Jump to content

Drive-test seria 5 GT


Romulus

Recommended Posts

Sunt sigur că admiţi şi posibilitatea că unii oameni au pretenţii şi aşteptări un pic prea mari de la o societate de consum.

 

Eu sunt foarte mulţumit de calitatea interioarelor de BMW.

 

Faza cu jegul era o paralelă între igienă şi atenţie pentru detalii.

Dacă igiena nu e o prioritate pentru unii, e clar că nici grija pentru bunuri nu este o prioritate.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat mai sus,cine si ce intelege prin claitate,calitatea nu inseamna doar durabilitate,oricum nu am primit niciun raspuns.

 

Al meu x6 are 20k km,in 6 luni,deci este clarita destul,20-25% din km sa zic ca sunt facute pe sosele bune (ma referer de la Szeged spre civilizatie),restul pe tot feluri de drumuri,chiar si pe drumuri praf de genul (bicaz-gheorgheni) pt cine cunoaste,,masina este condusa si de sotie,nu sunt genul de om care sa reduca viteza,sa ocoleasca sau sa puna pasagerii sa descalte si cu toate acestea atat volanul,bordul,schimbatorul,pedalele,insertiile de aluminu (care cica sunt mai senzibile decat lemnul) arata ca noi,0 greierasi iar pielea de pe scaune arata de nota 10/10,mai putin cea de pe scaunul soferului careia i-as da un 9/10.

Link to comment
Share on other sites

La mine, la E60:

 

- plasticul de pe stalpul soferului are mici urme de la cum las centura

- o fata de usa s-a zgariat pt ca in adidasi fiind, am iesit si am atins usor fata de usa. Este o urma mica dar se vede

- spatarul din dreapta are urme care se vad de la soare. Pielea e dakota neagra si este extrem de sensibila la zgarieturi

- pe la 10k km mi s-a rupt covorasul, am din velur dar totusi: cum sa se rupa ala? Ruptura e langa pedala de acceleratie

- pe la 50k km a inceput sa se cojeasca trimul de la volan

- greieri nu am in ciuda RFT-urilor pe 18 vara si 17 iarna si suspensiei de M

 

Cand o sa am timp, o sa le schimb/refac. Per total, si eu sunt multumit de interior insa ce vroiam sa zic eu si probabil ca nu mi-a reusit este: e loc de mai bine si nu e loc de mai ieftin pt ca ar cadea intr-o clasa mediocra.

 

Imi place la interior asezarea, pozitia, modul in care sunt gandite functionalitatiile dar calitatea plasticelor (mod de prindere, senzatie la atingere si robustete) ar putea fi imbunatatita.

 

5GT nu am condus dar la F10, interiorul cu ecran mic mi se rau. se schimba clar situatia la ecranul mare. Daca ma urc in E60 cu ecran mic (eu am mare) nu mi se pare asa de socanta diferenta. Cumva au facut la F10 designul mai cu ecranul in fata de conteaza asa de mult dimensiunea ecranului la aspectul bordului.

 

astea sunt pareriile mele. Cel mai fain bord pe care l-am vazut eu (aspect si asezare) este de departe la F01

Link to comment
Share on other sites

PAi zis mai sus, durabilitatea e o parte a calitatii unui interior. Degeaba arata bine numai in showroom, si e fain la pipait daca se distruge relativ repede. E diferenta dintre o biblioteca din lemn de cires si un placata cu furnir din lemn de cires. Amandoua arata bine, numai ca prima o sa arate bine si peste 15 ani..

Ce spuneam despre e65, ca nu am auzit de probleme, poate si din cauza ca reprezinta culmea luxului la BMW , si poate nu au facut prea multe compromisuri.

De X6 nu stiu, poate ai noroc si tu de un interior mai legat. Din ce stiu si X3 e ok, probleme mai mari stiu la X5. Poate sunt ca bolile genetice.. mai sar cate o generatie... :)

Link to comment
Share on other sites

ComparaÞia ta cu biblioteca nu prea are relevanÞã.

 

E65-ul poate avea un interior banal sau foarte frumos finisat, totul Ăžine de banii pe care i-a bĂŁgat primul proprietar.

 

ÂŞi la E60 poĂži avea trim-uri mai miÂşto Âşi scaune confort sau chiar Individual, totul Ăžine de bani.

 

Ăn prezent, un seria 5 e doar un 7 mai mic.

Link to comment
Share on other sites

Ca tot se bat campii :D

La X3, dupa 3 ani si multe luni, interiorul e la fel ca in prima zi dupa ce-l aspir si-l curat cu solutii de la 1Z (einszett). Si da, asa e, nu sunt genul care sa stau cu servetele dupa mine sau sa zgandar in fund masina. Bine, nici genul care sa-mi bat joc de ea nu sunt.

 

In rest, ce sa spun, facand un rezumat si tragand o concluzie, cred ca BMW la ora actuala ofera interioare demne de luat ca etalon pentru majoritatea constructorilor. Mai au si ei scapari ca na, nimeni nu e perfect. Am vazut si la Mercedes sau Audi materiale care nu le fac cinste.

Vorbind de seria 5GT, am vazut vreo 4 bucati pana acum si analizat. Se vede ca are aceleasi materiale de la 7, adica the top of the top in gama BMW. Pielea, lemnul, plasticele, sunt de cea mai buna calitate si doar un carcotas hotarat anti BMW ar avea ceva de criticat.

 

Rezistenta materialelor in timp. Ce sa spun, nu am reusit sa uzez trimuri sau volan la nicio masina pana acum, ce-i drept, nici sute de mii de km parcursi nu am facut cu ele... dar la X3, pielea arata ca-n prima zi, fara cute sau crapaturi ori luciu. Ce-i drept o si curat cam la 6 luni si o hidratez corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

PAi zis mai sus, durabilitatea e o parte a calitatii unui interior. Degeaba arata bine numai in showroom, si e fain la pipait daca se distruge relativ repede. E diferenta dintre o biblioteca din lemn de cires si un placata cu furnir din lemn de cires. Amandoua arata bine, numai ca prima o sa arate bine si peste 15 ani..

Ce spuneam despre e65, ca nu am auzit de probleme, poate si din cauza ca reprezinta culmea luxului la BMW , si poate nu au facut prea multe compromisuri.

De X6 nu stiu, poate ai noroc si tu de un interior mai legat. Din ce stiu si X3 e ok, probleme mai mari stiu la X5. Poate sunt ca bolile genetice.. mai sar cate o generatie... :)

 

Am avut q7,individual sau cum se zice la ei,pret factuta de nou 110k euro,l-am condus de la 8 si pana la 20-21k km - Nu este mai legat decat x6

Am condus ML,GLK,x1,ultimile doua avand sub 25k km si x3 ,pot spune ca niciun suv dintre acestea nu este mai bine legat decat x6,in ciuda faptului ca x6 are cele mai dure suspensii,in habitaclu toate sunetele se aud infundat,nu exista zornaieli sau greierasi,indiferent ca mergi pe drumuri praf sau topai peste liniile de tramvai cu 30km/h sau cu 120km/h.

 

Am carat de craciun bradul din B si pana pe valea ph,nu s-a intamplat nimic,nu s-a zgariat nimic,chiar daca am atins pielea si ornamentele;am fost in nemtia 4 persoane,in ciuda faptului ca mai atipeam rezemandu-ne de fetele de la usi,ornamente nu s-a intamplat absolut nimic.

 

Repet la capitolul ornamente,plastice si piele scaune arata ca la 0km,cu exceptia celei de pe scaunului soferului careia i-as da un 9/10.

 

In nici un caz nu putem compara cu materiale low-cost asa cum se spunea mai sus,pai la fostul megane2 al tatalui la 18-19k km,cand l-a vandut pielea de pe scaunul soferului arata de parca avea cel putin 120k km,iar manerele de la usi din bej erau negre,sa nu mai zic de zornaieli si grierasi care au aparut inca de la 3k km.

 

In fine nu stiu cum s-a ajuns la ac concluzie,cum ca materialele de pe modelele noi nu mai sunt a fel de durabile ca cele de pe modelele vechi,un singur exemplu cu un x5,condus de cine stie cine si cum nu este concludent.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e problema, nu zic de un singur X5. Si cea mai mare problema la el sunt greierii..Si vorbesc de X5-rulate numai pe afara.

 

la e90, sunt notorii anumite optiuni de materiale, Si am zis ca problema e la mai multe marci. Nu stiu cine ce zice de megane aici..

Daca ai departament special infiintat sa faca ieftinul sa arate bine, care 8h/zi cu asta se ocupa, nu ma pot astepta la nimic bun. Daca pui chestii ieftine..nu are cums a fie mai bune si sa tina mai mult decat un material bun. Tot scopul departamentului ala e sa reduca costul si sa gaseasca inlocuitori ieftini la materiale bune.

Ai intrat intr-un X1 recent.ala chiar e vai de mama lui, daca si de ala ziceti ca e ok, nu mai am cuvinte.

De X6 nu am comentat nimic, chiar nu am auzit/citit nimic deosebit.

Cauta ceva forumuri de afara, sa vezi plansete la e90/e60..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la restul,dar eu daca nu sunt multumit de o marca,nici nu vreau sa aud de ea;am mai spus-o si-o repet:daca criticam sau nu suntem multumiti de calitatea si fiabilitatea bmw-urilor(fiind o marca premium),pai atunci s-o lasam si sa trecem la low-cost,low-quality,samd...sau in celalalt sens,adica spre apogeu,bentley,maybach,rolls,etc. Nu zic ca bmw ar fi perfectiunea,dar cred ca e deasupra multor marci,fie ele si renumite. Fac o paranteza si vreau sa dau un ex:am 2 prieteni ce detin fiecare cate un audi;unul are un a4 2.5 quatro din 2001,iar celalalt are un a3 1.6 din 2006. Credeti-ma ca la ambele masini,aproape toate butoanele din interior sunt sterse sau decojite. Tatal unuia dintre acesti prieteni are si el un a6 din 2003...la fel si ala,ba mai mult,s-a decojit(sau ma rog,s-a sters vopseaua aceea)si in dreptul manerelor de pe portiere. Si am mai vazut si la alte masini. Pai scuzati-ma,dar ce sa mai spun de hoasca mea de pisica din '95 care nu am nici-o problema cu stersul butoanelor sau alte "minuni"...chiar si pielea se afla inca in stare destul de buna. Deci cred ca bmw sta inca destul de bine in ceea ce priveste calitatea materialelor...parerea mea!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Audiul a avut ceva pb cu decojitul la butoane,mai ales la modele precum a4 (b5,6,7),A6 (c5 nonfacelift si facelift),a3 (8L,8P) probabil si la A2,A8;oricum ac problema aparea la modele cu rulaj mare.

 

X1 nu are cele mai bune materiale,dar totusi mi s-au parut peste e46.

La audi am vazut butoane decojite si la a6 din 2008, 70.000 km, e un trademark la ei.

Link to comment
Share on other sites

Oricum,se stie destul de bine ca la audi exista aceasta problema,insa nu vreau sa fiu "gigi contra",pt ca sincer am vazut si cateva (vreo 3) e60-uri <ce-i drept,erau de prin 2004> in care aveau materialul de pe consola centrala destul de uzat,deci chiar se vedea urat. Da' ce sa-i faci,se mai intampla si pe la case mari :popcorn:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.