Jump to content

Exista legatura intre relanti instabil (PCV), pornire grea ocazionala si consum marit?


petibv

Recommended Posts

Am schimbat regulatorul de presiune din rampa, si am curatat din nou regulatorul de relantiu. (Multumesc DanS).

Se pare ca au disparut problemele de pornire, dar relantiul iarasi si-a facut de cap.(o singura data pana acum, mai astept pana dau verdictul final :D )

Important: nu curatati regulatorul de relantiu cu WD40. Uleiul a facut ca mizeria sa adere si mai bine, si se blocase si flapsul ala micut.

Link to comment
Share on other sites

Experimentele au dat gres. Azi dimineata abia am reusit sa pornesc masina cu MAFul Bosch vechi. Pana acum am mers cu mufa scoasa, masina merg foarte bine fara MAFthumbsup.png, numai acul de la consum a luat-o razna.frantics.gif. Dupa amiaza montez MAFul 'nou' inapoi. Stie cineva sigur ce valori trebuie sa aiba debimetrul la relanti?

 

parametri debitmetru 1.1-1.4 park asa era

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Dupa indelungate incercari, schinburi de piese (utile si inutile), am gasit rezolvarea : curatarea injectoarelor! Operatie relativ simpla si ieftina in comparatie cu schimbarea aleatorie a pieselor la incercare. Masina si-a revenit total, si merge mai bine ca oricand.
Link to comment
Share on other sites

Nu imi ma da erori pe motor deloc.

Referitor la 171, pot sa fac numai speculatii, pentru ca niciodata nu am intels-o pe deplin. Strict pentru injectoare nu poate sa fie, mi se pare mai degraba o eroare cumulativa pentru diferite imprejurari. Acum inainte sa fac injectoarele nici nu o aveam, aparea numai dupa ce facea masina o boacana mai mare, adica nu pornea, sau pornea numai cu acceleratia apasata, si simptomele astea le aveam numai la temperaturi scazute (adica sub 10 grade).

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

In legatura cu regulatorul de presiune la benzina. In unele conditii, mai exact daca las motorul la racit 30 min- 2 ore si apoi il pornesc se simte un miros foarte tare de vapori de benzina si mai rau, sunt trasi pe la clima si mi baga direct in nas.

 

Am deschis capota de cateva ori si mirosul pare sa fie in jurul acestei piese. Ce parere aveti? Ar trebui schimbat? Oare de ce problema apare doar cateodata? Pot fi infundate injectoarele si sa "dea pe afara" de la presiune prea mare? Tin sa spun ca si mie imi scad turatiile cateodata cand las acceleratia si cade la 500 de ture dupa care urca la 900 unde e stabil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.