Jump to content

Drive-test seria 5 GT


Romulus

Recommended Posts

Corect!

 

520D (dotata mediu) arata bine, iti ia ochii, interiorul e frumos dar se observa unele lipsuri la finisaje si aparitia unor plastice acolo unde nu ar trebui, pe cand la 535i GT (cu dotari multe) totul e impecabil si e la locul lui iar materialele sunt de calitate. Ce sa mai zic de seria 7 care nu are cusur.

Link to comment
Share on other sites

Ba nu DOMI,chiar am de ales si sa-ti spun cum:ok,nu te contrazic ca toate marcile fac la fel(sau fabricantii/producatorii),dar daca toti fac la fel pai unde mai e acel "premium"? pai decat sa dau o galagie de bani doar pt asa zisa "premium" cand defapt materialele lasa de dorit,mai bine ma orientez catre un low-cost si-mi raman bani cu duiumul;iar acolo am de ales..."kklau-maria ta"! Dar vezi tu...ai dreptate cand spui ca brandul ramane brand,chiar daca nu te mai multumeste cum o facea in vremurile bune! Insa eu vad altfel lucrurile,in sensul ca problema nu e la ei,problema e la noi!
Link to comment
Share on other sites

@Domi,am avut logan pur si simplu nu ai ce sa compari,e trasa de par rau de tot comparatia,o data la 1-1500km (o mie) ma duceam la service (avea garantie) sa-i mai stranga aia plasticele pt ca zornaiau.

 

@catalin,legat de calitatea a materialelor bmw,de la generatie la generatie a schimbat lucrurile in bine.

Ma uit la F10,pur si simplu nu ai ce sa compari cu e39.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ unii ar trebui sĂŁ facĂŁ astfel de comparaĂžii dupĂŁ ce au condus o astfel de maÂşinĂŁ.

 

Cea mai recentĂŁ maÂşinĂŁ de generaĂžie nouĂŁ pe care am condus-o este un F10 530d.

 

Pãi interiorul ãla e extraordinar, mult mai ok finisat decât interiorul de E39 sau de E60.

 

ÂŞi spun asta cu toatĂŁ obiectivitatea.

Link to comment
Share on other sites

Modelele noi chiar nu au probleme cu materialele dacĂŁ sunt maÂşini dotate.

Cheliciunile au fost ºi vor rãmâne nasoale la interior.

 

+1

 

Eu zic cĂŁ unii ar trebui sĂŁ facĂŁ astfel de comparaĂžii dupĂŁ ce au condus o astfel de maÂşinĂŁ.

 

Cea mai recentĂŁ maÂşinĂŁ de generaĂžie nouĂŁ pe care am condus-o este un F10 530d.

 

Pãi interiorul ãla e extraordinar, mult mai ok finisat decât interiorul de E39 sau de E60.

 

ÂŞi spun asta cu toatĂŁ obiectivitatea.

 

Nu,nu bmw este un pic mai sus decat un logan,cam pe ac loc cu vectra B,x6 cel putin la calitatea materialeleor se bate direct cu duster :download:

Link to comment
Share on other sites

Singurul lucru ciudat la GT este spatele, care nu arata tocmai urat daca masina are culoare deschisa Argintiu, Alb etc...Partea frontala este parca mai frumoasa ca la F10, e mai agresiva si imi place mult de tot.

Dar marele plus dupa mine este interiorul si mai ales scaunele spate independente cu multiple reglaje care mi s-au parut absolut extraordinare si foarte comfortabile, mai comfortabile ca la F01 sau F10, ca sa nu mai spun de cele de pe E60...poate doar pe versiunea lunga a F01 sa fie la fel de comfortabile.

 

http://www.dailytorque.com/wp-content/uploads/2009/05/5gt3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis nici o clipa ca BMW are plastice de logan.

Cat despre calitate la noul F10 mai vorbim in vreo 5 ani.. atunci vezi exact ce plastice are .. Nu dezbat estetica acum.

Cand sunt noi... toate sunt misto. Exact ca noaptea.. toate pisicile sunt negre.

Mie mi se pare inaceptabil de exemplu ca la un X5 din 2008 zornaie destul de mult. As exgera sa zic ca zornaie ca a mea, dar sincer nu era departe. Si nu am mers doar cu unul..plus se vedeau ca se duc naibii toate. Si rulate in Vest. In ROmania mai ai scuze.. ai niste jante mai mari +rft + drumuri naspa rau.. e oarecum de asteptat.

X3 mi se pare mai legata de exemplu.

la e90 sa ai tot felul de probleme cu manere de la usi etc.. se zgarie si daca te uti mai urat la ele.. si tot asa..

La asta ma refer.

Si nu e numai la BMW.. cam la toate marcile premium e asta. Daca au facut si un departament special pentru asta. Aia cu asta se ocupa. Sa faca plasticul de "logan" sa arate si sa se simta ca cel de "BMW" .. cu durabilitatea mai vedem.. trece de garantie e bun. Problema cea mai mare la un material ieftin e durabilitatea. Ca asa cand te urci in ea la showroom ..e marfa.

Nu il pun peste tot, nu e chiar plastic de "logan", nu ma intelegeti gresit, dar cam asta e ideea. Si trendul. Si e pacat si din pacate nu avem ce face.

tot spuneti de oameni care nu s-au urcat in X6 sau F10 niciodata.

Voi v-ati uracat intr-un W124 de 15-16 ani, neingrijit chiar ? sa tragi putin de usa aia, sa auzi cum se inchide, sa ciocanesti putin in bordul ala, sa tragi de toate alea..

Apoi mai vorbim.

Sau cum vorbea mosul ala din BMW unscripted.."whoa!.. its like its carved out from one piece" ..

Putine masini mai au un interior de genul asta, feeling-ul asta.

E vorba de interior aici, nu contest alte calitati ale masinii..

Poate sunt eu mai batran si nostalgic, si caut nod in papura la o masina foarte reusita de altfel.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, ma gandesc si la durabilitate. Si intradevar, conteaza si utilizatorii. Totusi drumurile sunt bune. NU prea sunt motive sa se dezintegreze. Praf nu se pune pe nimic. Am rams socat prima data. Cand m-am mutat, sotia mea a venit dupa vreo 5 luni. MAsina am curatat-o cand am cumparat-o, si de interior nu m-am mai atins pana au venit ei ca nu aveam de ce, aruncam scrumiera si sanatate. IN Romania daca nu ii faceam interiorul 2 saptamani era dezastru. Bineinteles ca dupa ce au venit ei a inceput biscuiala, aruncatul prin masina etc.. cei care au copii mici stiu despre ce vorbesc, alta poveste.

Cum spuneam, probabil ca vreau eu prea mult de la o masina premium.

Cui ii mai pasa de asta, doar acum sa tii o masina mai mult de 5 trebuie sa fii un fel de tacanit.. eco-freak sau mai stiu eu ce.

Nu am mers doar cu UN X5. E o masina destul de raspandita. Si multi proprietari se plangeau de asta. Aici lumea e mai deschisa la chestiile astea, nu prea e chestia asta "am masina cea mai tare, chiar daca nu imi place, am probleme, nu o sa recunosc niciodata.", ci mai curand " imi place mai mult asta amea ca de aia am luat-o, dar... uite ce se intampla X, mai patesc Y." etc... in Romania sa spui ca ai luat ceva mai scump si esti oarecum nemultumit si critic, sau sunt aspecte care nu iti plac e ca si cand ai "recunoaste" ca ai luat teapa, pierzi din onoare sau ceva de genul asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Singurul lucru ciudat la GT este spatele, care nu arata tocmai urat daca masina are culoare deschisa Argintiu, Alb etc...Partea frontala este parca mai frumoasa ca la F10, e mai agresiva si imi place mult de tot.

Dar marele plus dupa mine este interiorul si mai ales scaunele spate independente cu multiple reglaje care mi s-au parut absolut extraordinare si foarte comfortabile, mai comfortabile ca la F01 sau F10, ca sa nu mai spun de cele de pe E60...poate doar pe versiunea lunga a F01 sa fie la fel de comfortabile.

 

http://www.dailytorque.com/wp-content/uploads/2009/05/5gt3.jpg

Nu stiu de unde ai luat aceasta imagine,insa eu nu am vazut nici-un GT din 31 de bucati,sa aibe asemenea interior...

Uita-te aici sa vezi ce fel de interior are un GT: http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=190660744&asrc=fa

Link to comment
Share on other sites

@catalin bum bum... ---Interiorul din poza chiar este de 5GT,este probabil sa aiba pachet individual,de-aici si diferenta.

 

OT--Seria 5GT mi se pare oribila si fac pariu ca masina asta va ramane in istorie ca un mare esec din pricina desgin-ului.Am mai spus-o si o repet,dupa parerea mea seamana cu un ssangyong.:sick:

 

 

Link to comment
Share on other sites

@DOMI: Fără supărare, însă dacă faci o comparaţie între E34 şi F10 la calitatea materialelor, E34 iese rău de tot.

 

Mai ales varianta prefacelift, cu volanul ăla de troleibuz sau de Saviem.

Sau plasticele din E36 care chiar nu se pot compara nici măcar cu cele din E46 sau E39, darămite cu cele din F10.

 

Însă, dacă faci o comparaţie între un E34 facelift cu un interior dotat, nu mai iese chiar atât de rău.

 

În orice caz, interioarele BMW sunt foarte ok, eu nu-i înţeleg pe cei care se plâng.

 

Am văzut şi eu multe interioare în stare proastă, atât de BMW-uri vechi cât şi de maşini relativ noi, de teste.

Chestiile astea nu ţin de calitatea materialelor ci de calitatea oamenilor care le-au condus sau care au fost pasageri în respectivele maşini.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am vãzut ºi eu multe interioare În stare proastã, atât de BMW-uri vechi cât ºi de maºini relativ noi, de teste.

Chestiile astea nu Ăžin de calitatea materialelor ci de calitatea oamenilor care le-au condus sau care au fost pasageri ĂŽn respectivele maÂşini.

 

@ciupanezu, un interior la o masina premium pe langa aspect trebuie sa aiba si o anumita rezistenta. Este la fel cu chestiil cromate. De exemplu cheia de Jaguar arata bine. Niste insertii cromate care imi plac tare mult. Dupa cativa ani se cojeste acel crom. Deci... la ce folos? Arata chiar mai rau decat o cheie banala de Opel.

 

Mie pana acum, si sunt considerat obsedat de cum am grija de masina, am trimul de la volan care incepe sa se cojeasca(nu tin masina la soare decat accidental), maciuca de la schimbatorul de viteze e varza iar tata-miu care are un renault megane spalat doar de ploaie in ultimii ani! (chiar nu-i pasa de masina aia)are interiorul fara zgarieturi, cojituri si alte cele. Si nu, nu e de la spalatul excesiv...

 

In incheiere, eu nu ma plang de interiorul BMW doar ca e loc de mai bine iar daca ar face o scadere calitativa ar ajunge sa fie o masina modesta, deloc premium.

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu, un interior la o masina premium pe langa aspect trebuie sa aiba si o anumita rezistenta. Este la fel cu chestiil cromate. De exemplu cheia de Jaguar arata bine. Niste insertii cromate care imi plac tare mult. Dupa cativa ani se cojeste acel crom. Deci... la ce folos? Arata chiar mai rau decat o cheie banala de Opel.

 

Mie pana acum, si sunt considerat obsedat de cum am grija de masina, am trimul de la volan care incepe sa se cojeasca(nu tin masina la soare decat accidental), maciuca de la schimbatorul de viteze e varza iar tata-miu care are un renault megane spalat doar de ploaie in ultimii ani! (chiar nu-i pasa de masina aia)are interiorul fara zgarieturi, cojituri si alte cele. Si nu, nu e de la spalatul excesiv...

 

In incheiere, eu nu ma plang de interiorul BMW doar ca e loc de mai bine iar daca ar face o scadere calitativa ar ajunge sa fie o masina modesta, deloc premium.

Chestia asta poate fi motivată de faptul că unora le transpiră mâinile, iar transpiraţia e acidă.

 

Eu am un schimbător de steptronic pe care l-am cumpărat acum vreo 2 ani, deja se văd semne de uzură, deşi e clar că un astfel de schimbat e folosit mult mai puţin decât unul de cutie manuală, iar eu nu am obiceiul să ţin constant mâna pe schimbător.

 

Însă asta e viaţa, n-ai ce face, nimic nu ţine etern.

 

Am văzut că la alte maşini identice nu au apărut aceste probleme, prin urmare de la transpiraţia de pe mâini e problema.

 

Am văzut şi eu seria 6 cu tot felul de mici trim-uri şi butoane de pe care s-a luat culoarea.

La fel, n-ai ce face, e inevitabil.

 

Materialele fine sunt mai sensibile.

 

Însă, în mare parte, ţine de utilizator.

De exemplu, pielea nu se uzează excesiv degeaba ci din cauza oamenilor.

Dacă te îmbraci cu blugi cu capse, degeaba te mai miri că ai scaunele făcute praf.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte, ma gandesc la e39-ul meu, la vechitura, in care au stat caini, pe care o spalam odata pe an atunci cand nu se mai putea din cauza noroiului uscat si pe care o stergeam la interior cu ce gaseam la indemana. Nu mai spun cum s-a tras de plasticele alea de la interior... Si, paradoxal, inca nu scartaie, nu-s zgaraiate si, cel mai amuzant, niste vanish turnat de scaune si fetele de usi inca face minuni, zici ca e ca noua. Va dati seama ca, la o masina care face in curand 10 ani, dusa si cu 80 la ora prin hartoapele de pe malul Dunarii NU AM "GREIERI"?
Link to comment
Share on other sites

Vreo 220, reali. Practic, am desfacut aproape tot e39 la interior. Daca la inceput mi se parea ceva mitic si extraordinar in a scoate un surub "de la bemve", cu timpul, (dupa ce am bagat si flexul in ea), am realizat cat de simplu, inteligent si totodata solid au construit astia masina - ma refer la chestiile pe care le pricep eu, nu la motoare, suspensii si alte dracii mecanice.

Habar n-am la astea mai noi sau la cele dotate pretentios, a mea e cam "cheala", insa o spun cu mana pe inima, e o masina mai abuzata ca o dacie de prin 70' si tot o scot la lumina daca o spal.

Eu tind sa-i dau dreptate lui Domi, cum ii dau dreptate si lui Ciupanezu (vedeti ce smecher sunt 8) ), am vazut volane de piele uzate si-n masini de peste suta de mii de euro, cum am avzut si amsini de pana-n 15 mii, noi, care inca arata bine dupa ani de...chinuiala.

 

Revenind la GT, da, cred ca s-a dorit o contraoferta la R, insa Mercedesul este, evident, mai frumos. M-am tot minunat de 5-ul lui D-rive (este foarte frumoasa masina aia), am zis ca e o masina care, estetic, la interior, inspira cel mai bine spiritul ala clasic de bmw. Sa vedem ce-o sa mai spuna dansul peste vreo 2, 3 ani, daca s-a pastrat interiorul. Drive este un tip relaxat, nu sta cu servetele umede in torpedou :poke:

Link to comment
Share on other sites

Nu vad decat invidie si rautate in afirmatiile anumitor colegi,pai ce au trecut 15-20 de ani de cand s-au lansat x5 (e70),x6 (e71),seria 5 (f10) astfel incat sa putem comenta durabilitatea materialelor din interior ? in fond,pe mine ca utilizator sincer tot ceeea ce ma intereseaza este sa fie cat mai placute la atingere,sa inspire lux ,sa nu scoata sunete ciudate,sa iti fie drag sa calatoresti cu masina.

 

In mod clar,noile modele reusesc sa faca aceste lucruri mult mai bine decat cele vechi.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, nu e vorba de gust ce cui ii place si vorbim de calitate aici. Nu face confuzie intre calitate, durabilitate si aspect. Daca in 3 ani zornaie ca toti dracii, si se rupt plasticele, si in 2 ani incepe sa se cojeasca e un rahat de interior. Ca e fin la pipait, ca butonul X e perfect, volanul e nu stiu cum , ca ceasurile sunt ergonomic aranjate, etc.. e alta poveste.

Mie imi place interiorul de e38, nu toate, imi place si F10, e foarte misto, iar cel de pe e65 e dea dreptul superb. Dar asta e doar parearea mea, tie poate iti plac altele. Nu zic ca e mai misto cel de e34 sau e38 fata de F10 sau X5 sau X6. asta tine exclusiv de gust. Nu confundati calitatea cu aspectul.

PAi sunt aici pe forum posesori/ posesoare de e90, Z4 care nu poarta blugi ca capse in masina ca se strica interiorul, sa nu mai vorbim ca nevasta colegului meu, care are si ea niste inele ca orice femeie.. a jumulit deja volanul si manerul al de la sofer, desi conduce masina aia care are apropae 2 ani si 40k km doar cand e asta mut de beat.

 

Ai grija de interior ok, e normal, unii o fac mai mult sau mai putin, dar sa ajungi sa porti "pantaloni de condus:" ca se strica pielea.. scuzati expresia, dar ma o p..s pe ea de masina. E pacat ca fac astfel de rabaturi la calitate, si nu e vorba numai de BMW aici ci de toate masinile premium.

Uite de exemplu la e65 am auzit mai putin de chestii de genul asta, desi e cam aceasi generatie cu X5.

L.E.Pai pot comenta de calitate ca crapa in 3 ani..

La e60 nu mai zic, ca unele au deja 8 ani, desi nu am auzit de probleme mari de tot, decat mici nemultumiri, cate un greiere pe ici pe colo, chiar si cele rulate la greu in Ro.

LA F10 mai vedem cum o fi. SPer sa fie ok, ca intr-un an, cand mai cad preturile o leaca la Sh, ca o sa fie deja de 2 ani pe piata, si nu o sa fiu somer as lua unul. Unul nou din pacate nu imi permit, ca ce as vrea eu sare bine de tot de 50k, si nici in cele mai bune conditii nu cred ca sunt psihologic pregatit sa fac rate la masini, chiar daca cu un efort mai mare sau mai mic as putea.

F10 imi place foarte mult, e singura masina de dupa 2003 de la BMW pentru care as face un efort si as da banii. .

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu fac nici o confuzie, ideea e că dacă pui nişte plastice grosiere vor fi întotdeauna mai durabile decât nişte materiale fine, însă asta n-ar trebui să conteze din moment ce nu vorbim de dube sau alte maşini de genul acesta.

 

Cât despre zornăit şi greieri, E34 stă din nou mult mai prost.

Să nu uităm că la E34 sar feţele de uşi foarte uşor, mai ales alea de pe spate. E valabil pentru prefacelift-uri, nu ştiu dacă au rezolvat problema la facelift.

De la E39 în sus s-a rezolvat problema asta.

Sau la E12 unde se umfla cartonul din uşi şi nu mai stătea ca lumea.

 

Calitatea a crescut, nu are nici un rost să negăm asta.

 

Pielea de pe volan e normal să cedeze în timp de la inele.

Nu contează că eşti femeie sau bărbat, normal este să-ţi dai jos inelele când conduci.

Sau dacă nu le dai jos, să nu te mai plângi apoi dacă zgârii diverse plastice sau rupi pielea, practic o faci cu mâna ta.

 

Nu e nici o tâmpenie să eviţi blugii cu capse, în fond care-i efortul?

Nu sunt pantaloni speciali de condus, pur şi simplu eviţi pantalonii care pot zgâria pielea.

Eu am fotolii şi canapea din piele şi acasă, mi se pare absolut normal să nu-mi bat joc de ele.

 

Nu se fac deloc rabaturi de la calitate, pur şi simplu pielea nu are cum să fie idiot-resistant.

Crezi că pielea din vreo maşină rezistă la frecarea cu capse ascuţite sau diverse catarame cretine?

 

E65-urile sunt oricum mai rare decât X5-urile, probabil că d-aia ai auzit mai rar despre astfel de cazuri.

 

Eu am pielea aproape intactă tocmai pentru că am avut grijă de ea.

Cum o ţii, aşa o ai.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da porti inele .. se duce volanul, dar nu de la 3 h de condus .

Sa fim seriosi.

La e34 singura problema mai mare e plansa din spate care tine boxele, si la cele cu piele, e ca se freaca de consola de cosola de plastic centrala si scartie. Trimurile de lemn tin 100 de ani, nu au nici o treaba indifent cat le abuzezi, ce versi pe ele etc..

Fetele la usi la e34 sar ca au desfacut ca ciobanii panelul si rup din clipsuri de plastic, iar banda aia de plastic care vine peste fata de usa, de sus, nu o baga in clipsurile metalice bine. Sunt dintr-un metal moale, foarte putin flexibil si inaite sa retmontezi trebuie indoite pe pozitie, sa fi sigur ca e prinsa bine. De la demontat si montat ca neoamenii li se trage.

 

 

Ca e mai fin la pipait nu inseamna ca nu poate fi si durabil. Nu e normal ca plasticul sa zgaraie din orice, asta insemana doar vopsea/ lac de proasta calitate. De piele de pe scaune nu mai zic. Nu in 1-2 ani sau cateva zeci de mii de km.

Vorbim de niste masini care costa ceva bani.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

SĂŁ nu exagerĂŁm, n-are cum sĂŁ se uzeze volanul de la 3 ore de conducere.

 

Din pĂŁcate, te ĂŽnÂşeli la faza cu feĂžele de uÂşi.

Eu ºtiam de problema asta, Însã m-am mirat sã o vãd ºi la o ediÞie veche Top Gear când Jeremy Clarkson a testat un E34 ºi a rãmas mirat cã o faÞã de uºã de pe spate a sãrit atunci când a deschis portiera.

Iar aia, aÂşa cum ĂŽĂži dai seama Âşi singur, nu era o maÂşinĂŁ uzatĂŁ ci una nouĂŁ.

 

ÂŞi lemnul poate fi atacat de diverse soluĂžii acide.

 

Mie mi se par foarte durabile Âşi foarte de calitate interioarele BMW-urilor recente.

 

DeÂşi nu vrei sĂŁ fii de acord cu mine, totul Ăžine de exploatare.

ExistĂŁ Âşi E34-uri sau E39-uri care aratĂŁ a case de boschetari, pur Âşi simplu unii oameni nu sunt interesaĂži de astfel de lucruri Âşi ajung sĂŁ transforme un interior de maÂşinĂŁ ĂŽntr-o cocinĂŁ.

Pe de altĂŁ parte, existĂŁ maÂşini vechi ĂŽn stare excepĂžionalĂŁ la interior, iar meritul tot al foÂştilor proprietari este.

Am observat la E39-urile alea de Anglia pe care le-am mai vãzut pe la dezmembrãri cã majoritatea au interioare În super stare. Nu cred cã este o coincidenÞã.

 

Normal cĂŁ vorbim de niÂşte maÂşini care costĂŁ niÂşte bani, ĂŽnsĂŁ nu pot fi indestructibile.

Am vĂŁzut niÂşte maÂşini de teste care arĂŁtau foarte aiurea la interior, ĂŽnsĂŁ chestia asta tot de oameni Ăžine.

ĂĂži dai seama câÞi slinoÂşi s-au urcat ĂŽn ele dacĂŁ au ajuns aÂşa ĂŽn 7-8000 km.

Pielea nu ajunge jegoasĂŁ de la uzurĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

nu zic de jeg, ci de zgarieturi de exemplu. In sfarsit...

Nu sunt nebun la cap.. daca macane si se leagane ca o rata e rata.

Cand oameni care au avut generatii diferite de masini premium luate toate de noi, se plang in mod constant, si nu de "calitate" ci de "durabilitate", tind sa ii cred.

Pot confirma cu fata de usa spate la e34, in special modelul cu perdelute, ca am ramas surprins cand baiatul meu de 3 ani, mosmondind la ea a reusit sa o salte, dupa ce in prealabil a scos si surubul de la chesita de plastic de unde blochezi portiera ( ramas singur in masina in timp ce eu fumam o tigara in afara masinii, cu spatele la el, fiind legat in scaun dinala de copii cu centura pusa.. 3 min a durat treaba :0) Faza aia de la top gear nu am vazut-o si nici nu am auzit multi sa se planga de asta, dar eu am descoperit problema si acum e child proof. Cum spuneam, e de la niste amarate de cleme metalice prea moi, se remdiaza foarte usor. Si acum m-ai trage de ea dar nu a mai reusit performanta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.