Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

525 tds intrerupe


aaalllyyynnn

Recommended Posts

mai adineauri un coleg initiase un topic cu "cumpar turbina 525d 163 cp in perfecta stare"!

oare stie cat costa un noua,pt ca eu asta inteleg prin perfecta stare!

nu am putut sa ma abtin sa nu-i comunic faptul ca al meu tds are 516000 km cu turbina lui ,originala!

sunt curios cati km are masina lui si in ce regim a fost exploatata,(asta,daca stie!!!!:frantics: )

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am achizitionat de curand un bmw 525 tds, e39 din 2000, si am constatat urmatoarele:

-in mers masina intrerupe de parca sare motorul din tampoane

-stergatoarele nu merg

Stie cineva cam care ar fi cauza la problemele astea?

Multumesc anticipat

 

Salut si eu am aceleasi probleme la tds`ul meu.

iai dat de capat? daca da te rog sa imi zici care a fost cauza problemei.

 

iti repet intrebarea de mai sus...

Stie cineva daca este normal sa faca pompa de injectie un bazait cand ramane contactul pus?

Link to comment
Share on other sites

Salut si eu am aceleasi probleme la tds`ul meu.

iai dat de capat? daca da te rog sa imi zici care a fost cauza problemei.

 

iti repet intrebarea de mai sus...

Stie cineva daca este normal sa faca pompa de injectie un bazait cand ramane contactul pus?

 

Inca nu i-am dat de cap,abia am terminat de dezmembrat cealalta masina. Si la mine am observat ca la fel face pompa,bazaie. Daca ii dau de cap,te anunt.salut

Link to comment
Share on other sites

am schimbat azi injectoarele si vad ca a inceput sa isi revina,nu mai face asa,sper ca asta sa fi fost problema...

 

nu sunt sigur, pentru ca eu le-am dus la verificat si sunt intr`o stare perfecta si problema tot o am.

 

app. la tine iti statea relantiul bine inainte? pentru ca la mine galopeaza la relanti de cand o am (2 ani).

 

Ma gandesc sa imi cumpar un motor S.H.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt sigur, pentru ca eu le-am dus la verificat si sunt intr`o stare perfecta si problema tot o am.

 

app. la tine iti statea relantiul bine inainte? pentru ca la mine galopeaza la relanti de cand o am (2 ani).

 

Ma gandesc sa imi cumpar un motor S.H.

la relanti statea bine,nu era problema,in ultima vreme incepuse sa ii treaca intreruperea si pornea greu de tot,si la cald,si la rece,acu porneste imediat la rece...nu stiu,sa nu fie mai complexa la tine problema,iar daca iti oscileaza relantiul nu trebuie schimbat neaparat motorul,e ceva din injectie cred.

Link to comment
Share on other sites

mie imi porneste la sfert indiferent ca e rece sau cald.

Pot circula cam 20km si apoi incepe sa intrerupa si in acelasi timp face un zgomot (un clampait marunt si des)...

 

la mine mi se mai aprindea in bord martorul dde de la bujii si am schimbat injectorul cu fir.. apoi mi-a mers bine dar dupa doua zile iar intrerupea.

ma gandesc ca pompa de injectie e cauza.

Link to comment
Share on other sites

mie imi porneste la sfert indiferent ca e rece sau cald.

Pot circula cam 20km si apoi incepe sa intrerupa si in acelasi timp face un zgomot (un clampait marunt si des)...

 

la mine mi se mai aprindea in bord martorul dde de la bujii si am schimbat injectorul cu fir.. apoi mi-a mers bine dar dupa doua zile iar intrerupea.

ma gandesc ca pompa de injectie e cauza.

Tremuratul asta la relant o am si eu. Dar numai la cald, cand motorul e incalzit. Si zgomotul de care zici ... clampait marunt si des... e de la rotatia ne stabila a motorului. Acuma ce pot sa zic si eu e ca nu e de la pompa de presiune. Eu am pompa nou noute de vro 2 luni, si tot asa face si cu pompa noua. Injectorul cu fir l-am schimbat si eu, dar cu unul SH. Eu zic ca tot de la injectoare apare problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salut, la fel am si eu un 525 tds din 97' si pot sa zic ca am o problema asemanatoare...am fost la un "meserias" si mi a umblat la injectoare si aveam 3 injectoare care pisau bujiile dintre care una era topita ...numai avea mot...iar pornirea numai se facea prin explozie....in fine am refacut injectoarele si merge ok acum....problema e ca porneste bine la rece la cald porneste greu (ceea ce e capul hidraulic dus ), imi aprinde si DDE si intrerupe da in nas cand se aprinde...iau piciorul de pe acceleratie si apas din nou si isi revine dar daca nu fac asta da in nas detot....iar o problema care nu ii dau de cap deloc...este ca la rece dupa ce o pornesc...tremura motorul foarte rau da sa se opreasca (nu are probleme la debitmetru) asta pana se incalzeste...dupa aceea isi revine la normal si merge a tds...trage la fel problema e ca nu imi dau seama care ar putea fi cauza....iar dupa ce o pornesc rece da foarte mult fum albastru-alb...nu imi dau seama...turbina am schimbat o si pe aia...ca mi a zis ca poate sa fie de la turbina ...am schimbat o si la fel face.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.