Jump to content

probleme vanos e39 520i


Recommended Posts

Buna ziua, am achizitionat de curand un bmw e39 520i, acum 2 luni nu aveam probleme la el deloc, a inceput sa se auda un trancanit ca de taket de la vanos, stie cineva unde pot gasi sa cumpar vanos-ul ? sau ce e de facut? cum il pot repara, de cand a inceput acel sunet am observat ca am nivelul scazut la ulei si nu stiu cu ce ulei sa completez, am vb cu fostul posesor al masini si a zis ca nu mai stie exact, motorul are 190k km. Sa fie din cauza nivelului scazut la ulei ? dimineata cand scot joja, o sterg si o scot iar abia atinge uleiul... VA ROG AJUTATI-MA, va multumesc
Link to comment
Share on other sites

in principiu nivelul scazut de ulei cauzeaza sunetul de care vb tu si nu invers. La majoritatea motoarelor dupa un anumit numar de km si un anumit grad de uzura apare consumul de ulei. Verifica bine daca nu ai scurgeri pe undeva si fa-i reviziile(cand cumperi o masina, niciodata sa nu te bazezi ca fostul proprietar a facut toate reviziile inainte sa ti-o vanda. pentru el e o cheluiala in plus) . O sa iti dai seama apoi daca mai ai consum de ulei si sunetul respectiv. Oricum la un nivel de ulei asa de scazut cum zici tu, ar fi trebuit sa iti apara in bord martorul de nivel scazut.
Link to comment
Share on other sites

in principiu nivelul scazut de ulei cauzeaza sunetul de care vb tu si nu invers. La majoritatea motoarelor dupa un anumit numar de km si un anumit grad de uzura apare consumul de ulei. Verifica bine daca nu ai scurgeri pe undeva si fa-i reviziile(cand cumperi o masina, niciodata sa nu te bazezi ca fostul proprietar a facut toate reviziile inainte sa ti-o vanda. pentru el e o cheluiala in plus) . O sa iti dai seama apoi daca mai ai consum de ulei si sunetul respectiv. Oricum la un nivel de ulei asa de scazut cum zici tu, ar fi trebuit sa iti apara in bord martorul de nivel scazut.

 

 

va multumesc frumos pentru raspunsuri, maine ii fac schimbul de ulei si filtre, o sa vad ce imi zice mecanicul, am mai vb niste prieteni care au zis ca asa au patit si ei cand nivelul de ulei este scazut. pe unde as putea avea scurgeri de ulei ?? ms de raspuns

Link to comment
Share on other sites

in principiu nivelul scazut de ulei cauzeaza sunetul de care vb tu si nu invers. La majoritatea motoarelor dupa un anumit numar de km si un anumit grad de uzura apare consumul de ulei. Verifica bine daca nu ai scurgeri pe undeva si fa-i reviziile(cand cumperi o masina, niciodata sa nu te bazezi ca fostul proprietar a facut toate reviziile inainte sa ti-o vanda. pentru el e o cheluiala in plus) . O sa iti dai seama apoi daca mai ai consum de ulei si sunetul respectiv. Oricum la un nivel de ulei asa de scazut cum zici tu, ar fi trebuit sa iti apara in bord martorul de nivel scazut.

Poate nu'i apare nimic in bord din cauza senzorului stricat .

 

La mine era in scurt senzorul .

Link to comment
Share on other sites

Poate nu'i apare nimic in bord din cauza senzorului stricat .

 

La mine era in scurt senzorul .

 

 

sa aprins de vreo 4 ori becul de la ulei in bord, azi am pornit masina nu se mai auzea nimik, dupa ce am mers am oprito si iar am pornit iar a inceput sa se auda, cn stie ce are ...sa vad maine sa schimb uleiul

Link to comment
Share on other sites

va multumesc frumos pentru raspunsuri, maine ii fac schimbul de ulei si filtre, o sa vad ce imi zice mecanicul, am mai vb niste prieteni care au zis ca asa au patit si ei cand nivelul de ulei este scazut. pe unde as putea avea scurgeri de ulei ?? ms de raspuns

unu la mana poate sa iti consume motorul din ulei, dar asta s-ar vedea automat cand ii dai talpa atat pe loc cat mai ales in cuplu peste anumite turatii, pt ca scoate un fum albastrui. Pierderi poti sa ai pe la garnituri, furtune. Nu recomand sa folosesti aditivi de ulei in caz ca-ti consuma uleiul, dar din pacate se practica din ce in ce mai des la masinile sh de pe piata.

Link to comment
Share on other sites

unu la mana poate sa iti consume motorul din ulei, dar asta s-ar vedea automat cand ii dai talpa atat pe loc cat mai ales in cuplu peste anumite turatii, pt ca scoate un fum albastrui. Pierderi poti sa ai pe la garnituri, furtune. Nu recomand sa folosesti aditivi de ulei in caz ca-ti consuma uleiul, dar din pacate se practica din ce in ce mai des la masinile sh de pe piata.

fum albastru am vaz de 2 ori atat in rest nu scoate. ms pt sfat

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul tau este M52, obisnuieste-te cu ideea ca pierde ulei prin ardere. Daca este M54 deci automat dublu vanos sunt unele pierderi pe la simering vibrochen, baie ulei etc. insa nu atat de mari incat in 2 luni joja abia sa atinga uleiul la verificare. Daca nu faci schimbul mergi pe completare aprox 3 litri cu 5w40 de la Castrol.

 

Fumul albastru reprezinat consum de ulei. Daca a trecut de catalizatoare deja reprezinta o problema. Un motor care consuma 1 litru la 3000km, pe esapament da fum alb (zici ca e de la condens). Ar mai fi o sansa si anume sa nu fie schimbat uleiul in ea de foarte mult timp, deci si-a pierdut proprietatile si-l arunca pe evacuare. Ar fi cel mai fericit caz. :twoup:

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Daca motorul tau este M52, obisnuieste-te cu ideea ca pierde ulei prin ardere. Daca este M54 deci automat dublu vanos sunt unele pierderi pe la simering vibrochen, baie ulei etc. insa nu atat de mari incat in 2 luni joja abia sa atinga uleiul la verificare. Daca nu faci schimbul mergi pe completare aprox 3 litri cu 5w40 de la Castrol.

 

Fumul albastru reprezinat consum de ulei. Daca a trecut de catalizatoare deja reprezinta o problema. Un motor care consuma 1 litru la 3000km, pe esapament da fum alb (zici ca e de la condens). Ar mai fi o sansa si anume sa nu fie schimbat uleiul in ea de foarte mult timp, deci si-a pierdut proprietatile si-l arunca pe evacuare. Ar fi cel mai fericit caz. :twoup:

salut, merci pt raspuns, este motor M52, acum am schimbat uleiul, nu se mai aude nici un zgomot nimik, aveam cam 4 litri de ulei in motor, acum a incaput 6,5L, fum nu mai scoate deloc, uleiul era cam negru asa a zis mecanicul. VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU SFATURI SI AJUTOR :twoup: :twoup: :twoup: :) :) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ce fel de ulei ai pus?? urmareste atent nivelul uleiului sa nu te trezesti cu surprize din nou si verifica daca nu mai scoate fum cand ii dai talpa. Poate ai scapat numai cu asta. E posibil sa nu fi fost schimbat uleiul de multa vreme si de asta sa-l fi consumat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ce fel de ulei ai pus?? urmareste atent nivelul uleiului sa nu te trezesti cu surprize din nou si verifica daca nu mai scoate fum cand ii dai talpa. Poate ai scapat numai cu asta. E posibil sa nu fi fost schimbat uleiul de multa vreme si de asta sa-l fi consumat.

 

 

salut, am pus castrol 10w40, nivelul vad k sta bine, dimineata cate umpik se simte, dar nu vad sa mai iasa fum albastru doar mirosul atat, cn stie

Link to comment
Share on other sites

salut, am pus castrol 10w40, nivelul vad k sta bine, dimineata cate umpik se simte, dar nu vad sa mai iasa fum albastru doar mirosul atat, cn stie

eu zic sa incerci data viitoare sa pui un ulei mai subtire, castrol 10w40 nu prea recomand, motorul e zgomotos tare la rece si mai ales pentru un benzinar eu zic sa pui macar un 5w40.Eu am folosit acest tip si nu era deloc bine desi toti il recomandau avand in vedere ca aveam peste 200mii. Chiar daca e mai vascos la rece, apare uzura prematura si ca la orice motor si la benzina consumul mare de ulei apare la cald.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa incerci data viitoare sa pui un ulei mai subtire, castrol 10w40 nu prea recomand, motorul e zgomotos tare la rece si mai ales pentru un benzinar eu zic sa pui macar un 5w40.Eu am folosit acest tip si nu era deloc bine desi toti il recomandau avand in vedere ca aveam peste 200mii. Chiar daca e mai vascos la rece, apare uzura prematura si ca la orice motor si la benzina consumul mare de ulei apare la cald.

 

 

si daca ii pun 5w40 e putin mai subtire ok ? si nu il mananca si pe asta cand se incalzeste motorul ? ca e mai subtire na nuj ce sa zic

Link to comment
Share on other sites

si daca ii pun 5w40 e putin mai subtire ok ? si nu il mananca si pe asta cand se incalzeste motorul ? ca e mai subtire na nuj ce sa zic

chiar daca pui ulei mai putin subtire nu inseamna ca nu o sa mai consume,ci doar mascheaza pt o perioada defectul pe care il ai. zic doar sa folosesti un ulei sintetic, eu si multi altii zicem ca e mai bun, si nici nu formeaza aceeasi pelicula ca si cel semisintetic sau mineral. Ar fi foarte ok sa nu ti-l consume nici pe asta ce l-ai pus. Poate ai noroc. Pe castrol.com iti arata exact ce tip de ulei ar trebui sa folosesti.

NUMAI BINE!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.