Jump to content

Tremurat motor pe liber si Ceck Engine


Slim

Recommended Posts

Salut, Am fost ieri la sevice am pus masina pe tester si mi-a sters eroarea cu ceck engine, pe motivul ca a aparut aiurea o eroare la catalizator.

Asta spune mecanicul . Am platit am plecat ... Totul ok pana azi cand s-a aprins din nou eroarea :|

Precizez ca ocazional cand scot masina pe liber si franez... nu cand stationez ... da sa moara motorul coboara in 500 ture.

Mi se mai intampla sa imi oscileze turatia cand iau de volan pe loc dar am inteles ca e normal.

S-a mai ivit cineva de problema asta ? Ca in mecanici incep sa nu mai am incredere.

Sa nu mai zic ca la martorul AirBagului a zis ca nu are ce sa imi faca ca nu poate sa il vada pe tester.

Multumesc

 

E vorba de un E46 din 2000 motor 1.8

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca sonda lamda de dinainte de catalizator isi da duhul nu peste mult timp... :)

 

Problema cu oscilatia relantiului am avut-o si eu. Am un E 46 316i (1985 cmc) din 2001. Mi s-a aprins la un moment dat Check Engine. Cand o lasam la relatii oscila intre 500 si 800 ture si "tusea" pe toba. In mers nu avea nici o problema, dar la relanti efectiv ma dispera. Si mi se mai intamplase si cand eram in concediu pe drum spre Turcia. Oare caldura sa-i fi venit de hac, nu stiu. Cand m-am intors m-an dus la BMW Filaret si mi-au spus ca esta valva PCV. Are o menbrana de cauciuc foarte subtire care a cedat. Cica cam pe la 50.000 de km mai cedeaza piesa asta. M-a costa 180 RON valva PCV + 100 Testerul si am rezolvat problema. De atunci merge perfect.

 

Sper sa-ti fie de folos aceste informatii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut, Am fost ieri la sevice am pus masina pe tester si mi-a sters eroarea cu ceck engine, pe motivul ca a aparut aiurea o eroare la catalizator.

Asta spune mecanicul . Am platit am plecat ... Totul ok pana azi cand s-a aprins din nou eroarea :|

Precizez ca ocazional cand scot masina pe liber si franez... nu cand stationez ... da sa moara motorul coboara in 500 ture.

Mi se mai intampla sa imi oscileze turatia cand iau de volan pe loc dar am inteles ca e normal.

S-a mai ivit cineva de problema asta ? Ca in mecanici incep sa nu mai am incredere.

Sa nu mai zic ca la martorul AirBagului a zis ca nu are ce sa imi faca ca nu poate sa il vada pe tester.

Multumesc

 

E vorba de un E46 din 2000 motor 1.8

 

Problema asta cu martorul airbagului o am si eu. S-a aprins intr-o seara din senin cand veneam pe DN1 linistit. Apoi am avut o problema cu masina si am fost la Filaret. Oamneii imi rezolvasera problema si din proprie initiativa imi stersesera si eroarea cu martorul airbagului. Lasasera capacul deschis de la mufa OBD. Dupa o vreme iar s-a aprins tot din senin si mi-au spes cei de la Filaret ca senzorul de sarcina de la scaunul pasagerului nu stiu ce a patit, si trebuie demontat scaunul, sa-i scoata tapiteria pt. ai inlocui nu stiu ce plasa. Oricum nu merita atata bataie de cap, Cica airbagul pasagerului functioneaza, chiar daca apare eroarea asta. Asa mi-au zis ei, acum eu n-am probat.

Link to comment
Share on other sites

Problema asta cu martorul airbagului o am si eu. S-a aprins intr-o seara din senin cand veneam pe DN1 linistit. Apoi am avut o problema cu masina si am fost la Filaret. Oamneii imi rezolvasera problema si din proprie initiativa imi stersesera si eroarea cu martorul airbagului. Lasasera capacul deschis de la mufa OBD. Dupa o vreme iar s-a aprins tot din senin si mi-au spes cei de la Filaret ca senzorul de sarcina de la scaunul pasagerului nu stiu ce a patit, si trebuie demontat scaunul, sa-i scoata tapiteria pt. ai inlocui nu stiu ce plasa. Oricum nu merita atata bataie de cap, Cica airbagul pasagerului functioneaza, chiar daca apare eroarea asta. Asa mi-au zis ei, acum eu n-am probat.

 

Salut,

 

Nu functioneaza garantat si verificat :)

E o plasa pe scaun care se rupe si nu face contact.

Si da au spus bine trebuie sa-i scoata tapiteria pt a inlocui plasa respectiva.

Mai exista o alta varianta de a pacali dar pe tester tot iti arata erorul cu airbag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
la e46 timpurii exista 2 mufe pt tester, una in stanga volanului, jos, care vede sistemele mari, si alta sub capota, mostenire de la e36, pe partea pasagerului, cea rotunda; mufa aia vede airbag-urile, ABS-ul, etc. sunt putine testere care mai au mufa aia rotunda, incearca la Rune, daca esti din Bucuresti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.