Jump to content

Tremurat plecare de pe loc


vidoq

Recommended Posts

Inca ceva: volanta asta nu e o roata mare dintata, care e invartita de electromotor? Cum se poate strica? Ma gandesc mai repede la ambreiaj, la discul acestuia sau la placa de presiune, asa cum le stiam eu de la Dacia lui tata.

 

 

ae niste arcuri in ea care la modelele cu volanta fixa erau pe discul de ambreaj

se mai rup din cand in cand

Link to comment
Share on other sites

salut,subscriu si eu cu o problema la un bmw e90,320D,cu 178.000km...la relanti tremura masina,zic eu ca doar la cand,in ultimele zile din ce in ce mai sesizabil,in rest in mers nu se simte nimic anormal..

sa fie de la tampoanele motorului?se pot verifica sau se schimba cu ochii inchisi pe increderea mecanicului de la service?la ce pret ajunge distractia asta,daca a facut cineva acest schimb?

Link to comment
Share on other sites

Recidiveaza o problema mai veche. In sensul ca masina a mai facut asa acum vreo jumatate de an pentru circa 3zile dupa care si-a revenit fara sa ii fac ceva.

 

La plecatul de pe loc trepideaza. Uneori si la schimbatul treptelor din 1 in 2. Si asta numai cand e motorul cald. La rece nu se manifesta.

 

Ambreiajul nu patineaza, in treptele 2-3-4 accelerez pana taie injectia. Scartaie la schimbat 1-2.

 

Motorul are 122hp, iar componentele ambreiajului (conform realoem) au exact aceleasi coduri cu cele ale lui 320d 163hp fabricat in aceeasi luna, deci nu cred ca poate fi uzua ambreiajului (1- a fost gandit sa suporte cu 30% mai multa putere in limite de siguranta, si mai ganditi`va ca sunt si 320d chipate care merg f bine. 2 - am mers cu masina intr-un ritm ok, schimband mereu in jur de 2500 - 3000rpm. nu am facut niciodata cerculete cu ea, doar cate un derapaj mic in intersectii si cate un scartait la plecarea de pe loc - si asta 1 data pe luna.)

 

Ce ar putea avea totusi? a mai patit cineva asta? E ciudat ca i-a trecut de la sine atunci. Sa vedem daca si acum ii trece...scimba lichidul de frina si aeriseste bine pompa de pe cutie

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am intampinat si io o problema aseamanatoare de cateva zile...la E90 318 Diesel...dimineatza...sau dupa ce masina sta cel putin o zi...la primele plecari de pe loc(plecari line) imi tremura masina oricum as dau-o...apoi nu mai imi tremura deloc...pleaca foarte bine ..precizez faptul ca masina are 125mii km,in celelalte viteze nu am probleme iar cand ii dau scartzuri nu-mi patineaza deloc ambreiajul...de la ce poate sa fie aceasta trepidatie?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am intampinat si io o problema aseamanatoare de cateva zile...la E90 318 Diesel...dimineatza...sau dupa ce masina sta cel putin o zi...la primele plecari de pe loc(plecari line) imi tremura masina oricum as dau-o...apoi nu mai imi tremura deloc...pleaca foarte bine ..precizez faptul ca masina are 125mii km,in celelalte viteze nu am probleme iar cand ii dau scartzuri nu-mi patineaza deloc ambreiajul...de la ce poate sa fie aceasta trepidatie?

 

Exact aceiasi problema o am si eu(120d 160 000km)!Ai schimbat lichidul de frana? La mine apare ca trebuie sa il schimb, cica de aici poate sa apara problema.

Link to comment
Share on other sites

volanta cum se poate verifica? si e posibil sa se duca asa usor tinand cont ca a fost conceputa pt motor mai puternic cu minim 30%?

volanta nu are nici o legatura cu aceasta problema.anul trecut am vorbit pe forum f mult pe asceasta problema fara nici o rezolvare,oare nimeni de pe acest forum nu este capabil sa ia problema in mina si sa adreseze o intrebare celor de la bavaria,pt ca aceasta defectiune apare la f. multe bmw-uri. eu am scimbat volanta discul placa rulmentul si dupa aprox. 5000km aceeasi poveste ,apoi am scimbat si lichidul de frina dar fara nici un rezultat . masina este 318d din 2005 e 46.ambreajul a fost schimbat la 180000km. acum ma gindesc sa schimb racordul elastic de la cardan. sincer nu stiu ce sa- i mai fac. o vind si imi cumpar logan!

Link to comment
Share on other sites

exact asa aveam si eu la plecarile de pe loc doar tremurat..... am scapat de acest neajuns dupa schimbarea kitului de ambreiaj + volanta. volanta era de vina in acest caz.

 

pavel_marius daca la tine sunt buni suportii motor atunci ti s-a dus iar volanta. ceva o strica... ar trebui sa mergi la service pentru constatare si schimbare pe garantie daca ai doar 5000 km.

Link to comment
Share on other sites

exact asa aveam si eu la plecarile de pe loc doar tremurat..... am scapat de acest neajuns dupa schimbarea kitului de ambreiaj + volanta. volanta era de vina in acest caz.

 

pavel_marius daca la tine sunt buni suportii motor atunci ti s-a dus iar volanta. ceva o strica... ar trebui sa mergi la service pentru constatare si schimbare pe garantie daca ai doar 5000 km.

eu nu cred ca o volanta se poatte strica dupa 3000 4000 de km indiferent de regimul de exploatare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Si eu am aceeasi problema (318D, FL, 37.000 km). Odata ce motorul s-a incalzit, incepe sa tremure la fiecare plecare de pe loc. Am vazut ca unii spun ca volanta e de vina, altii ca ambreiajul, altii ca tampoanele de la motor...in orice caz, intrebarea mea e urmatoarea: e normal sa faca asa la doar 37.000 KM?

Si inca ceva...daca am BSI pana la 80.000 Km, schimbul pieselor de mai sus se face pe garantie?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si mie imi tremura din cand in cand la plecatul de pe loc. Oricum nu vreau "sa sar" direct la schimb de volanta, datorita costurilor destul de ridicate.

Totusi as lua in calcul problema cu tampoanele motorului. Are ideie cineva cat costa ?

volanta ? in jur de 1800 ron

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

daca face doar cand se incinge, 100% este volanta.

poti testa in felul urmator: cuplezi treapta a4-a si patinezi ambreiajul pana cand masina pleaca de pe loc , faci de 2 -3 ori treaba asta. daca tremuratul dispare, este volanta.

am avut problema asta, nu vorbesc din auzite.

sfat: schimba volanta impreuna cu kitul de ambreiaj.

nu au nici o treaba lichidul de frana , tampoanele de la motor sau cilindrul ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

daca face doar cand se incinge, 100% este volanta.

poti testa in felul urmator: cuplezi treapta a4-a si patinezi ambreiajul pana cand masina pleaca de pe loc , faci de 2 -3 ori treaba asta. daca tremuratul dispare, este volanta.

am avut problema asta, nu vorbesc din auzite.

sfat: schimba volanta impreuna cu kitul de ambreiaj.

nu au nici o treaba lichidul de frana , tampoanele de la motor sau cilindrul ambreiaj.

sunt zile in care nu face si am obs ca imi tremura schimbatoru cand e pe liber mai mult aaaa si cat timp nu mai face daca incerc c ai zis u

Edited by 66dni
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. De curand am observat ceva la masina. Dupa 1-2 ore de mers cred ca imi face probleme ambreiajul.

Mai exact :

Sunt la semafor si vreau sa plec masina tremura un pic la plecarea de pe loc. daca era ambreiajul sau volanta nu trebuia sa faca mereu asa, la mine doar dupa 1-2 ore de mers. Masina este 320 e46 2004. Ce ar putea fi?

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.