la frig mai pronuntat(nu tare dar se aude ) -dar nu acel clantanit de diesel si nu se aude din masina

Faci drumuri scurte cu masina?Incearca sa mergi mai turat un pic cu ea...

ultima problema pe care mi-o amintesc ar fi : relantiul imi sta undeva la 600 de ture , la frig porneste undeva la 1000 -1100 dar scade la 600 dupa ce se incalzeste motorul . e normal ?

E normal

Link to comment
Share on other sites

da in legatura cu problema cu motorul : fac drumuri scurte , dimineata la servici si dupamasa inapoi (2 kilometri dus /intors maxim) si mai o plimbare 2 cand am timp .cam in ce ture sa o tin la mers normal ? aproape 5 ani am avut diesel cand vad 4000 de ture din reflex schimb ... Edited by ex0rcistu
Link to comment
Share on other sites

Pai din cauza asta :twoup: Drumuri scurte si motorul subturat...nu se "unge" cum trebuie motorul(explicatia asta am gasit-o pe forumurile de afara) Vezi ca e un mare topic pe e90post.com pe tema asta...

 

In mers normal o tin pe la 3000-3500rpm si schimb dupa 4500 :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut o si eu cu stropitorul de far si l am dat cu wd40 si a mers ceva vreme cateva luni dar la un moment dat s a intepenit! l am dat jos din bara ,sa l ung dar nici vorba era intepenit si cand il fortam scrasnea fiind plin de praf si nisip. am luat unu nou 100ron parca si gata! deci nu da cu ulei sub nicio forma!!!
Link to comment
Share on other sites

In privinta becului as alege solutia radicala: as schimba becul.:twoup:

Am avut o problema similara:bec intact, contacte perfecte si totusi aparea o eroare din cand in cand , in bord.(e adevarat ca pe E46).

In privinta tacanitului cred ca e absolut normal la orice masina sa sune altfel motorul, atat timp cat pornirea se face la temperaturi foarte scazute si uleiul e foarte rece.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare , inviu topicul asta a meu cu cateva intrebare

problema cu brake light faillure s-a dovedit ,asa cum a spus zixx, a fi chiar becul . cu toate ca becul functiona eroarea a disparut doar dupa inlocuirea lui.

deasemnea sprituitoare s-a "adaptat" prafului si mizeriei de romania si revine cum trebuie la locul ei . zgomotul motoruluic(tzacanitul) nu prea il mai aud , e drept am mers mai turat cu ea cum mi-a recomandat alex , si ca sa no mai lungesc direct cu intrebarile

 

in 6000 de kilometri mi-a scazut uleuiul de la aproape maxim la minim ? e normal ?

si ca sa nu completez as vrea sa-i fac schimbul (in bord imi arata ca mai pot face 14 000 , s-au facut 16000 oana acum cu acest ulei ) ,ce ulei imi recomandati 0w40 sau 5w30 ? inainte a fost 0w40 bmw ll04.

Sunt cam dezamagit de sunetul din masina , nu vreau discoteca dar 'oleaca' mai bine m-ar incanta . este vreun retrofit pentru sunet ? la fel m-ar interesa un retrofit petru plierea electrica la oglinzilor . a montat cineva ?

microfileru (cred ca este filtru de polen ) trebuie schimbat daca in bord imi apare ca mai pot face 36 000 ? pot sa am incredere in ce zice bordul

 

 

cu multumiri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.