Jump to content

Recommended Posts

Am un BMW E90 si cand stau la semafor sau merg f incet simt miros de noxe in interiorul masinii , asta daca nu este pe recirculare. Atunci cand este pornit AC-ul nu se mai simt gazele .

Vreau sa fac precizarea ca am schimbat turbina , nu stiu daca are sau nu legatura !

Daca deschid capota , miroase a gaza pe langa motor , zici ca stau cu nasu in teava de esapament !

Daca stie cineva ce sa ma sfatuiasca..!!! Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cum au zis si colegii ori ai racordul flexibil rupt ( desi nu cred ca daca ai schimbat turbina se vedea) ori nu sunt stranse bine inbinarile ( teava de evacuare, imbinarea turbinei cu catalizator sau turbina de galerie.

 

Ce motor are masina? 2.0 sau 2.5 ?

 

Are motor de 2.0 diesel , oricum , noxele care ies prin esapament , au un miros foarte foarte nashpa , nu e ca la alte masini , acceptabil si nu stiu de ce !

Multumesc , o sa incerc sa ajung la service sa intreb de racordul flexibil !

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Am verificat tot, am si schimbat inelul care strange DPF-ul de turbine, cu unul nou. Nu se vede afumat nici pe lange prinderea turbinei pe galerie, nici prin alte parti pe esapament si totusi mirosul persista. Cred ca ultima varianta ar fi sa fac o verificare ca la gaze, sa fac un amestec de apa cu sapun si sa verific pe la toate imbinarile, o fi pe undeva pe unde nu se vede, ca mirosul ma dispera. Alte idei?
Link to comment
Share on other sites

Am verificat tot, am si schimbat inelul care strange DPF-ul de turbine, cu unul nou. Nu se vede afumat nici pe lange prinderea turbinei pe galerie, nici prin alte parti pe esapament si totusi mirosul persista. Cred ca ultima varianta ar fi sa fac o verificare ca la gaze, sa fac un amestec de apa cu sapun si sa verific pe la toate imbinarile, o fi pe undeva pe unde nu se vede, ca mirosul ma dispera. Alte idei?

 

nu rezolvi nimic cu apa si sapun fiindca toba se incalzeste repede si ti se va evapora apa cu sapun :rolleyes:

Daca ai verificat si racordul flezibil si nu e de la el, as miza pe fisura in galeria de evacuare

Link to comment
Share on other sites

alxbr verifica la service galeria de evacuare si racordul flexibil.

 

Galeria eu zic ca am verificat-o, am pornit motorul fara nici un capac, doar cu filtru de aer, si nu se vede pe nicaieri iesind fum, nici afumat, Cert este ca racordul flexibil nu am apucat sa-l verifica, caci am crezut ca este doar din inel-ul care strange DPF-ul pe turbina. O sa o desfac iar pe dedesupt si sa ma uit daca da fum pe acolo. Aveti idee se poate schimba racordul flexibil?

Link to comment
Share on other sites

Galeria eu zic ca am verificat-o, am pornit motorul fara nici un capac, doar cu filtru de aer, si nu se vede pe nicaieri iesind fum, nici afumat, Cert este ca racordul flexibil nu am apucat sa-l verifica, caci am crezut ca este doar din inel-ul care strange DPF-ul pe turbina. O sa o desfac iar pe dedesupt si sa ma uit daca da fum pe acolo. Aveti idee se poate schimba racordul flexibil?

Eu zic totuși ca este de la record , da se poate pune universal, eu tocmai l-am pus 70 RON a costat

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti recomand universal...sorry @fizz

Este racord dedicat, cu flansa pe un capat si sudura in celalalt capat. Are dimensiunile la fel cu cel orig. atat diametrul cat si lungimea. La universal risti sa-ti apara vibratii chiar daca e nou.

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

fizz, blitzu , va rog dati-mi si mie niste indicatii, pe ce site-uri gasesc asemenea racord, atat universal cat si OEM (daca pot sa-i zic asa), ca sunt disperat , nu inteleg de ce naiba imi tot da atatea gaze. Tind sa cred ca nu sunt din compartimentul motor , pentru ca logic ar fi sa-mi bage si in timpul mersului, tinand cont ca gura de admisie de aer pentru habitaclu este foarte aproape de motor. Dar mie nu imi baga gaze decat la statul pe loc.
Link to comment
Share on other sites

Mie imi baga numai la stationare. Pe langa racordul flexibil nu se vede afumat, tind sa cred in continuare ca ar fi de la imbinarea dintre turbina si DPF. Cred ca o sa o mai desfac o data inainte de a cumpara racordul flexibil.

Ori acolo ori la record , uitat-te atent , imposibil sa nu ĂŽți dai seama

Link to comment
Share on other sites

Ieri dupaamiaza am fost la cel mai renumit service de esapamente din Pitesti si surpriza, nu au mai gasit nici o scurgere de gaze. Se pare ca ultima incercare de a potrivi DPF-ul in "gura" turbinei a reusit. Momentan toata lumea zice ca nu mai miroase a gaze de esapament in masina, dar mie parca tot imi stau pe creier, cred ca o sa schimb si filtru de polen, poate este imbacsit de fum si de aceea mi se mai pare mie ca vine cate un miros fin asa de gaze.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.