Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

525 tds intrerupe


aaalllyyynnn

Recommended Posts

incearca sa fii o idee mai exact legat de "intrerupe".la ce anume te referi,alimentare?pompa de injectie nu functioneaza cum trebuie,motorul merge sacadat...!?

in ceea ce priveste stergatoarele,posibil sa fie vreo siguranta arsa sau motorasul de la stergatoare defect.bafta

Link to comment
Share on other sites

incearca sa fii o idee mai exact legat de "intrerupe".la ce anume te referi,alimentare?pompa de injectie nu functioneaza cum trebuie,motorul merge sacadat...!?

in ceea ce priveste stergatoarele,posibil sa fie vreo siguranta arsa sau motorasul de la stergatoare defect.bafta

intrerupe in sensul ca motorul merge rotund,si la un moment dat parca ii taie motorina pentru o secunda,pe urma isi revine,sau face de mai multe ori la rand asa.

Link to comment
Share on other sites

filtrul de motorina l-ai schimbat in ultima vreme?

am schimbat filtrul, am incercat si cu alta pompa de motorina din rezervor,i-am scos mufa la debitmetru,am verificat daca baga aer in timp ce merge pompa,i-am pus un furtun transparent la tur,nimic,cand intrerupe nu se vad bule de aer,nu stiu la ce sa ma mai uit si sa mai verific.

Link to comment
Share on other sites

cu furtunul transparent vezi daca apar bule de aer pana la intrarea in pompa,dar mai departe...!ai incercat sa pui un tester competent pe ea sa vezi ce spune?la ralanti,dupa ce pornesti motorul,(cu motorul cald)daca pornesti clima,farurile,proiectoarele,turatia motorului scade?
Link to comment
Share on other sites

cu furtunul transparent vezi daca apar bule de aer pana la intrarea in pompa,dar mai departe...!ai incercat sa pui un tester competent pe ea sa vezi ce spune?la ralanti,dupa ce pornesti motorul,(cu motorul cald)daca pornesti clima,farurile,proiectoarele,turatia motorului scade?

cu furtunul transparent am incercat pana intra in pompa de injectie.treaba cu farurile si toate cele aprinse nu am incercat-o,astazi asta o sa fac.Ideea e ca la rece porneste bine,la cald invarte mai mult....ma gandeam sa nu fie senzorul ala de la axa cu came...pe bord imi mai apare ceva de genul ,,verif. feux position'' . cu 2 zile inainte sa faca asa am fost la tester cu ea,si nicio eroare la motor,la pompa de injectie,nimic.daca tot nu ii dau de cap,o sa ma duc la cineva cu ea,ca sunt destui carpaci care o iau la ghici,d-aia am si vrut sa verific cat mai multe ipoteze, ca am patit-o asa cu meseriasii de la reprezentanta Ford de pe Giurgiului cand m-au pus sa schimb pompa de injectie,calculatorul masinii,bujiile,filtrul si cand era releul care comanda pompa din spate de la rezervor.Multumesc frumos pentru ajutor,poate daca mai e vreo idee,ceva ce merita incercat,o astept cu mare placere.Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intreruptul poate sa fie de la electronica pompei de injectie iar faptul ca porneste greu la cald, de la capul magnetic al aceleiasi pompe. Pompa e un hibrid si nu stiu daca apare ceva la tester. Vestea buna e ca se reconditioneaza fara probleme, vestea proasta este ca "te frige". Eu am reparat un tds la Taji (pe Cutitul de Argint langa Electromagnetica sau cam asa ceva). Nu mai am nr lui, dar cineva pe aici sigur il are.
Link to comment
Share on other sites

Cand zici ca ti se intrerupe motorul, se aprinde cumva DDE pe bord? Adica semnul de la bujia incandescenta? Ca daca da, atuncea poate sa fie injectorul cu fir. Injectorul pe pistonul nr 3. Am avut eu acelasi problema doar ca se aprindea dde -ul pe bord. Si la partea de pornit greu , capul hidraulic de la pompa. Eu acuma am schimbat de vro 3-4 saptamani, ca pornea foarte foarte greu la cald.
Link to comment
Share on other sites

Cand zici ca ti se intrerupe motorul, se aprinde cumva DDE pe bord? Adica semnul de la bujia incandescenta? Ca daca da, atuncea poate sa fie injectorul cu fir. Injectorul pe pistonul nr 3. Am avut eu acelasi problema doar ca se aprindea dde -ul pe bord. Si la partea de pornit greu , capul hidraulic de la pompa. Eu acuma am schimbat de vro 3-4 saptamani, ca pornea foarte foarte greu la cald.

Nu se aprinde in bord pentru ca oricum nu se aprinde deloc cand pun contactul,si bujiile sunt noi.O sa incerc faza cu injectorul ca mai am altele de rezerva sa vad daca se schimba ceva.Cu pornirea grea nu poate fi si din releul de la bujii?ca ala uneori cupleaza,alteori nu,si daca ii pun de mai multe ori contactul porneste imediat si la cald. Si capul hidraulic cat te-a costat?multumesc frumos

 

si am mai observat ca atunci cand pun contactul fara sa pornesc, se aude un bazait pe la pompa de injectie...e normal asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Nu se aprinde in bord pentru ca oricum nu se aprinde deloc cand pun contactul,si bujiile sunt noi.O sa incerc faza cu injectorul ca mai am altele de rezerva sa vad daca se schimba ceva.Cu pornirea grea nu poate fi si din releul de la bujii?ca ala uneori cupleaza,alteori nu,si daca ii pun de mai multe ori contactul porneste imediat si la cald. Si capul hidraulic cat te-a costat?multumesc frumos

 

si am mai observat ca atunci cand pun contactul fara sa pornesc, se aude un bazait pe la pompa de injectie...e normal asa ceva?

daca zici ca la rece porneste bine, si la cald nu, atuncea nu cred ca are legatura releul de la bujii. Ca atuncea ar fii invers. Iar la partea de injectoare, injectorul pe pistonul 3 are un sensor inauntru, si de obicei se uzeaza sensorul ala. Si numai asta de pe pistonul 3 are sensorul respectiv, restul nu au. Eu am dus masina la sinaia, acolo este un service bun de pompe, si am platit cu tot cu manopera 2000 lei. Deci 20 de milioane bani vechi. A fost cam scump, un coleg zicea aicea pe forum ca el a cumparat mult mult mai ieftin capul hidraulic si la schimbat el.

Ce am uitat sa spun, e ca poti sa verifici daca capul hidraulic e bun sau nu. Cand e cald si nu porneste, torni apa rece usor pe capul hidraulic sa se raceasca. Trebuie sa torni destul de mult, vro 5 litroo sau si mai mult. Si daca dupa aia porneste usor atuncea e simplu, trebuie schimbat capul

Edited by Csabessz
Link to comment
Share on other sites

eu am avut probleme cu capu' hidraulic,incat nu mai pornea deloc la cald decat daca turnam apa rece pe el.am cumparat de la firma rynos din sinaia(scuze daca se considera a fi reclama)cap hidraulic nou cu 350 sau 380 ron(nici nu mai tin minte)anul trecut,l-am schimbat singur si m-am dus la un pompagiu sa-mi regleze avansul ca trancanea si scotea fum.atata tot.in nici un caz nu as fi dat 2000 ron pe asa ceva(incluzand centricubat,tarat injectoare,etc,etc).mai bine cu banii astia cumparam alt motor,ca ,daca te stresezi nitzel,gasesti unul chiar in care sa nu se fi umblat si care chiar poate sa mearga bine si mai ales muuuuult,ca tds-ul(spre invidia unora)rupe 2 caroserii si tot functioneaza!

apropos,capu' hidraulic cel vechi inca il mai am,"pentru studiu"!:whistling:

va salut cu respect!

Link to comment
Share on other sites

pai a inceput sa faca si la rece figuri, ii pun contactul de cateva ori pana porneste si are bujiile noi...nu stiu,mi-am luat cu masina asta o teapa mai mare ca mine,ma gandesc sa mai iau una de piese, ca altfel nu cred ca ii dau de cap la cate bube are,ca daca stau sa enumar, umplu o pagina.
Link to comment
Share on other sites

caaaaaaaaallllllllllllmmmmmmmmmmmm!respira adanc.toate au o rezolvare.nu intra in panica pt ca nu rezolvi nik.

inainte de toate,lasa discutiile pe forum fara sa stii exact care e buba cu masina.du-te si fa o diagnoza competenta la cineva care se pricepe,chiar daca dai un ban in pl;us.cel putin stii care e treaba cu masina si ce trebuie schimbat la ea.dupa ce faci o diagnoza revino pe forum si vedem ce se poate face.de rezolvat o rezolvam noi cumva,numa' nu intra in panica.calm!bine?

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate colegul lazarfl76. Calm. Daca iti zic eu cate probleme avea masina cand am cumparato te sperii :hyper: incepand de la stergatoare pana la rezervor toate aveau probleme. Si asa cum a zis si colegul, daca reusesti sa aduci masina in stare buna, motorul asta tds o sa mearga o viata intreaga. Si acuma era mai bine sa nu zici partea cu capul hidraulic la 380 de ron ca imi vine sa ma dau in cap cu ciocanelul :frantics: Si eu tot in sinaia am dus masina dar astia au zis ca capul e in jur de 1800 ron, plus manopera 200 ron. Au facut si ei un profit frumos. Dar asta e omul invata. Deci prietene aaalllyyynn gaseste un meserias bun care poate sa te ajute, si daca ai si tu cunostinte technice macar un pic, atuncea te descurci. Spune-mi si mie de unde esti ca daca nu esti departe poate te ajut personal
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate colegul lazarfl76. Calm. Daca iti zic eu cate probleme avea masina cand am cumparato te sperii :hyper: incepand de la stergatoare pana la rezervor toate aveau probleme. Si asa cum a zis si colegul, daca reusesti sa aduci masina in stare buna, motorul asta tds o sa mearga o viata intreaga. Si acuma era mai bine sa nu zici partea cu capul hidraulic la 380 de ron ca imi vine sa ma dau in cap cu ciocanelul :frantics: Si eu tot in sinaia am dus masina dar astia au zis ca capul e in jur de 1800 ron, plus manopera 200 ron. Au facut si ei un profit frumos. Dar asta e omul invata. Deci prietene aaalllyyynn gaseste un meserias bun care poate sa te ajute, si daca ai si tu cunostinte technice macar un pic, atuncea te descurci. Spune-mi si mie de unde esti ca daca nu esti departe poate te ajut personal

sunt din bucuresti, e cam departe, oricum apreciez.Macar tu si lazarfl76 imi mai ridicati moralul.Astept sa vad cum reusesc sa mai iau o masina pentru piese,cunostinte de mecanica am ceva, ca altfel nu ma bagam sa dezmembrez un alt bmw,doar ca ma depaseste ce tine de electronica si cu timpu e mai greu,ca prea mult nu stau pe acasa. Am patit-o pe piele mea a2a oara cu schimburile, ca si celalalt 525 tds cand l-am luat era plin de probleme, gen chiulasa, piston spart,vasc,bucsi si multe altele, am facut-o de la cap la cap si am dat-o ca mi se parea mie ca e cam veche,era din 97 si acu am luat junghiul asta care mi-a pus capac.

Link to comment
Share on other sites

daca a-i avea o a doua masina,treaba ar fi mult mai simpla.in cazul in care nu o ai e mai dificil pt ca nu te poti folosi de ea.in prima faza incearca sa vezi ce ai de schimbat sau de remediat pt a putea sa pornesti motorul.dupa aia mai vedem noi!trebuie sa pornesti dintr-un capat si ,usor,usor,sa o aduci la adevar.degeaba te apuci de toate odata ca nu o sa reusesti sa faci nimic.bafta!
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un tds si era la fel, plin de probleme. Am inceput sa elimin din ele, insa parca tot apareau. Exact cand am reusit sa o aduc "pe linia de plutire" m-am decis sa o vand pentru ca nu puteam sa o inmatriculez. M-am gandit, mai e si din 97, zic i-au ceva mai nou. Am luat un touring din 2002 530d. Nimic de zis, e alta masina din toate punctele de vedere (estetic, optiuni...), insa am constat cu stupoare ca este mult mai prost facuta decat cea din `97 (cu exceptia motorului). Plina de senzori, plina de sisteme, sisteme care dupa 170k km REALI au inceput sa "raguseasca" (pixeli morti, pompa de frana plina de apa, casetofonul de la navi mk3 e mort de mult, webasto a dezvoltat personalitate si merge doar cand doreste si cand merge am impresia ca "termina" bateria de capul lui), niste nimicuri daca stai sa te gandesti, dar nimicuri care costa. Concluzia ? Nu am reusit sa gasesc una insa nervii dispar in momentul in care ma urc la volan. BMW-ul pentru mine e un moft, o masina care da calitate "condusului" nu o masina de care sa "ma folosesc" doar. Mofturile costa....:)
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un tds si era la fel, plin de probleme. Am inceput sa elimin din ele, insa parca tot apareau. Exact cand am reusit sa o aduc "pe linia de plutire" m-am decis sa o vand pentru ca nu puteam sa o inmatriculez. M-am gandit, mai e si din 97, zic i-au ceva mai nou. Am luat un touring din 2002 530d. Nimic de zis, e alta masina din toate punctele de vedere (estetic, optiuni...), insa am constat cu stupoare ca este mult mai prost facuta decat cea din `97 (cu exceptia motorului). Plina de senzori, plina de sisteme, sisteme care dupa 170k km REALI au inceput sa "raguseasca" (pixeli morti, pompa de frana plina de apa, casetofonul de la navi mk3 e mort de mult, webasto a dezvoltat personalitate si merge doar cand doreste si cand merge am impresia ca "termina" bateria de capul lui), niste nimicuri daca stai sa te gandesti, dar nimicuri care costa. Concluzia ? Nu am reusit sa gasesc una insa nervii dispar in momentul in care ma urc la volan. BMW-ul pentru mine e un moft, o masina care da calitate "condusului" nu o masina de care sa "ma folosesc" doar. Mofturile costa....:)

Pai ... nu stiu daca ceea ce vreau sa zic este dept sau zic prostie, dar hai sa-ti dau un exeplu pentru toate astea. Dupa parerea mea, toate masinile de o generatie mai noua, de exeplu dupa 2000-2003, sunt facute in asa fel ca producatorul sa scoate bani ulterior si din piese. Ca un exemplu sa luam un vw Passat. (experienta proprie) Passaturile dupa 99 2000, pana in 2004 au tinut mult mai mult decat pasatul modelul nou dupa 2005. De exemplu amberajul: la cele din 2000 nu aveai probleme deloc, acuma la aste noi rar este cand un ambreaj tine peste 250.000 km. Sau injectoarele. Motorul 1.9 cu pompe duze merge si 400.000, iar la motoarele de 2.0 generatia noua incet incet trebuie schimbate injectoarele la 150.000-200.000 maxim.

Undeva e si logic, faptul ca concurenta devina mult mai mare intre producatori, trebuie sa lase si ei la pretul masini la vanzare. Si de unde isi ia bani inapoi? din piese de schimb. Terog sa nu te superi dar dupa parerea mea modele tds erau mai bine facute decat cele dupa 2000-2001. La tds pompa de inalta presiune se duce foarte usor. aste e punctul lui slab. Dar in rest nu poti sa spui ca nu sunt bune. Motoarele tds merg mult si bine daca bagi motorina de calitate si ai grija la pompa de presiune. (insa in germania si modelele tds tin mai mult din cauza calitatii motorinei.) Eu momentan am un tds din 98 touring, si sunt multumit de ea. (si binenteles ca toti proprietarii tds deja mi-a venit si mie randul si trebuia sa schimb pompa)

Link to comment
Share on other sites

la 2.5 TDS nu prea am auzit de turbina sau injectoare picate vreodata. Mimim de intretinere posibil.. verificate furtune coliere la el, curatat admisia din an in pasti in rest motorina si bataie...

Eu am avut un e34 din 91 cu acealsi motor.. in afara de pompa care era sita si curgea motorina din ea(garnituri de schimbat) , plus celebra problema cu capul hidraulic.... motorul ala nu avea nimic.. Ca restul masinii fuses varza facut, accidentata si partea electrica data peste cap.. e alta poveste..de asta am si scapat de ea.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un tds si era la fel, plin de probleme. Am inceput sa elimin din ele, insa parca tot apareau. Exact cand am reusit sa o aduc "pe linia de plutire" m-am decis sa o vand pentru ca nu puteam sa o inmatriculez. M-am gandit, mai e si din 97, zic i-au ceva mai nou. Am luat un touring din 2002 530d. Nimic de zis, e alta masina din toate punctele de vedere (estetic, optiuni...), insa am constat cu stupoare ca este mult mai prost facuta decat cea din `97 (cu exceptia motorului). Plina de senzori, plina de sisteme, sisteme care dupa 170k km REALI au inceput sa "raguseasca" (pixeli morti, pompa de frana plina de apa, casetofonul de la navi mk3 e mort de mult, webasto a dezvoltat personalitate si merge doar cand doreste si cand merge am impresia ca "termina" bateria de capul lui), niste nimicuri daca stai sa te gandesti, dar nimicuri care costa. Concluzia ? Nu am reusit sa gasesc una insa nervii dispar in momentul in care ma urc la volan. BMW-ul pentru mine e un moft, o masina care da calitate "condusului" nu o masina de care sa "ma folosesc" doar. Mofturile costa....:)

 

 

subscriu la ce a zis colegul Aki Ross!:goodjob:

 

ma laud cu un e39 525 tds,care are 516000 km REALI,afisati pe bord si nu am nici cea mai vaga intentie de a da km inapoi.bate la popou multe masini ale proprietarilor de pe forumul asta care se lauda ca au mai stiu ce modele,motoare s.a.m.d.,si am curajul sa-l dau oricui sa-l conduca!de nu i-o place,il vand si imi cumpar logan!

Edited by lazarfl76
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.